Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1456, Did:0, useCase: 3

Melnkalne pārspēj arī Latviju, mūsējām 2. vieta grupā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Melnkalne pārspēj arī Latviju, mūsējām 2. vieta grupā
Gunta Baško
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64

Šodien Latvijas basketbola dāmu izlase aizvadīja savu pēdējo spēli F grupā, tiekoties ar Melnkalnes izlasi. Mūsu komanda zaudēja ar 70:74, ieņemot F grupā 2. vietu. Rezultatīvākā mūsējo rindās šodien bija Ieva Kubliņa ar 16 punktiem.

Ceturtdaļfināli

29.06 19:00 E1 – Horvātija
29.06 21:30 Latvija – E3
30.06 19:00 E2 – Francija
30.06 21:30 Melnkalne – E4

Melnkalnes izlase pirms šīs cīņas joprojām bija vienīgā, kas turnīru turpināja bez zaudējumiem. Taču Latvija, kā izskatījās, ar to nebija mierā, sākumā veicot izrāvienu 12:4 (Ievai Kubliņai četri punkti, pārējām pamatsastāva dalībniecēm Elīnai Babkinai, Zanei Tamanei, Guntai Baško un Kristīnei Kārkliņai pa diviem punktiem). Pēc minūtes pārtraukuma melnkalnietes tuvāk netika, jo precīzas bija Tamane (pēc atlēkušās uzbrukumā) un Kārkliņa (ātrajā pēc Babkinas piespēles) - 16:6. Mūsējo uzbrukums uguņoja, Kārkliņa, Babkina, Tamane ar precīziem metieniem palīdzēja 1. ceturtdaļu noslēgt ar +6 - 22:16. Lielāks pārsvars netika gūts pašķidras aizsardzības dēļ.

2. ceturtdaļā latviešu uzbrukums nedaudz apstājās, bet aizsardzībā spēlējām pagalam švaki, un Melnkalne pievilka līdz 21:22. Kubliņa ar precīziem sodiņiem un Liene Jansone beidzot pārtrauca mūsējo klusumu - 26:21. Tad sekoja divi viegli melnkalniešu uzbrukumi un atkal tikai 26:25, Lienei Priedei dabūjot krietnas sukas no Džordža Dikelakosa pārtraukumā. Tas gan neko nemainīja, un mūsējās turpināja burtiski stāvēt aizsardzībā, ļaujot Melnkalnei rīkoties mūsu groza tuvumā pēc sirds patikas - izrāviens 10:0 un jau 35:26 Melnkalnes labā. Īpaši komfortabli jutās Dubļjeviča, sametot 18 no pirmajiem 30 melnkalniešu punktiem. Ar Baško, Tamanes, Sabīnes Niedolas un Babkinas pūlēm Latvija pārvarēja krīzi un pievilka līdz 33:35. Mazie mīnusi pašās beigās pārvērtās par nedaudz lielākiem - 36:45 pēc 1. puslaika. Jāatzīst, spēle aizsardzībā mūsējo izpildījumā bija zem katras kritikas, kaut arī jāpatur prātā, ka Melnkalne uzbrukumā, iespējams, ir spēcīgākā šajā turnīrā.

Pirmajā puslaikā Latvijai spēlēja: Kubliņa 10, Tamane 8, Babkina 6, Baško 4, Kārkliņa 4, Niedola 2, Jansone 2; Priede.

Pirmā puslaika statistika. LATVIJA 36, MELNKALNE 45

MNS: 15/38 vs 17/30
2p: 15/33 vs 14/23
3p: 0/5 vs 3/7
1p: 6/8 vs 8/11
AB: 18 vs 19
RP: 7 vs 7
Kļ.: 6 vs 10
PB: 5 vs 2

Kārkliņa un Kubliņa 3. ceturtdaļas sākumā pievilka līdz 41:45, taču vēl tuvāk Latvija kādu laiku nespēja tikt (De Foržas tāls trīspunktnieks, Skerovičas un Bjelicas individuālā meistarība...). Niedola pamatīgi cīnījās aizsardzībā, pēc brīža tiekot atalgota ar diviem punktiem zem groza. Pēcāk sekoja Tamanes divi bloki vienā Melnkalnes uzbrukumā un pie 48:54 mūsu pretiniece ņēma pārtraukumu. Pēc tā savainojumu diemžēl guva Tamane, vairs neatgriežoties laukumā... Pēc trim ceturtdaļām - 48:58.

