Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Nākamnedēļ būs skaidrība par "Ventspils" dalību Eirokausā

Andrejs Siliņš

Nākamnedēļ būs skaidrība par "Ventspils" dalību Eirokausā
"Ventspils" spēka uzbrucējs Artjoms Butjankovs
Foto: bkventspils.lv

Latvijas Basketbola līgas (LBL) čempionvienība "Ventspils" vēlas piedalīties ULEB Eiropas kausa turnīrā, taču kluba valdes priekšsēdētājs Ralfs Pleinics Sportacentrs.com norādīja, kāpēc radušās problēmas ar šī jautājuma risināšanu - ULEB vēlas, lai klubs bez Eiropas kausa startē tikai vienā citā turnīrā.

"Bijām sanākuši kopā, gan kluba padome, gan dalībnieki, izrunājām ar treneri, un mūsu lēmums ir tāds, ka mēs piedalāmies ULEB Eiropa kausā," vakar preses konferencē paziņoja "Ventspils" kluba prezidents Aivars Lembergs, uzreiz piebilstot, ka situāciju sarežģījusi ULEB nostāja. "Loģiski, ka mums jāpiedalās valsts čempionātā, bet mēs ļoti gribētu piedalīties arī Baltijas Basketbola līgā, jo tajā ir labs līmenis, lai tādai komandai, kāda ir "Ventspils", būtu daudz interesantas un spraigas spēles."

Kluba valdes priekšsēdētājs Ralfs Pleinics uzsācis sarunas ar ULEB vadību par risinājumu meklēšanu, bet pagaidām tāds nav rasts. "ULEB nostāja paliek nemainīga - ja piedalāmies Eiropas kausā, tad bez tā drīkstam piedalīties vēl tikai vienā citā turnīrā," problēmu iezīmē "Ventspils" kluba valdes priekšsēdētājs Ralfs Pleinics. Ja "Ventspils" piedalās Eiropas kausā, tai bez Latvijas čempionāta mačiem līdz decembrim ir tikai desmit spēles. "Ko darīt no janvāra līdz aprīlim? Ja tiekam tālāk, tad vēl ir seši mači divu mēnešu laikā, bet ir vajadzīgs regulārs spēļu kalendārs."

"Esam sarunu procesā ar ULEB vadību par variantiem, lai būtu kaut kādas iespējas. Pagaidām viņi turas pie savas nostājas," norāda Pleinics. Klubam visi oficiālie papīri par piedalīšanos ULEB Eiropas kausā jāiesniedz līdz 20. jūnijam un šīs apmēram nedēļas laikā turpināšoties sarunas par iespējamo risinājumu rašanu. Iespējams, risinājums tiks meklēts, runājot ar Baltijas līgu par iesaistīšanos vēlākā turnīra fāzē.

Maijā "Ventspils" pēc piecu gadu pārtraukuma izcīnīja Latvijas čempiontitulu, finālsērijā ar 4-1 apspēlējot Rīgas VEF. Tituls garantēja ceļazīmi dalībai Eiropas kausa izcīņā.

1 2 41 komentārs

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 12:10, pirms 10 gadiem
Vajag vienkārši normālu vietējo čempi. Vai arī, kā skuķiem, apvienoties ar igauņiem.

 +11 [+] [-]

, 2014-06-12 12:12, pirms 10 gadiem
stulbi tie ULEB noteikumi. Tiešām būtu ideāls variants spēlēt gan LBL, gan BBL, gan ULEB kausā.

  +3 [+] [-]

, 2014-06-12 12:16, pirms 10 gadiem
Nu tad laikam nekas cits neatliks, kā vien kapāt pilnus 4 apļus LBL

  -3 [+] [-]

, 2014-06-12 12:20, pirms 10 gadiem
Bet cik saprotu arī VEF ir ieguvis uzaicinājumu uz Eiro kausu,

 +14 [+] [-]

, 2014-06-12 12:20, pirms 10 gadiem
Bet no otras puses, kā tad VEFam atļāva kapāt divos čempjos + EK?

Es esmu VEF fans, bet tas mazliet ir neizprotami un stulbi, ja BKV netiktu pielaists pie EK tikai tādēļ ka viņi kapā LBL un BBL. Es tomēr lai mūs Eiropā pārstāv spēcīgākie klubi, tas nozīmē EK->BKV, EC->VEF

  -3 [+] [-]

, 2014-06-12 12:21, pirms 10 gadiem
Skuju-Janis rakstīja: Bet cik saprotu arī VEF ir ieguvis uzaicinājumu uz Eiro kausu,
Tas varētu tā būt, jo
1) BKV vēl spīd iespēja tikt uz Eirolīgas kvali
2) Varbūt kāds ir atteicies un ULEB vietu piedāvājuši VEF

