Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Bagatskis: "Brāļi Boli neapzinās, kur nokļuvuši"

Andrejs Siliņš

Bagatskis: "Brāļi Boli neapzinās, kur nokļuvuši"
Ainars Bagatskis
Foto: Ģirts Gertsons, f64

9.jan . 18:30

Vytautas - Tsmoki-Minsk

LETA. Skandalozā Lavāra Bola jaunākie dēli Liandželo un Lamelo Boli, pievienojoties Lietuvas vienībai Prienu-Birštonas "Vytautas", neapzinās, kur ir nokļuvuši, uzskata ilggadējais Latvijas valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis.

"Nespēju komentēt murgus," bija Bagatska pirmā reakcija, kad aģentūra LETA viņam jautāja viedokli par Bola došanos uz Lietuvu. "Domāju, ka viņiem neies nekā. Puiši nezina, kur viņi ir nokļuvuši."

Līgumā ar Boliem ir atruna pārtraukt to pēc mēneša. Klubs apsolījis dot viņiem iespējas spēlēt Baltijas Basketbola līgas (BBL) turnīrā, savukārt saistībā ar Lietuvas Basketbola līgu (LKL) tas vērtēs, vai viņi ir pietiekami meistarīgi šim līmenim.

Brāļi Boli Lietuvā ieradīsies 4.janvārī, bet debiju BBL, visticamāk, piedzīvos piecas dienas vēlāk Prienos gaidāmajā BBL duelī ar Minskas "Cmoki" komandu.

"Lietuva ir vairāk vai mazāk netipiska, bet basketbola zeme. Redzēsim, bet viņiem nebūs viegli," uzskata Bagatskis, kurš savulaik Lietuvā gan spēlējis, gan arī trenējis. "Šajā rudenī, atrodoties ASV, biju uz puiša treniņiem universitātē un vēroju, kā viņš strādā. Viņš var spēlēt basketbolu un noteikti spēlēs, bet tagad ļoti reti notiek brīnumi, kad 18-19 gados kāds spēj līdzvērtīgi cīnīties ar vīriešiem. Tas nav tik vienkārši."

Liandželo Bols sezonu iesāka Kalifornijas Universitātes vienībā, bet novembrī kopā ar vēl diviem komandas biedriem par saulesbriļļu zādzību tika aizturēti Ķīnā. Basketbolisti tika atbrīvoti pēc ASV prezidenta Donalda Trampa iejaukšanās, bet pēc tam Liandželo Bols pameta Kalifornijas Universitātes komandu.

Izmantotie resursi:
LETA

1 2 46 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2017-12-27 13:30, pirms 6 gadiem
Bagatskis kā vienmēr par visiem visu tik labi zina, baigais guru, kaitina viņa pārgudrība! Tāds Latvijas - Fils Džeksons, lēnām, bet ļoti pārliecinoši iet ciet!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-27 13:32, pirms 6 gadiem
Kapēc latviešu treneriem tik ļoti nepatīk BBB?

  -3 [+] [-]

, 2017-12-27 13:35, pirms 6 gadiem
Bagijs jau nu tāds eksperts bļiņ, bet kad komandai pēc...puse svilst tad nezin ko darīt un ļauj laukumā notikt improvizācijai, jo viņa prāt tā ir pareizi.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 13:36, pirms 6 gadiem
Bumbji būs prom ātrāk kā paspēs sasist pplaukstas. Notīsies, ka maz neliksies.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-27 13:40, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bagatskis kā vienmēr par visiem visu tik labi zina, baigais guru, kaitina viņa pārgudrība! Tāds Latvijas - Fils Džeksons, lēnām, bet ļoti pārliecinoši iet ciet!
Kāda pārgudrība? Ko gudrīt viņš nepareizi pateica? It īpaši, ņemot vērā to, ka ir redzējis darbībā? Un Lietuvā pats darbojies?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 13:43, pirms 6 gadiem
Bagatskis nekad nav labi izteicies par jaunajiem basketbolistiem, tas pats bija kad mūsējie čaļi gāja uz draftu! Es to skaidroju ar to ka Eiropas "Fils Bagatskis" vienkārši neredz talantu un nemāk to laukumā izmantot!

Viņš strādā tikai ar gataviem spēlētājiem un tāpat ar tiem netiek galā un to pierāda viņa ļoti garais trenera CV jau līdz šim!

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 13:44, pirms 6 gadiem
Kā par šiem var pateikt ka nebūs nekas? Tikpat labi arī Bagijs Lietuvā nebija nekas un arī ar LV izlasi neko pa lielam nav sasniedzis. LiAngelo nav elites talants bet LaMelo starp saviem gadiem ir viens no labākajiem pasaulē. Pavisam noteikti Lietuva nav izvēlēta nejauši. Štālbergs arī prasīja par Ballu spēlēšanu Lietkabelis un šķiet pēc pārgudrās atbildes nākošajā dienā atlaida

     [+] [-]

, 2017-12-27 13:47, pirms 6 gadiem
Bagijs par NBA draftu:

https://www.youtube.com/watch?v=veM...

