Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

U17 meitenes sagrauj Āfrikas čempiones un iekļūst pasaules "Top 10"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

U17 meitenes sagrauj Āfrikas čempiones un iekļūst pasaules "Top 10"
Marianna Kļaviņa, Kecija Salceviča, Sindija Smirnova un treneris Armands Misus
Foto: fiba.com

Latvijas U17 meiteņu basketbola izlase trešdien, 29. jūnijā, uzvarēja Āfrikas čempiones Mali ar rezultātu 82:53 un nodrošināja iekļūšanu FIBA Pasaules čempionāta spēcīgāko komandu desmitniekā. Piektdien komanda spēlē par devīto vietu sacentīsies pret Japānu, kura pieveica Eiropas vicečempioni Portugāli ar 71:59.

Starta piecinieki

Mali: Doumbia, Sangare, Haidare, Kourouma, Sidibe
Latvija: Ozola, Šepte, Lipe, Rozentāle, Gulbe

Latvijai izdevās labākās 10 starta minūtes čempionātā. Uzbrukumā agresīvi un rezultatīvi no pirmās minūtes spēlēja Aleksa Gulbe, Luīze Šepte un Sabīne Lipe, gūstot punktus gan no spēles, gan pēc pretinieču pārkāpumiem. Sarkanbaltsarkanās pirmajā ceturtdaļā iemeta četrus tālmetienus, turklāt divreiz perimetrā izcēlās jaunā centra spēlētāja Laura Meldere – 28:10.

Mali spēlētājas bija atlētiskas un fiziskas spēcīgas, taču latvietes pirmajā puslaikā uzvarēja cīņu par atlēkušajām bumbām (29-25). “Trīs zvaigznes” spēlēja disciplinēti, 20 minūšu laikā pieļaujot tikai sešas kļūdas, kā arī pacietīgi nocīnījās aizsardzībā, līdz pārtraukumam savā grozā ielaižot tikai 20 punktus. Puslaikā 19 punktu pārsvars – 39:20.

Otrajā divdesmitminūtē Latvija pārliecinoši kontrolēja spēli, gandrīz visu laiku atrodoties vadībā ar 20 vai vairāk punktu pārsvaru. Sarkanbaltsarkanās saglabāja iniciatīvu cīņā zem groziem, turklāt izcīnīja vairāk bumbas uzbrukumā nekā pretinieces. Galotnē stafeti pārņema rezervistes, uzvarot arī savu dueli pret Mali spēlētājām.

Pusfināls par devīto vietu, 29. jūnijs, Utebo

Mali – Latvija 53:82 (10:28, 10:11, 15:13, 18:30)
Mali: Kourouma 13, M. Traore 10, Sangare 7, Coulibaly 6, Haidara 6, Mariko 3, Doumbia 2, N. Traore 2, Dembele 2, Drame 1, Diabate 1, Sidibe.
Latvija: Gulbe 19 (4ab), Lipe 14 (13ab, 5rp), Šepte 13 (5ab), Meldere 12 (10ab), Mote 5, Smirnova 3, Rozentāle 3 (6ab, 5pp), Salceviča 3, Nulle 3, Kārkle 3, Ozola 2 (5rp), Kļaviņa 2.
Tiesneši: Sarah Emily Carey (Austrālija), Sun Hee Hong (Koreja), Amirhossein Safarzadeh (Irāna).
Komisārs: Charles David Saunders (Dienvidāfrikas Republika).

Statistika. Mali 53, Latvija 82

Metieni no spēles: 14/59 vs 26/69
2p: 10/32 vs 18/43
3p: 4/27 vs 8/26
1p: 21/40 vs 22/28
AB: 44 (18/26) vs 58 (21/37)
RP: 7 vs 19
Kļ.: 15 vs 16
PB: 9 vs 9
BM: 2 vs 1
Personiskās piezīmes: 22 vs 25
Punkti pēc kļūdām: 17 vs 11
Punkti soda laukumā: 16 vs 26
Otrās iespējas punkti: 13 vs 24
Punkti ātrajos uzbrukumos: 0 vs 3
Starta piecinieki: 28 vs 51
Rezerves: 25 vs 31

