Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Bagatskis: "Slovēņi piedāvāja situācijas, bet mēs gribējām tagad un tūlīt"

Bagatskis: "Slovēņi piedāvāja situācijas, bet mēs gribējām tagad un tūlīt"
Ainars Bagatskis
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas basketbola izlases galvenais treneris Ainars Bagatskis pēc zaudējuma Eiropas čempionāta ceturtdaļfināla spēlē pret Slovēniju (97:103) atzina, ka mazliet pietrūcis vēsas galvas un pāris veiksmīgu epizožu aizsardzībā vai pamatotu metienu uzbrukumā.

"Lielākā vilšanās ir par galarezultātu. Par ko tad vēl? Spēle ir spēle, tā aizmirsīsies, emocijas pierims, bet rezultāts paliks," norādīja Bagatskis. "Viens no punktiem, ko izcēlām pirmsspēles videosesijā, ir tas, ka viņi daudz skrien un bieži pārtver bumbas. Tādēļ teicām, ka aizsardzība būs vienkāršāka, ja nesasteigsim metienus uzbrukumā. No vienas puses tas ir skaidrs un vienkārši izpildāms, bet no otras puses slovēņu aizsardzība ir tāda, ka mūsu ārējā līnija visu laiku ir pa pusei brīva."

"Iespējams, tieši trešās ceturtdaļas sākumā viens divi sasteigti metieni deva slovēņiem iespēju gūt vieglos punktus un atgriezties spēlē. Turpinājumā bija nosacīti līdzīga spēle," skaidroja treneris. "Protams, spēles sākums bija katastrofāls. Jau pirms mača teicu, ka šī komanda izceļas ar to, ka spēlētāji pie mazākā kontakta krīt gar zemi, tēlo, un viņiem tas padodas. Mēs kaut kādā brīdī nepratām saglabāt vēsu galvu."

"Mēs totāli zaudējām cīņu zem groziem (28 pret 41) un izmetām par 21 soda metienu mazāk (18 pret 39), taču tik un tā bijām spēlē. Mums ir 97 punkti. Varbūt pietrūka vēsa galva, viena laba atlēkusī bumba, viena laba aizsardzība, viens pamatots metiens uzbrukumā. Mazās lietiņas, kas basketbolā bieži vien ir vissvarīgākās. Protams, nevar arī neatzīmēt, ka trakus metienus līdzīgā spēlē iemeta Dončičs. Tajā brīdī aizsardzība bija izdarījusi visu - metiens bija ar pretestību un augstu trajektoriju, taču iekrita grozā. Tas arī beigās izšķīra rezultātu."

"No pirmās dienas atkārtojām, ka vajag meklēt balansu starpdivpunktu metieniem un tālmetieniem, caurgājieniem un bumbas atmešanu. Otrajā ceturtdaļā salauzām spēli tieši ar to, ka spēli paātrinājām, jo varbūt esam pat ātrāki. Atsevišķās situācijās vajadzēja nospēlēt pacietīgāk, iespēlēt bumbu lielajiem, izmantot miss match. Taču iemetām 97 punktus, tādēļ ir lieki runāt par uzbrukumu. Statistika ir vienkārši iespaidīga, jo īpaši, soda metienos. Pirmajā ceturtdaļā izmetām divus, bet slovēņi 13."

"Viņi jau neizcīnīja daudz bumbu pie mūsu groza. Viņiem nebija tādu garo spēlētāju, kā Melnkalnei, Krievijai vai Turcijai. Lielais pārsvars bija uz tā rēķina, ka dažus metienus izmetām ātrāk nekā vajadzēja un viņi viegli paņēma bumbas. Ar visu totāli zaudēto grozu bijām spēlē, jo mums bija maz kļūdu. Lielākā atšķirība bija izmestajos soda metienos. Cita lieta, cik no tiem bija pamatoti. Piemēram, snaiperim Prepeličam ļāvām iemest tikai vienu tālmetienu, bet viņš trāpīja 12/12 no soda metienu līnijas. Vismaz trīs reizes noteikumi pret viņu tika pārkāpti, kad mums jau bija piezīmju norma. Varbūt vajadzēja nospēlēt gudrāk, atturīgāk, nedod iespēju svilpt piezīmi," izteicās Bagatskis.

"Esmu bēdīgs. Mums bija kolosāla iespēja, mēs vasarā padarījām milzīgu darbu. Nesaku, ka tas bija veltīgs, mēs esam Eiropas astoņniekā, aiz mums palika labas komandas," norādīja treneris, piebilstot, ka par savu nākotni pašlaik nav gatavs runāt. "Man ir beidzies līgums. Mani kolēģi šādās situācijās reizēm saka, ka atkāpjas. Es neatkāpjos, jo man ir beidzies līgums. Izvērtēsim darbu un skatīsimies. Lai nu kā, man bija milzīgs prieks strādāt ar šo komandu, es izbaudīju šo laiku. Paldies visiem, arī LBS, kas ar sapratni izturējās pret dažām mūsu kaprīzēm."

