Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Latviešu treneris - pie Austrālijas basketbola līgas līderu stūres

Kristaps Zālītis

Latviešu treneris - pie Austrālijas basketbola līgas līderu stūres
Andrejs Lēmanis

Laikā, kad atkal ir aktualizējies jautājums par Latvijas vīriešu basketbola izlases treneru korpusa sastāvu, daudziem interesanta varētu būt Andreja Lēmaņa personība. eSports.lv sazinājās ar nesen Latvijas pasi saņēmušo speciālistu, kurš šobrīd ir Austrālijas Basketbola līgas (ABL) līdervienības Jaunzēlandes „Breakers” galvenais treneris.

39 gadus vecais Andrejs Lēmanis ir dzimis un audzis Melburnā, Austrālijā. Spēlētāja vecāki Latviju pameta otrā pasaules kara laikā, tādēļ pats Andrejs Latvijā nekad nav bijis. Sarunā ar eSports.lv Lēmanis gan uzsver, ka vecāki viņam ir devuši stipru latviskā patriotisma devu un nesen speciālists ir saņēmis arī Latvijas pasi.

Deviņdesmito gadu sākumā Lēmanis pats spēlēja ABL, bet 1996.gadā sāka trenera karjeru. Šī ir trenera trešā sezona pie „Breakers” stūres, bet pirmo reizi tā sākusies tik sekmīgi – trīs uzvaras trīs spēlēs. Jau turnīra otrajā kārtā Jaunzēlandes klubs pārspēja pagājušā gada čempionus Melburnas „Tigers”, liekot sevi pieskaitīt ABL favorītiem. Savukārt trešā uzvara tika izcīnīta Lēmaņa simtajā spēlē kā „Breakers” galvenajam trenerim.

Trenera filozofija - atvērtība

„Esmu treneris, kurš stimulē spēlētāju ļoti aktīvu līdzdalību visos komandā notiekošajos procesos. Ja spēlētājiem ir sajūta, ka viņi ir piedalījušies komandas veidošanā, es ticu, ka viņi ar lielāku atbildību lūkos sasniegt mērķus. Ja komandu vada treneris viens pats, tad spēlētāji izvēlēsies – ticēt nospraustajam ceļam vai nē. Ja viņi būs piedalījušies ceļa veidošanas procesā, tad viņi viens otru uzskatīs par atbildīgiem par šo izvēli,” vienu no saviem komandas vadīšanas pamatprincipiem atklāj Lēmanis.

„Es ticu, ka komandā ir jābūt atvērtas komunikācijas atmosfērai. Ja ikviens var teikt, kas uz sirds, bez bailēm aizskart kāda cita jūtas, tad nerodas liekas problēmas. Kad šāda atmosfēra ir izveidota, mēs visi darbojamies komandas interešu vārdā, un lielas problēmas nevar rasties – ar visām mēs tiekam galā jau pašā sākumā,” stāsta Lēmanis, starp citu, nezinot par nesen Latvijas medijos izskanējušo spēlētāju viedokli par Trajkoviča pārāk vienpusējo lēmumu pieņemšanas stilu.

Audzēkņi - NBA vīri

Lūgts nosaukt labākos spēlētājus, ar kādiem izdevies strādāt, Lēmanis atbild izvairīgi: „Šis ir smags jautājums, jo katrs spēlētājs komandai dod tik daudz dažādu lietu. Šo lietu kombinācija ir tā, kas nosaka komandas veiksmi – paļaušanās uz vienu personu, visticamāk, būs lemta neveiksmei. Pat lieliskais Maikls Džordans sāka krāt čempiona titulus tikai tad, kad saprata, kā padarīt savus komandas biedrus stiprākus.” Arī šajā gadījumā Lēmanis netieši pieskaras daudz diskutētam jautājumam Latvijā – Andra Biedriņa lomai komandā. Treneris gan nosauc basketbolistus, kuri „ir palīdzējuši izcīnīt uzvaras” – tādas Austrālijas basketbola izlases leģendas kā kapteinis Sems Makkinons (Sam MacKinnon), Roberts Rouzs (Robert Rose), Pats Reidijs (Pat Reidy), Tonijs Ronaldsons (Tony Ronaldson) un CJ Brutons (CJ Bruton). Lēmaņa vadītajā komandā šobrīd spēlē vairāki vīri ar NBA pieredzi – mums labi pazīstamais Kirks Penijs (Kirk Penney), Veins Tērners (Wayne Turner) un Riks Rikerts (Rick Rickert).