Neveiksmes turpinājās arī 4. ceturtdaļas sākumā, taču cerību deva Baško un Kubliņas trīnīši - 57:63. Diemžēl Babkinai un Kārkliņai neveicās uzbrukumā, tāpēc tuvāk netikām, Melnkalne nepārtraukti turēja aptuveni sešu punktu pārsvaru. Jansone ar vēl vienu tālmetienu panāca 66:70, taču neīstajā brīdī kļūdījās Kārkliņa. Un tomēr latvietes vēlreiz noturējās aizsardzībā, un Babkinas precīzs pustālais iededzināja uz tablo 68:70. Turpinājums nesekoja, jo Skeroviča bija precīza, bet Babkina neprecīzi izmeta grūtu metienu - 68:72. Pēc vēl viena minūtes pārtraukuma Babkina labojās, iemetot divus punktus (70:72). Aizsardzība atkal netika noturēta, un tas arī viss - beigās 70:74. Melnkalnei 72 no 74 punktiem iemeta piecas spēlētājas...

Latvijas izlases zaudējums nozīmē to, ka F grupā ieņemta 2. vieta un 1/4 fināls būs jāizspēlē trešdien 29. jūnijā pret E grupas 3. vietas ieguvēju, kura tiks noskaidrota pirmdien.

EuroBasket Women 2011 F grupa, 26. jūnijs, Katovice

Latvija – Melnkalne 70:74 (22:16, 14:29, 12:13, 22:16)
Latvija: Kubliņa 16 (3 bloki, 4 izprovocētas piezīmes), Baško 12 (5 rez.piesp.), Babkina 11 (4 rez.piesp., 4 kļūdas, 5 izprovocētas piezīmes, 2p. 4/13, 1p. 3/7), Jansone 11, Tamane 8 (10 atlēkušās, 3 bloki), Kārkliņa 8 (4 piezīmes), Niedola 4, Priede 0; Eglīte, Putniņa, Jākobsone, Nīmane.
Melnkalne: Dubļjeviča 24, De Forža 15, Perovanoviča 13, Skeroviča 12, Bjeliča 8, Popoviča 2.

Statistika. LATVIJA 70, MELNKALNE 74

MNS: 29/69 vs 28/59
2p: 24/54 vs 24/48
3p: 5/15 vs 4/11
1p: 7/11 vs 14/17
AB: 32 vs 38
RP: 17 vs 11
Kļ.: 13 vs 21
PB: 7 vs 5

F grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZP
1Melnkalne5-010
2Latvija3-28
3Francija3-28
4Horvātija2-37
5Spānija2-37
6Polija0-55

E grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZP
1.Lietuva4-08
2Čehija3-17
3Baltkrievija2-26
4Krievija2-26
5Turcija1-35
6Lielbritānija0-44

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:19, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Priedes
un Brumermane, kā vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:19, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Priedes
iespējams, jā, bet nu es Dreimani nosaucu kā vienīgo spēlētāju bez Brumermanes, par kuru zinu, ka trauma