"Varam tikai iedomāties, kā šo pieredzi spēlētāji izmantos klubos. Žēl, ka braucam mājās piecas dienas ātrāk nekā gribētos. Labākās spēles mums vēl noteikti ir priekšā," piebilda Bagatskis. "Gribētos būt ģēnijiem, kas mācās no citu klūdām, bet būs vien jābūt vienkārši gudrajiem, kuri mācās no savām kļūdām. Šeit ieguvām vērtīgu pieredzi, kuru jāmāk izmantot nākotnē. Mums nav pamata nokārt galvu."

Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:12, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: .Šis čempis neko labu neparādīja par Bagiju . Mēs uzvaras izcīnījām ar talantu. Uzbrukums tas pats, kas bijis vienmēr- trīņi, tikai šoreiz izpildītāji bija citā līmenī, bet ar to nepietiek. Beidzot bagatskis ir prom. Mēs uz apakšu šodien nospēlējām tik maz. Dāvis izmet 12 trīņu! Ok varam skriet un mest, bet vienu brīdi neuzkritīs, un tad ir jārāda ko mēs mākam aizsardzībā, bet piedodiet, atvainojiet 103 punktus šad tad pat zvaigžņu spēlē nemet. Kāds ir Bagija nopelns, ka KP liek pāri rokām grozās savus metienus? Tas ir KP talants, bet pie grūtībām Bagijam nav risinājumu. NAV. Mēs visu čempi gandrīz cīnījāmies ar vienu KP zem groza, kas vispār ir PF, kā Centru! Nopietni? Čalis darīja ko varēja. Es neredzu te nevienu labu vārdu ko veltīt bagatskim. Lieciet mīnusus cik gribat.

P.s. Pag ciko Janičenoks iznāks laukumā? Viņa laiks taču vēl būšot Bagij, kā tu teici šajā čempī? Ā..čempis beidzies. 103 punkti. Tavs kroņa nummurs bija tas pats kas divi gadi atpakaļ Lillē pret Grieķiju, kad no+ 17, mēs ierijām 0:13 un tikai tad paņēmām TIMOUT, ļāvām sajust grieķiem un zaudējām ceļa zīmi. Šodien bija tas pats. Mēs iznākam, metam sasteigtus metienus 3. cet sākumā, pretiniekam izdodas viss 6:0 izrāviens, bet nē...minūte neseko. Slovēņi ieliek trīni 9:0, bet nē Bagijs joprojām uzskata, ka viss ir ok, nekas nav jāaptur. Nu tad kad ir 0:11, tad gan bagijs paņem, tad kad slovēņi ir sajutuši spēli. Siltākie aplausi trener. Siltākie!
Pilnīgi tev piekrītu. Es balsi nokliedzu tajā brīdī,kad Bagatskis neņēma minūti pēc 0:6 3.ceturtdaļā. Kā es rakstīju pēc Serbijas spēles. Šajā čempī pietrūka 2 lietas:1) Centrs; 2) Galvenais treneris.
Čempionātus uzvar aizsardzība,bet Bagatskis nezin tādu vārdu,jo viņš tikai runā par uzbrukumu.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 01:13, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nez kāpēc mani nepārsteidz, ka Bagatskis sevī nesaskata nekādu vainu, nekādu. Viss bija izdarīts lieliski!
Tu jau kā Valdis Valters, vēl viens dīvānā pirdējs pamodies.
Tas nebija lauku skolu basketbola turnīrs, pretī nāk vieni no pašiem labākajiem Eiropā!!!

  +8 [+] [-]

, 2017-09-13 01:15, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nez kāpēc mani nepārsteidz, ka Bagatskis sevī nesaskata nekādu vainu, nekādu. Viss bija izdarīts lieliski!
bļin, tak beidz raudāt, pa lielam Bagatskis arī neko sliktu neizdarīja un pateikt jau arī pasaka kā bija

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 01:18, pirms 7 gadiem
7924 rakstīja: Tu jau kā Valdis Valters, vēl viens dīvānā pirdējs pamodies.
Tas nebija lauku skolu basketbola turnīrs, pretī nāk vieni no pašiem labākajiem Eiropā!!!
Pie 0:6 pat treneru skolā, kur centies dabūt pirmo līmeni, māca, ka jāņem automātiski minūte. Bagijs ceturtdaļfinālā sagaida 0:11, tā tak labāk, ļaut tā pa īstam sajust pretiniekam spēli, ne ? Viņš komandu vispār nevadīja, džeki tīri uz savu talantu vilka un darīja ko varēja. No taktikas es te neredzēju neko, absolūti!!!
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  +4 [+] [-]

