Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Timma iemet 26 punktus "Khimki" panākumā pār "Astana"

Timma iemet 26 punktus "Khimki" panākumā pār "Astana"
Jānis Timma. Foto: "BK Khimki"

Basketbola klubs "Khimki" savā laukumā apspēlēja "Astana" ar 93:80 VTB līgas mačā. Par rezultatīvāko spēlētāju uzvarētāju rindās kļuva Jānis Timma, kuram 26 punkti.

Sezonas pirmo spēli VTB līgā Timma aizvadīja 17. martā, kad mačā pret „Kalev” atzīmējas ar 17 punktiem. Cīņu pret „Astana” latviešu basketbolists uzsāka uz rezervistu soliņa, bet pirmo reizi spēlē iesaistījās sestajā minūtē, atzīmējoties ar vienu precīzu pustālo, ka arī vienu garām aizmestu trīspunktu metienu. Pirmā ceturtdaļa noslēdzās ar 25:23.

Otro ceturtdaļu viesi sāka ar realizēto tālmetienu – 25:26, uz ko Timma atbildēja ar diviem punktiem – 27:26. Arī nākamais uzbrucēja metiens bija precīzs. Ceturtdaļas vidū uzbrucējs ierakstīja vēl divus punktus savā kontā un drīz tika nomainīts, bet pēc 20 nospēlētajām minūtēm „Khimki” bija trīs punktu pārsvars – 49:46.

Arī pēc pārtraukuma turpinājās līdzīga cīņa, katrai komandai iemetot pa 18 punktiem. Sešas minūtes pirms sirēnas mājinieki nonāca iedzinējos ar 74:75, bet minūti vēlāk Timma atgrieza savai komanda vadību – 76:75. Šī epizode kļuva par desmit punktu izrāvienu sākumu, ko pats uzbrucējs noslēdza ar precīzu metienu no tālās distances – 84:75. Atlikušajā laikā „Khimki” vēl vairāk palielināja pārsvaru, un spēli noslēdza ar 93:80.

Jānis Timma laukumā pavadīja 31:35 minūtes, un ar 26 punktiem (2p. 6/7, 3p. 4/8, s.m. 2/2) kļuva par komandas rezultatīvāko spēlētāju. Latviešu basketbolista kontā arī piecas atlēkušās bumbas un divas piespēles.

Maskavas CSKA tikai papildlaikā spēja salauzt Saratovas „Avtodor” pretestību – 116:110. Mača lielāko daļu laukuma saimnieki bija vadībā, bet pirms noslēdzošajām minūtēm Saratovai bija 15 punktu pārsvars – 62:77. Tomēr Eirolīgas vienība spēja atspēlēties, un 12 sekundes pirms pamatlaika beigām Viljamss Kleiberns panāca 99:99. Papildlaikā „Avtodor” izvirzījās vadībā ar +5, pēdējā minūtē rezultāts bija 110:110, bet visu izšķīra noteikumu trīs noteikumu pārkāpumi no mājinieku basketbolistu puses, CSKA iemeta visus sešus soda metienus un svinēja 19. panākumu 22 spēlēs.

Kopvērtējums 24. martā

#KomandaU-Z%
1CSKA19-386.4
2UNICS16-480.0
3Khimki15-575.0
4Lokomotiv13-668.4
5Astana13-861.9
6Zenit13-765.0
7Nizhny Novgorod12-860.0
8Kalev/Cramo9-1145.0
----
9Avtodor8-1338.1
10VEF8-1534.8
11Enisey6-1430.0
12Zelona Gora4-1620.0
13PARMA4-1719.0
14Cmoki3-1615.8

Izmantotie resursi:
VTB United League | VTB United League

1 2 44 komentāri

 +11 [+] [-]

, 2019-03-25 20:58, pirms 5 gadiem
Timma pierāda ka patiesība viņš ir izcilā formā

 +12 [+] [-]

, 2019-03-25 21:04, pirms 5 gadiem
Vai tiešām Blats ir tik vājš pie Oly stūres gan taktiskajā ziņā, gan spēlētāju izvēles un izmantošanas ziņā?

  +6 [+] [-]

, 2019-03-25 21:07, pirms 5 gadiem
HAHAHA Blats stūrītī nobāl tagad

  +5 [+] [-]

, 2019-03-25 21:09, pirms 5 gadiem
Kā tas var būt? C`mon, žīda galva, tik vārds palicis..

  +3 [+] [-]

, 2019-03-25 21:10, pirms 5 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Vai tiešām Blats ir tik vājš pie Oly stūres gan taktiskajā ziņā, gan spēlētāju izvēles un izmantošanas ziņā?
Pagājušajā gadā Timma nespēlēja pie Blata. Bet vienalga nebija rezultatīvs. Neredzēju šo spēli, bet, spriežot pēc statistikas, varbūt Timma beidzot ir atcerējies, ka basketbolā ir arī tāds spēles elements kā divpunktu metiens.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-25 21:15, pirms 5 gadiem
Cepuri nost

  +6 [+] [-]

, 2019-03-25 21:24, pirms 5 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Vai tiešām Blats ir tik vājš pie Oly stūres gan taktiskajā ziņā, gan spēlētāju izvēles un izmantošanas ziņā?
Ne pa velti, Cavs atlaida viņu un izcīnīja čempi (neliels naivums man, bet fakti paliek fakti).