2016 FIBA U17 World Championship for Women izloze

#A grupaB grupaC grupaD grupa
1KanādaAustrālijaČehijaSpānija
2LatvijaFrancijaItālijaPortugāle
3JapānaĶīnaASVBrazīlija
4NigērijaMeksikaKorejaMali

Pasaules čempionāta kalendārs, tiešraides youtube.com/FIBA

Pirmdiena, 27. jūnijs, astotdaļfināli
Kanāda – Meksika 72:37
Japāna – Francija 52:58
Latvija – Ķīna 46:76
Austrālija (28)
ASV – Brazīlija 79:62
Itālija – Mali 58:55
Čehija – Portugāle 49:31
Koreja – Spānija 44:78

Otrdiena, 28. jūnijs, ceturtdaļfināli par devīto vietu
Meksika – Mali 51:73
Latvija – Koreja 76:71
Japāna – Brazīlija 83:60
Portugāle

Trešdiena, 29. jūnijs, pusfināli par devīto vietu
Mali – Latvija 53:82
Japāna – Portugāle 71:59

Ceturtdaļfināli
Kanāda – Itālija (37)
Francija – ASV (38)
Ķīna – Spānija (39)
Austrālija – Čehija (40)

Piektdiena, 1. jūlijs, pusfināli
Latvija – Japāna (spēle par devīto vietu)
W37 – W39 (47)
W38 – W40 (48)

Sestdiena, 2. jūlijs
19:30 L47 – L48 (spēle par trešo vietu)
22:00 W47 – W48 (fināls)

Piezīme. Visi Nigērijas rezultāti anulēti komandas neierašanās dēļ.

  +4 [+] [-]

, 2016-06-29 14:26, pirms 8 gadiem
Uzvara Āfrikā arī ir uzvara.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-29 14:43, pirms 8 gadiem
Ļoti labi, kad mēs pēdējo reizi bijām vispār basīša top 10 pasaulē (ieskaitot visus "U" pasākumus)

  +3 [+] [-]

, 2016-06-29 14:46, pirms 8 gadiem
alen20 rakstīja: Ļoti labi, kad mēs pēdējo reizi bijām vispār basīša top 10 pasaulē (ieskaitot visus "U" pasākumus)
Valdis Valters ar U19 puikiem bija 9 vietā pasaulē 1999 gadā!

M Ļaksa, Vaikulis, K Valters, Grafs, Amoliņš un co!

     [+] [-]

, 2016-06-29 14:49, pirms 8 gadiem
alen20 rakstīja: Ļoti labi, kad mēs pēdējo reizi bijām vispār basīša top 10 pasaulē (ieskaitot visus "U" pasākumus)
U19 džekiem, kad Latvijā bija čempis, tad laikam 11. vietu paņēmām. Vai tas bija U20 kaut kāds? Neatceros. Olimpiādē sievietes laikam bija desmitās no 12. Kaut kad spēlējām vēl kādā pasaules čempī, bet par to nav nejausmas. Šitas cik zinu LV tik trešais pasaules čempis ir + vēl viena olimpiāde sievietēm.

     [+] [-]

, 2016-06-29 14:49, pirms 8 gadiem
Trekns punkts uz i. Sis cempionats labi iedeva pa nerviem Jasliipe miestariba, tad bus stabilitate, jo tiesam bija taadi " amerikanu kalnini". Novelu meitenem citigi stradat, jo turnirs spilgti izgaismoja vajos punktus, bet bija ari dazi patikami mirkli.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-29 14:51, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Valdis Valters ar U19 puikiem bija 9 vietā pasaulē 1999 gadā!

M Ļaksa, Vaikulis, K Valters, Grafs, Amoliņš un co!
Jā, tas laikam ir tas ko domāju. Tika uz to čempi cik zinu ar trijām uzvarām. Ceturtā vieta Rīgā un brauca uz pasaules čempi.

     [+] [-]

, 2016-06-29 19:49, pirms 8 gadiem
+12 tagad ir sagrāve????????????????????
ko tad ar mums Ķinietes izdarīja 1/8 finālā vinnejot ar +30??????