, 2017-09-13 01:24, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pie 0:6 pat treneru skolā, kur centies dabūt pirmo līmeni, māca, ka jāņem automātiski minūte. Bagijs ceturtdaļfinālā sagaida 0:11, tā tak labāk, ļaut tā pa īstam sajust pretiniekam spēli, ne ? Viņš komandu vispār nevadīja, džeki tīri uz savu talantu vilka un darīja ko varēja. No taktikas es te neredzēju neko, absolūti!!!
Oi, kā auzās ar 0:6 brauc, pirms pāris gadiem skatījos interviju ar vienu no eirolīgas treneriem un viņš pateica, ka tie minūtes pārtraukumi katram trenerim atšķiras, vieni uzreiz pieprasa, citi nogaida un ļauj spēlētājiem pašiem atrisināt utt.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 01:24, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pie 0:6 pat treneru skolā, kur centies dabūt pirmo līmeni, māca, ka jāņem automātiski minūte. Bagijs ceturtdaļfinālā sagaida 0:11, tā tak labāk, ļaut tā pa īstam sajust pretiniekam spēli, ne ? Viņš komandu vispār nevadīja, džeki tīri uz savu talantu vilka un darīja ko varēja. No taktikas es te neredzēju neko, absolūti!!!
Treneru skolā... vai tajā treneru skolā mācību spēki ir eiropas čempī sasnieguši 5/6 vietu? viņi drīzāk būtu aptaisījušies Bagatska vietā un visus taimoutus izmantojuši spēlei vēl nesākoties...

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 01:24, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: 0:11 sagaidīt, nozīmē "neko sliktu neizdarīja" ? Tu kko vispār saproti no basketbola? Kā var laicīgi neņemt minūti? Tu gribi teikt uzbrukumā tie Dāvja un KP metieni pāri rokām, ko meta iekšā, ir kaut kāds bagija nopelns? sūdu...
Tā bija forsēšana, iespēlēšana iekšā utt, ir Bagija lieta, tāpat izspēle uz brīvajiem laukuma stūriem utt.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 01:32, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pie 0:6 pat treneru skolā, kur centies dabūt pirmo līmeni, māca, ka jāņem automātiski minūte. Bagijs ceturtdaļfinālā sagaida 0:11, tā tak labāk, ļaut tā pa īstam sajust pretiniekam spēli, ne ? Viņš komandu vispār nevadīja, džeki tīri uz savu talantu vilka un darīja ko varēja. No taktikas es te neredzēju neko, absolūti!!!
Lai arī šur tur taviem iepriekšējiem spriedumiem nepiekrītu, šoreiz gan tev taisnība. Es arī domāju - nu, jopt, taču jāņem pārtraukums! Trešās ceturtdaļas sākums bija Ahilleja papēdis - nebūtu tik dziļi ielaiduši, būtu beigās spēles virvi turējuši un vinnējuši!
Varēja, protams, arī vēl pēc tam atspēlēties, kas gandrīz arī izdevās, bet gandrīz neskaitās...

  +6 [+] [-]

, 2017-09-13 01:49, pirms 7 gadiem
Hz.. butu cits treneris..butu cits rezultats...un varbut melnkalne speletu pret spanjiem...

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 01:51, pirms 7 gadiem
Esam top 6 vismaz... un tagad ievelkam elpu un paskatamies, kas ir lbl un tā fona...

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:56, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Oi, kā auzās ar 0:6 brauc, pirms pāris gadiem skatījos interviju ar vienu no eirolīgas treneriem un viņš pateica, ka tie minūtes pārtraukumi katram trenerim atšķiras, vieni uzreiz pieprasa, citi nogaida un ļauj spēlētājiem pašiem atrisināt utt.
Nu labi ļāva atrisināt, aizlaida līdz 0:11 ! Sadir sa darbu un materiālu. treneris ibiom

 +14 [+] [-]

, 2017-09-13 02:03, pirms 7 gadiem
Godīgi sakot pirms čempionāta biju samērā drošs, ka Bagijs (un treneru korpuss kopumā) būs izlases vājais posms, ka nepratīs izmantot sastāvā esošo spēlētāju labās īpašības, taktiski būs blāvs zīmējums utt. Bet čempionāta gaitā savas domas esmu mainījis - patika tas kā vairumā gadījumu vadīja spēli, aktīvi veica nepieciešamās izmaiņas pielāgojoties situācijai laukumā utt. Atsevišķās spēlēs pavisam noteikti taktiski pretinieku treneri izdevās apspēlēt (to vizuāli parāda tās spēles, ad Bagatskis aktīvi lēkā un žestikulē pa laukuma malu cenšoties ko pateikt/izskaidrot spēlētājiem, bet pretinieku treneris mierīgi sēž malā un neko nesaka). Līdz ar to, pat ja kādas lietas arī man brīžam nešķita saprotamas (spēlētāju turēšana laukumā ar 3 piezīmēm vēl 1. puslaikā, atsevišķi rotācijas gājieni utml.), tad tomēr kopumā paanalizējot jāsaka, ka par tām kļūdām tomēr nekādu pārmetumu nav, jo tā vien šķita, ka visam tam apakšā jau Bagijam tomēr bija kāda doma, vienmēr azotē ir plāns B, C vai D utml. Galu galā visiem jau skaidrs, ka ne vienmēr tās sagataves, sadarbības, norādījumi u.c. nostrādā (kaut vai tāpēc, ka pretinieks nospēlē izcili aizsardzībā) un kļūdas jau gadās visiem (gan spēlētājiem, kas neizpilda Bagija norādījums, gan arī Bagatskim pašam - tas jau tikai normāli), bet tā vispārīgi vērtējot - pozitīvu momentu Bagatskim noteikti čempionātā bija daudz vairāk kā kaut kādu it kā 'lažu'. Līdzīgi kā pārējai komandai, par turnīru var ielikt atzīmi - treknu 8 ar +. Paldies par čempionātu!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 02:12, pirms 7 gadiem
lai arī kāds lunis Bārda un Sifons man reizēm neliktos, bet šoreiz viņam ir 99,9% taisnība. Tāds dīvāna pirdējs kā es zināja, ka pie 0:6 jāņem time out, gaidīt līdz 0:11 bija liels idiotisms

