Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" un "Warriors" galotnē tiesneši divreiz kļūdījās par labu Klīvlendai

Agris Suveizda

"Cavaliers" un "Warriors" galotnē tiesneši divreiz kļūdījās par labu Klīvlendai
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālā basketbola asociācija, izvērtējot tiesnešu pieņemtos lēmumus pēdējās divās minūtēs, atzina, ka Klīvlendas "Cavaliers" un Goldensteitas "Warriors" (109:108) galotnē tika pieļautas vairākas kļūdas, kas būtiski ietekmēja spēles gaitu vai tās iznākumu.

Kopumā tika izvērtētas 12 epizodes, no kurām kļūdainas izrādījās divas. Turklāt abas kļūdas tika pieļautas par labu Klīvlendas "Cavaliers". Pirmā kļūda bija 103 sekundes līdz pamatlaika beigām, kad Lebrons Džeimss par spīti pārkāpumam trieca bumbu grozā no augšas, panākdams 105:103 un tikai otro reizi spēlē vadībā izvirzot Klīvlendu, un pārāk ilgi karājās stīpā.

Kamēr "Cavaliers" veterāns Ričards Džefersons pēc cita slam dunk ceturtajā ceturtdaļā saņēma tehnisko piezīmi, jo uzreiz pēc bumbas trieciena grozā izteiksmīgi nolūkojās sevis pieveiktā Kevina Durenta virzienā (ko NBA noteikumi aizliedz, cenšoties izvairīties no provokācijām), Džeimss tika pažēlots. Mājinieku līderis pēcāk gan netrāpīja soda metienu un Goldensteita guva piecus punktus pēc kārtas, atgūstot vadības grožus (108:105).

Toties daudz nozīmīgāka izrādījās otra kļūda, ko tiesneši pieļāva pēdējo sekunžu uzbrukumā – izšķirošais metiens pie rezultāta 108:109 tika uzticēts Durentam, taču tiesnešu brigāde nepamanīja, ka Džefersons viņam uzkāpa uz kājas. Durents pēc saskares krita, un viņa tālmetiens līdz ar to iznāca samocīts un ļoti neprecīzs. Atgādinām, ka 3,4 sekundes līdz spēles beigām ar metienu pāri Kleja Tompsona rokai uzvaru izrāva Kairijs Ērvings.

"Spēles laikā ir daudz pārkāpumu, kas netiek pamanīti," pēc mača sacīja Klīvlendas "Cavaliers" galvenais treneris Tairons Lū. "Šādas spēles ir ļoti grūti tiesāt. Beigās bija nejaušs pārkāpums [pret Durentu, kas netika nosvilpts], un, manuprāt, saskare nebija pārāk liela. Nebūtu labi, ja šādas spēles pēdējā sekundē izšķirtu soda metieni."

Džeimsam neiedotā tehniskā piezīme

Nenosvilptais Džefersona pārkāpums pret Durentu

Izmantotie resursi:
NBA: Two calls missed in final moments of...
official.nba.com

1 2 59 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2016-12-27 12:43, pirms 7 gadiem
Ne jau tiesneši vainīgi, ka Warriors izlaida 14 punktu pārsvaru.

Šīs, protams, pēdējās divas minūtes tikai. Bet tiesāšana bija sūdīga abpusēji visu spēli.
Džefersonam iedod tehnisko par to, ka pamiedza ar aci, Liggins nostāv kārtīgi un vajag iedot pretiniekam sodu uzbrukumā, bet nosvilpj aizsardzībā utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-27 12:53, pirms 7 gadiem
Nu ar Džeimsu kā jau ar Džeimsu... Nemitīgi tiesneši uz viņu piever acis vai tie ir nostaigāti, vai iedod viņa pretspēlētājam piezīmi, kur tās nav, vai kā šajā gadijumā pusstundu karājas stīpā

     [+] [-]

, 2016-12-27 12:53, pirms 7 gadiem
Greena piezīmes ar nebija korektas

  +5 [+] [-]

, 2016-12-27 12:53, pirms 7 gadiem
Par Lebrona "pārkāpumu", ko tur čīkstēt, karājas vai nē, tāpat rezultātu tas nemaina. Vienīgi atkal Grīns neapmierināts! Un gan jau pasaudzēja, jo Džefersona tehniskā bija smieklīga.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 12:54, pirms 7 gadiem
un vēl pāris sviestainas epizodes, bet zaudējums ir zaudējums.
Būs interesanta sezonas otrā puse

 +11 [+] [-]

