Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Pešičs: "NBA nav basketbols, Eirolīgā spēlē labāko basketbolu pasaulē"

Andrejs Siliņš

Pešičs: "NBA nav basketbols, Eirolīgā spēlē labāko basketbolu pasaulē"
Svetislavs Pešičs. Foto: EPA / Scanpix

Rolanda Šmita pārstāvētās Spānijas superkomandas "Barcelona" galvenais treneris Svetislavs Pešičs kritiski izteicies par Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) vērojamo groza bumbu un norādījis, ka labākais basketbols pasaulē tiek spēlēt Eirolīgā.

"Basketbolā, ja vēlies mainīt spēles ritmu, tas jādara no aizsardzības nevis uzbrukuma. Tad vari arī pārņemt iniciatīvu uzbrukumā, spēlēt ātri, kontrolēt ritmu. Tā tas notiek Eiropā. Nevis kā NBA, kas nav basketbols," sacīja pieredzējušais Pešičs, kurš aizvedis savas komandas līdz čempiontituliem Korāča kausā (1995. gadā ar Berlīnes "Alba"), ULEB Eirolīgā (2003. gadā ar "Barcelona") un FIBA Eiropas kausā (2007. gadā ar "Sant Josep").

"Katru rītu redzi NBA rezultātus - 129:119, 122:120, 120:115 un tamlīdzīgi. Visi svin, visi ir priecīgi," Pešičs eurohoops.net netieši norādīja uz augstas kvalitātes aizsardzības trūkumu NBA. "Labākais basketbols pasaulē ir Eirolīgā. Šeit ir viss. Var redzēt aizsardzību, uzbrukumu, dažādas taktikas, trīspunktniekus, dankus, spēles veidošanu. Visu. Tas, kas mums Eiropā līdz šim ir pietrūcis, ir tas, ka mēs pārāk labi nepārdevām savu basketbolu. Tā kā tas ir NBA. Mēs nebijām iemācījušies, kā pārdot savu produktu Eiropā."

Pešičs atgriezās "Barcelona" klubā pagājušās sezonas vidū. Šosezon "Barsa" demonstrē labu sniegumu, lai gan aizvien komandai trūkst stabilitātes - Eirolīgā bijušas gan uzvaru sērijas (piecu uzvaru sērija), gan zaudējumu sērijas (četri zaudējumi pēc kārtas).

Vakar izcīnītā uzvara pār Milānas "Olimpia" bija ceturtā uzvara pēc kārtas Eirolīgā, kur šobrīd sestā pozīcija turnīra tabulā, bet, skaitot arī ACB līgu, komandai jau septiņas uzvaras pēc kārtas. Spānijas čempionātā Barselonai pirmā vieta (13-2) tabulā.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 16:38, pirms 5 gadiem
Viņš jau nerunā par līmeni kā tādu, bet gan par basketbola spēles stilu.
P.S. nebūt neesmu par vai pret viņa viedokli, tas ir viņa uzskats.

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:40, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pakāš tikai tad, kad ASV savāc Dream team. Pārējā laikā nekā tamlīdzīga.
Kas ir dream team? Rio, piemēram, nespēlēja ne Džeims, ne Hārdens, ne Karijs, ne Deiviss, ne Vestbrūks.....

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 16:41, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Jā, tā bija viena no daudzajām spēlēm, kurā eiropas grands kāsa NBA viduvējībām
Tu esi idiots? Pirms tam Tev Orlando vispār bija lūzeri, tikai atgādināšu Tev, ka šis klubs ar Dvaitu Hovardu tajā sezonā tika līdz pat NBA finālam.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-10 16:42, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un ar šo pierādi tieši Pesiča teikto
labākās NBA komandas mūsdienās spēlē ātru basketu ar izcilu bumbas un spēlētāju kustību, arī kombinacionālu spēli. Barsai vai Real līdz GSW ir kā līdz kosmosam.

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:45, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Kas ir dream team? Rio, piemēram, nespēlēja ne Džeims, ne Hārdens, ne Karijs, ne Deiviss, ne Vestbrūks.....
Nu, tas jau nebija nemaz Dream Team. Drausmīgi mocījās ar Franciju un austrāļiem...