Šaras un Macijauskas uz NBA aizbrauca kā Eiropas zvaigznes, gatavāki par gatviem! Kas bija Šaras vai Macijauskas NBA?

  +2 [+] [-]

, 2017-12-27 13:49, pirms 6 gadiem
Papildinot savu komentāru par Bagiju, draftu un NBA - Bagijs laikam nav dzirdējis nekad par Novicki vai grieķu Janni!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-27 13:54, pirms 6 gadiem
Bagatskis pareizi saka - brāļi Boli nokļuvuši vienā no pasaules lielākajām totolīgām, un klubā ar labu pieredzi šajās lietās.

  -3 [+] [-]

, 2017-12-27 13:56, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bagatskis kā vienmēr par visiem visu tik labi zina, baigais guru, kaitina viņa pārgudrība! Tāds Latvijas - Fils Džeksons, lēnām, bet ļoti pārliecinoši iet ciet!
Nu tu dunduks esi Ko tu domā ka pa internetu izvazātie boli ir tik kruti kā tas šķiet? Redzēsi ka pat 12 punktus vidēji negūs tavs guru brīnumbērns. Bagijs tomēr vairāk saprot no tā visa nekā tu dīvānā pirdējs, kurš paskatījies pāris youtube video kur boli spēlē pret zīdaiņiem

  +1 [+] [-]

, 2017-12-27 13:59, pirms 6 gadiem
"Nespēju komentēt murgus," bija Bagatska pirmā reakcija-
Man gan liekas, kas murgs ir Bagatskis, kas ne ar izlasi (paskataties cik zaudes ir ar izlasi nerēķinot pārbaudes spēles!), ne klubiem (no cik klubiem jau izmests?).

  -2 [+] [-]

, 2017-12-27 14:02, pirms 6 gadiem
balts rakstīja: "Nespēju komentēt murgus," bija Bagatska pirmā reakcija-
Man gan liekas, kas murgs ir Bagatskis, kas ne ar izlasi (paskataties cik zaudes ir ar izlasi nerēķinot pārbaudes spēles!), ne klubiem (no cik klubiem jau izmests?).
vēlviens bolu aizstāvis kurš paskatījies youtube padomā loģiski kāpēc tavi brīnumbasketbolisti spēlē lietuvas līgā?

     [+] [-]

, 2017-12-27 14:03, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Papildinot savu komentāru par Bagiju, draftu un NBA - Bagijs laikam nav dzirdējis nekad par Novicki vai grieķu Janni!
gudrīt, cik 18-19 gadīgi čaļi labi tagad mauc starp večiem? Visiem ir skaidrs, ka Boli ir tikai mārketinga dēļ

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:04, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bagatskis nekad nav labi izteicies par jaunajiem basketbolistiem, tas pats bija kad mūsējie čaļi gāja uz draftu! Es to skaidroju ar to ka Eiropas "Fils Bagatskis" vienkārši neredz talantu un nemāk to laukumā izmantot!

Viņš strādā tikai ar gataviem spēlētājiem un tāpat ar tiem netiek galā un to pierāda viņa ļoti garais trenera CV jau līdz šim!
muļķības, tieši pretēji, viņš ar "under dog" komandām spēj izspiest vairāk nekā iespējams un viņa CV ne s.ūda neparāda to, ko tagad izdomāji

P.s. tāda līmeņa treneri pārsvarā tikai ar gataviem strādā

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:04, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: vēlviens bolu aizstāvis kurš paskatījies youtube padomā loģiski kāpēc tavi brīnumbasketbolisti spēlē lietuvas līgā?
A kur bļe kabļtelevīzijā vai caur satelītu bija jaskatās ? Loģiski, ka Youtube, dzīvojam taču LV nevis blakus UCLA

     [+] [-]

, 2017-12-27 14:07, pirms 6 gadiem
Es par par abiem brāļiem Boliem kuri taisās uz Lietuvu nezinu pilnīgi neko, mani tas stāsts neaizrauj, es saku tikai to ka ja Bagatskim iedotu piemēram Lonzo Bolu tad viņš Bagatska komandā sēdētu kkur rezervistu soliņa tālākajā galā un spēlēt tiktu vai nu pie +30 vai -30 uz 3 minūtēm. Bagijam vajag tikai gatavus spēlētājus!