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:20, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: kuru vietā viņas būtu?
Nīmanes vietā Brumermane būtu. Lūk!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:21, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Tad jau pirms turnīra būtu skaidrs, ka 2 medaļas ietu uz Franciju un Spāniju, jo viņiem taču ir tāāāāds sastāvs. Spēles neuzvar uz papīra, bet uz parketa
[/quote]
Protams, ka uz dēļiem vinnē. Vai tad ko saku par rezultātiem. Saku tikai - nebūs viegli puišiem.
Nedaudz bija manāma nolemtības sajūta tavā komentārā, bet piekrītu jācīnās vien ir. Jēkabsone ir abi Valteri+ Šķēle+Kambala sieviešu izlasei un mūsējās pat bez vienas no Eiropas top basketbolistēm (kad kāds vecis ir bijis pat tuvu) ir jau 8niekā

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:22, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: 7.vieta varbūt būs, bet maz ticams, viena haļava pret Franciju un te jau runāja par medaļām, beidzot viss tiek salikts pa plauktiņiem, es tak teicu, ka Melnkalne, Spānija nepiedos bērnišķīgās kļūdas, neprecizitāti utt.
Ej izdari pasaulei pakalpojumu un nolec no tilta ekspert

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:23, pirms 13 gadiem
Disks 1995 rakstīja: 1)No katra zaudējuma jāgūst kāda gudrība
2)Dienvidslāvu skola tomēr pārāka par Latvijas iespēto
3)Visu izšķirs ceturtdaļfināls
4)Melnkalne netikšot tālāk par 1/4,ar tik sakarīgu spēli viņām jātiek līdz finālam.
5)Viss mūsu Zelteņu rokās
1) tieši tā, varbūt pat labi, ka pirms 1/4fin tāda mācība, neiemigsim un būs ko analizēt.
2) patiesībā šodien aizdomājos, cik interesanti, ka S&M sadalījās un tagad Serbija vsp nav čempī tikusi, savukārt Melnkalne šādi močī... tādi talanti.. parādās kas bija kas iepriekšējā izlasē..
3) +
4) nu pag, ne jau nu viņas šodien TIK labi nospēlēja.. LV jau spēlēja patiesībā zem katras kritikas un ar to visu +4.. un vēl sakrita tie trakie metieni Melnkalnei.. plus vēl es NETICU, goda vārds, ka visu čempi 6 spēlētājas var bez maz vai pašas nospēlēt un ar tādu procentu mest. turklāt skrupulozāk sāk skatīties nostaigātus, ar ko līdz šim tika cauri sveikā.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:23, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Nīmanes vietā Brumermane būtu. Lūk!
varbūt, būtu lielāka rotācijas iespēja, bet Brumermane nav punktu mašīna, aizsardzībā laba, bet Dreimane, lielos turnīros nav izcēlusies, tāpēc grūti spriest, kas būtu, ja būtu ...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:24, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: 7.vieta varbūt būs, bet maz ticams, viena haļava pret Franciju un te jau runāja par medaļām, beidzot viss tiek salikts pa plauktiņiem, es tak teicu, ka Melnkalne, Spānija nepiedos bērnišķīgās kļūdas, neprecizitāti utt.
O jā, ESP šogad riktīgs zvērs ar visu nespēlējošo Valdemoro. Ha! Redzēju ESP-CRO spēli. Domā, ko raksti. Spēlei ar Melnkalni - vispār tikai kaujas treniņa nozīme.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:25, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: O jā, ESP šogad riktīgs zvērs ar visu nespēlējošo Valdemoro. Ha! Redzēju ESP-CRO spēli. Domā, ko raksti. Spēlei ar Melnkalni - vispār tikai kaujas treniņa nozīme.
vari lūdzu pastāstīt (par ESP-CRO) lielos vilcienos? nesanāca pavērot

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:29, pirms 13 gadiem
Džoko ielika visiem mīnusus U mad bro