, 2016-12-27 12:55, pirms 7 gadiem
Nu, Es teiktu, ka labi, apzinājās kļūdas... bet tas ir basketbols...
Par uzkāpšanu uz kājas - ko no veterāna var gribēt, tā bija apzināta kustība un labi nosrādāja, jā tas bija sods, kuru varēja nosvilpt un tad būtu bijis citādāk - kā, to gan nezinam...
Bet par LBJ emocijām pēc danka - ja tur iedotu tehnisko, tad nafig to NBA..
Nu tas pats arī pēc Džefersona danka, kāda tiur tehniskā, kam vajag to bezemociju basi, ka visi ir draugu, nekādi asumi, konflikti... Tas ir garlaicīgi. Šīs spēle ar to bija interesanta, ka bija vēsture, asumi, cieša spēle...
Tā tehniskā Džefersonam vienkārīs ir izsmiekls...
Krīt uz nerviem, ka šitās dod. Tā pat arī LBJ pēc situācijas, izvirzot vadībā komandu, jā, pa ilgu nokarājās, bet nu tak j'aļauj spēlētājiem izrādīt emocijas, tas uzvelk skatītājus, uzvelk komandas, pēc tam tikai interesantāk.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-27 12:57, pirms 7 gadiem
Esmu pamanījis, ka pēc katras GSW zaudes visi raud par tiesnešiem.

Mīksto bariņš. Tompsons un Grīns visu laiku čīkst cik pasaule negodīga pret viņiem. Karijs vispār izskatās pēc tāda kurš raud katru vakaru spilvenā.

3-1 un tagad +14. Paši vainīgi.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-27 12:58, pirms 7 gadiem
Ha un ta karāšanās varēja izšķirt speles likteni? Diezvai. Bet lielos vilcienos nba būtu rupigi jāpieverš uzmanība tiesāšanai jo tiek pielautas ļoti rupjas klūdas spēles un vajadzetu arī tiesnešiem sankcijas kaut kādas. Jo reizumsliekas kad atnakuši vienkarši labi laiku pavadīt nevis tiesāt
Slēpts komentārs: Daņ fox

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 13:01, pirms 7 gadiem
Varbūt pieminēsiet ka Karijs tika nomainīts bez minūtes pārtraukuma vai spēles pārtraukuma?

  +3 [+] [-]

, 2016-12-27 13:02, pirms 7 gadiem
Un pret LBJ tikpat daudz sodus nenosvilpj cik iedod strīdīgos jo viņa fiziska sagatavotība un speks ir nereāls.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 13:03, pirms 7 gadiem
pie skaidra prāttsa tas nba ir gruti skatams ,garsvielnieks soļo cik grinb a visiem labi

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:03, pirms 7 gadiem
Par karāšanos stīpā, tur ofic vajadzēja dot tehnisko. Bet vispār Cavs malači, labi paņēma spēli, bet Duranta nākšana GSW nez vai nāks par labu, jo viss uzbrukums apstājas tiklīdz KD dabū bumbu. Iepriekš, kad KD nebija, GSW spēlēja ļoti nesavtīgu basketbolu, tagad vairāk kā pusi metienu izmet tieši KD. Otrkārt, GSW vispār nav apakšas - abi miroņi Zaza un Mcgee neko prātīgu nevar pienest, ja ir ciešāks defs. Es ceru, uz GSW uzvaru, bet neticu, ka viņi dominēs lielajā finālā.

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:04, pirms 7 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Varbūt pieminēsiet ka Karijs tika nomainīts bez minūtes pārtraukuma vai spēles pārtraukuma?
Review #GSWatCLE, 13.5 of Q4: Curry substitution was permissible due to 24-second clock violation.
https://twitter.com/NBAOfficial/sta...

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:04, pirms 7 gadiem
gribetu redzet cik tas lebrons iemestu eiroligā

  +6 [+] [-]

, 2016-12-27 13:05, pirms 7 gadiem
Par to karāšanos. Nu neviens nekad ar pulksteni neuzņem laiku cik ilgi var karāties. Varbūt gribēja pārliecināties, ka apakšā neviens nav. Bet nu lab... bij jau pailgi, bet tas nav nekāds ĀĀĀĀ.

A par piezīmi pret KD.... nu jocīgi, ka neviens spēlētājs neprotestēja jau sākot tieši ar pašu KD.

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:06, pirms 7 gadiem
Jāskatās 2x20 sekunžu reklāmas, lai redzētu vien pāris sekunžu garu video... Tās reklāmas, starp citu, abiem video iet dubultā..

  +2 [+] [-]

, 2016-12-27 13:06, pirms 7 gadiem
Daņ fox rakstīja: tāpec labak skatos olympiacos un panathinaikos spēli
Tad ej pie tādas spēles komentiem un raksti tur. Ko te lien vispār.