     [+] [-]

, 2019-03-25 21:27, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Pagājušajā gadā Timma nespēlēja pie Blata. Bet vienalga nebija rezultatīvs. Neredzēju šo spēli, bet, spriežot pēc statistikas, varbūt Timma beidzot ir atcerējies, ka basketbolā ir arī tāds spēles elements kā divpunktu metiens.
Nu, vecit, iesaku skatīties un tad komentēt. Acīmredzot, arī pagājušajā gada ne vella neesi redzējis! 👌🏻
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-25 21:41, pirms 5 gadiem
Varbūt ja Himki saglabās vietu Eurolīgā vajadzētu apsvērt nakamgad pie viņiem spēlēt?

  -1 [+] [-]

, 2019-03-25 21:46, pirms 5 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: HAHAHA Blats stūrītī nobāl tagad
Nesteigsimies ar secinājumiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-25 21:46, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nesteigsimies ar secinājumiem.
Blatam ir lielas problēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-25 21:52, pirms 5 gadiem
kristaps.26 rakstīja: CSKA būtu bomba manuprāt !!!
CSKA diez vai vins butu vajadzigs

  +7 [+] [-]

, 2019-03-25 21:53, pirms 5 gadiem
Viss ir atkarīgs no spēles laika, Blats vispār nedeva Jānim spēlēt, te lietuvietis iedeva 31 minūti un uzreiz ir rezultāts.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-25 21:56, pirms 5 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: CSKA diez vai vins butu vajadzigs
Pieliekot defā, viņam atrastos savas 15 min spēlē....Atlētisks trešais numurs ar normālu trīni, var paspēlēt kā ceturtais....Tikai tas dribls...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-25 21:59, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pieliekot defā, viņam atrastos savas 15 min spēlē....Atlētisks trešais numurs ar normālu trīni, var paspēlēt kā ceturtais....Tikai tas dribls...
Tajas pozicijas var spelet Higgins,Clyburns,Kurbanovs,De Kolo, kuri ir CSKA neatnemama sastavdala un visdrizakais tik driz CSKA nepametis.Turklat, dzirdeju,ka sosezon CSKA ir sakusi parbuvi uzsvaru liekot uz jaunajiem speletajiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-25 22:02, pirms 5 gadiem
Vai BK Astana tagad arī tiks pārsaukts par BK Nursultana?

  +2 [+] [-]

, 2019-03-25 22:02, pirms 5 gadiem
Švedu uz NBA un Timmu Khimkos par pirmo vijoli 😀 bet ja nopietni, tad pēc kustībām un emocijām var redzēt, ka džeka jūtas brīvāks un nedomāju, ka tur tieši konkrēti Krievija ir vaina (labā ziņā), bet tas, ka viņam dod spēlēt, treneris grib turēt viņu laukumā un tāpēc uzreiz ir drošības sajūta, ka var mierigi gan no alīša ielikt augšā, gan pats caurgājienā normālu power dunk uztaisīt

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:05, pirms 5 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Tajas pozicijas var spelet Higgins,Clyburns,Kurbanovs,De Kolo, kuri ir CSKA neatnemama sastavdala un visdrizakais tik driz CSKA nepametis.Turklat, dzirdeju,ka sosezon CSKA ir sakusi parbuvi uzsvaru liekot uz jaunajiem speletajiem.
Dažs labs no taviem nosauktajiem domār par spēlēšanu otrpus dīķim...Viņi pārbūvējas, tāpēc jau ir Bolombojs un Pīterss

  +1 [+] [-]

, 2019-03-25 22:06, pirms 5 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Vai BK Astana tagad arī tiks pārsaukts par BK Nursultana?
Butu forsi,ja Nursultanu atstatu par Kazahstanas galvaspilsetu, bet Astana ka simbols paliktu par sporta galvaspilsetu (BC Astana).

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:09, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Dažs labs no taviem nosauktajiem domār par spēlēšanu otrpus dīķim...Viņi pārbūvējas, tāpēc jau ir Bolombojs un Pīterss
Kurs?Clyburns?Nedomaju, ka parejie NBA liek ka prioritati.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-25 22:11, pirms 5 gadiem
Blats: "Timmas pāreja bija izdevīga visām pusēm"
Tas būtu kas? Timma tiek pie 25-35min, met kā negudrs... bet Oly Eirolīgā netiek 8niekā, Blatu atlaiž... loģika!? Tā vien šķiet, ka Blatam komandā teikšana ir vēl mazāka, kā savulaik Klīvlendā... tur vismaz bija iemesls, neizpalika arī panākumi! Grieķu ņuņņas... acīm redzot vēlas redzēt savu grandu grimstam...

