Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Pešičs: "NBA nav basketbols, Eirolīgā spēlē labāko basketbolu pasaulē"

Andrejs Siliņš

Pešičs: "NBA nav basketbols, Eirolīgā spēlē labāko basketbolu pasaulē"
Svetislavs Pešičs. Foto: EPA / Scanpix

Rolanda Šmita pārstāvētās Spānijas superkomandas "Barcelona" galvenais treneris Svetislavs Pešičs kritiski izteicies par Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) vērojamo groza bumbu un norādījis, ka labākais basketbols pasaulē tiek spēlēt Eirolīgā.

"Basketbolā, ja vēlies mainīt spēles ritmu, tas jādara no aizsardzības nevis uzbrukuma. Tad vari arī pārņemt iniciatīvu uzbrukumā, spēlēt ātri, kontrolēt ritmu. Tā tas notiek Eiropā. Nevis kā NBA, kas nav basketbols," sacīja pieredzējušais Pešičs, kurš aizvedis savas komandas līdz čempiontituliem Korāča kausā (1995. gadā ar Berlīnes "Alba"), ULEB Eirolīgā (2003. gadā ar "Barcelona") un FIBA Eiropas kausā (2007. gadā ar "Sant Josep").

"Katru rītu redzi NBA rezultātus - 129:119, 122:120, 120:115 un tamlīdzīgi. Visi svin, visi ir priecīgi," Pešičs eurohoops.net netieši norādīja uz augstas kvalitātes aizsardzības trūkumu NBA. "Labākais basketbols pasaulē ir Eirolīgā. Šeit ir viss. Var redzēt aizsardzību, uzbrukumu, dažādas taktikas, trīspunktniekus, dankus, spēles veidošanu. Visu. Tas, kas mums Eiropā līdz šim ir pietrūcis, ir tas, ka mēs pārāk labi nepārdevām savu basketbolu. Tā kā tas ir NBA. Mēs nebijām iemācījušies, kā pārdot savu produktu Eiropā."

Pešičs atgriezās "Barcelona" klubā pagājušās sezonas vidū. Šosezon "Barsa" demonstrē labu sniegumu, lai gan aizvien komandai trūkst stabilitātes - Eirolīgā bijušas gan uzvaru sērijas (piecu uzvaru sērija), gan zaudējumu sērijas (četri zaudējumi pēc kārtas).

Vakar izcīnītā uzvara pār Milānas "Olimpia" bija ceturtā uzvara pēc kārtas Eirolīgā, kur šobrīd sestā pozīcija turnīra tabulā, bet, skaitot arī ACB līgu, komandai jau septiņas uzvaras pēc kārtas. Spānijas čempionātā Barselonai pirmā vieta (13-2) tabulā.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 17:39, pirms 5 gadiem
Jā, jo tā bija Kuzminska 1. izvēle sākt spēlēt Milānā Ja viņam būtu sakarīgs piedāvājums no kāda NBA kluba, tad viņš 120% tur būtu palicis. Tas ir katra spēlētāja sapnis spēlēt NBA. Tas jau vien daudz pasaka par to, kura līga ir "labāka". Par KP un Kuruca statiem Eirolīgā un NBA vispār nav vērts komentēt, jo tā nav debate par NBA / Eirolīgas spēku, bet gan par spēlētāju izmantošanu.
Un, ja ar to nepietiek, tad apskatieties uz ASV dominanci turnīros, kuros viņi spēlē ar NBA večiem. Ja kāds viņus uzvar, tad tā ir sensācija, bet kad zaudē, tad saka: "nu jā, viņiem jau visi nba veči."
Var diskutēt par basketbola skaistumu, spēles izpratni, utt., bet teikt, ka Eirolīga ir labāka (stiprāka) par NBA ir diez gan psihi.
Real Rebel rakstīja: Priekš viņa varam jau pretēji izdarīt, jebšu, kāda bija Porziņģa un Kuruca statistika Eiropā un kāda ir NBa?

