Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Mirotičs pārsteidz un atgriežas Eirolīgā, pieņemot naudīgu "Barcelona" piedāvājumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Mirotičs pārsteidz un atgriežas Eirolīgā, pieņemot naudīgu "Barcelona" piedāvājumu
Nikola Mirotičs. Foto: AFP/Scanpix

Lēmumu par atgriešanos Eiropā pieņēmis 28 gadus vecais spēka uzbrucējs Nikola Mirotičs, kurš vienojies par iespaidīgu līgumu ar ULEB Eirolīgas klubu "Barcelona". Nākamo sešu sezonu laikā viņš nopelnīs 70 miljonus eiro.

Līdz 2014. gadam Mirotičs pārstāvēja Madrides "Real", vienu reizi kļūstot par Spānijas čempionu un MVP balvas ieguvēju. Sekoja loģisks solis – pārcelšanās uz Nacionālo basketbola asociāciju. Sākumā viņš pievienojās Čikāgas "Bulls", bet pēc trim ar pusi sezonām sekoja aizmainīšana uz Ņuorleānas "Pelicans". Aizvadītās sezonas beigās Mirotičs nonāca Milvoki "Bucks" rindās, palīdzot komandai sasniegt Austrumu konferences finālu.

Spēka uzbrucēja loma komandā bija gana nozīmīga – viņš astoņās no 14 izslēgšanas spēlēm devās starta sastāvā. Vidēji laukumā pavadot 21 minūti, Mirotičs izcēlās ar 9,5 punktiem un 4,7 atlēkušajām bumbām. Pirms gada "Pelicans" rindās viņš "play-off" pat iemeta 15 punktus vidēji spēlē, kamēr regulārā čempionāta laikā nevienā sezonā Mirotiča vidējais rādītājs nav bijis zemāks par desmit punktiem. Tādēļ daudziem bija milzīgs pārsteigums, uzzinot par viņa pārcelšanos uz "Barcelona".

Vairākas komandas, ieskaitot Dalasas "Mavericks", bija gatavas piedāvāt brīvajam aģentam Mirotičam līgumu, un Ziemeļamerikā tiek vēstīts, ka Jūtas "Jazz" likusi galdā trīs gadu un 45 miljonu līgumu. Tomēr Spānijas izlases basketbolists, kurš pagājušajā sezonā nopelnīja 12,5 miljonus (pirms nodokļu nomaksas), vienojies ar "Barcelona" par sešiem gadiem un aptuveni 70 miljoniem.

Tas būs lielākais līgums ārpus NBA. Līdzšinējais līderis ar 3,5 miljoniem sezonā ir Maskavas apgabala "Khimki" rezultatīvais aizsargs Aleksejs Šveds.

Līdz 2017. gadam "Real" piederēja tiesības pielīdzināt jebkuru piedāvājumu no Eiropas, kas izteikts Mirotičam, tādējādi atgūstot spēka uzbrucēju, bet tagad viņš pievienosies niknākajai pretiniecei. Spēlējot Spānijas izlasē, Mirotičs 2015. gadā kļuva par Eiropas čempionu un 2016. gadā Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs izcīnīja bronzas medaļu.

Izmantotie resursi:
https://as.com/baloncesto/2019/06/2...

1 2 47 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2019-06-30 09:05, pirms 5 gadiem
Izskatās ka Šmitam PF pozīcijā būs mazs spēles laiks tāpēc jāprasās irē vismaz.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-30 09:09, pirms 5 gadiem
Kur Barca tādu naudu izraka?

  +6 [+] [-]

, 2019-06-30 09:10, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Kur Barca tādu naudu izraka?
Tas ir labs jautājums zinot.ka lielākie līgumi ir ap 4-5 mil tur
Madridē viņu sagaidīs jauki

  +5 [+] [-]

, 2019-06-30 09:14, pirms 5 gadiem
Tas arī norāda uz to cik lielas nodokļu atšķirības ir USA un Spānijā. Visticamāk, ka uz ķepas vairāk pāri paliks Spānijā.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-30 09:16, pirms 5 gadiem
PēterisP rakstīja: Tas arī norāda uz to cik lielas nodokļu atšķirības ir USA un Spānijā. Visticamāk, ka uz ķepas vairāk pāri paliks Spānijā.
Nauda neesot bijusi problēma.Viņam apnicis mainīt visu laiku komandas.
Protams ja tev dod šādu kosmiski ciparu Spānija,tad tur nav divu domu