  +1 [+] [-]

, 2016-06-29 19:57, pirms 8 gadiem
jurmalniece7 rakstīja: +12 tagad ir sagrāve????????????????????
ko tad ar mums Ķinietes izdarīja 1/8 finālā vinnejot ar +30??????
+29 nav sagrāve?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-29 19:57, pirms 8 gadiem
Ļoti pietrūka trenera Čukstes pieredzes
Meitenes malachi,cīņas spars un griba uzvareet bija varena

     [+] [-]

, 2016-06-29 20:00, pirms 8 gadiem
Meitenes, treneri - malači! Pēdējās 2 spēles pret pirmajām 2, kā diena pret nakti. Labs, skatāms basketbols, ar labu saspēli, pārdomāti uzbrukumi, agresīva cīņa par bumbām, cieša aizsardzība. Pelnīta uzvara.

     [+] [-]

, 2016-06-29 20:13, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Meitenes, treneri - malači! Pēdējās 2 spēles pret pirmajām 2, kā diena pret nakti. Labs, skatāms basketbols, ar labu saspēli, pārdomāti uzbrukumi, agresīva cīņa par bumbām, cieša aizsardzība. Pelnīta uzvara.
varbuut pretinieki arii stipri shvakaaki taapeec arii speele labaaka!!!

     [+] [-]

, 2016-06-29 20:21, pirms 8 gadiem
jurmalniece7 rakstīja: varbuut pretinieki arii stipri shvakaaki taapeec arii speele labaaka!!!
pēdējās divas komandas ir švakākas, piekrītu, bet ir arī redzams progress komandas spēles kvalitātes, izpildījuma ziņā. Tas ir ar plus zīmi. Kanāda ir 4tā pēc ranga pasaulē, un zaudēts tika pagarīnājumā pēdējā minūtē. Tikai spēle pret ķīnu bija tiešām slikta. tur bija totāla bedre. Bet arī tad cīnijās līdz galam.

     [+] [-]

, 2016-06-29 21:26, pirms 8 gadiem
caurkritusais rakstīja: Trekns punkts uz i. Sis cempionats labi iedeva pa nerviem Jasliipe miestariba, tad bus stabilitate, jo tiesam bija taadi " amerikanu kalnini". Novelu meitenem citigi stradat, jo turnirs spilgti izgaismoja vajos punktus, bet bija ari dazi patikami mirkli.
Jū, skaidri redzams, ka pie dribla sporta skolās nopietni netiek strādāts, piespēļu kultūra arī ir zem katras kritikas, bet pats spilgtākais, metieni no groza apakšas. Tā ir benefice. Labi ja 20% precīzi. Runājot par metieniem, reti kura brīva esot pēc dribla apstājoties varēja iemest pustālo. Troikas kā pagadās, tad krīt tad pat līdz stīpai neaizmet. Nav nostādīts metiens. Jautājums, cik sporta skolas šiem elementiem atvēl laiku? Savā laikā leišu basketbolisti Jovaiša un Homičus stāstīja, ka pēc komandas treniņiem esot palikuši zālē un metuši no dažām konkrētām vietām 1000 metienus dienā. Līdz nelabumam. Kas tagad?

     [+] [-]

, 2016-06-29 21:33, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: pēdējās divas komandas ir švakākas, piekrītu, bet ir arī redzams progress komandas spēles kvalitātes, izpildījuma ziņā. Tas ir ar plus zīmi. Kanāda ir 4tā pēc ranga pasaulē, un zaudēts tika pagarīnājumā pēdējā minūtē. Tikai spēle pret ķīnu bija tiešām slikta. tur bija totāla bedre. Bet arī tad cīnijās līdz galam.
Spēle pret Japānu arī bija slikta, kā pa viļņiem. Skaidri varēja redzēt, ka pret Āzijas komandām neprotam spēlēt. Trūkst pacietības un izpildījuma kvalitātes.

