Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Dāvids pret Goliātu: VEF viesosies pie varenā CSKA

Andrejs Siliņš

Dāvids pret Goliātu: VEF viesosies pie varenā CSKA
Daniels Hakets un Mareks Mejeris. Foto: VTB League

Šodien VTB Vienotajā basketbola līgā Latvijas vicečempione "VEF Rīga" aizvadīs savu 13. spēli, jau pulksten 12:00 izbraukumā otrā apļa mačā tiekoties ar līgas čempioni, pašreizējo līderi un izteiktu galveno favorīti uz titulu Maskavas CSKA.

Abas komandas pirmā apļa cīņu Rīgā aizvadīja salīdzinoši nesen, 23. decembrī Arēnā Rīga VEF piedzīvojot pamatīgu zaudējumu - 80:107. Tovakar savu karjeras labāko spēli statistikas ziņā aizvadīja VEF centrs Klāvs Čavars - 22 gadus vecais basketbolists trāpīja septiņus no deviņiem metieniem no spēles, gūstot 15 punktus, kā arī izcīnīja sešas atlēkušās bumbas, pārtvēra trīs bumbas un sakrāja +23 efektivitātes indeksa punktus. Džebrils Durems aizmeta garām visus septiņus metienus no spēles, taču atdeva desmit piespēles. Endrjū Endrjūzam 11 punkti un septiņas piespēles.

CSKA rindās tovakar ar 21 punktu un sešām piespēlēm atzīmējās Serhio Rodrigess, bet ar 19 punktiem izcēlās krievu aizsargs Mihails Kulagins. "Armijnieki" tovakar spēlēja bez trim pamata piecinieka spēlētājiem - franču aizsarga Nando De Kolo, amerikāņu vieglā uzbrucēja Vila Klaiberna un amerikāņu centra Otello Hantera.

Kopš šī mača Igaunijas-Latvijas līgā VEF uzveikusi Pērnavu (91:56) un "Jūrmalu" (81:59), bet zaudējusi "Ventspilij" (59:61). CSKA šajā laikā aizvadījusi trīs spēles - VTB līgā pieveikta Igaunijas čempione Tallinas "Kalev/Cramo" (85:80), bet Eirolīgā zaudēts Atēnu "Panathinaikos" (84:96) un uzveikts Kauņas "Žalgiris" (84:79). Pēc mača pret "Žalgiri" maskavieši no Kauņas uzreiz lidoja atpakaļ uz Krieviju, kur sestdien aizvadīja vienu treniņu, bet šodien spēle sāksies jau 12:00, līdz ar to jāiztiek bez grozu piešaušanas.

"Viens no mērķiem ir sadalīt spēlētāju slodzi," CSKA galvenais treneris Dimitris Itudis neslēpj, ka spēlē pret VEF mēģinās nenodzīt savus spožākos spēlētājus. Nav izslēgts, ka kāds atkal tiks atstāts malā, nemaz nepiesakot viņu mačam. "Mums jāpatur prātā, ka nākamnedēļ jāaizvada divas spēles Eirolīgā. Tai pašā laikā jāatceras, ka spēlēsim pret jaunu un atlētisku komandu, kas ies pakaļ atlēkušajām bumbām un mēģinās paātrināt spēli."

VEF pēc vidējiem rādītājiem ir otra labākā VTB līgas komanda cīņā par uzbrukuma bumbām (12,0, 6. vieta līgā). Tiesa, labākais šajā rādītājā VEF komandā Andrejs Gražulis (2,5) jau ilgāku laiku veselības problēmu dēļ nav spēlējis. Komandas kapteinis Mareks Mejeris gan ir ierindā - viņam caurmērā 2,1 bumba uzbrukumā (15. vieta līgā).

VTB līgā VEF un CSKA savā starpā aizvadījušas 16 spēles un visās 16 uzvaras izcīnījusi Maskavas superkomanda.

Mārtiņš Meiers ar Krasnojarskas "Enisey" šodien izbraukumā 15:00 spēlēs pret savu bijušo komandu Kazaņas "Unics", bet Nikolaja Mazura trenētā Permas "Parma", ko pārstāv arī Latvijas valstsvienības emocionālais līderis Jānis Blūms, 14:30 mājās uzņems Sanktpēterburgas "Zenit".