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:46, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nemuldi. Paņem pēdējo 10 gadu vēsturi:

Eiropas klubi ir apspēlējuši Spurs, Thunder, Nets, Mavericks, Timberwolves, Lakers, Celtics, Cavaliers...
Jā, vasaras exhibition games, kad šamie knapi atnākuši no atvaļinājuma. Tās spēles ir domātas NBA promoutēšanai Eiropā, nevis spēku pārbaudei.

  +4 [+] [-]

, 2019-01-10 16:47, pirms 5 gadiem
Tak sen jau skaidrs, kad talanti ies tur, kur vairāk maksās. Ja Eirolīga būtu līgumi pa 100milj, jūs šeit pusi no nba večiem redzetu Eiropas basketbola.

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:48, pirms 5 gadiem
Labākie spēlētāji NBA, labākais basketbols Eirolīgā. Bet Playoffos izlīdzinās.

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:49, pirms 5 gadiem
Pag, es nesaprotu, kad NHL klubi savā starpsezonā kāsa dažās pārbaudenēs Eiropas klubiem, tas nebija nekāds rādītājs, NBA klubi zaudē dažās pirmssezonas spēlēs, tad gan dažiem te tas skaitās nopietns iemesls apšaubīt NBA pārspēku. Vnk interesanti, kāpēc tāda nekonsekvence.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-10 16:50, pirms 5 gadiem
Ja nemaldos, tad kopš 2010.gada NBA statistika pret Eirolīgas klubiem ir aptuveni 20:6. Pietam jāņem vērā, ka NBA uz šīm spēlēm sūta dažādus klubus, kamēr Eirolīga pamatā pretī likusi tieši grandus. Un Eiropā sezona jau sākusies, kamēr NBA klubi uz to spēļu laiku parasti ir tiko kā sanākuši kopā pēc vasaras.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-10 16:50, pirms 5 gadiem
Un piekrītu jau citiem, kas pirms tam minēja. Nba tiesāšana ir tāda ,kad reizēm nesaprotu - smieties vai raudāt ? Bizness ibio...
Skatīties var , bet līdzinās Cirka izrādēm, citas labākas , citas sliktākas...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 16:50, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: Jā, vasaras exhibition games, kad šamie knapi atnākuši no atvaļinājuma. Tās spēles ir domātas NBA promoutēšanai Eiropā, nevis spēku pārbaudei.
Eirolīgas klubi no atvaļinājuma nebija? Ne jau velti šo spēļu skaits samazinājies, jo tendence, sākot ar 2010. gadu tāda, ka Eiropas klubi STIPRI min uz papēžiem, NBA klubu zaudējumu skaits jau sasniedzis divciparu skaitli.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-10 16:50, pirms 5 gadiem
Izcils piemērs NBA / Eirolīgas salīdzinājumam, kam vajadzētu beigt šo debati ir AK 47 (Kiriļenko) karjeras beigas. Tālākais rezervists Bruklinā (vienā no NBA vājākajām komandām) ar 0,4 pts pēdējā sezonā. Aiziet uz Eirolīgu un ir pirmā vijole TOP - 4 komandā.

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:50, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pag, es nesaprotu, kad NHL klubi savā starpsezonā kāsa dažās pārbaudenēs Eiropas klubiem, tas nebija nekāds rādītājs, NBA klubi zaudē dažās pirmssezonas spēlēs, tad gan dažiem te tas skaitās nopietns iemesls apšaubīt NBA pārspēku. Vnk interesanti, kāpēc tāda nekonsekvence.
TOP6 vai 8 eirolīgas klubi noteikti varētu cīnīties ar apakšgala/vidus NBA komandām.

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:53, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Ja nemaldos, tad kopš 2010.gada NBA statistika pret Eirolīgas klubiem ir aptuveni 20:6. Pietam jāņem vērā, ka NBA uz šīm spēlēm sūta dažādus klubus, kamēr Eirolīga pamatā pretī likusi tieši grandus. Un Eiropā sezona jau sākusies, kamēr NBA klubi uz to spēļu laiku parasti ir tiko kā sanākuši kopā pēc vasaras.
8 vai 9 kāsieni, skaitot no 2010. gada. Turklāt, sākot no kādas desmitgades vidus, arvien mazāk pārsvara uzvarās.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-10 16:53, pirms 5 gadiem
chill rakstīja: Izcils piemērs NBA / Eirolīgas salīdzinājumam, kam vajadzētu beigt šo debati ir AK 47 (Kiriļenko) karjeras beigas. Tālākais rezervists Bruklinā (vienā no NBA vājākajām komandām) ar 0,4 pts pēdējā sezonā. Aiziet uz Eirolīgu un ir pirmā vijole TOP - 4 komandā.
Cik min spēlē ?