 +10 [+] [-]

, 2014-06-12 12:25, pirms 10 gadiem
Ko tie ULEB čakarējas! BBL tās ir tikai 12 spēles regulārajā sezonā. (ja šogad nebūs cits grupu/komandu skaita sadalījums).
Un to, ka var 3 turnīrus apvienot jau ir pierādījies iepriekšējās sezonās.
Vajag sakārtot kalendāru, lai sezonas pirmajā pusē būtu nedēļā 2 spēles - 1 Eirokausa un 1 LBL/BBL. ES domāju, ka LBL un BBL būs pretīmnākoši šajā sakarā. Un pēc tam izspēlēt atlikušās spēles līdz aprīlim.
Kā tad, piemēram, Partizan var spēlēt nacionālajā čempionātā, Adrijas līgā un Eirolīgā. Ja VEFs spēlētu šogad ULEB kausā, tad viņiem arī būtu jāatsakās no VTB vai LBL? Kaut kā dīvaina situācija.

  +4 [+] [-]

, 2014-06-12 12:27, pirms 10 gadiem
entuziasts rakstīja: Ko tie ULEB čakarējas! BBL tās ir tikai 12 spēles regulārajā sezonā. (ja šogad nebūs cits grupu/komandu skaita sadalījums).
Un to, ka var 3 turnīrus apvienot jau ir pierādījies iepriekšējās sezonās.
Vajag sakārtot kalendāru, lai sezonas pirmajā pusē būtu nedēļā 2 spēles - 1 Eirokausa un 1 LBL/BBL. ES domāju, ka LBL un BBL būs pretīmnākoši šajā sakarā. Un pēc tam izspēlēt atlikušās spēles līdz aprīlim.
Kā tad, piemēram, Partizan var spēlēt nacionālajā čempionātā, Adrijas līgā un Eirolīgā.
Es ceru, ka BBL mazliet pamainīs nolikumu
Bet piekrītu, ka vajadzētu sabalansēt kalendāru. Primārais ir ULEB kalendārs, pēc tam BBL/LBL. Tak LBL spēles var spēlēt sezonas beigās, kad ULEB beidzies (reāli vērtējot), lai spēļu ritms nepazustu. Domāju, ka LBL un LBL klubi pret to neiebilstu

  -2 [+] [-]

, 2014-06-12 12:33, pirms 10 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tas varētu tā būt, jo
1) BKV vēl spīd iespēja tikt uz Eirolīgas kvali
2) Varbūt kāds ir atteicies un ULEB vietu piedāvājuši VEF
BKV nekadi nevar tikt uz Kvali,vienkarsi bus gatavi atlaut spelet diviem Klubiem, vienam jo tas ir kļuvis par LČ un otram, jo tas bija stabils Eirokausa dalibnieks, kam pedejā sezona pēc neiekļušanas nakamajā kārtā parvertās par murgu,, bet nu gribetos dzirdēt no Jaunupa vairak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 12:57, pirms 10 gadiem
Varēja jau Aivars piešķirt kādus pāris ļimakus un BKV pacelt kādus 3 extra klases leģionārus klāt. Būtu tikai interesantāk.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:00, pirms 10 gadiem
Pag, tas nozīmē, ka JEBKURAI LV komandai ir atļauts startēt tikai LBL un Eirokausā. Jo tikai caur LBL var iegūt ceļazīmi uz Eirokausu! Tad jau VEFam arī nav variantu spēlēt krievu līgā.

  +3 [+] [-]

, 2014-06-12 13:02, pirms 10 gadiem
BKV radikāli jāpapildina pozīcijas, pieaicinot Freimi vai Blūmu, jo ar šīs sezonas resursiem tomēr būs pa švaku ULEBā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:17, pirms 10 gadiem
Diemzel ULEB (spani) nesaprot, ka musu LBL nav tas pats kas ACB. Mums ir pavisam cits limenis. Ta problema ir gan VENtspilij gan VEF, gan ari tur kur nacionalais cempis ir vajs.
Vienigais logiskais risinajums butu LBL spelet tikai no play off - ta tas ir, piemeram, Adriatic league, un tur visi ar to ir apmierinati.
Diemzel musu cietpauri to nesaprot.
Reali VENtspilij sanak 0-10 eirokausa un pec jauna gada spele ar turibam. Tas pats ar VEFu - principa izvele starp eirokausu un VTB. Vienigais risinajums spelet LBL no play off!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:17, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: BKV radikāli jāpapildina pozīcijas, pieaicinot Freimi vai Blūmu, jo ar šīs sezonas resursiem tomēr būs pa švaku ULEBā.
Piekrītu.