Pie tam, tagad tas pats Kuzminskas sliktāk Milānā spēlē kā NBA

     [+] [-]

, 2019-01-10 17:43, pirms 5 gadiem
chill rakstīja: Jā, jo tā bija Kuzminska 1. izvēle sākt spēlēt Milānā Ja viņam būtu sakarīgs piedāvājums no kāda NBA kluba, tad viņš 120% tur būtu palicis. Tas ir katra spēlētāja sapnis spēlēt NBA. Tas jau vien daudz pasaka par to, kura līga ir "labāka". Par KP un Kuruca statiem Eirolīgā un NBA vispār nav vērts komentēt, jo tā nav debate par NBA / Eirolīgas spēku, bet gan par spēlētāju izmantošanu.
Un, ja ar to nepietiek, tad apskatieties uz ASV dominanci turnīros, kuros viņi spēlē ar NBA večiem. Ja kāds viņus uzvar, tad tā ir sensācija, bet kad zaudē, tad saka: "nu jā, viņiem jau visi nba veči."
Var diskutēt par basketbola skaistumu, spēles izpratni, utt., bet teikt, ka Eirolīga ir labāka (stiprāka) par NBA ir diez gan psihi.
ne jau visa Eirolīga, bet topa klubi nebūtu tur pēdējās vietās

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 17:44, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: 3 vai danks, jā tā ir pilnīgi neoliedzam tendence, kas grāk nebija. Amerikāņi ir pilnīgākie statistikas frīki. katrs spēlētājs n katra izpēle ir detaļās izanalizēta. Un statistika pasaka to, ka nav ne mazākās jēgas mest pustālo, ja tu pretī savā grozā dabūsi trīni. Un tas tiek prasīts arī no garajiem. Tieši tāpēc Kristaps, Jokičs, Nurčičs, Markanens un līdzīgie arī tur viegli iedzīvojās. Tā būs arī tendence Eiropā jaunajiem čaļiem, kuru mērķis būs NBA. NBA tiešām pamainīja noteikumus par labu uzbrukumam (skatītāju piesaistei), kas man arī ne līdz galam patīk, jo tas, ka komandas viena otru nometā ar 140 pnktiem ir tikpat garlaicīgi kā tad, kad valdīja totālā aizsardzība. Hjūstona līdz ar to man organiski riebjas, kad viens cilvēks 15 sekundes driblē un tad met stepbacku.Nav jau izslēgts, ka ar laiku, kad būs cits NBA kimisārs, noteikumi tika atkal pamainīti, pastiprinot aizsardzību. Šobrīd ir tā. Skatāmas ir tās komandas, kurās ir piespēles, bumbas un spēlētāju kustība.
Pats šūdīgākais jau ir tas, ka priekš tā arī visi sastāvi tiek pakārtoti. Agrāk tika noteikti lomas spēlētāji ņemti, kaut vai tas pats Rodmens uz defu utt. tagad reti kurā komandā tā ir

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 17:50, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne jau visa Eirolīga, bet topa klubi nebūtu tur pēdējās vietās
Būtu interesanti redzēt, kā Real, CSKA vai cits top līmeņa klubs izskatītos uz sezonas kopējā fona. Nešaubos, ka 1 spēlē viņi varētu uzvarēt Fīniksu, Klīvlendu, Ņujorku (šobrīd), tomēr tas, kas padara NBA unikālu un, ko bieži cilvēki nesaprot, salīdzinot šīs līgas ir 82 (!!!) spēļu sezona un anormālie pārlidojumi. Domāju, ka droši var teikt to, ka reti kurš Eirolīgas klubs varētu kaut ko tādu izturēt un kvalitatīvi spēkoties visas sezonas garumā.

Man pašam patīk Eiropas basketbola intensitāte, kapiņš aizsardzībā, spēles izpratne, bet es tomēr apzinos, ka NBA ir "next level shit".
Iedomājies, cik ļoti SAS, GSW, Bucks vai jebkura cita top komanda pārietu pāri jebkuram Eirolīgas grandam?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 17:54, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nē nu jau tā,ka viņš baigi pārspīlētu
Ir daudzas komandas kuru basketbols vnk nav skatāms.
Cik Eirolīgas komandas rāda skatāmu basketbolu?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 17:56, pirms 5 gadiem
Pilnībā piekrītu!

  +7 [+] [-]

, 2019-01-10 17:56, pirms 5 gadiem
Pilnīgas muļķības. Taktiskos zīmējumus Eiropā taisa tieši dēļ pārak mazas meistarības individuālajā ziņā. Gribētu redzēt kādas taktikas Jūs liktu pretī GSW, kur viņi visu jūsu aizsardzību sadragātu ar 3pt. Jebkurs basketbola piekritējs nenoliegs, ka Eirolīgā ir skatāmāks basis ar 3-4 blokiem un vēl visādiem sūdiem. NBA pietiek ar 1 bloku un ir trojka sejā. Kas īsti skatītajam patīk labāk? Laikam jau rezultivitāte! Ne?