Treneris savā nedaudz vairāk kā desmit gadus ilgajā karjerā lielus titulus nav izcīnījis, bet ir vairāki sasniegumi, ar kuriem Lēmanis lepojas: „Kā trenera asistents esmu strādājis ar Austrālijas U-21 izlasi. Strādāt starptautiskā līmenī pret pasaules labākajiem jaunajiem talantiem bija ļoti interesanti. Tāpat iepriecina Jaunzēlandes kluba progress. Kad es ierados, „Breakers” nekad nebija iekļuvusi ABL play-off spēlēs. Kopā ar kluba vadību mums izdevās izveidot komandu, kas pagājušā sezonā pirmo reizi piedalījās izslēgšanas spēlēs un pārvarēja pirmo kārtu, bet regulāro sezonu pirmo reizi noslēdza ar pozitīvu bilanci. Ir patīkami piedalīties kluba veidošanas procesā, veidot jaunatnes programmu un strādāt pie tā, lai spēlētāji progresētu ne tikai kā sportisti, bet arī kā labi cilvēki.”

Eiropas basketbols sagādā baudu

Tomēr Lēmanim pieredze ir galvenokārt darbā ar Austrālijas spēlētājiem, tādēļ lūdzām viņu salīdzināt basketbolu tur ar spēli Eiropā. „Manuprāt spēles stili ir atšķirīgi. Austrālijā basketbols ir ļoti ātrs, brīvi plūstošs. Daudzi spēlētāji var labi darboties vairākās pozīcijās. Lielie spēlētāji Austrālijā nav tik nozīmīgi, ja vien viņi nespēj darboties arī tālāk no groza. Spēles ātrums ir tik liels, ka auguma priekšrocības mēdz zust. Tikmēr Eiropā spēle ir taktiski sarežģītāka, arī individuālais spēlētāju līmenis ir augstāks. Basketbolisti ir vispusīgi un zina, kā katrā atsevišķā spēlē atrast priekšrocības. Eiropā basketbolisti ir labi trenēti jau kopš agrīna vecuma, tādēļ basketbola pamatelementi ir apgūti ļoti augstā līmenī. Arī centra spēlētāju nozīme ir krietni lielāka. Man vienmēr ir paticis Eiropas basketbols un pēdējā laikā mēs arvien biežāk to redzam arī Austrālijas TV kanālos. Esmu centies savā komandā ieviest daudzus Eiropai raksturīgus konceptus. No spēles fana viedokļa, Eiropas basketbols ir ļoti tīrs un man sagādā bauda vērot tieši kontinentam raksturīgo komandas spēli.”

Vaicāts, vai treneris būtu ieinteresēts strādāt ar Latvijas izlasi, Lēmanis atbild, ka tas būtu milzīgs pagodinājums viņam un viņa ģimenei. Austrālijā basketbola sezona sākās septembrī, bet izslēgšanas spēles noslēgsies jau marta vidū.

 +14 [+] [-]

, 2008-10-09 08:20, pirms 15 gadiem
Ceru, ka tagad visus nepārņems sajūsma par to, ka šitais čalis būs īstais glābējs...

 +10 [+] [-]

, 2008-10-09 08:24, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka viņš būtu īstais glābējs.
Bet, prieks, ka Austrālijā tiek popularizēta Latvija.