     [+] [-]

, 2016-06-29 21:34, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jū, skaidri redzams, ka pie dribla sporta skolās nopietni netiek strādāts, piespēļu kultūra arī ir zem katras kritikas, bet pats spilgtākais, metieni no groza apakšas. Tā ir benefice. Labi ja 20% precīzi. Runājot par metieniem, reti kura brīva esot pēc dribla apstājoties varēja iemest pustālo. Troikas kā pagadās, tad krīt tad pat līdz stīpai neaizmet. Nav nostādīts metiens. Jautājums, cik sporta skolas šiem elementiem atvēl laiku? Savā laikā leišu basketbolisti Jovaiša un Homičus stāstīja, ka pēc komandas treniņiem esot palikuši zālē un metuši no dažām konkrētām vietām 1000 metienus dienā. Līdz nelabumam. Kas tagad?
neesi gadījumā sajaucis? šīs ir U17 meitenes, nevis čaļi? es noskatījos visas LV spēles. Pēdējās divas spēles ir jūtami labākas. Meitenes labi piespēlē un arī met visai sakarīgi. Mums pat puikas reti kurš met sakarīgi pēc dribla. Es arī neredzēju top komandās, ka kāda īpaši mestu pēc dribla. Vēl būtu jāņem vērā, ka Kanāda un sevišķi ķīna bija ar jūtamu auguma pārsvaru, tur arī tas zemais metienu %. Nevajag pārspīlēt ar prasībām.

     [+] [-]

, 2016-06-29 21:36, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Spēle pret Japānu arī bija slikta, kā pa viļņiem. Skaidri varēja redzēt, ka pret Āzijas komandām neprotam spēlēt. Trūkst pacietības un izpildījuma kvalitātes.
Spēle pret Japānu bija viņām visām, tai skaitā trenerei, pirmā spēle mūžā pasaules čempionātā.

     [+] [-]

, 2016-06-29 21:37, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Spēle pret Japānu arī bija slikta, kā pa viļņiem. Skaidri varēja redzēt, ka pret Āzijas komandām neprotam spēlēt. Trūkst pacietības un izpildījuma kvalitātes.
Noskaties pēdējās divas spēles ierakstos un pasaki, ka kvalitāte nav gājusi uz augšu. turklat pamatīgi.

     [+] [-]

, 2016-06-29 21:56, pirms 8 gadiem
Ķīna šodien vinnēja spāniju.
Vispār ir vērts paskatīties un ievērtēt ASV un Francijas komandu spēli. ASV izskatās gandrīz kā pieaugušo komanda.

     [+] [-]