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 02:22, pirms 7 gadiem
Ņemot vērā kā tiesāja varbūt vairāk virsū vajadzēja līst, mazāk plivināt pusbrīvus tālos, ļoti šauru spēlētāju loku treneris izmantoja, kas radīja papildus spiedienu tiem kurus izmantoja (dēļ piezīmēm)

     [+] [-]

, 2017-09-13 02:29, pirms 7 gadiem
fall in love rakstīja: Ņemot vērā kā tiesāja varbūt vairāk virsū vajadzēja līst, mazāk plivināt pusbrīvus tālos, ļoti šauru spēlētāju loku treneris izmantoja, kas radīja papildus spiedienu tiem kurus izmantoja (dēļ piezīmēm)
Ja to dara no bērna kājas (jaunatnes basketbols), tad tas ir pamatoti, jo prot tā spēlēt. Baidos, ka LV baskets kopumā tā neprot spēlēt, jo spēle balstās uz brīviem metieniem pēc sadarbībām un tālmetieniem. Tas parādās, cik piezīmes nopelna LV spēlētāji un cik piezīmes nopelna pretinieki pret LV spēlētājiem.

Bagatskis saka, ka LV strādā basketa sistēma! Protams, bez centru sagatavošanas, bez caurgājieniem, bez aizsardzības sistēmām un individuālajām prasmēm, bet visā kopumā, jā strādā. Ir 7 spēlētāji, kuri var veidot rezultātu un viss! Tālāk plata aiza!

  -4 [+] [-]

, 2017-09-13 06:19, pirms 7 gadiem
Paldied bagijam.jāizmēğina treneris.kas sakārtos aizsardzību

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 07:14, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ja to dara no bērna kājas (jaunatnes basketbols), tad tas ir pamatoti, jo prot tā spēlēt. Baidos, ka LV baskets kopumā tā neprot spēlēt, jo spēle balstās uz brīviem metieniem pēc sadarbībām un tālmetieniem. Tas parādās, cik piezīmes nopelna LV spēlētāji un cik piezīmes nopelna pretinieki pret LV spēlētājiem.

Bagatskis saka, ka LV strādā basketa sistēma! Protams, bez centru sagatavošanas, bez caurgājieniem, bez aizsardzības sistēmām un individuālajām prasmēm, bet visā kopumā, jā strādā. Ir 7 spēlētāji, kuri var veidot rezultātu un viss! Tālāk plata aiza!
Kur tu redzi aizu sistēmā?? Brāļi Kuruci, Pasečņiks, Strautiņš, Bonis, Mejeris - tas tikai uz piesitienu. Pēdējie 2 noteikti būtu derējuši arī šogad. "Skrobe ir , bet tāpēc jau nav jānolīdzina viss ar zemi

     [+] [-]

, 2017-09-13 08:12, pirms 7 gadiem
fuelis rakstīja: Paldied bagijam.jāizmēğina treneris.kas sakārtos aizsardzību
Vai arī atstājam Bagatski. Uzdevumu tak izpildīja.

     [+] [-]

, 2017-09-13 08:56, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Kur tu redzi aizu sistēmā?? Brāļi Kuruci, Pasečņiks, Strautiņš, Bonis, Mejeris - tas tikai uz piesitienu. Pēdējie 2 noteikti būtu derējuši arī šogad. "Skrobe ir , bet tāpēc jau nav jānolīdzina viss ar zemi
Mejeris, cik vēl čempjus jāgaida kamēr sāks spēlēt augstā līmenī? Bonis - pārāk traumatisks, visticamāk drīz beigs spēlētāja karjeru jebšu viņu gaida Kalves liktenis. Strautiņš un brāļi Kuruci - jāgaida vēl daži gadi un jācer, ka nebūs traumu un būs attīstība. Pasečņiks - aū, kāpēc nespēlēji šajā čempī? Kādas atrunas, individuālā sagatavošanās? Diemžēl pēdējā intervijā par speciālizētu sagatavotību - klusums, jo atbild, atpūtos, un tagad lēnām sāku gatavoties Spānijas čempim, pēcāk atklājas, ka klubs piespiedu-brīvprātīgi "deva iespēju" atteikties spēlēt izlasē.