  +8 [+] [-]

, 2008-10-09 08:27, pirms 15 gadiem
superintendants rakstīja: Ceru, ka tagad visus nepārņems sajūsma par to, ka šitais čalis būs īstais glābējs...
a vai nav vienalga labs vai slikts, jo tāpat visus nākamos vai arī esošo tāpat nokāsīs

     [+] [-]

, 2008-10-09 08:34, pirms 15 gadiem
Vienu daļu pārņems, bet lai gan pieredze ir maza. Tomēr Muižniekam arī nebija liela, bet kad rullēja Miglinieks , pieredzes nebija vispār.
Slēpts komentārs: olsens

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 08:40, pirms 15 gadiem
e-sports žurnālists pats šo tēmu neizgudroja, rakstam ir nopietnāks pamats apakšā...
bet no saulainās Austrālijas uz auksto un intrigām pārbagāto Latviju braukt... un nav jau tajā Austrālijā līmenis tik augsts, lai ar turienes pieredzi svešu komandu uz EČ finālu vestu...

  +5 [+] [-]

, 2008-10-09 08:44, pirms 15 gadiem
olsens rakstīja: Par treneri Kazlausku
Piķa nepietiks.

 +15 [+] [-]

, 2008-10-09 08:46, pirms 15 gadiem
Vispaar jau manupraat veertiigs raksts. Un kaut arii sobriid sis visticamaak nav muusu naakamais treneris, saciisim 5-10 vai 15 gadu griezumaa sii tomeer ir veel viena iespeeja. Un jo vairaak buus iespeejams izveeleeties no dazaadu pieredzi un redzeejumu ieguvusiem speciaalistiem jo labaak. Taa kaa tik uz prieksu, un prieks ka cilveeks kurs savaa sencu zemee pat ne reizi nav bijis var izjust saadu lepnumu un godu par savu sencu dzimteni. Lai veicas.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 08:50, pirms 15 gadiem
superintendants rakstīja: Ceru, ka tagad visus nepārņems sajūsma par to, ka šitais čalis būs īstais glābējs...
kada starpiba vai cilveki sak domat par so leimani vai ne, kehris vienalga panems tadu pasu trajkovicu, tikai cita kulite

 +11 [+] [-]

, 2008-10-09 08:52, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: e-sports žurnālists pats šo tēmu neizgudroja, rakstam ir nopietnāks pamats apakšā...
bet no saulainās Austrālijas uz auksto un intrigām pārbagāto Latviju braukt... un nav jau tajā Austrālijā līmenis tik augsts, lai ar turienes pieredzi svešu komandu uz EČ finālu vestu...
un interesanti ka tu vari zinat kads limenis ir australija? cik es zinu australija basketbola ir paris galvas augstak par latviju

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 08:54, pirms 15 gadiem
viņš par galveno treneri LV izlasei butu parak liels risks, jo viņš vispār nezina nevienu no musu speletajiem. Un ari Eiropas speles stilu vins neparzin, līdz ar to taktiski nemācēs pilnvērtīgi sagatavot komandu spēlēm ar tadam komandam kā Horvātija, Spanija utt. Te jābūt trenerim ar pieredzi Eiropas basītī.

  +8 [+] [-]

, 2008-10-09 09:16, pirms 15 gadiem
db rakstīja: viņš par galveno treneri LV izlasei butu parak liels risks, jo viņš vispār nezina nevienu no musu speletajiem. Un ari Eiropas speles stilu vins neparzin, līdz ar to taktiski nemācēs pilnvērtīgi sagatavot komandu spēlēm ar tadam komandam kā Horvātija, Spanija utt. Te jābūt trenerim ar pieredzi Eiropas basītī.
bet varbut tas ir tiesi tas kas mums vajadzigs? ja mes nevaram uzvaret ar eiropas stila basketbolu tad varbut varam uzvaret ar australijas stila basketbolu

  +4 [+] [-]