1.nr Vilijams + Blūms
2.nr ?? + ??
3.nr Bārnijs + ??
4.nr Freimis+ Butjankovs
5.nr Zii + Grants

+ Zeidaks un Gražulis ( vai Gromovs)

Jāsaka paldies un uz redzēšanos M.Gulbim, ''mūžīgi perspektīvajam'' Lejasmeierim, Valteram (vecuma dēļ).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:19, pirms 10 gadiem
Partizan nespele nacionalaja cempionata regularo sezonu, bet pievienojas uz play off - ta tas ir ar visam Adrijas komandam!
entuziasts rakstīja: Ko tie ULEB čakarējas! BBL tās ir tikai 12 spēles regulārajā sezonā. (ja šogad nebūs cits grupu/komandu skaita sadalījums).
Un to, ka var 3 turnīrus apvienot jau ir pierādījies iepriekšējās sezonās.
Vajag sakārtot kalendāru, lai sezonas pirmajā pusē būtu nedēļā 2 spēles - 1 Eirokausa un 1 LBL/BBL. ES domāju, ka LBL un BBL būs pretīmnākoši šajā sakarā. Un pēc tam izspēlēt atlikušās spēles līdz aprīlim.
Kā tad, piemēram, Partizan var spēlēt nacionālajā čempionātā, Adrijas līgā un Eirolīgā. Ja VEFs spēlētu šogad ULEB kausā, tad viņiem arī būtu jāatsakās no VTB vai LBL? Kaut kā dīvaina situācija.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:21, pirms 10 gadiem
Ligums man liekas ir ar VTB (Vismaz vini bij tadu slegusi), bet problemas ir tiesi tas pasas.
SportExpert rakstīja: BBL nav līguma ar ULEB un tāpēc šķiet, ka ir tās problēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:38, pirms 10 gadiem
Ja Pleinics nevienosies ar ULEB - tad speles FIBA, un tad VEF vares iet, meginat vienoties ar ULEB. Ta ir tada pudeles griesana vai absurds karuselis.
ULEB grib iegriezt VTB, bet sitienu dabu visi klubi, kas spele paraleli nacionalajam cempim un grib spelet eirokausos.
Paedusais nepaeduso nekad nesapratis.
Risinajums:
1)Vai nu abi musu flagmani spele FIBA
2)Vai 1 (varbut pat abi) spele eirokausa un LBL pievienojas uz play off (tiesi ta ta problema ir atrisinata Adrija)

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:40, pirms 10 gadiem
AB rakstīja: 2)Vai 1 (varbut pat abi) spele eirokausa un LBL pievienojas uz play off
Ja abi pievienosies LBL uz PO laika, tad kā tu noteiksi kurš ir izlikts ar 1. nr?

  -1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:46, pirms 10 gadiem
Izspeles karuseli ar top 4 LBL komandam lidzigi ka serbija un visa Adrija.
Lukstins88 rakstīja: Ja abi pievienosies LBL uz PO laika, tad kā tu noteiksi kurš ir izlikts ar 1. nr?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-12 13:54, pirms 10 gadiem
AAaas vel lielajiem patriotiem un LBL aizstavjiem ieteiktu novertet LBL patieso limeni. Musu LBL jebkura valsti butu amatieru liga, diemzel ta ir realitate, vienigais labais ko ta liga var darit ir audzet jaunos talantus (lidz zinamam limenim).
Musu augsgala klubi (neskaitot VEf) to lieliski parada katru pavasari BBL.
Sogad visi bezcerigi zaudeja leisiem, laikam kads vel EE vai FIN un ta katru gadu.
Musu LBL ir divreiz vajaks par to pasu LKL, tapec nesalidziniet VEF un VENtspils izveles attiecigi ar Zalgira un Lietuvos Rytas.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:57, pirms 10 gadiem
Pern ULEB nedarija to ko dara tagad. Ta ir kopiga problema abiem musu flagmaniem.
SportExpert rakstīja: Nu pērn VEF nebija nekādu problēmu šķiet šajā lietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 14:09, pirms 10 gadiem
Es tikko paskaidroju, ka VEF bus tas pats. Tie visi ligumi ir tikai formalitates. Peles ar kaki ari var slegt ligumu par muzigo draudzibu...
SportExpert rakstīja: Jaunups intervijā norādījā, ka tas notiek jo BBL nav līguma ar ULEB, bet VTB ir.....Tā varētu būt, jo pirms tā līguma tādas pašas pretanzijas bija pret VTB, bet pēdējā brīdī līgumu noslēdza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 14:38, pirms 10 gadiem
stulbi noteikumi no Uleb kausa.. visu laiku atlauj , tgd peeksni vairs neatlauj..

  +3 [+] [-]

, 2014-06-12 14:38, pirms 10 gadiem
cerams ka sie tomer naks preti un BKV vares kapat Eiropas kausaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 41 komentārs