  +3 [+] [-]

, 2019-06-30 09:27, pirms 5 gadiem
PēterisP , 09:14, pirms 12 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Tas arī norāda uz to cik lielas nodokļu atšķirības ir USA un Spānijā. Visticamāk, ka uz ķepas vairāk pāri paliks Spānijā.
==============
manas domas, un vel spelet majas

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 09:28, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Kur Barca tādu naudu izraka?
Futbola nauda.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-30 09:40, pirms 5 gadiem
😳
Nekad nebiju dzirdējis par tāda apjoma līgumiem ārpus NBA.
Kā jau raksta, lielākais bija Švedam ap 3mlj sezonā, te uzreiz X4 😳
Ko tagad darīs tie "nabadzińi", kuri spēlē par 300 -500 tk sezonā?
Visticamāk, protestēs un pieprasīs lielākus līgumus

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 09:49, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas ir labs jautājums zinot.ka lielākie līgumi ir ap 4-5 mil tur
Madridē viņu sagaidīs jauki
Nebija, nebija tur 4-5 citroni nevienam
Ik pa brīdim kādam superstāram CSKA, Real, turku klubi iedeva 2-3 citronus sezonā, tas jau bija Eirolīgas kosmoss. Droša infa, no Kalnīša un co.
Barcai basītī vispār nekādi kosmiskie līgumi nebija, kaut nauda, protams, ir.
Par spēlēšanu Madridē piekrītu par 100%, ies karsti!
Spāńu fani šādus gājienus nepiedod

  -2 [+] [-]

, 2019-06-30 09:55, pirms 5 gadiem
Priekš Šmita šis varētu diezgan.paslikti būt, bet nu cipars ir kosmoss, lai gan esmu pārliecināts, ka tur baigie noteikumi līgumā vēl ir

  -2 [+] [-]

, 2019-06-30 10:18, pirms 5 gadiem
Man vairāk jautājums kāda Barca interese dot tādu milzu līgumu, nav jau gluži ar atrāvienu labākais basketbolists Eiropā (liekas nauda nāk no FCB, ne?)

Mirotiču gan saprastu - ir džeki, kam svarīgāk spēlēt svarīgās spēlēs un cīnīties par tituliem lā līderim - nevis par nedaudz lielāku naudu ākstīties NBA 82 cirka izrādēs, īpaši ja klubs bez izredzēm..

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 10:23, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: Man vairāk jautājums kāda Barca interese dot tādu milzu līgumu, nav jau gluži ar atrāvienu labākais basketbolists Eiropā (liekas nauda nāk no FCB, ne?)

Mirotiču gan saprastu - ir džeki, kam svarīgāk spēlēt svarīgās spēlēs un cīnīties par tituliem lā līderim - nevis par nedaudz lielāku naudu ākstīties NBA 82 cirka izrādēs, īpaši ja klubs bez izredzēm..
Jā, Barcelona ir viena daļa no visas tās sistēmas, tāda pat kā ir Real sistēma...Pārkera Asvel jau arī ar Olimpique noslēdz sadarbību...Es brīnos, ka vairāk tādu klubu nav....Īsti par Bayern nezinu, vai viņi ir atsevišķi, vai zem futbola kluba
Slēpts komentārs: viedoklis

  +2 [+] [-]

, 2019-06-30 10:52, pirms 5 gadiem
PēterisP rakstīja: Tas arī norāda uz to cik lielas nodokļu atšķirības ir USA un Spānijā. Visticamāk, ka uz ķepas vairāk pāri paliks Spānijā.
Spānijā ienākumu nodoklī vien aizies 45% algas. Tiešām USA ir tik lieli nodokļi?

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 10:59, pirms 5 gadiem
esprets rakstīja: Spānijā ienākumu nodoklī vien aizies 45% algas. Tiešām USA ir tik lieli nodokļi?
no ļimaka vidēji USA 350 pakas paliek...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-30 11:02, pirms 5 gadiem
esprets rakstīja: Spānijā ienākumu nodoklī vien aizies 45% algas. Tiešām USA ir tik lieli nodokļi?
Tur atkarīgs kurā štatā tu spēlē.Piemēram KP Dalasā nodokļos aizies 40-45%,jo viņiem nav viena nodokļa.Piemēram tā nodokļa kura nav Texasas štatos NY ir gandrīz 10%

  +1 [+] [-]

, 2019-06-30 11:08, pirms 5 gadiem
BOMBA!!!!