, 2008-10-09 09:19, pirms 15 gadiem
Šis būs glābējs! Esmu sajūsmā! Nopietni! Lēmanu par treneri!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 09:24, pirms 15 gadiem
laba ziņa tādā ziņā, ka labi, ka mums tur ir "savējais". bet runāt par viņu tagad kā Latvijas galveno ir nenopietni. bet nodibināt kontaktu un varbūt piesaistīt kādā mazākā lomiņā gan būtu noderīgi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 09:24, pirms 15 gadiem
tieshaam interesanti, viela paardomaam.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 09:33, pirms 15 gadiem
eu, nevajag tikai aizmirst ka lv izlase nespeelee eiropas stila basketbolu, nu labi shogad bija meeginaajums, bet parasti tas bija bezcentriem, skraidi un met, pie kam visi met no taalienes arii, tieshi taapat kaa austraalijaa

bet kameer lv izlase nespees paarvareet eiropas chempja pirmo kaartu JEBKURSH treneris ir mieriigi liekams pie izlases stuures un sliktaak nebuus, jo sliktaak nav kur starpiiba vai 3x zaudee un netiek vai 2x un netiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 09:38, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: un interesanti ka tu vari zinat kads limenis ir australija? cik es zinu australija basketbola ir paris galvas augstak par latviju
neko daudz jau nezinu. tikai to, ka viņiem kvalifikācijā uz lielajiem turnīriem ir daudz vienkāršāka nekā Eiropā un ka Austrālija lielajos turnīros uz augstām vietēm pēdējo pretendēja tad, kad viņiem starp līderiem kāds Volkovs vai līdzīga uzvārda latviešu izcelsmes spēlētājs bija bet tas bija sen...

vēl zinu, ka austrāļiem Eiropas un Latvijas basketbols ir kas pilnīgi jauns, bet leišiem ir 100 un viens Eiropas un Latvijas basketbolu pārzinošs treneris!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 09:49, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: neko daudz jau nezinu. tikai to, ka viņiem kvalifikācijā uz lielajiem turnīriem ir daudz vienkāršāka nekā Eiropā un ka Austrālija lielajos turnīros uz augstām vietēm pēdējo pretendēja tad, kad viņiem starp līderiem kāds Volkovs vai līdzīga uzvārda latviešu izcelsmes spēlētājs bija bet tas bija sen...

vēl zinu, ka austrāļiem Eiropas un Latvijas basketbols ir kas pilnīgi jauns, bet leišiem ir 100 un viens Eiropas un Latvijas basketbolu pārzinošs treneris!
nutad painteresejies, piemeram 2006 gada australija PC speleja 1/4 finala kur zaudeja ASV. ari pekinas OS speleja 1/4 finala
cik reizes latvija ir spelejusi OS un PC 1/4 finala?
domaju, ka teikt, ka tur nekads dizains limenis nav butu diezgan stulbi

     [+] [-]

, 2008-10-09 10:09, pirms 15 gadiem
Izklausas interesanti... Būs tuvāk jāpapēta...

     [+] [-]

, 2008-10-09 10:17, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nutad painteresejies, piemeram 2006 gada australija PC speleja 1/4 finala kur zaudeja ASV. ari pekinas OS speleja 1/4 finala
cik reizes latvija ir spelejusi OS un PC 1/4 finala?
domaju, ka teikt, ka tur nekads dizains limenis nav butu diezgan stulbi
Eiropas komandai tikt uz PČ vai OS ir daudz grūtāk, nekā tur nokļuvušai iekļūt 1/4 finālā. piemēram - Lietuva ne vienmēr kvalificējas lielajiem turnīriem, bet kad kvalificējas, tad ir starp favorītiem.

bet es nesaku, ka Austrālijā ir zems līmenis. es tikai šaubos, vai tur līmenis ir tik augsts, lai turienes treneris vestu sev svešu izlasi uz sev sveša kontinenta čempionātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 10:35, pirms 15 gadiem
no raksta:
39 gadus vecais Andrejs Lēmanis ir dzimis un audzis Melburnā, Austrālijā. Spēlētāja vecāki Latviju pameta otrā pasaules kara laikā, tādēļ pats Andrejs Latvijā nekad nav bijis.