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:30, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Protams, ka uz dēļiem vinnē. Vai tad ko saku par rezultātiem. Saku tikai - nebūs viegli puišiem.
[/quote]
Nedaudz bija manāma nolemtības sajūta tavā komentārā, bet piekrītu jācīnās vien ir. Jēkabsone ir abi Valteri+ Šķēle+Kambala sieviešu izlasei un mūsējās pat bez vienas no Eiropas top basketbolistēm (kad kāds vecis ir bijis pat tuvu) ir jau 8niekā
Ko tur sacīt. Večiem pietrūkst mūsu dāmu attieksmes. Sievietes mums arvien labākos klubos spēlē, no večiem tikai Blūms progresē (K.Valters ir atsevišķs gadījums). Veči noteikti izlasē spēlē zem sava līmeņa, sievietes - virs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:33, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: ja godīgi tad nē, man pašam 2 mīnusi
Nu tad kāds mazais mīnusu licējs plosās

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:36, pirms 13 gadiem
uuzinjsh rakstīja: vari lūdzu pastāstīt (par ESP-CRO) lielos vilcienos? nesanāca pavērot
Kā pa viļniem gāja tur. Horvātietes ar raksturu izvilka, spānietes nospēlēja zem sava līmeņa. ESP pirmo 3p. metienu iemeta 43 sec pirms beigām (kopā 2/17). Dažas spāniets vilka komandu (Palau), dažas meta gar.am visu - Torensa 0-13 metieni. CRO kad zaudēja, turpināja kosties un izkodās. Latviešu stilā.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:37, pirms 13 gadiem
Kāpēc jūs satraucaties par mīnusiem? šeit taču pilns ar bērniem.......

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:40, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Nedaudz bija manāma nolemtības sajūta tavā komentārā, bet piekrītu jācīnās vien ir. Jēkabsone ir abi Valteri+ Šķēle+Kambala sieviešu izlasei un mūsējās pat bez vienas no Eiropas top basketbolistēm (kad kāds vecis ir bijis pat tuvu) ir jau 8niekā
[/quote]
Ko tur sacīt. Večiem pietrūkst mūsu dāmu attieksmes. Sievietes mums arvien labākos klubos spēlē, no večiem tikai Blūms progresē (K.Valters ir atsevišķs gadījums). Veči noteikti izlasē spēlē zem sava līmeņa, sievietes - virs.
Freimanis, Kuksiks abi normālos klubos kapā( Kuksiks kapās) Strēlniekam un Dairim Bertānam nav Eirolīga aiz kalniem. Ventspils garie nav slikti. No U-19 un U-18 izlasēm ir labi džeki (bez jau zināmajiem ir 2 ļoti labi 94tie gadi Mateikovičš no Zemgales un Reinfelds, kurš kapā CBA). Taču atkal jāpiekrīt par to kapāšanos. Būs attieksme, būs rezultāts, nešaubos, ka tāds būs tuvāko gadu laikā

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:41, pirms 13 gadiem
Nedomāju, ka sieviešu basketbolā dienvidslāvu skola ir krutāka par Latvijas. Tradīcijas vispār labāk nesalīdzināt.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:43, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Ko tur sacīt. Večiem pietrūkst mūsu dāmu attieksmes. Sievietes mums arvien labākos klubos spēlē, no večiem tikai Blūms progresē (K.Valters ir atsevišķs gadījums). Veči noteikti izlasē spēlē zem sava līmeņa, sievietes - virs.
[/quote]
Freimanis, Kuksiks abi normālos klubos kapā( Kuksiks kapās) Strēlniekam un Dairim Bertānam nav Eirolīga aiz kalniem. Ventspils garie nav slikti. No U-19 un U-18 izlasēm ir labi džeki (bez jau zināmajiem ir 2 ļoti labi 94tie gadi Mateikovičš no Zemgales un Reinfelds, kurš kapā CBA). Taču atkal jāpiekrīt par to kapāšanos. Būs attieksme, būs rezultāts, nešaubos, ka tāds būs tuvāko gadu laikā
Jā, tagadējai paudzei laikam tas stulbais iepriekšējo izlašu piemers ir kaut ko iemācījis. Atliek pacietīgi gaidīt un cerēt uz to labāko. Lietvieši neesam, bet kaut kas no jaunajiem ir.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:45, pirms 13 gadiem
Kas ar Krumbergu?