Viņš ar jaunatni strādāt nemāk, jo tie jau nekad nekam nav gatavi!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-27 14:11, pirms 6 gadiem
Kāpēc Bolu ģimene brauks uz Lietuvu spēlēt? Ļoti vienkārši - kāds vecajam Bolam piedāvājis ļoti labu naudu par to! Nauda protams nenāk no Lietuvas, bet no ASV, un to ka ar Boliem kuri ASV ir slavas zenītā (vecais Bols noteikti) var nopelnīt ar šo stāstu labu naudu ASV biznesa pasaulē ļoti labi saprot!

  -4 [+] [-]

, 2017-12-27 14:12, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es par par abiem brāļiem Boliem kuri taisās uz Lietuvu nezinu pilnīgi neko, mani tas stāsts neaizrauj, es saku tikai to ka ja Bagatskim iedotu piemēram Lonzo Bolu tad viņš Bagatska komandā sēdētu kkur rezervistu soliņa tālākajā galā un spēlēt tiktu vai nu pie +30 vai -30 uz 3 minūtēm. Bagijam vajag tikai gatavus spēlētājus!

Viņš ar jaunatni strādāt nemāk, jo tie jau nekad nekam nav gatavi!
bļin, tev līdz prātam neaiziet, ka pie ikviena tāda trenera sēdētu uz soliņa, ja protams vispār paņemtu....Un tev vēlreiz atkārtošu, ka Bagatskis ir sasniedzis to līmeni, kad pārsvarā ir jāstrādā tikai ar gataviem spēlētājiem, lai gan izlasē viņam ar jaunajiem gāja labi + pie labiem treneriem, labā līmenī tikai ļoti talantīgi čaļi tiek spēlēt....Es vienkārši nesaprotu tavu fantazēšanu tagad

  -2 [+] [-]

, 2017-12-27 14:12, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es par par abiem brāļiem Boliem kuri taisās uz Lietuvu nezinu pilnīgi neko, mani tas stāsts neaizrauj, es saku tikai to ka ja Bagatskim iedotu piemēram Lonzo Bolu tad viņš Bagatska komandā sēdētu kkur rezervistu soliņa tālākajā galā un spēlēt tiktu vai nu pie +30 vai -30 uz 3 minūtēm. Bagijam vajag tikai gatavus spēlētājus!

Viņš ar jaunatni strādāt nemāk, jo tie jau nekad nekam nav gatavi!
18 gadīgi puņķutapas nekad nebūs gatavi lielajām komandām! Ir tikai pāris cilvēki kam tas ir izdevies un boli pat par sevi parūpēties vēl nevar, kur nu vēl par komandu. Manus vārdus pierādīs viņu statistika! Basta

  +1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:13, pirms 6 gadiem
Real Rebel

Kāpēc TĀDA līmeņa speciālists pēc tik "izcila" EČ joprojām ir bez darba? Tāda līmeņa speciālisti taču parasti ir uz izķeršanu, nē?

  -4 [+] [-]

, 2017-12-27 14:13, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc Bolu ģimene brauks uz Lietuvu spēlēt? Ļoti vienkārši - kāds vecajam Bolam piedāvājis ļoti labu naudu par to! Nauda protams nenāk no Lietuvas, bet no ASV, un to ka ar Boliem kuri ASV ir slavas zenītā (vecais Bols noteikti) var nopelnīt ar šo stāstu labu naudu ASV biznesa pasaulē ļoti labi saprot!
Otrādāk, tieši leiši labi pelnīs, labs mārketings, jaunu sponsoru piesaiste...Tipiska iespējas izmantošana, kas paredzēta naudas piesaistīšanai, nebrīnītos, ja leiši maksātu, jo viņu klubiem ir naudas problēmas
Slēpts komentārs: KaprīzaisVienradzis

  -4 [+] [-]

, 2017-12-27 14:15, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Real Rebel

Kāpēc TĀDA līmeņa speciālists pēc tik "izcila" EČ joprojām ir bez darba? Tāda līmeņa speciālisti taču parasti ir uz izķeršanu, nē?
nē, to klubu ir tik cik ir, liela daļa strādā ilgtermiņā + pats jau teica, ka kādu laiku netrenēs...Un kāpēc izcila ir tev pēdiņās? Tīri taktiski viņš ļoti labi novadīja čempionātu un ikvienā spēlē iepriekš, ir bijis labs komandas zīmējums, tas, ka mums trūkst aukstasinīgu spēlētāju (Timma - Dončičs duelī, mūsējais tika vienos vārtos salikts) ir cita lieta

  +1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:16, pirms 6 gadiem
Real Rebel:

Tad jau Bagijs kurš sapņo kādreiz trenēt NBA komandu tur galīgi nav ko darīt, jo komandas tur pārsvarā tiek būvētas ap nākotnes spēlētājiem kuri uz sitienu lielas uzvaras izcīnīt nevar un ir vajadzīgs laiks lai tas notiktu!

Tad jādod viņam Cavaliers vai Warriors kur jau ir gatavs materiāls jo pats viņš uzbūvēt komandu no nulles nespēj! Piekrītu Tev!

