Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Strēlniekam un Timmam dramatisks zaudējums pēdējās sekundēs

Rolands Eliņš

Strēlniekam un Timmam dramatisks zaudējums pēdējās sekundēs
Foto: Euroleague

ULEB Eirolīgā Anžeja Pasečņika pārstāvētā „Gran Canaria” vienība ar 74:93 piekāpās turnīra ceturto spēcīgāko vienību „Anadolu Efes”. Savukārt Jāņa Timmas un Jāņa Strēlnieka pārstāvētā "Olympiacos" viesos ar 64:65 piekāpās "Maccabi".

Anžejs Pasečņiks šodienas spēlē devās „Gran Canaria” sākumsastāvā un nospēlēja 9:05 minūtes, kurās guva vienu punktu (1p. 1/2, 2p. 0/2). Viņam arī viena atlēkusī bumba un viena rezultatīva piespēle.

Pasečņika komandai izdevās veiksmīga otrā ceturtdaļa, kurā tā iemeta 27 punktus un izvirzījās vadībā ar 46:43. Taču pēc tam otrajā puslaikā „Gran Canaria” pret Turcijas komandu izdevās gūt tikai 28 punktus, kas noveda pie zaudējuma ar 74:93.

Pasečņika komandā ar 16 punktiem izcēlās Klevins Hanna, kurš gan arī pieļāva sešas kļūdas, bet 13 punkti Markusa Ēriksona rēķinā. Savukārt „Anadolu Efes”, kas trāpīja visus 15 soda metienus, izmantoja Krunoslava Simona veiksmīgo nakti – viņš savāca 25 punktus, trāpot piecus no sešiem tālmetieniem.

„Olympiacos” cīņā pret Telavivas komandu dominēja aizsardzība, un Deivida Blata vadītā komanda pirmajās trīs ceturtdaļās bija guvusi tikai 42 punktus un atradās iedzinējos ar 42:45. Saspringtas izvērtās arī mača beigās, kurās „Olympiacos” ieguva vadību 14 sekundes pirms beigām, kad Vasilis Spanulis iemeta tālmetienu. „Maccabi” atbildēja ar Skotija Vilbekina diviem punktiem, bet Grieķijas klubam vēl palika četras sekundes. Tajās uzvaras metiens tika uzticēts Georgim Printezim, bet viņš kļūdījās, un „Maccabi” uzvarēja 65:64.

Jānis Strēlnieks šoreiz nospēlēja 22:07 minūtes, kurās guva četrus punktus (1p. 1/1, 2p. 0/1, 3p. 1/6), divreiz pārtvēra bumbu, divreiz rezultatīvi piespēlēja un savāca vienu atlēkušo bumbu. Viņam arī divas piezīmes un divas kļūdas.

Savukārt Jānis Timma nospēlēja 7:18 minūtes, kurās aizmeta garām abus savus tālmetienus.

Bet „Barcelona” bez Rolanda Šmita pieteikumā ar 78:72 savā laukumā pārspēja Kauņas „Žalgiri”. Lietuvas klubs šajā mačā tika pie sešiem soda metieniem, kamēr Barsa – pie 26. „Žalgirim” 17 punktus guva Artūrs Milaknis, bet Barselonas kluba rindās pieciem spēlētājiem vismaz pa desmit punktiem.

Eirolīgas 22. kārta

DatumsSpēleLaiks
07.02.Anadolu Efes – Gran Canaria93:74
Budućnost – Khimki90:98
Maccabi Tel Aviv – Olympiacos65:64
Barcelona – Žalgiris78:72
08.02.CSKA – Real Madrid19:00
Fenerbahçe – Panathinaikos19:45
Baskonia – Bayern21:30
Olimpia Milano – Darüşşafaka21:45

Turnīra tabula

VKomandaUZ+/-
1.Fenerbahçe183+193
2.Real Madrid174+207
3.CSKA165+130
4.Anadolu Efes148+113
5.Barcelona139+44
6.Olympiacos1210+20
7.Bayern1110-20
8.Baskonia1011+34
9.Olimpia Milano1011+15
10.Maccabi Tel Aviv1012-19
11.Panathinaikos912-30
12.Khimki913-51
13.Žalgiris814-44
14.Gran Canaria616-196
15.Budućnost616-217
16.Darüşşafaka318-200

Izmantotie resursi:
Turkish Airlines EuroLeague - Welcome to...