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:03, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Nejūtuos tā it kā kādai būtu baigi uzbraucis, tu uzreiz par varoni/aizstāvi meties. Ir tomēr objektīvi jāskatās uz spēli, bija daudz tiešām muļķīgu kļūdu, kuras izšķīra spēles likteni. Tie paši soda metieni Babkinas, tur arī palika tie 4 punkti + kļūdas galīgi nelaikā (clutch momentos kā Kārkliņas uzbrukuma sods pēc labas spēles aizsardzībā). Par večiem piekrītu, bet tikai Baigās Vasaras un iepriekšējo gadu variantiem, tagadējie par jaunu, lai spriestu par viņiem, to darīsim pēc Lietuvas.
Nevajag fokusēties tikai uz mūsu kļūdām. Spēli bez kļūdām nospēlēt nevar, tās būs - protams labāk ka mazāk utt... bet nu vajag palūkoties uz pretinieku kļūdām arī nevis teikt ka nebūtu mums pāris kļūdu, būtu paņēmuši - melnkalne šodien kļūdījās pat vairāk kā mēs... Bet nu mums jau tā ir - gan no spēles komentētāju puses gan visur citur tas, ka pretinieks kļūdās tiek atspoguļots kā mūsu labās aizsardzības nopelns utt. bet kad mēs kļūdamies, tad tā ir tā teikt mūsu pašu kļūda, kuru, protams, nevajadzēja pielaist...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 01:36, pirms 13 gadiem
Tādi eksperti te daudzi savākušies, ka liekas Latvijā ir vismaz 100 profesionāli basketbola treneri, kas tikai nezin kāpēc kautkur nevis trenē, bet visas savas zināšanas te izpauž sportacentrs.com lapā

Kā sākoties čempionātam, žurnālisti uzsvēra ka Babkinai daudz punkti un daudz kļūdas, tā tagad visi to vien tik kladzina un praktiski viss Latvijas izlases un Babkinas sniegums tiek novērtēts tikai pēc šī viena parametra - pieļautās kļūdas. Tāda sajūta, ka te daudzi nemaz neskatās pašu spēli, bet pēc spēles tik paskatās statistikā cik kļūdas Babkinai un redz uzreiz sāk cept ekspertu murgojumus te sportacentrs.com.

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:40, pirms 13 gadiem
dainiss rakstīja: Kas ar Krumbergu?
Izlasē nav, jo ārstē savainojumu. Ja nekļūdos nepieciešama operācija. Ja piedalītos izlasē, tad nevarētu paspēt atlabt līdz klubu sezonas sākumam.

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:44, pirms 13 gadiem
eviits86 rakstīja: atvainojos, neesmu tik liels sieviešu basketbola fans - kādēļ Jēkabsone nespēlē?
Viņa jau vairākus gadus ir spēlējusi bez atpūtas spēlējot ne tikai klubos sezonas laikā, bet kamēr daudzi vasarās atpūšas, viņa devās spēlēt uz WNBA. Tā kā viņa ir pietiekami ziedojusies un palīdzējusi izlasei, arī no sportiskā viedokļa viņa jau ir pietiekami daudz ko sasniegusi un pierādījusi sevi, kā arī gadi jau vairs nav tie, ka var rauties visu cauru gadu, viņa šogad nolēma nebraukt uz izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 01:45, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: Tādi eksperti te daudzi savākušies, ka liekas Latvijā ir vismaz 100 profesionāli basketbola treneri, kas tikai nezin kāpēc kautkur nevis trenē, bet visas savas zināšanas te izpauž sportacentrs.com lapā