  -4 [+] [-]

, 2017-12-27 14:18, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Real Rebel

Kāpēc TĀDA līmeņa speciālists pēc tik "izcila" EČ joprojām ir bez darba? Tāda līmeņa speciālisti taču parasti ir uz izķeršanu, nē?
Idiot, Bagijs ir labākais latvijas treneris visā tās vēsturē, EČ zaudējām čempioniem, wow , uzreiz tavā pelavu pārpildītajā galvā viņš ir slikts. Tu muļķīt labāk vispār never muti te vaļā, ja neko nesaproti

     [+] [-]

, 2017-12-27 14:19, pirms 6 gadiem
Nu protams ka klubs strādā ilgtermiņā, paskatoties Bagijs CV ir skaidrs ka viņš ilgtermiņā strādāt nevar. Ja viņš būtu piemēram pie Real stūres tad diez vai pasaule ieraudzītu to pašu Dončiču.

     [+] [-]

, 2017-12-27 14:20, pirms 6 gadiem
Es teicu ka Bagatskis ir slikts treneris? Kur? Es saku to ka viņš nevar strādāt ar jaunatni.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:21, pirms 6 gadiem
Płin,ar ko tie Bołi tik slaveni ka vińiem var marketing U taisīt? Viens ar briłłu zãdzību, bet otrs?

  -2 [+] [-]

, 2017-12-27 14:21, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Real Rebel:

Tad jau Bagijs kurš sapņo kādreiz trenēt NBA komandu tur galīgi nav ko darīt, jo komandas tur pārsvarā tiek būvētas ap nākotnes spēlētājiem kuri uz sitienu lielas uzvaras izcīnīt nevar un ir vajadzīgs laiks lai tas notiktu!

Tad jādod viņam Cavaliers vai Warriors kur jau ir gatavs materiāls jo pats viņš uzbūvēt komandu no nulles nespēj! Piekrītu Tev!
Sapņot ir viens un otrs ir darīt, visticamāk viņš tur netrenēs un pats to sapratis ir, NBA ir cits stils un tīri uz izspēlēm tur mazāk skatās, līdz ar to, viņš visticamāk tā arī palike EL un EK top komandu treneris

  -2 [+] [-]

, 2017-12-27 14:22, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu protams ka klubs strādā ilgtermiņā, paskatoties Bagijs CV ir skaidrs ka viņš ilgtermiņā strādāt nevar. Ja viņš būtu piemēram pie Real stūres tad diez vai pasaule ieraudzītu to pašu Dončiču.
Bļin, kurā vietā, viņa CV ir tas redzams? Pietiek tev fantazēt

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:22, pirms 6 gadiem
Ar jaunatni lai strādā jauniešu komandas treneri. Katram jādara savs darbs! Bagijs strādā ar tiem, kas ir gatavi augstākā līmeņa basketbolam. Kaut kāds bols, kurš met no centra katru otro truli viņu neinteresē, tici man

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:22, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es teicu ka Bagatskis ir slikts treneris? Kur? Es saku to ka viņš nevar strādāt ar jaunatni.
Izlasē strādāja un labi gāja, tas pats Strēlnieks, kurš nekāds vecais, pie viņa, Ukrainā, nebija

  -1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:27, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bagatskis kā vienmēr par visiem visu tik labi zina, baigais guru, kaitina viņa pārgudrība! Tāds Latvijas - Fils Džeksons, lēnām, bet ļoti pārliecinoši iet ciet!
Tu šo emociju dēļ kļūsti neadekvāts.

"Nespēju komentēt murgus," bija Bagatska pirmā reakcija, kad aģentūra LETA viņam jautāja viedokli par Bola došanos uz Lietuvu. "Domāju, ka viņiem neies nekā. Puiši nezina, kur viņi ir nokļuvuši."

Viņam jautāja viedokli.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-27 14:33, pirms 6 gadiem
Strēlnieks veču basketbolā bija apvārtījies diezgan spēcīgi, spēlējot gan ar labiem spēlētājiem kopā gan strādājot un labiem speciālistiem.

Ko saka Bagija CV? 10 klubi - 12 gadu laikā - ko tas saka par treneri? Var jau būt ka tas ir ok, bet nezinu vai ilgtermiņā var ielaisties, viss jau šai pasaulē ir iespējams.

Un ja runājam par pēc neatkarības atjaunošanas izciliem panākumiem Latvijas basketbolā, tad tādi panākumi ir tikai 2 treneriem - treneris Zvirgzdiņš un viņa izlase kas tika uz Pekinu 2008 un treneris Zībarts kurš ar ne to spožāko (spēlētāju ziņā, jo zvaigznes tajā komandā nebija) izlasi paveica izcilu darbu un vedīs savu izlasi uz PK 2018 gadā!
1 2 46 komentāri