, 2016-06-29 21:57, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: neesi gadījumā sajaucis? šīs ir U17 meitenes, nevis čaļi? es noskatījos visas LV spēles. Pēdējās divas spēles ir jūtami labākas. Meitenes labi piespēlē un arī met visai sakarīgi. Mums pat puikas reti kurš met sakarīgi pēc dribla. Es arī neredzēju top komandās, ka kāda īpaši mestu pēc dribla. Vēl būtu jāņem vērā, ka Kanāda un sevišķi ķīna bija ar jūtamu auguma pārsvaru, tur arī tas zemais metienu %. Nevajag pārspīlēt ar prasībām.
Es nesaku par visām meitenēm, bet līderēm būtu jāprot daudz vairāk un kvalitatīvāk kā pastarītēm. Un par to puiku piesaukšanu, tur jau ir tā problēmu problēma, ka sporta skolās netiek pievērsta uzmanība individuālo prasmju izkopšanai. Visi grib, lai jebkura Latvijas izlase spēlētu augstākā līmenī, tad esat tik laipni un attiecīgi arī pakārtojiet sagatavošanas darbu. Kāpēc Islande futenē un roķenē ar 330 000 iedzīvotājiem var būt TOPā, bet mēs tik māžojamies un piesaucam mazo iedzīvotāju skaitu.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:00, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Noskaties pēdējās divas spēles ierakstos un pasaki, ka kvalitāte nav gājusi uz augšu. turklat pamatīgi.
Tieši tās arī noskatījos un šausminājos par metieniem no groza apakšas. Pret Koreju glāba daudzās pretinieču piezīmes, bet Mali nebija nopietnas pretinieces pēc aziātu krampīgās aizsardzības.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:08, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es nesaku par visām meitenēm, bet līderēm būtu jāprot daudz vairāk un kvalitatīvāk kā pastarītēm. Un par to puiku piesaukšanu, tur jau ir tā problēmu problēma, ka sporta skolās netiek pievērsta uzmanība individuālo prasmju izkopšanai. Visi grib, lai jebkura Latvijas izlase spēlētu augstākā līmenī, tad esat tik laipni un attiecīgi arī pakārtojiet sagatavošanas darbu. Kāpēc Islande futenē un roķenē ar 330 000 iedzīvotājiem var būt TOPā, bet mēs tik māžojamies un piesaucam mazo iedzīvotāju skaitu.
Cik esmu dzirdējs, tad šobrīd ir situācija stipri labāka, kā bija iepriekš. Treneri izglītojas, sagatavo spēlētājus kvalitatīvāk. Tomēr, jāatzīst, ka treneru skaits ir ierobežots, viens treneris noteikti strādā ar lielu daudzumu audzēkņu. Kā var izkopt individuālās prasmes bez laika un individuālās pieejas? Tikai, ja mājās, ģimenē ir kāds, kurš velta laiku un palīdz. Es piekrītu, daudzi talantīgi spēlētāji tiek palaisti ar lieliem iztrūkumiem, centri bez metiena un spēles postā, uzbrucēji bez dribla(kā R. Kurucs, tikai ar labās puses driblu) un visādi citādi nepilnīgi apmācīti.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:11, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tieši tās arī noskatījos un šausminājos par metieniem no groza apakšas. Pret Koreju glāba daudzās pretinieču piezīmes, bet Mali nebija nopietnas pretinieces pēc aziātu krampīgās aizsardzības.
nezin, pēc pirmajām spēlēm, pret koreju bija jūtami labāk. Daudzi metieni bija ar pretestību, tā ka man likās ok. Galvenais, ka tika izcīnīti daudzi atkārtoti metieni, bija bumbas kustība un izspēle uz brīvajiem.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:15, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tieši tās arī noskatījos un šausminājos par metieniem no groza apakšas. Pret Koreju glāba daudzās pretinieču piezīmes, bet Mali nebija nopietnas pretinieces pēc aziātu krampīgās aizsardzības.
Es domāju, miljardu ķīna, ja spēj izrakt savā punduru valstī u17 spēlētāju, kura ir 2.00 un vēl pāris 1.90, noteikti arī spēj atlasīt un ieguldit laiku savos izlases kandidātos. Domāju, ka Ķīnai visai līdzīga pieeja, kā PSRS laikos un izlasē spēle tiešām rūpīgi atsijātas kandidātes.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:19, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Cik esmu dzirdējs, tad šobrīd ir situācija stipri labāka, kā bija iepriekš. Treneri izglītojas, sagatavo spēlētājus kvalitatīvāk. Tomēr, jāatzīst, ka treneru skaits ir ierobežots, viens treneris noteikti strādā ar lielu daudzumu audzēkņu. Kā var izkopt individuālās prasmes bez laika un individuālās pieejas? Tikai, ja mājās, ģimenē ir kāds, kurš velta laiku un palīdz. Es piekrītu, daudzi talantīgi spēlētāji tiek palaisti ar lieliem iztrūkumiem, centri bez metiena un spēles postā, uzbrucēji bez dribla(kā R. Kurucs, tikai ar labās puses driblu) un visādi citādi nepilnīgi apmācīti.
Protams, ka atduramies pret finansēm, bet ja ir vēlme spert kvalitatīvi nākošo soli, tad jāmeklē risinājumi. Sāksim kaut vai ar 1 brīvo individuālās sagatavotības treneri sporta skolā, tad 1 brīvo fiziskās sagatavotības treneri, 1 skautu, utt. Jāveic spēļu un treniņu video ieraksti, analīze, pašiem bērniem jādomā vairāk līdz, kāpēc dara vienu vai citu un kā būtu labāk vai pareizāk, u.c.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:23, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Protams, ka atduramies pret finansēm, bet ja ir vēlme spert kvalitatīvi nākošo soli, tad jāmeklē risinājumi. Sāksim kaut vai ar 1 brīvo individuālās sagatavotības treneri sporta skolā, tad 1 skautu, utt.
es domāju pietiktu iesākumā ar to, ka būtu noteikta programa ar uzbrukuma un aizsardzības elementiem, kuri noteiktās vecuma grupās ir visiem bez izņēmuma jāapgūst, teiksim, metiens, dribls ar abām rokām, caurgājiens, kā atbloķēt. citādi sanāk, ka bieži ir redzēts "ā, tu visgarākais, nu tad tev nav jāmet, būsi centrs, tu tik lec pēc bumbām un padod tiem, kas prot mest" vai arī daudzreiz redzētais, kā LV jauniešu izlases kandidātu spēlētāji savos padsmit gados driblē tikai ar labo roku attiecīgi arī caurgājienu spēj tikai no labās.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:25, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es domāju pietiktu iesākumā ar to, ka būtu noteikta programa ar uzbrukuma un aizsardzības elementiem, kuri noteiktās vecuma grupās ir visiem bez izņēmuma jāapgūst, teiksim, metiens, dribls ar abām rokām, caurgājiens, kā atbloķēt. citādi sanāk, ka bieži ir redzēts "ā, tu visgarākais, nu tad tev nav jāmet, būsi centrs, tu tik lec pēc bumbām un padod tiem, kas prot mest" vai arī daudzreiz redzētais, kā LV jauniešu izlases kandidātu spēlētāji savos padsmit gados driblē tikai ar labo roku attiecīgi arī caurgājienu spēj tikai no labās.
Redz programma ir kā likumi valstī, sarakstīti daudz un smuki, tikai ir viena problēma, to realizācija. Kas to dara, kāda atbildība, kāda samaksa par padarīto, termiņi, kontrole, utt.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:26, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Protams, ka atduramies pret finansēm, bet ja ir vēlme spert kvalitatīvi nākošo soli, tad jāmeklē risinājumi. Sāksim kaut vai ar 1 brīvo individuālās sagatavotības treneri sporta skolā, tad 1 brīvo fiziskās sagatavotības treneri, 1 skautu, utt. Jāveic spēļu un treniņu video ieraksti, analīze, pašiem bērniem jādomā vairāk līdz, kāpēc dara vienu vai citu un kā būtu labāk vai pareizāk, u.c.
tu īsti nevari prasīt no pašiem bērniem analīzi. vari tikai mēģināt iemācīt analizēt kļūdas. ja pieaudzis treneris gadiem nesaprot, ka čakarē jaunajiem spēlētājiem karjeras iespējas neiemācot noteiktus elementus un pamatus, tad tu gribi, lai bērni paši sevi analizē?