     [+] [-]

, 2019-06-30 11:27, pirms 5 gadiem
Tagad saprotu kāpēc Mirotich uzmeta Jazz ar 15m līgumu, ja var spēlēt Barcelona, kur, ļoti iespējams, Miroticham ir kāds īpašums un zina, ka netiks aizmainīts. Cilvēki arī apkārt daudz patiesāki, nekā ASV!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 11:30, pirms 5 gadiem
Protams izvēlas labāk apmaksātu Eirolīgas klubu, tuvāk mājām, kur spēlē komandas spēli, taktisku, gudru, skatāmu basketbolu. Nevis 70 spēles sezonā mērkaķbols ar skrien un met, un individuāliem sautīgiem metējiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-30 11:34, pirms 5 gadiem
Banzai rakstīja: Protams izvēlas labāk apmaksātu Eirolīgas klubu, tuvāk mājām, kur spēlē komandas spēli, taktisku, gudru, skatāmu basketbolu. Nevis 70 spēles sezonā mērkaķbols ar skrien un met, un individuāliem sautīgiem metējiem.
Kāpēc jāsāk nolikt NBA???

     [+] [-]

, 2019-06-30 11:35, pirms 5 gadiem
Cerams, ka ataudzēs atkal rugājus.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 11:44, pirms 5 gadiem
Banzai rakstīja: Protams izvēlas labāk apmaksātu Eirolīgas klubu, tuvāk mājām, kur spēlē komandas spēli, taktisku, gudru, skatāmu basketbolu. Nevis 70 spēles sezonā mērkaķbols ar skrien un met, un individuāliem sautīgiem metējiem.
Tas gan, kā var patikt kkāds Hārdens uz Westbrūks Reāli strītbolisti ne komandas spēlētāji. Eiropā tādi uz beņķa tiktu fiksi nosēdināti.

  +9 [+] [-]

, 2019-06-30 11:47, pirms 5 gadiem
Nu Mirotics nemaz Šmitam nav tas sliktākais variants. Diezgan traumatisks un ar katru sezonu aizvien mazak spēlēs nospēlējis NBA. Tādā ziņā jau nekas nebūs mainījies, jo šosezon jau tāpat priekšā bija SIngletons (kurš loģiski nākamsezon nebūs) un Šmits tāpat spēja izkarot savu lomu! Jācīnās!

 +10 [+] [-]

, 2019-06-30 11:49, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Šmits, cerams, čemodānu jau ir sakrāvis?!
Tu jau arī šīs sezonas sākumā liki viņam kravāt koferus, bet kad Šmits izsita savu vietu un sāka regulāri spēlēt padsmit minūtes tā tu pazudi no tejienes

  +1 [+] [-]

, 2019-06-30 11:53, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Tas gan, kā var patikt kkāds Hārdens uz Westbrūks Reāli strītbolisti ne komandas spēlētāji. Eiropā tādi uz beņķa tiktu fiksi nosēdināti.
Bet tas taču ir tik burvīgi, ka tā atšķiras NBA un Eiropas basketbols.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-30 11:54, pirms 5 gadiem
Kāds zinātājs var pateikt, vai Pesičs paliks Barsā?

  +7 [+] [-]

, 2019-06-30 12:00, pirms 5 gadiem
motofans125 rakstīja: Nu Mirotics nemaz Šmitam nav tas sliktākais variants. Diezgan traumatisks un ar katru sezonu aizvien mazak spēlēs nospēlējis NBA. Tādā ziņā jau nekas nebūs mainījies, jo šosezon jau tāpat priekšā bija SIngletons (kurš loģiski nākamsezon nebūs) un Šmits tāpat spēja izkarot savu lomu! Jācīnās!
Par to es arī aizdomājos. Tādā ziņā Singletons bija dzelzs vīrs un nevienu spēli neizlaida...

  +5 [+] [-]

, 2019-06-30 12:10, pirms 5 gadiem
Šī gan ir bomba! Barselona laikam nākamgad mērķē uz visiem iespējamiem tituliem! PAr Šmitu - situācija tāda pati kā pirms gada! Ja šogad izcīnija sev minūtes, nav šaubu, ka izcīnīs arī nākamgad!