Par aizu es saucu sastāva dziļumu! Ir 7 pieklājīgi spēlētāji, bet līdzvērtīgu aizvietotāju viņiem nav. Kā daži atsaka vai citu iemeslu dēļ nespēlē tā ir problēmas pat iekļūt playoff. Tāpēc arī saku, ka sistēma ir nepilnīga. Jo LV līmenī principā šodien ir viss Eiropas baskets.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 09:11, pirms 7 gadiem
piekrītu, Bagijs labi darīja savu darbu - paldies! nav iebildumu, ja turpinās darbu - nav jau arī neviena cita galvas tiesu pārāka trenera. varbūt pēc pāris gadiem.

pašā turnīra sākumā varēja rasties pretenzijas, bet sākot ar RUS 2.puslaiku tās visas pazuda.
Bagijas varbūt nav Eiropas top 5 treneris, bet ir stabili top30 - Eirolīgas līmeņa apritē, ar savu stilu - pozitīvām un negatīvām iezīmēm. ģēnijs Fils Čikāgā vispār neņēma pārtraukumus - uzskatīja ka spēlētājiem jāspēj atrisināt problēmas laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:21, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Mejeris, cik vēl čempjus jāgaida kamēr sāks spēlēt augstā līmenī? Bonis - pārāk traumatisks, visticamāk drīz beigs spēlētāja karjeru jebšu viņu gaida Kalves liktenis. Strautiņš un brāļi Kuruci - jāgaida vēl daži gadi un jācer, ka nebūs traumu un būs attīstība. Pasečņiks - aū, kāpēc nespēlēji šajā čempī? Kādas atrunas, individuālā sagatavošanās? Diemžēl pēdējā intervijā par speciālizētu sagatavotību - klusums, jo atbild, atpūtos, un tagad lēnām sāku gatavoties Spānijas čempim, pēcāk atklājas, ka klubs piespiedu-brīvprātīgi "deva iespēju" atteikties spēlēt izlasē.

Par aizu es saucu sastāva dziļumu! Ir 7 pieklājīgi spēlētāji, bet līdzvērtīgu aizvietotāju viņiem nav. Kā daži atsaka vai citu iemeslu dēļ nespēlē tā ir problēmas pat iekļūt playoff. Tāpēc arī saku, ka sistēma ir nepilnīga. Jo LV līmenī principā šodien ir viss Eiropas baskets.
Par Mejeri 100% nepiekrītu - absolūti gatavs jau šodien. Kāpēc atteicās -mīkla. Konkrēti Bagijam varu pārmest - kāpēc ņēma Janičenoku? Un līdzvērtīgu spēlētāju sagatavošana, lai vismaz būtu vienota skola - tas jau jautājums LBS, ne Bagijam. Tas pats par Pasečņiku - tur kaut kādas smirdīgas aizkulises, ne jau Bagijs vainīgs.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:24, pirms 7 gadiem
Un vēl par to sastāva dziļumu un " aizu" - arī slovēņiem spēlēja 6 ar pusi spēlētāji. Šiem arī aiza???

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 09:25, pirms 7 gadiem
Rokas nost no Bagatska! Viņš ir vienīgais augstākās klases treneris kāds mums vispār ir! Kurš tad mums ir labāks? Tie, kuri vadīja jaunatnes izlases vai LBL līmenī vārās? Vai arī gribat, lai ir ārzemnieks un latviešu puikām savā izlasē jārunā angliski kā hokejistiem?
Var teikt, ka tik tālu izbraucām uz spēlētāja talanta. Taču, kurš cits, ja ne treneris izveidoja komandu tā, ka šie talanti spēj parādīt savus labākos talantus (Timma, KP, Bertāni, Streļķis, Žanis, reizēm Blūms un Šmits). Viņi savos klubos tik spilgti nespēlē kā LV izlasē un tas ir tieši Bagija nopelns! Atrast katram savu vietu, laiku un kombināciju, lai var izpaust savus talantus!
Par aizsardzību/uzbrukumu. Šie mūsu izcilie spēlētāji ir lieliski metēji un tāpēc jau Bagatskis lika akcentu uz pamatotu metienu. Tā ir taktika, kas piemērota tieši mūsu spēlētājiem un mentalitātei. Kā brazīlieši teica- sitiet cik gribat, mēs iesitīsim vairāk (Metat cik varat, mēs iemetīsim vairāk). Diemžēl, ne vienmēr tas nostrādā, taču skatītājiem tas sagādā prieku un ja ietu caur citu zaru, tad visdrīzāk spēlētu vēl 5 dienas!
Paldies Bagijam par labi padarītu darbu un ceram uz LBS, ka tiks piedāvāts līgums uz vēl vismaz 4 gadiem!!!