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:28, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Redz programma ir kā likumi valstī, sarakstīti daudz un smuki, tikai ir viena problēma, to realizācija. Kas to dara, kāda atbildība, kāda samaksa par padarīto, termiņi, kontrole, utt.
tur jau tā lieta, ka trenera darbs lielā mērā ir viņa sirdsapziņas lieta. un nav jau konkurence uz trenera vietām jaunatnes sistēmā. strādā lielākoties patrioti un fanātiķi.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:39, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu īsti nevari prasīt no pašiem bērniem analīzi. vari tikai mēģināt iemācīt analizēt kļūdas. ja pieaudzis treneris gadiem nesaprot, ka čakarē jaunajiem spēlētājiem karjeras iespējas neiemācot noteiktus elementus un pamatus, tad tu gribi, lai bērni paši sevi analizē?
Tāpēc jau es arī piedāvāju filmēt spēles un treniņus, kurus skauts izanalizē un sastāda video apskatu ar kļūdām, problēmām, stiprajām un vājajām pusēm par katru spēlētāju, bet individuālās sagatavotības treneris dod padomus jeb metodikas kā šīs problēmas risināt (novērst). Un bērns to visu redzot pats iemācīsies analizēt savas darbības, tik trenerim būtu jāpabiksta bērna domāšana tai virzienā. Par tiem nesaprotošiem treneriem, kuri čakarē bērnus, tur būtu darbs LBS ar savu kontroli un analīzi.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:41, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tur jau tā lieta, ka trenera darbs lielā mērā ir viņa sirdsapziņas lieta. un nav jau konkurence uz trenera vietām jaunatnes sistēmā. strādā lielākoties patrioti un fanātiķi.
Jebkurā gadījumā sākumā mēs atduramies pret finanšu trūkumu, tad attīstības programmas trūkumu, tad cilvēkresurss (treneri un spēlētāji), utt.