bimbambols rakstīja: Ja kaads aceras Andreju,tad noteikti ar speeli Baronaa(tagadeejaa)93 gadaa,zem Rigas Princips karoga,pec isaas karjera beigaam Andrejs gribeeja nostiprinaaties pa treneri kaadaa sievieshu basket klubaa,bet latvijaa vinu aatri atshifreeja un nu bij jaadodas mekleet laimi uz kaadu citu kontinentu,te nu vinsh ir!!uzlabojis smaidu,nogriezis matus-celjaa uz jauniem panaakumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 10:51, pirms 15 gadiem
Salīdzināt līmeni nav korekti. Esmu klātienē redzējis ABL spēli Kērnsā un vairākas pa TV. Latvijas vidējais līmenis NOTEIKTI ir zemāks. Basketbols popularitātes ziņā starp sporta spēlēm noteikti ir topā...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 10:54, pirms 15 gadiem
Tie, kas te saka, ka eč šitais vecis neko nespēs, jo nepārvalda eiropas basi! Varbūt nevis mums ir jāpielāgojas pretiniekam, bet jādara tā, lai pretinieks pielāgotos mūsu - atšķirīgajam spēles stilam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 11:06, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Trenera filozofija - atvērtība

„Esmu treneris, kurš stimulē spēlētāju ļoti aktīvu līdzdalību visos komandā notiekošajos procesos. Ja spēlētājiem ir sajūta, ka viņi ir piedalījušies komandas veidošanā, es ticu, ka viņi ar lielāku atbildību lūkos sasniegt mērķus. Ja komandu vada treneris viens pats, tad spēlētāji izvēlēsies – ticēt nospraustajam ceļam vai nē. Ja viņi būs piedalījušies ceļa veidošanas procesā, tad viņi viens otru uzskatīs par atbildīgiem par šo izvēli,” vienu no saviem komandas vadīšanas pamatprincipiem atklāj Lēmanis.


Es domāju, ka daudzi piekritīs, ka tā ir IDEĀLA filozofija amatieru sportā un bērnu sportā, bet tas nestrādā profesionālajā sportā. Trenerim ir jābūt diktatoram, tādam, kas reāli valda savā komandā, savādāk vienkārši veidojas bardaks.
Man liekas, ka tu tagad laid pilnīgi garām, kāda līdzdalība bērnu sportā, ja neko nemāki, nav vēl rakstura, zināšanu. Profesionāli basketbolisti arī ar to atšķiras, ka vairāk māk, labāk saprot basketbolu, dažs no viņiem vēlāk pats kļūs par trenneri un tas ir tik normāli, ka visi izsaka savu viedokli un pēc tam trenneris izlem kā spēlēsim. BASKETBOLISTI NAV TIKAI ROBOTI, KA MĀK TIK MEST, katrs var dod ieguldījumu un izteikt viedokli, un tad nebūtu buršķēšana p;ēc turnīra- trennera stratēģija stulba.

Šis ir ļoti progresīvs darba stils!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-09 11:13, pirms 15 gadiem
jau otrs raksts par vinju un ieprieks par Trajkovicu tas no Zikes. ne jau no esporta radzinji te aug... bet bus interesanti paskatities esporta megjinasanu intrigas, lieku uz to, ka aplauzisies, bet nu dazi jaunulji kruti sajutisies

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 11:41, pirms 15 gadiem
SAWLE rakstīja: Izklausas interesanti... Būs tuvāk jāpapēta...
brauksi uz australiju?

  -2 [+] [-]

, 2008-10-09 12:22, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: e-sports žurnālists pats šo tēmu neizgudroja, rakstam ir nopietnāks pamats apakšā...
bet no saulainās Austrālijas uz auksto un intrigām pārbagāto Latviju braukt... un nav jau tajā Austrālijā līmenis tik augsts, lai ar turienes pieredzi svešu komandu uz EČ finālu vestu...
Piekrītu. Pirmais sāka Noviks, bet arī viņš šo tēmu neizgudroja beidzot es redzu īstu pasūtījuma rakstu. Paskatieties kā uzrakstīts Kā par brīnumu šim džekam ir tie plusi, kuru Trajkovičam nebija, interesanti sanāk...