Kā sākoties čempionātam, žurnālisti uzsvēra ka Babkinai daudz punkti un daudz kļūdas, tā tagad visi to vien tik kladzina un praktiski viss Latvijas izlases un Babkinas sniegums tiek novērtēts tikai pēc šī viena parametra - pieļautās kļūdas. Tāda sajūta, ka te daudzi nemaz neskatās pašu spēli, bet pēc spēles tik paskatās statistikā cik kļūdas Babkinai un redz uzreiz sāk cept ekspertu murgojumus te sportacentrs.com.
Cilvēki izsaka savu viedokli par spēli, un ne jau visi te noliek līdz ar zemi mūsējās, nevajag jau būt uzreiz trenerim,lai saprastu kaut ko no basketbola. Un ir runa par to cik daudz met, pat ja spēle neiet. Treneris jau redz, ka ir no 10 metieniem 2 vai 3 iekšā, tad pasaki spēlētājai, lai meklē citus variantus (caurgājiens vai high percentage shot, vai piespēle) vai ņem viņu malā, jo konkrētā spēlētāja šādā brīdī vairāk bojā komandas sniegumu

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:48, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: Viņa jau vairākus gadus ir spēlējusi bez atpūtas spēlējot ne tikai klubos sezonas laikā, bet kamēr daudzi vasarās atpūšas, viņa devās spēlēt uz WNBA. Tā kā viņa ir pietiekami ziedojusies un palīdzējusi izlasei, arī no sportiskā viedokļa viņa jau ir pietiekami daudz ko sasniegusi un pierādījusi sevi, kā arī gadi jau vairs nav tie, ka var rauties visu cauru gadu, viņa šogad nolēma nebraukt uz izlasi.
atrunas, atrunas, atrunas ....

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 01:52, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Kuras ir tās traumētās, kas nespēlē?
Vispār komentārs bija vairāk par treneri, nevis izlasi.
Krumberga,Dreimane, Brumermane. + žogota! Ja bez pirmaam 3 var iztikt tad bez žogotas, bez veiksmes netikt ne tuvu finaliem!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-27 01:55, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Cilvēki izsaka savu viedokli par spēli, un ne jau visi te noliek līdz ar zemi mūsējās, nevajag jau būt uzreiz trenerim,lai saprastu kaut ko no basketbola. Un ir runa par to cik daudz met, pat ja spēle neiet. Treneris jau redz, ka ir no 10 metieniem 2 vai 3 iekšā, tad pasaki spēlētājai, lai meklē citus variantus (caurgājiens vai high percentage shot, vai piespēle) vai ņem viņu malā, jo konkrētā spēlētāja šādā brīdī vairāk bojā komandas sniegumu
a tev neienāk prātā tāda doma, ka varbūt mums nemaz nav tādu citu variantu? ne spēlētāju tehniskajā arsenālā ne uz rezervistu soliņa. Redz tur jau atšķirās līdzjūtējs, kas te baigos ekspertus tēlo ar visādiem padomiem, tjipa nu lai pamaina to vai pamaina šito, no patiesiem ekspertiem un treneriem.

Tu tiešām domā, ka redz tu redzi tās izlases kļūdas un treneris neredz???

Starpība tāda, ka te komentējot var gudri pateikt, ka neder variants A un justies šausmīgi gudrs basketbola lietās, bet redz treneriem ir tāda lieta, ka viņam pasakot ka neder variants A jādod variants B. Kas nevienmēr ir iespējams. Bet te komentāros 90% vispār nekādas alternatīvas argumentētas neviens nepasaka un nav nemaz spējīgi.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 02:26, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: a tev neienāk prātā tāda doma, ka varbūt mums nemaz nav tādu citu variantu? ne spēlētāju tehniskajā arsenālā ne uz rezervistu soliņa. Redz tur jau atšķirās līdzjūtējs, kas te baigos ekspertus tēlo ar visādiem padomiem, tjipa nu lai pamaina to vai pamaina šito, no patiesiem ekspertiem un treneriem.

Tu tiešām domā, ka redz tu redzi tās izlases kļūdas un treneris neredz???