Par finansēm rakstīju komentu pēc Japānas spēles:

Vēl Latvijas sabiedrībai un LBS būtu jāpamaina izpratne par profesionālajiem sportistiem un treneriem. Lai cik tas banāli neizklausītos, bet tie kuri strādā ārzemēs ir īstākā eksportprece, jo savu ārzemēs nopelnīto naudu viņi tērē un iegulda Latvijā. Tas nozīmē, jo vairāk tiks sagatavoti tāda līmeņa spēlētāji kā Porziņģis, brāļi Bertāni, Biedriņš, u.c., jo vairāk līdzekļu ieplūdīs Latvijas ekonomikā, t.sk. basketbolā. Tīrākais piemērs, Lietuva. Sabonis un Marčuļonis bija pirmie, kuri savus ārzemēs nopelnītos miljonus iepludināja LT bērnu un jaunatnes basketā.

LBS ar šobrīd esošiem profesionāliem spēlētājiem un treneriem, kā arī bērniem un jauniešiem (viņu vecākiem) varētu noslēgt vienošanos un veidot fondu, kurā LBS algotie darbinieki, profesionālie spēlētāj un treneri ik gadu varētu ieskaitīt 0,5-1% no savas gada algas šajā fondā, tur pat var ieskaitīt mērķziedojumus un ar šīs naudas palīdzību apmaksāt seminārus, klīnikas, aicināt augsti kvalificētus bērnu un jauniešu trenerus, iepirkt analītiskās tehnoloģijas, utt.. Tam visam apakšā būtu sagatavota attīstības programma, ar konkrētiem termiņiem, izpildāmiem darbiem, kontroles mehānismiem, u.c . vitāli nepieciešamajām lietām, soļiem un darbiem, kas ļautu spert kvalitatīvi jaunu soli Latvijas basketbola attīstībā.

     [+] [-]

, 2016-06-29 22:49, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jebkurā gadījumā sākumā mēs atduramies pret finanšu trūkumu, tad attīstības programmas trūkumu, tad cilvēkresurss (treneri un spēlētāji), utt.

Par finansēm rakstīju komentu pēc Japānas spēles:

Vēl Latvijas sabiedrībai un LBS būtu jāpamaina izpratne par profesionālajiem sportistiem un treneriem. Lai cik tas banāli neizklausītos, bet tie kuri strādā ārzemēs ir īstākā eksportprece, jo savu ārzemēs nopelnīto naudu viņi tērē un iegulda Latvijā. Tas nozīmē, jo vairāk tiks sagatavoti tāda līmeņa spēlētāji kā Porziņģis, brāļi Bertāni, Biedriņš, u.c., jo vairāk līdzekļu ieplūdīs Latvijas ekonomikā, t.sk. basketbolā. Tīrākais piemērs, Lietuva. Sabonis un Marčuļonis bija pirmie, kuri savus ārzemēs nopelnītos miljonus iepludināja LT bērnu un jaunatnes basketā.

LBS ar šobrīd esošiem profesionāliem spēlētājiem un treneriem, kā arī bērniem un jauniešiem (viņu vecākiem) varētu noslēgt vienošanos un veidot fondu, kurā LBS algotie darbinieki, profesionālie spēlētāj un treneri ik gadu varētu ieskaitīt 0,5-1% no savas gada algas šajā fondā, tur pat var ieskaitīt mērķziedojumus un ar šīs naudas palīdzību apmaksāt seminārus, klīnikas, aicināt augsti kvalificētus bērnu un jauniešu trenerus, iepirkt analītiskās tehnoloģijas, utt.. Tam visam apakšā būtu sagatavota attīstības programma, ar konkrētiem termiņiem, izpildāmiem darbiem, kontroles mehānismiem, u.c . vitāli nepieciešamajām lietām, soļiem un darbiem, kas ļautu spert kvalitatīvi jaunu soli Latvijas basketbola attīstībā.
atliek tik gaidīt un cerēt uz valsts uzplaukumu. kā arī to, ka tad nauda nonāks tieši tur, kur tai būtu jānonāk, nevis, kā parasti.

     [+] [-]

, 2016-06-30 01:26, pirms 8 gadiem
Meitenes beidzot parāda, uz ko patiešām ir spējīgas. Jādomā, sākumposmā nervi mazliet uzdeva, vai ķīmija vēl nebija izveidojusies... Tik agrā jaunībā tas ir piedodams. Lai veicas nākotnē!