     [+] [-]

, 2019-01-10 18:00, pirms 5 gadiem
atraktivsfans rakstīja: Pilnīgas muļķības. Taktiskos zīmējumus Eiropā taisa tieši dēļ pārak mazas meistarības individuālajā ziņā. Gribētu redzēt kādas taktikas Jūs liktu pretī GSW, kur viņi visu jūsu aizsardzību sadragātu ar 3pt. Jebkurs basketbola piekritējs nenoliegs, ka Eirolīgā ir skatāmāks basis ar 3-4 blokiem un vēl visādiem sūdiem. NBA pietiek ar 1 bloku un ir trojka sejā. Kas īsti skatītajam patīk labāk? Laikam jau rezultivitāte! Ne?
Jā aizsardzība ir un visi smuki sedz zonu, tik smuki, ka dažreiz izslēgt gribas. Ok, tas pa pusei joks. Man personīgi patīk NBA (neskaitot spēlētāju meistarību) arī tāpēc, ka viņiem vizuālā valoda (formas, TV pārraižu kvalitāte, kameras darbs utt.) ir ūber augstā līmenī. Eirolīgai līdz tam vēl ļoti tālu.

     [+] [-]

, 2019-01-10 18:24, pirms 5 gadiem
He labais, atgādina tekstus, ka NHL nav hokejs, labākais hokejs pasaulē tiek spēlēts krievu līgā

     [+] [-]

, 2019-01-10 18:35, pirms 5 gadiem
Piekrītu 100%

     [+] [-]

, 2019-01-10 19:17, pirms 5 gadiem
Atšķirība tā, ka NBA basketbols ir 2x skatāmāks. Eiropā valda tiesneši un viņu svilpes, līdz ar to puse spēļu ir neskatāmas.

     [+] [-]

, 2019-01-10 20:18, pirms 5 gadiem
Haha... un hokejs arī šajā pusē labāks... visi vecie padomju savienības penši kā viens...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 21:04, pirms 5 gadiem
blu3 rakstīja: Atšķirība tā, ka NBA basketbols ir 2x skatāmāks. Eiropā valda tiesneši un viņu svilpes, līdz ar to puse spēļu ir neskatāmas.
Tīri gaumes jautājums, man personīgi, NBA basketbols ir garlaicīgs un nebaudāms. It īpaši, kad ieslēdzas mūzika spēles laikā, tā viss. Eiropā vismaz lielāka nozīme ir izspēlēm, defam. Nemaz nerunāsim par treneriem. Starp citu, kā te var tiesneši valdīt, ja NBA ir daudz striktāki, lasi sliktāki, noteikumi?

     [+] [-]

, 2019-01-10 21:34, pirms 5 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Muļķīgi abus salīdzināt. Vienam var patikt pirmskara Alfa-Romeo sporta dampis, kādam F-1, skaidrs, ka vecā Alfa būs krietni pievilcīgāka, romantiskāka, bet noteikti zaudēs visos parametros nonākot uz sacensību līnijas ar kādu no mūsdienu formulām. Tā tas ir arī ar basi - NBA tiešām reizēm liek vilties, īpaši regulārās sezonas laikā, brīžiem gribas pat izslēgt, tajā pašā laikā krietni retāk tādas sajūtas ir Eirolīgas spēlēs, tur vienmēr ir spriedze, basketbola pamati utt., bet kā redzams uz laukuma, NBA komandas bez grūtībām uzvar jebkuru Eirolīgas klubu. Un paldies Eiropas basketbolam, kurā ir cilvēki, kuri vēl kādu laiku uzturēs šī sporta veida skaistumu.
Ko nozīmē "bez grūtībām? Sākot ar Lakers zāģi pret Barcelona, nemaz tik regulāri tas "bez grūtībām" nav... Pēdējais uznāciens bija Thunder, abās spēlēs totāli nomocījās.

     [+] [-]

, 2019-01-10 21:36, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tīri gaumes jautājums, man personīgi, NBA basketbols ir garlaicīgs un nebaudāms. It īpaši, kad ieslēdzas mūzika spēles laikā, tā viss. Eiropā vismaz lielāka nozīme ir izspēlēm, defam. Nemaz nerunāsim par treneriem. Starp citu, kā te var tiesneši valdīt, ja NBA ir daudz striktāki, lasi sliktāki, noteikumi?
nerunājot par to, ka spēles ir teju bezgalīgas... Zzzz

     [+] [-]