Kopvērtējums

VKomandaUZ%
1.CSKA110100.0%
2.Khimki10190.9%
3.Unics8280.0%
4.Astana7370.0%
5.Lokomotiv Kuban7463.6%
6.Zenit5550.0%
7.Avtodor5645.5%
8.Kalev/Cramo5741.7%
9.Nizhny Novgorod4640.0%
10.Enisey4833.3%
11.Parma3730.0%
12.Zielona Gora2722.2%
13.Tsmoki Minsk2918.2%
14.VEF Rīga21016.7%

  +5 [+] [-]

, 2019-01-06 08:32, pirms 5 gadiem
Gadu no gada viens un tas pats virsraksts, bet ar saprotamu iznākumu jau iepriekš. Man būtu kauns likt tādu virsrakstu, jo atjaunotais VEF ar Dāvidu nu nekādi neiet kopā.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 08:35, pirms 5 gadiem
😬 Nu kāda jēga uz to Maskavu lidot, ka tāpat zaudēs!? Vējā izmesta nauda! 🤦‍♂️😏
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 09:53, pirms 5 gadiem
Vafeles var uzreiz ieraxstīt 11 zāģīti.Vietiņa iesildīta

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 10:57, pirms 5 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Gadu no gada viens un tas pats virsraksts, bet ar saprotamu iznākumu jau iepriekš. Man būtu kauns likt tādu virsrakstu, jo atjaunotais VEF ar Dāvidu nu nekādi neiet kopā.
ē! Token murgs tas virsraksts!!
Bet sc.com to neieskaidrosi,
jo pat visi žurnālisti, kuri saprot drēbi, ir aizlaidušies uz Nīderlandes siltumnīcām!

  +4 [+] [-]

, 2019-01-06 11:07, pirms 5 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Gadu no gada viens un tas pats virsraksts, bet ar saprotamu iznākumu jau iepriekš. Man būtu kauns likt tādu virsrakstu, jo atjaunotais VEF ar Dāvidu nu nekādi neiet kopā.
11.lv piedāvā koeficientu uz CSKA 1.00

  -3 [+] [-]

, 2019-01-06 11:25, pirms 5 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Gadu no gada viens un tas pats virsraksts, bet ar saprotamu iznākumu jau iepriekš. Man būtu kauns likt tādu virsrakstu, jo atjaunotais VEF ar Dāvidu nu nekādi neiet kopā.
Un tieši, kāpēc neiet kopā? Ja jau tā izsakies, tad pamato.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-06 11:26, pirms 5 gadiem
KARALIS89 rakstīja: 😬 Nu kāda jēga uz to Maskavu lidot, ka tāpat zaudēs!? Vējā izmesta nauda! 🤦‍♂️😏
To vari pajautāt arī daudziem citiem klubiem.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 12:08, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tieši, kāpēc neiet kopā? Ja jau tā izsakies, tad pamato.
Vispār jau iet, vismaz sākuma stadijā. Pārējiem brāļiem pienes ūdeni un ēdienu, lai tie varētu cīnīties kaujās.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 12:11, pirms 5 gadiem
Spēles pirmajās minūtēs Dāvida mestie akmeņi lido kur pagadās, bet Goliāta dzelzs dūres sit nekļūdīgi.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:18, pirms 5 gadiem
Uvio77 rakstīja: Vispār jau iet, vismaz sākuma stadijā. Pārējiem brāļiem pienes ūdeni un ēdienu, lai tie varētu cīnīties kaujās.
Un tieši, kas to izsaka? Vai tomēr tīri subjektīvs viedoklis?