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:35, pirms 7 gadiem
Ar to nepietiek, ka "bijām spēlē" Ir jāuzvar un punkts. Zaudējums ir zaudējums, tur vairs nav starpība vai ierij kā Mepnkalne vsi ar dažiem punktiem - koferi jākrāmē tik un tā.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:44, pirms 7 gadiem
Heilijs rakstīja: Rokas nost no Bagatska! Viņš ir vienīgais augstākās klases treneris kāds mums vispār ir! Kurš tad mums ir labāks? Tie, kuri vadīja jaunatnes izlases vai LBL līmenī vārās? Vai arī gribat, lai ir ārzemnieks un latviešu puikām savā izlasē jārunā angliski kā hokejistiem?
Var teikt, ka tik tālu izbraucām uz spēlētāja talanta. Taču, kurš cits, ja ne treneris izveidoja komandu tā, ka šie talanti spēj parādīt savus labākos talantus (Timma, KP, Bertāni, Streļķis, Žanis, reizēm Blūms un Šmits). Viņi savos klubos tik spilgti nespēlē kā LV izlasē un tas ir tieši Bagija nopelns! Atrast katram savu vietu, laiku un kombināciju, lai var izpaust savus talantus!
Par aizsardzību/uzbrukumu. Šie mūsu izcilie spēlētāji ir lieliski metēji un tāpēc jau Bagatskis lika akcentu uz pamatotu metienu. Tā ir taktika, kas piemērota tieši mūsu spēlētājiem un mentalitātei. Kā brazīlieši teica- sitiet cik gribat, mēs iesitīsim vairāk (Metat cik varat, mēs iemetīsim vairāk). Diemžēl, ne vienmēr tas nostrādā, taču skatītājiem tas sagādā prieku un ja ietu caur citu zaru, tad visdrīzāk spēlētu vēl 5 dienas!
Paldies Bagijam par labi padarītu darbu un ceram uz LBS, ka tiks piedāvāts līgums uz vēl vismaz 4 gadiem!!!
Es nezin. Nav jau ko tagad krustā sist bagiju bet nu....taktika metiet cik gribat, iemetīsim vairāk, šoreiz nenostrādāja? Kad mums viņa ir nostrādājusi? Cits zars? Šis bij pilnīgi pelnīts zars atbilstoši rezultātam grupā. Nebij jau tā, ka mēs pirmie grupā un dabujām pretī kkādu baigo grandu no 4.vietas, kurš grupā ūdeņs nolaidis (nu principā Lietuvas variants). Ja neesi 1 grupā, tad jārēķinās, ka būs jāspēlē ar citas grupas 1vietu. Tur pa zaru nav ko sūdzēties.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:05, pirms 7 gadiem
Kur te paldies Bagijam par labu darbu? Par ko ? Par 8. vietu, kad viņa rīcībā bija Porziņģis, Dāvis, Timma. . .
Bet grupā varēja Latvija būt pirmā, ja ne zaudēta galotne Serbijai. Un tad būtu vieglāks zars un Spānija tikai finālā!
Tagad ar Slovēniju arī varēja galotnē vēl izvilkt, bet vai tad bagatskis ir kādu galotni vinnējis?

     [+] [-]

, 2017-09-13 10:09, pirms 7 gadiem
Varbūt nākošā turnīrā latvija savāks visus labākos un cerams , ka būs cits treneris.
Bet Francija, Lietuva tāpat gribēs revanšēties un tik labvēlīgam situācija kā šogad var arī nebūt, jo gan jau kādam no mūsējiem tāpat kā šogad Pasečnikam un Meijerim būs citas prioritātes.
Principā , ja šie abi nebūtu uzmetuši, es pat teiktu nodevuši nacionālo izlasi, Latvija tiktu tālāk un varbūt pat ar spāņiem cīnītos līdzīgi, jo šoreiz pietrūka tik mazliet. . .