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:12, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Pagājušajā gadā Timma nespēlēja pie Blata. Bet vienalga nebija rezultatīvs. Neredzēju šo spēli, bet, spriežot pēc statistikas, varbūt Timma beidzot ir atcerējies, ka basketbolā ir arī tāds spēles elements kā divpunktu metiens.
Pilnīgi piekrītu! Ja nekrīt trīspunktu metiens tad jāiet iekšā un jāmet divpunktnieki vai jānopelna pret sevi soda metieni. Pēdējo divu sezonu laikā viņam bija izveidojusies alerģija pret divpunktu metieniem - ja tie nekrīt, tad nav no viņa dižas jēgas. Par Blatu un Olympiacos runājot - klīst baumas, ka ar šo darījumu izīrējot Timmu Khimkiem - Olympiacos tagad var samaksāt Printezim (kaut kādas naudas problēmas).

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:12, pirms 5 gadiem
Edison rakstīja: Viss ir atkarīgs no spēles laika, Blats vispār nedeva Jānim spēlēt, te lietuvietis iedeva 31 minūti un uzreiz ir rezultāts.
Varbūt problēma bija tajā, ka Blatam neļāva dot Timmam šādu spēles laiku???

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:14, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Varbūt problēma bija tajā, ka Blatam neļāva dot Timmam šādu spēles laiku???
kārtējās muļķības raksti

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:15, pirms 5 gadiem
NBAviedoklis rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Ja nekrīt trīspunktu metiens tad jāiet iekšā un jāmet divpunktnieki vai jānopelna pret sevi soda metieni. Pēdējo divu sezonu laikā viņam bija izveidojusies alerģija pret divpunktu metieniem - ja tie nekrīt, tad nav no viņa dižas jēgas. Par Blatu un Olympiacos runājot - klīst baumas, ka ar šo darījumu izīrējot Timmu Khimkiem - Olympiacos tagad var samaksāt Printezim (kaut kādas naudas problēmas).
Ir viņiem finansialas problēmas, tāpat kā arī labai daļai turku klubu, tostarp, Fenerbahche

  +5 [+] [-]

, 2019-03-25 22:15, pirms 5 gadiem
Zaļā gaisma no trenera visos līmeņos (sportiskos protams) +pilnīga uzticēšanās un Timma spēlē tā kā viņš to prot! Tā tas bija pie Karasjova (Zenit kapteinis Timma bija un tas nebija nekāds sētas klubs) un tagad pie Kurtinaiša tas pats.

Te nav nekas jauns vai pārsteidzošs, viņš tā spēlē un tā viņš nopelnīja arī šo 1 000 000 $ vērto līgumu, tikai Baskonia un Oly treneri neuzticējās viņam.

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:17, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Pagājušajā gadā Timma nespēlēja pie Blata. Bet vienalga nebija rezultatīvs. Neredzēju šo spēli, bet, spriežot pēc statistikas, varbūt Timma beidzot ir atcerējies, ka basketbolā ir arī tāds spēles elements kā divpunktu metiens.
https://www.euroleague.net/competit...!careerstats
Jā, pērn bija tikai 2x rezultatīvāks... jā, nebija Zenit laiki, bet tā ir Eirolīga, kur Timma nekad nemetīs 15+ vidēji... jo to vispār visā Eirolīgā dara 2!!!! čaļi!7-10p Eirolīgā ir tas pats, kas Krievijā 15-25... tā kā, totāli nevietā salīdzini! Ja ko gribi salīdzināt, tad ar pērno sezonu, kur kā redzi-divreiz mazāk met...

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:21, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir viņiem finansialas problēmas, tāpat kā arī labai daļai turku klubu, tostarp, Fenerbahche
ej nu ej, vai tad ari Fener ir problemas?

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:24, pirms 5 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: ej nu ej, vai tad ari Fener ir problemas?
Katru sezonu, kopš Obradovičs ir. Īpašnieki viņam izpatīk, maksā maksimālo + ņem spēlētajus, kurus viņš velas, bet kaut kā katru sezonu viņi izsprūk cauri tam

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:24, pirms 5 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: ej nu ej, vai tad ari Fener ir problemas?
Ja zaudē sponsoru, kas maksā 15milj(!!!!!!) sezonā, tad finansiālas nepatikšanas lielākā vai mazākā mērā, manuprāt, ir loģiskas.

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:26, pirms 5 gadiem
NBAviedoklis rakstīja: Ja zaudē sponsoru, kas maksā 15milj(!!!!!!) sezonā, tad finansiālas nepatikšanas lielākā vai mazākā mērā, manuprāt, ir loģiskas.
tagad jau ir jauns, Beko.

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:27, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Katru sezonu, kopš Obradovičs ir. Īpašnieki viņam izpatīk, maksā maksimālo + ņem spēlētajus, kurus viņš velas, bet kaut kā katru sezonu viņi izsprūk cauri tam
Bet tas strādā.

     [+] [-]

, 2019-03-25 22:32, pirms 5 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: tagad jau ir jauns, Beko.
Kaut kā liekās, ka tie nav 15 milj. Jābūt klīniski slimam lai tādu naudu dotu eirolīgas klubam. Tā manuprāt ir premjerlīgas sponsorshipu nauda, ne eirolīgas.
1 2 44 komentāri