, 2019-01-10 21:38, pirms 5 gadiem
atraktivsfans rakstīja: Pilnīgas muļķības. Taktiskos zīmējumus Eiropā taisa tieši dēļ pārak mazas meistarības individuālajā ziņā. Gribētu redzēt kādas taktikas Jūs liktu pretī GSW, kur viņi visu jūsu aizsardzību sadragātu ar 3pt. Jebkurs basketbola piekritējs nenoliegs, ka Eirolīgā ir skatāmāks basis ar 3-4 blokiem un vēl visādiem sūdiem. NBA pietiek ar 1 bloku un ir trojka sejā. Kas īsti skatītajam patīk labāk? Laikam jau rezultivitāte! Ne?
Nu, nez, man pati par sevi rezultativitāte neko nenozīmē. Lūk, basis, kur aizsardzība tur knaiblēs, kur skābekli nogriež... Tāds man pie sirds iet! Starp citu, tādas spēles NCAA Final 4 var redzēt.

     [+] [-]

, 2019-01-10 21:44, pirms 5 gadiem
chill rakstīja: Būtu interesanti redzēt, kā Real, CSKA vai cits top līmeņa klubs izskatītos uz sezonas kopējā fona. Nešaubos, ka 1 spēlē viņi varētu uzvarēt Fīniksu, Klīvlendu, Ņujorku (šobrīd), tomēr tas, kas padara NBA unikālu un, ko bieži cilvēki nesaprot, salīdzinot šīs līgas ir 82 (!!!) spēļu sezona un anormālie pārlidojumi. Domāju, ka droši var teikt to, ka reti kurš Eirolīgas klubs varētu kaut ko tādu izturēt un kvalitatīvi spēkoties visas sezonas garumā.

Man pašam patīk Eiropas basketbola intensitāte, kapiņš aizsardzībā, spēles izpratne, bet es tomēr apzinos, ka NBA ir "next level shit".
Iedomājies, cik ļoti SAS, GSW, Bucks vai jebkura cita top komanda pārietu pāri jebkuram Eirolīgas grandam?
Berlīnes Alba apspēlēja Spurs... Labi, GSW ir diezgan unikāls klubs, bet pārējie nosauktie varētu zaudēt CSKA vai Fenerbache, un es nebrīnītos.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 22:09, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ko nozīmē "bez grūtībām? Sākot ar Lakers zāģi pret Barcelona, nemaz tik regulāri tas "bez grūtībām" nav... Pēdējais uznāciens bija Thunder, abās spēlēs totāli nomocījās.
Atvaino, bet mēs labi zinām, ko NBA puišiem priekšsezonā nozīmē šādas spēles, un tikpat labi zinām, ko viņas nozīmē Barcelona u.c. Eirolīgas komandām Šādi iznākumi neizbrīna, un tie nebūtu jāņem par pilnu.

     [+] [-]

, 2019-01-10 22:45, pirms 5 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Atvaino, bet mēs labi zinām, ko NBA puišiem priekšsezonā nozīmē šādas spēles, un tikpat labi zinām, ko viņas nozīmē Barcelona u.c. Eirolīgas komandām Šādi iznākumi neizbrīna, un tie nebūtu jāņem par pilnu.
Nedomāju, ka speciāli kāds zaudē šīs spēles. Lai arī PR gājiens, zaudes pret Eiropas klubiem par labu līgas tēlam nenāk. Nav brīnums, ka šie pasākumi iet mazumā NBA klubiem, ja salīdzina ar vairāku gadu vēsturi...

     [+] [-]

, 2019-01-10 23:31, pirms 5 gadiem
Es sliecos pievienoties Pešiča kunga viedoklim. Protams, NBA ir ļoti augsts līmenis, tomėr tas vairāk ir ŠOVS, basketbola vairāk ir Eirolīgā.

     [+] [-]

, 2019-01-11 00:03, pirms 5 gadiem
Vispar pat gribas piekrist. Tikai ko izdaritu labaka Eiropas strategija pret Hardenu,kas met ieksha visnerealakas situacijas

     [+] [-]

, 2019-01-13 10:56, pirms 5 gadiem
hhhhh, sāksim ar to ka nba ir par 8 minūtēm ilgākas spēles, sanāk visus rezultātus reizināt ar 1.2.

ja atver nba.com un Turkish Airlines EuroLeague - Welcome to... tad uzreiz redzam ka rezultāti ir ļoti līdzīgi pielietojot šo koeficientu. Protams, ir dažas spēles kas izlec no kopējā standarta. NBA ir daudz vairāk brīvības spēlētājam, treneri netēlo papetmasterus kā eiropā. Pa lielam basketbols ir viens un tas pats, tikai izpildītāji citi un marketings cits, teikt ka viens ir labāks par otru it dumji.