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 13:04, pirms 7 gadiem
tad, kad visi medus lējēji uz ausīm ir pieklusuši, paliek pragmatiķi un reālisti.
Labās lietas- izlase atkal ir vieta, kur čaļiem patīk/patiks/ braukt. Ir laba atmosfēra, labi jaunie puikas. KP ir patiešām mega talants, pēc pāris gadiem būs vnk fantastisks spēlētājs. Pieaugs Kurucs, Strautiņš, Lomažs, Kohs, Vecvagars; vēl vairāk pieredzes un meistarības spriedzes situācijās būs Timmam, Dairim, Strēlniekam; NBA būs jau savējais Dāvis; varbūt prātiņā būs pieaudzis un pats spēs bez auklītēm pieņemt racionālus lēmumums par savu karjeru Pasečņiks.... Nākotne ir laba, galvenais, ka patreiz ir vieta, kur atgriezties un kur čaļiem ir interesanti satikties un iespēja kko lielu sasniegt!
Sliktās lietas - Bagatskis... lai arī nav slikts speciālists, tomēr viņa līmenis ir 8 vieta Eiropā. Kas nav slikti! Taču, domājot par nākotni un pusfināliem EČ , PČ, - tas ir cits līmenis! Neiedziļināšos niansēs kad un pie cik lieliem mīnusiem ņemt vai neņemt minūti, taču ZAUDĒT SPĒLI, IEMETOT 97 punktus - tas ir jāmāk !!!! Tā nebija play-off spēle, drīzāk all stars game! Džeki met alley-up, domā par skaistām epizodēm, bet aizsardzība ir kā caurbraucamā sēta! Pēc kārtējā trīspunktu metiena, NEVIENS neiet pēc atlecošās bumbas ! Veči, nopietnā play off spēlē Eiropā spēle beidzas ar rezultātu 65:64 ! Kas tas bija par cirku vakar!? Bagatskis ko ir iedomājies, ka bez aizsardzības tikt EČ pusfinālā???? Kā var paņemt izlasē tikai vienu nominālo centra spēlētāju - Meijeri? Kādēļ bija jāvazā līdzi Gražulis, bet jāatstāj mājās Gromovs? Viņš vismaz uz 10 min normāli atslogotu Kristapu, pagrūstītos ar smagajiem serbu, krievu un slovēņu centriem, un tad nebūtu Porziņģim 4 piezīmes jau spēles vidū! Vai tad to bija grūti saprast jau pirms turnīra? Vai tad par to netika bazūnēts visās malās jau augustā pārbaudes spēļu laikā?
Un spēlēt pārbaudes spēles ar rumāņiem, čehiem, poļiem - kas netiek pat no grupas ārā - lieliskas menedžmenta spējas sarunāt pārbaudes mačus!
Un protams - LBS ! Vadim taisnība - visi tur iet Jaunupa pavadā. Voinam nekādas saprašanas un jēgas no basketbola nav. Jaunupam- tikai doma pazīmēties, LBL viņam pie pakaļas, pats to ir skandinājis n-reizes. Vai šādu cilvēku vadībā var attīstīties LV basketbols????
Nākotne izskatās cerīga, taču jaatbrīvojas no šī "balasta" - Voina, Jaunupa, Blumberga, Šēnhofa, Tikmera! Vieni plānā galdiņa urbēji un diletanti! Kur ir basketbolisti ar zināšanām? Helmanis, Krauliņš, Miglinieks Raimis, tas pats Valters... vai tiešām trūkst cilvēku, kam basketbols ir sirdslieta, nevis iespēja "pazīmēties"?
Un vecākais treneris ir jāmeklē ārzemēs, cilvēks - autoritāte! Tāds, kam ir saprotamas smalkākās nianses, kurš būtu kko nozīmīgu izcīnijis , un kam ir nesatricināma autoritāte gan sabiedrības, gan spēlētāju, gan tiesnešu acīs. Ir jāsper nākamais solis! Jau šodien!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 13:08, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Es nezin. Nav jau ko tagad krustā sist bagiju bet nu....taktika metiet cik gribat, iemetīsim vairāk, šoreiz nenostrādāja? Kad mums viņa ir nostrādājusi? Cits zars? Šis bij pilnīgi pelnīts zars atbilstoši rezultātam grupā. Nebij jau tā, ka mēs pirmie grupā un dabujām pretī kkādu baigo grandu no 4.vietas, kurš grupā ūdeņs nolaidis (nu principā Lietuvas variants). Ja neesi 1 grupā, tad jārēķinās, ka būs jāspēlē ar citas grupas 1vietu. Tur pa zaru nav ko sūdzēties.
Bet praktiski visu čempi šī taktika taču strādāja ļoti labi. Melnkalni sabradājām tieši tā - ar labu izspēli uz brīviem un pamatotiem metieniem. Un ne jau šīs brīvās izspēles radās tikai uz LV spēlētāju talanta rēķina - tur tomēr bija iepriekš sagatavots kombinācijas, sistēmas kā spēlēt gan uzbrukumā gan aizsardzībā utt. Treneru darbs!
Pret Slovēniju reāli izgāzām arī tikai 3. trešdaļu un atsevišķas minūtes citās trešdaļās. Cik tur trenera vaina to, protams, var diskutēt - bet ne jau Bagijs taktiski bija sazīmējis mest sasteigtus ne īsti brīvus trīnīšus. Cik minūtes pārtraukumos klausījos, tad Bagijs šķita darīja visu ko varēja - gan uzbļāva, gan mierināja un vienmēr bija kaut kāds konkrēts risinājums/kombinācija pēc minūtes pārtraukuma u.c. Centās atgriezt spēlētājus spēlē - un principā jau tas izdevās! Būtu beigās KP ielicis trīni vai Bertāns iekrāmējis danku, bet Dončičs to veiksmīgo haļavu aizmetis garām, varbūt rezultāts būtu savādāks?
Lai nu kā - es tiešām Bagijam neko nepārmetu. Kā vienmēr viņa vadībā izlase arī šajā čempī nospēlēja diezgan tuvu maksimumam. Vai cits treneris izspiestu 100%? Varbūt, bet nav jau teikts, jo vispār pasaules sportā tādi gadījumi, kad kāda komanda reāli izspiež no sevis 100% un varbūt pat uzlec vēl augstāk par savu pakaļu ir ļoti reti (pat uzvaru gadījumos bieži vien paliek vieta progresam) un principā tad zvaigznēm jāsastājas pareizajās vietās (tur ASV studentu izlase hokejā olimpiskajās spēlēs utml.).
Atliek tikai tagad cerēt, ka pēc 4 gadiem mūsu spēlētāji būs kļuvuši par vēl lielākiem monstriem, ieguvuši briedumu un psiholoģisko noturību un atkal būs spēks ar ko Eiropas basī jārēķinās!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:01, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kur te paldies Bagijam par labu darbu? Par ko ? Par 8. vietu, kad viņa rīcībā bija Porziņģis, Dāvis, Timma. . .
Bet grupā varēja Latvija būt pirmā, ja ne zaudēta galotne Serbijai. Un tad būtu vieglāks zars un Spānija tikai finālā!
Tagad ar Slovēniju arī varēja galotnē vēl izvilkt, bet vai tad bagatskis ir kādu galotni vinnējis?
Vispār jau 5. vai 6. vieta! Solis uz priekšu, par ko runājām pirms čempja!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 14:13, pirms 7 gadiem
Vai tad kādam īpaši interesē tās tālākās vietas , kad komanda vairs necīnās par medaļām? Šoreiz jau nebija arī nekāda atlase uz pasaules čempi vai olimpiādi, ka nozīmīga ir kāda tālāka vieta.Vismaz top komandām tās neinteresē un pašiem Latvijas spēlētājiem nu galīgi ne, vai uz papīra sanāk 5, vai 9 vieta.
Bet kam tā gramatvedība pie sirds, tad Latvija dala 5-8. vietai.
Par tālākām vietām laikam var, vai māk priecāties tikai latvieši.
Vai futbolā brazīlieši, franči, spāni priecātos par kādu 5-8 vietu, tāpat hokejā Kanāda, Krievija, Zviedrija, bet basketā tepat mūsu kaimiņi leiši arī nepriecājas par zaudējumiem, bet grupā viņi bija pat pirmie!
Protams, ja kāda otrā līmeņa komanda izkļust kaut vai no grupas, aizķeras , tad ir gandarījums. Bet Latviju taču basketbolā mēs tik zemu nevērtējam?