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:53, pirms 5 gadiem
chill rakstīja: Izcils piemērs NBA / Eirolīgas salīdzinājumam, kam vajadzētu beigt šo debati ir AK 47 (Kiriļenko) karjeras beigas. Tālākais rezervists Bruklinā (vienā no NBA vājākajām komandām) ar 0,4 pts pēdējā sezonā. Aiziet uz Eirolīgu un ir pirmā vijole TOP - 4 komandā.
Nevar skaitīt, aizgāja uz savu dzimto klubu CSKA, protams, ka viņam tika dots liels spēles laiks.

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:54, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: 8 vai 9 kāsieni, skaitot no 2010. gada. Turklāt, sākot no kādas desmitgades vidus, arvien mazāk pārsvara uzvarās.
jep, jep.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 16:55, pirms 5 gadiem
Vajadzēja Peškam uzdot jautājumu ko viņš domā par Kurucu

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:56, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: labākās NBA komandas mūsdienās spēlē ātru basketu ar izcilu bumbas un spēlētāju kustību, arī kombinacionālu spēli. Barsai vai Real līdz GSW ir kā līdz kosmosam.
Tajā pašā laikā, man tuvāks būs real basketbola stils, no NBA tuvākā man būtu Clippers ar Bobanu vai Maverics

  +4 [+] [-]

, 2019-01-10 16:57, pirms 5 gadiem
chill rakstīja: Izcils piemērs NBA / Eirolīgas salīdzinājumam, kam vajadzētu beigt šo debati ir AK 47 (Kiriļenko) karjeras beigas. Tālākais rezervists Bruklinā (vienā no NBA vājākajām komandām) ar 0,4 pts pēdējā sezonā. Aiziet uz Eirolīgu un ir pirmā vijole TOP - 4 komandā.
Tonijs Wrotens pirms 3 gadiem 76ers guva 16ppg, tagad spēlē Kalev un gūst 10 pts pret VEF, un?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 16:57, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Ja nemaldos, tad kopš 2010.gada NBA statistika pret Eirolīgas klubiem ir aptuveni 20:6. Pietam jāņem vērā, ka NBA uz šīm spēlēm sūta dažādus klubus, kamēr Eirolīga pamatā pretī likusi tieši grandus. Un Eiropā sezona jau sākusies, kamēr NBA klubi uz to spēļu laiku parasti ir tiko kā sanākuši kopā pēc vasaras.
Nemuldi, spēles parasti notiek oktobrī, kad daudzi NBA klubi jau izgājuši treniņnometnes un sagatavošanu. Spurs zaudēja Alba ar visu Pārkeru un Dankanu. Lakers zaudēja Barcelona ar Kobi un Gazolu. Neviens nenoliedz, ka NBA ir stiprāka līga, bet par "braukšanu pāri" Eiropas klubiem var aizmirst.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 16:58, pirms 5 gadiem
Onslovs rakstīja: Tonijs Wrotens pirms 3 gadiem 76ers guva 16ppg, tagad spēlē Kalev un gūst 10 pts pret VEF, un?
Priekš viņa varam jau pretēji izdarīt, jebšu, kāda bija Porziņģa un Kuruca statistika Eiropā un kāda ir NBa?

Pie tam, tagad tas pats Kuzminskas sliktāk Milānā spēlē kā NBA

     [+] [-]

, 2019-01-10 16:59, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nemuldi, spēles parasti notiek oktobrī, kad daudzi NBA klubi jau izgājuši treniņnometnes un sagatavošanu. Spurs zaudēja Alba ar visu Pārkeru un Dankanu. Lakers zaudēja Barcelona ar Kobi un Gazolu. Neviens nenoliedz, ka NBA ir stiprāka līga, bet par "braukšanu pāri" Eiropas klubiem var aizmirst.
oktobra pašā sākumā ie tie mači. NBA sezona sākas oktorbra pašās beigās/novembra sākumā. Tie mači ir ap laiku, kad NBA komandas faktiski tikko ir sanākušas koā un sākušas dzīt nost vasaras riepas.