     [+] [-]

, 2019-06-30 12:13, pirms 5 gadiem
motofans125 rakstīja: Nu Mirotics nemaz Šmitam nav tas sliktākais variants. Diezgan traumatisks un ar katru sezonu aizvien mazak spēlēs nospēlējis NBA. Tādā ziņā jau nekas nebūs mainījies, jo šosezon jau tāpat priekšā bija SIngletons (kurš loģiski nākamsezon nebūs) un Šmits tāpat spēja izkarot savu lomu! Jācīnās!
Ja Singltons piekrīt algas samazinājumam, tad viņš paliek, pie tam, ja paliek Oriola, tad viņš būs kā PF, jo pa centru būs Davies un Tomičs

  +5 [+] [-]

, 2019-06-30 12:22, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja Singltons piekrīt algas samazinājumam, tad viņš paliek, pie tam, ja paliek Oriola, tad viņš būs kā PF, jo pa centru būs Davies un Tomičs
Tu kļūdies, Singletons nepaliek komandā, tas ir 100% zināms. Iesaku palasīt spāņu portālus par šo. Tāpēc jau saku, ka Šmitam nekas pa lielam nemainās, jo Singletons tāpat spēlēja 30min mačā un tgd vēl ir pat lielākas iespējas, jo Mirotičš var izlaist vairāk spēļu

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 12:32, pirms 5 gadiem
motofans125 rakstīja: Tu kļūdies, Singletons nepaliek komandā, tas ir 100% zināms. Iesaku palasīt spāņu portālus par šo. Tāpēc jau saku, ka Šmitam nekas pa lielam nemainās, jo Singletons tāpat spēlēja 30min mačā un tgd vēl ir pat lielākas iespējas, jo Mirotičš var izlaist vairāk spēļu
Apšaubu, ka Mirotičs izlaidīs daudz spēles, drīzāk, ja Tomičs spēlēt nevarēs tad, bet nu Šmitam, tīri teorētiski, nedaudz paliek sliktāk, jo ja Oriola atsāk demonstrēt to pašu, ko Valencia rindās, tad Šmitam nedaudz ruks minūtes

  +4 [+] [-]

, 2019-06-30 12:35, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Apšaubu, ka Mirotičs izlaidīs daudz spēles, drīzāk, ja Tomičs spēlēt nevarēs tad, bet nu Šmitam, tīri teorētiski, nedaudz paliek sliktāk, jo ja Oriola atsāk demonstrēt to pašu, ko Valencia rindās, tad Šmitam nedaudz ruks minūtes
Apskaties pēdējās sezonas viņam. Ar katru aizvien mazāk nospēlētas spēles. Un grafiks šeit nebūs vieglāks, tieši ne spēļu skaita ziņā, bet intensitāte ACB un Eirolīgā tomēr augstāka kā NBA regulārajā sezonā. Par Oriolu - uzskatu, ka Šmitam ir viņu pa spēkam izkonkurēt

  +4 [+] [-]

, 2019-06-30 12:40, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Apšaubu, ka Mirotičs izlaidīs daudz spēles, drīzāk, ja Tomičs spēlēt nevarēs tad, bet nu Šmitam, tīri teorētiski, nedaudz paliek sliktāk, jo ja Oriola atsāk demonstrēt to pašu, ko Valencia rindās, tad Šmitam nedaudz ruks minūtes
Mirotics - 16/17 - 70 spēles, 17/18- 55 spēles un 18/19 46 spēles. Piekritīsi, ka viņš izlaiž ļoti daudz pēdējas divās sezonās

  -1 [+] [-]

, 2019-06-30 12:53, pirms 5 gadiem
motofans125 rakstīja: Mirotics - 16/17 - 70 spēles, 17/18- 55 spēles un 18/19 46 spēles. Piekritīsi, ka viņš izlaiž ļoti daudz pēdējas divās sezonās
Tas jau nenozīmē, ka izlaidīs nākošsezon.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-30 13:07, pirms 5 gadiem
esprets rakstīja: Spānijā ienākumu nodoklī vien aizies 45% algas. Tiešām USA ir tik lieli nodokļi?
Spānijā viņam maksās Eiro, bet ASV dolāros, sanāk, ka viņš dabūs vairāk nekā būtu dabūjis NBA!
1 2 47 komentāri