  +2 [+] [-]

, 2019-02-07 22:05, pirms 5 gadiem
Hallo! NBA?

  +3 [+] [-]

, 2019-02-07 22:27, pirms 5 gadiem
Gan jau nobriedīs līdz nākamajai sezonai. Domāju, Filadelfijā metīs kādus 20 + punktus spēlē. Moš pat būs gada rūkijs.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-07 23:23, pirms 5 gadiem
Sākumā biju par Oly, bet jau pēc pirmajām minūtēm sāku par Maccabi fanot. Bleks kā monstrs. Kopumā, tika daudz iespējas nerealizētas. Wilbekins arī malacis, izvilka spēli. Nepatika tiesnešu vēlme pavilkt Oly.

Timmas spēle, kā ierasts jau, diemžēl. Strēlniekam sliktāka spēle šodien.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-07 23:42, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Sākumā biju par Oly, bet jau pēc pirmajām minūtēm sāku par Maccabi fanot. Bleks kā monstrs. Kopumā, tika daudz iespējas nerealizētas. Wilbekins arī malacis, izvilka spēli. Nepatika tiesnešu vēlme pavilkt Oly.

Timmas spēle, kā ierasts jau, diemžēl. Strēlniekam sliktāka spēle šodien.
Pat ļoti slikta spēle bija Strēlniekam. Lai gan trenera vietā uz pēdējām sekundēm uzlaistu viņu laukumā. Strēlniekam krīt tādi pēdējo sekunžu metieni.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-07 23:48, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Pat ļoti slikta spēle bija Strēlniekam. Lai gan trenera vietā uz pēdējām sekundēm uzlaistu viņu laukumā. Strēlniekam krīt tādi pēdējo sekunžu metieni.
Jāpiekrīt ir tiem, kuri komentēja spēli, ka Blatam jāsāk domāt par OLY noturēšanu PO zonā. Ok, tagad jaunais leģis - saspēlnieks, iespējams Mantzaris mazāk spēlēs, bet ja Strēlniekam laiku nogriezīs, tad es sākšu Blatu apšaubīt, kā piemērotu treneri Oly klubam...Par tām pēdējām sekundēm tev piekrītu. Tur bija Spanulim ar Strēlnieku jābūt

  +2 [+] [-]

, 2019-02-07 23:56, pirms 5 gadiem
Es nezinu vai tvplay komentētāji šeit iegriežas, bet nu atcerieties, ka ir spēlētājs Serafins nevis Serafans!!!!

     [+] [-]

, 2019-02-08 00:53, pirms 5 gadiem
Šmita aģents varbūt vēlas ko GUDRU ietvītot...

  +2 [+] [-]

, 2019-02-08 01:26, pirms 5 gadiem
Kā Žalgiri noraka...

  +2 [+] [-]

, 2019-02-08 05:28, pirms 5 gadiem
Jā, švaki tie mūsu Eirolīgas spēlētāji!😥

     [+] [-]

, 2019-02-08 08:24, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Jā, švaki tie mūsu Eirolīgas spēlētāji!😥
Pirms sezonas jau troksnis bijs liels, MŪSU kolonija Eirolīgā... Bet ja tā, ar skaidru galvu, padomā, tad kuram ir tā kārtīgi izdevusies sezona EL? Bijušas labas spēles Strēlniekam, Peineram... Timma un Anžejs pārsvarā pieviļ, lai gan spēles laiks tika dots, Šmits vispār netiek laukumā. Negaidīju, ka būs tik slikti.