     [+] [-]

, 2019-01-10 17:08, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tajā pašā laikā, man tuvāks būs real basketbola stils, no NBA tuvākā man būtu Clippers ar Bobanu vai Maverics
Bobanu? manuprāt, viņš ir stipri pastīvs koka klucis, vecās stila centrs, kas ir aizejoša parādība arī Eiropā. Diezgan neskatāms spēles stils priekš manis. Un arī Teodosičs galīgi neiekļāvās NBA basketā. Tieši dēļ fiziskā spēka un atlētisma trūkuma. Nu Mavs dēļ Dirka un tagad Dončiča. To var saprast. Reāli atraktīvu spēli NBA šobrīd rāda GSW, Spurs, Nuggets, Kings, Jazz, austrumos Bostona, arī Bruklina, Milvoki.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-10 17:10, pirms 5 gadiem
Es piekrītu.Labāk skatos gudru Eiropas vadošo komandu spēli, ne NBA vienveidīgo spēka dragāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 17:14, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: Bobanu? manuprāt, viņš ir stipri pastīvs koka klucis, vecās stila centrs, kas ir aizejoša parādība arī Eiropā. Diezgan neskatāms spēles stils priekš manis. Un arī Teodosičs galīgi neiekļāvās NBA basketā. Tieši dēļ fiziskā spēka un atlētisma trūkuma. Nu Mavs dēļ Dirka un tagad Dončiča. To var saprast. Reāli atraktīvu spēli NBA šobrīd rāda GSW, Spurs, Nuggets, Kings, Jazz, austrumos Bostona, arī Bruklina, Milvoki.
Tur tā lieta, ka man tas vecais basis labāk patīk. Lai gan es neteiktu, ka tie old school centri būtu tik reti. Eirolīgā diezgan ir tādu ; Ajons, Tavaress, Milutinovs, kurš, iespējams, nākamsezon jau NBA būs, tad jaunais Gudaitis, vel varētu Hunter no CSKA klāt pieskaitīt. Vēl no Barcelona.

Tavas nosauktās komandas protams labu spēli demonstrē, bet palabo, ja kļūdos, bet viņi gadījumā 80% no izspēlēm neveido uz trīni?

Man NBA sakarā visvairak tie noteikumi tracina: paskaties tehniskā, nedaudz pieduries, tā sods, nemaz nerunāsim par tām 8 sekundēm postā spēlējot utt. Reizēm tāda sajūta rodas, ka viņi vēlas, lai spēlētāji viens otram vienkārsi apkārt skraida un netraucē izmest kādu trīni

  +3 [+] [-]

, 2019-01-10 17:14, pirms 5 gadiem
Eiropā spēlē klasisku basketbolu bez dažādiem spēles elementu un noteikumu grozijumiem. NBA spēlē vairāk ir šova un atlētisma. Kas kuram vairāk patīk ir gaumes jautājums, un par to strīdēties, kā zināms ir bezcerīgi.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 17:16, pirms 5 gadiem
Tiešām par 90% piekrītu. Man NBA ar ne visai. Eirolīga skatāmāka, labāka.
NBA sen pārvērties par melno saietu, klubiņu. Miljonāru plezīra pasākums, skrien un lādē tik mūzikas pavadībā. Pēc visām spēlēm čilo, smaida, priecājās. Vienalga kāds rezultāts. Taktika. Ļooti švaka, pārsvarā viss uz individuālo puļīšanu. Spēlētāji izmet pa 20-30, pat vairāk 40 un 50 metieni spēlē. Nekas, ka trāpa 5-10 metienus. "Zvaigznēm" jāatpelna līgums un tik jālādē, arī ja spēle neiet.
Es saprotams izvēlos kādu Eirolīgas grandu spēli, nevis Džeimsus, Karijus un Durantus....

  +3 [+] [-]

, 2019-01-10 17:19, pirms 5 gadiem
Banzai rakstīja: Tiešām par 90% piekrītu. Man NBA ar ne visai. Eirolīga skatāmāka, labāka.
NBA sen pārvērties par melno saietu, klubiņu. Miljonāru plezīra pasākums, skrien un lādē tik mūzikas pavadībā. Pēc visām spēlēm čilo, smaida, priecājās. Vienalga kāds rezultāts. Taktika. Ļooti švaka, pārsvarā viss uz individuālo puļīšanu. Spēlētāji izmet pa 20-30, pat vairāk 40 un 50 metieni spēlē. Nekas, ka trāpa 5-10 metienus. "Zvaigznēm" jāatpelna līgums un tik jālādē, arī ja spēle neiet.
Es saprotams izvēlos kādu Eirolīgas grandu spēli, nevis Džeimsus, Karijus un Durantus....
Vēl kas man daudz labāk patīk Eiropā - atmosfēra tribīnēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-10 17:27, pirms 5 gadiem
precīzi, salīdzināt basketbolu NBA un Eiropā tāpat kā tenisu French open un Vimbldonā - sporta veida nosaukums it kā tas pats, bet