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:16, pirms 7 gadiem
hmm rakstīja: Bet praktiski visu čempi šī taktika taču strādāja ļoti labi. Melnkalni sabradājām tieši tā - ar labu izspēli uz brīviem un pamatotiem metieniem. Un ne jau šīs brīvās izspēles radās tikai uz LV spēlētāju talanta rēķina - tur tomēr bija iepriekš sagatavots kombinācijas, sistēmas kā spēlēt gan uzbrukumā gan aizsardzībā utt. Treneru darbs!
Pret Slovēniju reāli izgāzām arī tikai 3. trešdaļu un atsevišķas minūtes citās trešdaļās. Cik tur trenera vaina to, protams, var diskutēt - bet ne jau Bagijs taktiski bija sazīmējis mest sasteigtus ne īsti brīvus trīnīšus. Cik minūtes pārtraukumos klausījos, tad Bagijs šķita darīja visu ko varēja - gan uzbļāva, gan mierināja un vienmēr bija kaut kāds konkrēts risinājums/kombinācija pēc minūtes pārtraukuma u.c. Centās atgriezt spēlētājus spēlē - un principā jau tas izdevās! Būtu beigās KP ielicis trīni vai Bertāns iekrāmējis danku, bet Dončičs to veiksmīgo haļavu aizmetis garām, varbūt rezultāts būtu savādāks?
Lai nu kā - es tiešām Bagijam neko nepārmetu. Kā vienmēr viņa vadībā izlase arī šajā čempī nospēlēja diezgan tuvu maksimumam. Vai cits treneris izspiestu 100%? Varbūt, bet nav jau teikts, jo vispār pasaules sportā tādi gadījumi, kad kāda komanda reāli izspiež no sevis 100% un varbūt pat uzlec vēl augstāk par savu pakaļu ir ļoti reti (pat uzvaru gadījumos bieži vien paliek vieta progresam) un principā tad zvaigznēm jāsastājas pareizajās vietās (tur ASV studentu izlase hokejā olimpiskajās spēlēs utml.).
Atliek tikai tagad cerēt, ka pēc 4 gadiem mūsu spēlētāji būs kļuvuši par vēl lielākiem monstriem, ieguvuši briedumu un psiholoģisko noturību un atkal būs spēks ar ko Eiropas basī jārēķinās!
Protams, ne jau bagijs tagad melns un slikts, bet nu...Tu arī raksti, būru iekritis tas, būtu iekritis šitais, lai gan reāli skatoties ne jau mešanā bija problēma...procents bija solīds un 97 iemesti punkti runā paši par sevi. Mēs neesam gluži ASV kalibra izlase un augsta līmeņa eiropas izlasei ar iemestiem 97 punktiem ir jāuzvar spēle un punkts. Respektīvi problēma nebija, ka Porziņģim tur neiekrita pēdējais 3punktnieks, vai vēl tur kāds metiens....problēma jāmeklē aizsardzībā, bet par to reti kurš runā. Un bagijs vienmēr ir spiedis uz to, ka uzvaras izcīnīt ar uzbrukumu. Mēs turnīrā esam 3.precīzākie 2p izpildītāji, 3.precīzākie 3punktniekos, labākie soda metienu izpildītāji un ar visu to apstājamies 1/4finālā un cilvēki runā, ka nekrita. Kopumā turnīrā mums krita ļoti labi, bet ir jārēķinās, ka būs spēles, kurās kritīs švakāk un ir jābūt kkādam plānam kā tās spēles paņemt. Un tādas spēles ir jāņem caur aizsardzību...kad mums pēdējoreiz ir bijusi spēle kurā uzvaram ar kkādu 65:61piemēram? Cik mums ir vidēji spēle ielaisti punkti? no visām playoff spēlēm mēs esam vienīgie, kuri ir iemetuši vairāk par 90 punktiem un zaudējuši...un pat tuvumā neviens nav...pagājušajā čempī neviena tāda spēle play offos nav, aizpagājušajā nav, tālāk slinkums skatīties...