Starpība tāda, ka te komentējot var gudri pateikt, ka neder variants A un justies šausmīgi gudrs basketbola lietās, bet redz treneriem ir tāda lieta, ka viņam pasakot ka neder variants A jādod variants B. Kas nevienmēr ir iespējams. Bet te komentāros 90% vispār nekādas alternatīvas argumentētas neviens nepasaka un nav nemaz spējīgi.
Vienas dienas, pat nedēļas laikā sportiste nevar izmainīt to, ko n-tos gadus viņa ir mācīta darīt nepareizi vai nav mācīta darīt pareizi. Treneri LV vairāk ir kā aukles, kas pieskata bērnus treniņnodarbībās. Individuālā darba ir ļoti maz, jo pats treneris bieži nezin, kā ir pareizi jāizpilda šis vai tas tehnikas elements. Precīzākais piemērs šajā turnīrā ir mūsu meiteņu izpildītās piespēles [par vāju, kājās, 2 metri no partneres, par pick-and-roll izspēlētām piespēlēm vispār jāklusē].
Tad varbūt vajag specus, kas filmē visas savējās laukumā esošās spēlētājas, tad analizē, pareizi un nepareizi izdarīto, konkrētajās spēles situācijās, lai sportistiem uzskatāmi parādītu, ko laukumā dara pareizi un nepareizi. Attiecīgi ar [augstas klases] individuālās sagatavotības treneriem piestrādā pie individuālo kļūdu novēršanas, bet galvenā trenera virsvadībā pie pozicionālajām un komandu kļūdām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-27 09:46, pirms 13 gadiem
Biedri, ja pavērojāt, tad lielākā atšķirība starp LAT un Melnkalnes spēlētājām un spēli bija tas, ka otrās spēlēja basi, kas bija vairāk līdzīgs vīriešu basim, bet mūsu meičas spēleja normālu skuķu basi.

Piespēļu ātrums, dribls, metiena tehnika, pagriezieni un manevri utt.ujp. Interesanti, vai šis ievadīs jaunu ēru sieviešu basītī, proti, spēlēt vīrišķīgāk?

Ja Melnkanlnietes uzvarēs turnīrā, tad skaidrs, ka atbilde ir meklējama tehnikā, gan individuālājā, gan komandas spēlē. Jāatzīmē, ka sieviešu basis Melnkalniešu izpildījumā pat bija skatāms.

     [+] [-]

, 2011-06-27 09:50, pirms 13 gadiem
piekrītu daudziem Kārkliņa ļoti bieži kaut ko dara ļooti haotiski.

     [+] [-]

, 2011-06-27 10:13, pirms 13 gadiem
o.k. ....vakar bij labākā spēle...neskatoties uz to ka Elīnai negāja ar sodiem...toties kļūdu bij mazāk kā parasti
....1/4-finālā jānospēlē vismaz kā vakar un uzvara neizpaliks

     [+] [-]

, 2011-06-27 11:05, pirms 13 gadiem
Babkina spēle 30+ minūtes, 30+ jā, splēlē - nē, histēriķe dadriblējas un ar to ari viss beidzas. 2 reizi sakām paldies Babkinai un mūsu trenera nekompitencei, kā nekā tāds tādu atrod. Atļaujas uzbraukt jaunajai, ka līdere uzmet, tas ka mūsu līderu sedzējas samet pa 15 un smejas par mums, tas ir ok, jo tā jau ir ''Elīna Jēkabsone-Babkina''
Otrkārt sāk krist uz nerviem Baško reklāmas televīzijā un komandas slavēšana - kur tad ir tās līderes, kad pretī nostājas komanda, kurai arī patīk basketbols? Baško regulāri aizfērē garām 5 trīspunktniekus, kamēr komanda cīnās, bet pēc tam, kad vienu (par izbrīnu pašai sev) tomēr iemet, tad komentētājam nepitiek kauna pateikt, ka šī pavelk spēli. Par komentētāju (visi zina, kuru konkrēti) neturpināšu, lai nesāk kārties google tulkotājs, cenzēšanas rezultātā.