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 12:46, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Piekrītu. Pirmais sāka Noviks, bet arī viņš šo tēmu neizgudroja beidzot es redzu īstu pasūtījuma rakstu. Paskatieties kā uzrakstīts Kā par brīnumu šim džekam ir tie plusi, kuru Trajkovičam nebija, interesanti sanāk...
Un kas tad ir pasūtītājs? Austrālijas latviešu biedrība, vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 13:16, pirms 15 gadiem
Jaunzeelandes klubs? Tad jau arii vinjiem ir kaut kas liidziigs Riigas Dinamo versijai - speelee sveshaa chempionaataa. Okeaanijaa jau uz visaam salaam tas liimenis aug, luuk, ko noziimee Austraalijas tuvums.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 13:25, pirms 15 gadiem
Kāpēc mums jālūko treneri aiz trejdeviņiem kalniem un jūrām.Jāgaida kādas vēl kandidatūras un no kādiem džungļiem uzpeldēs.Ir tak vēl kāds savējais un leiši ar tepat blakus.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 14:18, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: taas visas ir piiliites,mees tak daudzi noteikti atceramies vinu ar saviem garajiem matiem,pliivojoshiem pa DSN parketu!
lai pagātne paliek, krīzes laikos tautieši tiek gaidīti atpakaļ, ko tu domā par viņa nu jau kā trennera filozofiju - atvērtība, domā latvijā strādās?

     [+] [-]

, 2008-10-09 14:29, pirms 15 gadiem
Un šodien šis Jaunzēlandes klubs piedzīvoja pirmo zāģi čempionātā

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 15:05, pirms 15 gadiem
Pēc teksta jau liekas foršs čalis un lai viņam visādi citādi veicas, bet, ja LV grib būt Eiropas basketbola desmitniekā (kur tai izlasei būtu jābūt), tad mums arī vajag adekvātas kvalifikācijas treneri, nevis visādus kreisos variantus. Kad viņš būs vismaz Austrālijas čempions vai pāris gadus solīdi pastrādājis Eiropā, tad varēs domāt. Šobrīd viņš principā ir tikai tāds aizjūru Galvanovskis, varbūt vienīgi komunikablāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 15:41, pirms 15 gadiem
Shao rakstīja: Pēc teksta jau liekas foršs čalis un lai viņam visādi citādi veicas, bet, ja LV grib būt Eiropas basketbola desmitniekā (kur tai izlasei būtu jābūt), tad mums arī vajag adekvātas kvalifikācijas treneri, nevis visādus kreisos variantus. Kad viņš būs vismaz Austrālijas čempions vai pāris gadus solīdi pastrādājis Eiropā, tad varēs domāt. Šobrīd viņš principā ir tikai tāds aizjūru Galvanovskis, varbūt vienīgi komunikablāks.
Aizjūru Galvanovskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 16:28, pirms 15 gadiem
Arī labs treneris neko nevarētu iespēt, vadot 7. klases komandu, kas piedalās vidusskolas turnīrā.

     [+] [-]

, 2008-10-09 20:52, pirms 15 gadiem
Jursi2 rakstīja: Un kas tad ir pasūtītājs? Austrālijas latviešu biedrība, vai?
he he. nē Atver acis, padomā varbūt sapratīsi...

     [+] [-]

, 2008-10-09 21:50, pirms 15 gadiem
par galveno varbuut nevajag likt bet par paligu gan varetu lai varetu dažādot speles stilu

     [+] [-]

, 2008-10-10 00:09, pirms 15 gadiem
Jauns stils Latvijai varbuut naaktu pa labu jo ar so stilu npanems ne vienu pleki