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 17:30, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nevar skaitīt, aizgāja uz savu dzimto klubu CSKA, protams, ka viņam tika dots liels spēles laiks.
Varbūt nevajadzēja likt vidējo punktu skaitu, kas nav objektīvs rādītājs pret spēlēto minūšu skaitu. Tas, ko gribēju teikt ir, ka NBA viņš netika pie spēlēšanas, bet Eirolīgā bija top vecis. Tieši to pašu var redzēt ar citiem NBA bijušajiem spēlētājiem. Piemēram, Derrick Williams - diez vai viņš Minhenē spēlē, jo apnika dzīvot Amerikā

     [+] [-]

, 2019-01-10 17:32, pirms 5 gadiem
Muļķīgi abus salīdzināt. Vienam var patikt pirmskara Alfa-Romeo sporta dampis, kādam F-1, skaidrs, ka vecā Alfa būs krietni pievilcīgāka, romantiskāka, bet noteikti zaudēs visos parametros nonākot uz sacensību līnijas ar kādu no mūsdienu formulām. Tā tas ir arī ar basi - NBA tiešām reizēm liek vilties, īpaši regulārās sezonas laikā, brīžiem gribas pat izslēgt, tajā pašā laikā krietni retāk tādas sajūtas ir Eirolīgas spēlēs, tur vienmēr ir spriedze, basketbola pamati utt., bet kā redzams uz laukuma, NBA komandas bez grūtībām uzvar jebkuru Eirolīgas klubu. Un paldies Eiropas basketbolam, kurā ir cilvēki, kuri vēl kādu laiku uzturēs šī sporta veida skaistumu.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-10 17:35, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur tā lieta, ka man tas vecais basis labāk patīk. Lai gan es neteiktu, ka tie old school centri būtu tik reti. Eirolīgā diezgan ir tādu ; Ajons, Tavaress, Milutinovs, kurš, iespējams, nākamsezon jau NBA būs, tad jaunais Gudaitis, vel varētu Hunter no CSKA klāt pieskaitīt. Vēl no Barcelona.

Tavas nosauktās komandas protams labu spēli demonstrē, bet palabo, ja kļūdos, bet viņi gadījumā 80% no izspēlēm neveido uz trīni?

Man NBA sakarā visvairak tie noteikumi tracina: paskaties tehniskā, nedaudz pieduries, tā sods, nemaz nerunāsim par tām 8 sekundēm postā spēlējot utt. Reizēm tāda sajūta rodas, ka viņi vēlas, lai spēlētāji viens otram vienkārsi apkārt skraida un netraucē izmest kādu trīni
3 vai danks, jā tā ir pilnīgi neoliedzam tendence, kas grāk nebija. Amerikāņi ir pilnīgākie statistikas frīki. katrs spēlētājs n katra izpēle ir detaļās izanalizēta. Un statistika pasaka to, ka nav ne mazākās jēgas mest pustālo, ja tu pretī savā grozā dabūsi trīni. Un tas tiek prasīts arī no garajiem. Tieši tāpēc Kristaps, Jokičs, Nurčičs, Markanens un līdzīgie arī tur viegli iedzīvojās. Tā būs arī tendence Eiropā jaunajiem čaļiem, kuru mērķis būs NBA. NBA tiešām pamainīja noteikumus par labu uzbrukumam (skatītāju piesaistei), kas man arī ne līdz galam patīk, jo tas, ka komandas viena otru nometā ar 140 pnktiem ir tikpat garlaicīgi kā tad, kad valdīja totālā aizsardzība. Hjūstona līdz ar to man organiski riebjas, kad viens cilvēks 15 sekundes driblē un tad met stepbacku.Nav jau izslēgts, ka ar laiku, kad būs cits NBA kimisārs, noteikumi tika atkal pamainīti, pastiprinot aizsardzību. Šobrīd ir tā. Skatāmas ir tās komandas, kurās ir piespēles, bumbas un spēlētāju kustība.