  -2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:20, pirms 5 gadiem
VEF spēlētājiem defā grūti bumbas kustībai līdzi izsekot, lai gan saprotams, tomēr komanda ikdienā nespēlē tāda ātruma basketbolu. Tas pats pašiem uzbrukumā.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:25, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: VEF spēlētājiem defā grūti bumbas kustībai līdzi izsekot, lai gan saprotams, tomēr komanda ikdienā nespēlē tāda ātruma basketbolu. Tas pats pašiem uzbrukumā.
Tieši tā. Par šo gribētos piebilst - man subjektīvi ir sajūta, ka pēdējo gadu laikā šī ātrumu starpība ir palielinājusies, nevis samazinājusies.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 12:28, pirms 5 gadiem
Agasi rakstīja: Tieši tā. Par šo gribētos piebilst - man subjektīvi ir sajūta, ka pēdējo gadu laikā šī ātrumu starpība ir palielinājusies, nevis samazinājusies.
Tā arī ir,jo Gailītis, pēdējās sezonās, nemauc skrienošu basketbolu, lēnāku, pragmatiskāku. Protams ir blakus apstākļi, kas to ietekmē, Eirolīgas augšana, pašu cska sastāvs utt.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:32, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā arī ir,jo Gailītis, pēdējās sezonās, nemauc skrienošu basketbolu, lēnāku, pragmatiskāku. Protams ir blakus apstākļi, kas to ietekmē, Eirolīgas augšana, pašu cska sastāvs utt.
Es nedaudz ko citu domāju. Nevis fizisku skriešanas ātrumu, bet tieši domāšanas ātrumu. Pareizo lēmumu pieņemt un kvalitatīvi izpildīt ātrāk nekā pretinieks to spēj aizkavēt.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 12:35, pirms 5 gadiem
Agasi rakstīja: Es nedaudz ko citu domāju. Nevis fizisku skriešanas ātrumu, bet tieši domāšanas ātrumu. Pareizo lēmumu pieņemt un kvalitatīvi izpildīt ātrāk nekā pretinieks to spēj aizkavēt.
arī tas daļēji no tā tiek ietekmēts. Tāpat tas domāšanas ātrumus iet ar spēlētaju meistarību kopā.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:42, pirms 5 gadiem
Uz CSKA fona ļoti labi var redzēt, cik švaki ir abi VEF mazie (saspēlnieki) ārzemnieki, jo mūsu latvieši un Zack nav sūdīgi, bet nav kas saspēli vada, no kā arī atkarīga visa spēle, Lat-Est līgā to nemana, bet cik ilgi savā sētā spēlēs. Plus vēl Gailīša lēnais zīmējums neiet cauri.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:42, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: arī tas daļēji no tā tiek ietekmēts. Tāpat tas domāšanas ātrumus iet ar spēlētaju meistarību kopā.
Tieši to komandas kopējās meistarības atšķirību arī domāju. Pēdējos gados VEF salīdzinot ar Eirolīgas vadošajām komandām šajā ziņā ir ievērojami nokrituši. Es saprotu, ka te ļoti liela nozīme ir naudai. Tomēr visu uz budžeta atšķirībām arī nevar norakstīt.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:42, pirms 5 gadiem
Agasi rakstīja: Es nedaudz ko citu domāju. Nevis fizisku skriešanas ātrumu, bet tieši domāšanas ātrumu. Pareizo lēmumu pieņemt un kvalitatīvi izpildīt ātrāk nekā pretinieks to spēj aizkavēt.
Daudzi neredz jēgu šādām spēlēm, bet es, personīgi, nepiekrītu tam. Es uzskatu, ka spēlējot pret labakāka līmeņa komandām, gan spēlētāji, gan treneri redz daudz spilgtāk tās lietas, pie kā ir jāstrādā, lai ilgtermiņā uzlabotu sniegumu.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:44, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daudzi neredz jēgu šādām spēlēm, bet es, personīgi, nepiekrītu tam. Es uzskatu, ka spēlējot pret labakāka līmeņa komandām, gan spēlētāji, gan treneri redz daudz spilgtāk tās lietas, pie kā ir jāstrādā, lai ilgtermiņā uzlabotu sniegumu.
Tā jau ir, tomēr redzot kā VEF sastāvs gadu gaitā mainās, nerodas iespaids, ka te kāda ilgtermiņa stratēģija ir.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-06 12:45, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tieši, kas to izsaka? Vai tomēr tīri subjektīvs viedoklis?
VEF nav Dāvids un CSKA nav Goliāts. Par tādiem viņi varkļūt VEF uzvaras gadījumā.
Ja buti virsraksts "Vef vs CSKA, vai Dāvids uzvarēs Goliātu?" tad vēl kaut kā varētu sagremot.
Un ja VEF ir Dāvids, tad kuru "lauvu" un "lāci" viņš ir iepriekš šogad jau pieveicis?