     [+] [-]

, 2019-02-08 08:38, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pirms sezonas jau troksnis bijs liels, MŪSU kolonija Eirolīgā... Bet ja tā, ar skaidru galvu, padomā, tad kuram ir tā kārtīgi izdevusies sezona EL? Bijušas labas spēles Strēlniekam, Peineram... Timma un Anžejs pārsvarā pieviļ, lai gan spēles laiks tika dots, Šmits vispār netiek laukumā. Negaidīju, ka būs tik slikti.
Par Šmitu bija prognozējams tas, ka viņš maz spēlēs. Mēs to tikai redzēt nevēlējāmies. Timmas gadījumā, es uzskatu, ka uz zemāku komansu jāiet, kurā viņš nebūs tikai tas, kurš uz trīņa ganīsies.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-08 08:45, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par Šmitu bija prognozējams tas, ka viņš maz spēlēs. Mēs to tikai redzēt nevēlējāmies. Timmas gadījumā, es uzskatu, ka uz zemāku komansu jāiet, kurā viņš nebūs tikai tas, kurš uz trīņa ganīsies.
Par Šmitu, ka tik ļoooti maz spēlēs, neviens neprognozēja. Timma ir vilšanās šogad, mošk tiešām jāatgriežās uz sezonu Zenit līmeņa klubā, lai, tā teikt, restartētos? 27 gadi vasarā, vēl vienam uzrāvienam karjerā laiks ir. Par Anžeju jau runāts. Slikti kopumā. Vēl Dairi nenosaucu, tam bija atsevišķas labas spēles, bet tikpat bieži nemanāms. Kopumā es liktu 5 balles no 10 mūsējiem par EL sezonu. Sorry, bet nu tā tas ir.

     [+] [-]

, 2019-02-08 08:46, pirms 5 gadiem
Ja ielāde tik 64,tad lai arī kāšs

     [+] [-]

, 2019-02-08 09:24, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Par Šmitu, ka tik ļoooti maz spēlēs, neviens neprognozēja. Timma ir vilšanās šogad, mošk tiešām jāatgriežās uz sezonu Zenit līmeņa klubā, lai, tā teikt, restartētos? 27 gadi vasarā, vēl vienam uzrāvienam karjerā laiks ir. Par Anžeju jau runāts. Slikti kopumā. Vēl Dairi nenosaucu, tam bija atsevišķas labas spēles, bet tikpat bieži nemanāms. Kopumā es liktu 5 balles no 10 mūsējiem par EL sezonu. Sorry, bet nu tā tas ir.
5 no 10? Tiešām? Vai savā vērtējumā ņēmi vērā, ka pusei no viņiem šī ir pirmā sezona šādā līmenī? Reāli zem savām spējām spēlē vienīgi Timma. Visi, izņemot Šmitu, ir stabili rotācijas spēlētāji ar savu lomu komandā.

     [+] [-]

, 2019-02-08 09:35, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Par Šmitu, ka tik ļoooti maz spēlēs, neviens neprognozēja. Timma ir vilšanās šogad, mošk tiešām jāatgriežās uz sezonu Zenit līmeņa klubā, lai, tā teikt, restartētos? 27 gadi vasarā, vēl vienam uzrāvienam karjerā laiks ir. Par Anžeju jau runāts. Slikti kopumā. Vēl Dairi nenosaucu, tam bija atsevišķas labas spēles, bet tikpat bieži nemanāms. Kopumā es liktu 5 balles no 10 mūsējiem par EL sezonu. Sorry, bet nu tā tas ir.
Par Šmitu vajadzēja, tomēr Oriola nirmāls kadrs. Nebija stabilas pārliecības, la konkurēt varēs

     [+] [-]

, 2019-02-08 09:36, pirms 5 gadiem
Mord rakstīja: 5 no 10? Tiešām? Vai savā vērtējumā ņēmi vērā, ka pusei no viņiem šī ir pirmā sezona šādā līmenī? Reāli zem savām spējām spēlē vienīgi Timma. Visi, izņemot Šmitu, ir stabili rotācijas spēlētāji ar savu lomu komandā.
Jā, domāju, ka 5 no 10 viennozīmīgi. AP ir spēlētājs ar augstu drafta nr., skaidrs, ka pašreiz viņš ir stabila vilšanās. Un mēs runājam par spēlētāju jau nobriedušā vecumā. No Šmita gaidījām vairāk min, bet viņš sēž tālu rezervē. No Timmas gaidījām krietni vairāk. Dairim sezonas sākums nekāds, un viņu par iesācēju arī nosaukt nevaram. Peineram bija atsevišķas labas spēles. Strēlnieks vēl puslīdz ok. Ko tu sauc par 'šādu līmeni"? ACB, kur spēlē AP un Šmits, līmenis ir tuvu šim. Tikai par Peineru var tā teikt.