  -2 [+] [-]

, 2019-01-06 12:49, pirms 5 gadiem
Agasi rakstīja: Tā jau ir, tomēr redzot kā VEF sastāvs gadu gaitā mainās, nerodas iespaids, ka te kāda ilgtermiņa stratēģija ir.
Pēdējās pāris sezonās viņi ir izgajuši uz to, ka ir vietējais kodols un tad pielasa leģionārus klāt, tikai es apšaubu, cik pareiza tā stratēģija ir. Tāpat legionāru izvēlē, kas šosezon, vismaz sākumā, bija diezgan slikta. Es saprotu, ka tā nauda ir tik cik ir, bet varbut tomēr jāskatās ir uz Dienvidamerikas pusi un jācenšas būt tai komandai, kas kalpotu kā tilts tiem spēlētajiem, kuri vēlas nākotnē Eirolīgā tikt vai labos Eiropas klubos. Kas zin, varbūt nākas ievilkt Eiropā kādu Campazo vai Deku

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 13:11, pirms 5 gadiem
Rodrigess vienkārši ņirgājas par VEF aizsardzību.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 13:14, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tieši, kāpēc neiet kopā? Ja jau tā izsakies, tad pamato.
Tāpēc, ka par Dāvidam bija varianti. A, Vefam- kādi varianti?

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:17, pirms 5 gadiem
Agasi rakstīja: Rodrigess vienkārši ņirgājas par VEF aizsardzību.
Visai loģiski, viņš ir viens no labākajiem Eirolīgas večiem, vēlētos teikt, ka otrs labākais PG Spānijai

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:18, pirms 5 gadiem
To es laikam īsti nesapratīšu, kāpēc grūtu metienus var Ausējs ar Misteru trapīt, bet problēmas rodas ar brīviem?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 13:25, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: To es laikam īsti nesapratīšu, kāpēc grūtu metienus var Ausējs ar Misteru trapīt, bet problēmas rodas ar brīviem?
Tāpēc, ka nav rakstura un pārdeg pēc precīziem grūtiem metieniem.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:28, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: To es laikam īsti nesapratīšu, kāpēc grūtu metienus var Ausējs ar Misteru trapīt, bet problēmas rodas ar brīviem?
Acīmredzot metiens nav pareizi nostādīts... Ar pretestību sanāk pareizāka trajekorija. Kā versija.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:31, pirms 5 gadiem
Izskatās, ka Andrews sezonas beigās būs pamatsastāva pg

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 13:40, pirms 5 gadiem
Dāvidam varbūt ari linga ir līdzi, bet budžets neļauj akmeņus iegādāties... un Goliāts bija atvilcies bez bruņām.....

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 13:40, pirms 5 gadiem
Agasi rakstīja: Spēles pirmajās minūtēs Dāvida mestie akmeņi lido kur pagadās, bet Goliāta dzelzs dūres sit nekļūdīgi.
Precīzi atbildēji manā vietā! Neko piebilst, ne atņemt!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:40, pirms 5 gadiem
Dāvids no tāda viedokļa, ka arī vietējie izsmej?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:44, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Dāvids no tāda viedokļa, ka arī vietējie izsmej?
Dāvids no tāda viedokļa, ka šim nav akmeņu un visi to labi apzinās! Tamdēļ nav jēgas ņirgāties autoram ar šādiem salīdzinājumiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:47, pirms 5 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Dāvids no tāda viedokļa, ka šim nav akmeņu un visi to labi apzinās! Tamdēļ nav jēgas ņirgāties autoram ar šādiem salīdzinājumiem.
Autors vienkārši izrāda savu neesošo intelektu , viņam līdz šādām pārdomām- ne šajā dzīvē!!!