     [+] [-]

, 2019-02-08 10:01, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Jā, švaki tie mūsu Eirolīgas spēlētāji!😥
Ja runā par Timmu, tad nevar saprast viņa lomu komandā. Viņam liek stāvēt tajos stūros vai viņš pats to dara. Citi spēlētāji mainās un rotē pa laukumu, Timma nostājas kreisajā stūrī un gaida, iedos uzmetīs, nē-nē!!!!

     [+] [-]

, 2019-02-08 10:03, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jā, domāju, ka 5 no 10 viennozīmīgi. AP ir spēlētājs ar augstu drafta nr., skaidrs, ka pašreiz viņš ir stabila vilšanās. Un mēs runājam par spēlētāju jau nobriedušā vecumā. No Šmita gaidījām vairāk min, bet viņš sēž tālu rezervē. No Timmas gaidījām krietni vairāk. Dairim sezonas sākums nekāds, un viņu par iesācēju arī nosaukt nevaram. Peineram bija atsevišķas labas spēles. Strēlnieks vēl puslīdz ok. Ko tu sauc par 'šādu līmeni"? ACB, kur spēlē AP un Šmits, līmenis ir tuvu šim. Tikai par Peineru var tā teikt.
Acīmredzot atšķirīgi saprotam basketbolu. Vilšanās ir tad, ja spēlētājs iepriekš savā karjerā ir spēlējis manāmi labāk nevis iedomātas līdzjutēju ekspektācijas. Par Timmu piekrītu, par pārējiem nekādā gadījumā.

     [+] [-]

, 2019-02-08 11:17, pirms 5 gadiem
Eirolīgas transferus tik labi nepārzinu, kā tur ir, kāda ir iespēja Rolandam Šmitam spēlēt citur šosezon/nākamsezon? Cik atceros, tad noslēdza 4 gadu līgumu, kur pirmo gadu pavadījā Fuenlabrada un tagad otrais gads šeit, uz soliņa.

     [+] [-]

, 2019-02-08 11:29, pirms 5 gadiem
taspatspuisis rakstīja: Eirolīgas transferus tik labi nepārzinu, kā tur ir, kāda ir iespēja Rolandam Šmitam spēlēt citur šosezon/nākamsezon? Cik atceros, tad noslēdza 4 gadu līgumu, kur pirmo gadu pavadījā Fuenlabrada un tagad otrais gads šeit, uz soliņa.
Kāda jēga prom iet? Pienāks viņa laiks. Pacietību + Pesičs ir treneris ar izteiktu spēli uz garajiem, tā teikt, old school.

     [+] [-]

, 2019-02-08 12:25, pirms 5 gadiem
Mord rakstīja: Acīmredzot atšķirīgi saprotam basketbolu. Vilšanās ir tad, ja spēlētājs iepriekš savā karjerā ir spēlējis manāmi labāk nevis iedomātas līdzjutēju ekspektācijas. Par Timmu piekrītu, par pārējiem nekādā gadījumā.
Un Pasečņiks? Kādas bija gaidas attiecībā uz viņu? Spēlētajs ar tik augstu drafta nr.? Cik spēles viņam jau šogad ar baranku vai pāris punktiem? Ta nav vilšanās? Dairis ir spēlējis košāk. No Šmita gaidījām lielāku spēles laiku un tikai nestāsti, ka jau prognozēji beņķi no spēles uz spēli. Palasi komentus pirms EL sezonas, kādi sajūsmas brēcieni un ķērcieni. Vēl vairāk, esmu diezgan drošs, ka Melnkalnē būs zāģis un PK ies secen.