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:06, pirms 7 gadiem
kur kada logiķa ? komandai +3 pretiniekam bumba un jaspēlē 10 sekundes ,bet sodu neuzsit ,totāls cirks

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:07, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Par karāšanos stīpā, tur ofic vajadzēja dot tehnisko. Bet vispār Cavs malači, labi paņēma spēli, bet Duranta nākšana GSW nez vai nāks par labu, jo viss uzbrukums apstājas tiklīdz KD dabū bumbu. Iepriekš, kad KD nebija, GSW spēlēja ļoti nesavtīgu basketbolu, tagad vairāk kā pusi metienu izmet tieši KD. Otrkārt, GSW vispār nav apakšas - abi miroņi Zaza un Mcgee neko prātīgu nevar pienest, ja ir ciešāks defs. Es ceru, uz GSW uzvaru, bet neticu, ka viņi dominēs lielajā finālā.
Un, protams, tāpēc GSW taisa 40 piespēles uz 50 metieniem.... vai ne??!?!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-27 13:08, pirms 7 gadiem
Daņ fox rakstīja: gribetu redzet cik tas lebrons iemestu eiroligā
Vidēji spēlē 50+ punkti.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 13:08, pirms 7 gadiem
Da te visu varēja atrisināt jau spēles pašā sākumā, kad Mr.Pendeli pažēloja un neiedeva otru tehnisko. Lieka cepšanās.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 13:09, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vidēji spēlē 50+ punkti.
tu ists joku pēteris esi jeb precizak teikt tipsisks kepons

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:09, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Da te visu varēja atrisināt jau spēles pašā sākumā, kad Mr.Pendeli pažēloja un neiedeva otru tehnisko. Lieka cepšanās.
Vai ne. Viens motherf*cker pēc otra tur nāca ārā. Norija svilpes, jo negribēja, lai visi raud, bet beigās tāpat čīkstēšana sanāca.

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:21, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un, protams, tāpēc GSW taisa 40 piespēles uz 50 metieniem.... vai ne??!?!
Tak te pokēmons pat nesaprot, ka Durants vidēji izmet nieka 16 metienus spēlē (salīdzinjumam Lebrons, Melo un vēl dafiga citi izmeti vairāk). Un par assistiem nemaz nerunāsim. GSW gadījumā pat nesen kkādu rekordu neuzstādija ar consecutive 30+ ast spēlēm ?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 13:25, pirms 7 gadiem
Valerjo un Chubaki jau vairākas dienas izklīduši pa krūmiem. Cik patīkami.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 13:34, pirms 7 gadiem
A rakstu uzvārdu kropļošanas meistars ielika ar kādu mērķi? Klikšķiem vai parādīt, ka Dubs tika nozagta uzvara? Droši vien jau pirmajai herņai, jo no šīm 2 atzītajām epizodēm abas smieklīgas - karāšanās nekādi nevarēja iespaidot pašu spēles rezultātu. Kāja - nu tev vismaz 50/50, tomēr jāsaka, ka nebija baigi pamanāmi (izteikta darbība ar kājas aizlikšanu) un šādas epizodes reti svilpj. Ja nebūtu izlasījis par šo te, tad nemaz nezinātu, jo 2x spēli noskatoties nemaz nepamanīju to. Izņēmums, protams, ir tā saucamie "Bowena gadījumi", tur gan tiesneši seko ļoti NBA.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 13:59, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu, Es teiktu, ka labi, apzinājās kļūdas... bet tas ir basketbols...
Par uzkāpšanu uz kājas - ko no veterāna var gribēt, tā bija apzināta kustība un labi nosrādāja, jā tas bija sods, kuru varēja nosvilpt un tad būtu bijis citādāk - kā, to gan nezinam...
Bet par LBJ emocijām pēc danka - ja tur iedotu tehnisko, tad nafig to NBA..
Nu tas pats arī pēc Džefersona danka, kāda tiur tehniskā, kam vajag to bezemociju basi, ka visi ir draugu, nekādi asumi, konflikti... Tas ir garlaicīgi. Šīs spēle ar to bija interesanta, ka bija vēsture, asumi, cieša spēle...
Tā tehniskā Džefersonam vienkārīs ir izsmiekls...
Krīt uz nerviem, ka šitās dod. Tā pat arī LBJ pēc situācijas, izvirzot vadībā komandu, jā, pa ilgu nokarājās, bet nu tak j'aļauj spēlētājiem izrādīt emocijas, tas uzvelk skatītājus, uzvelk komandas, pēc tam tikai interesantāk.
Pilnībā piekrītu, ka NBA tiek pataisīts par datorspēli reālajā laikā, kuru vada cilvēki no malas(Silvers un co) un, kurā spēlētājiem, kurus vada, nav absolūti nekādu emociju vai spontānu rīcību, reakciju utml. Nu vajag skatītājiem to asumiņu, vajag emocijas, vajag cīņu. Jā, saprotu, ka NBA iet(jau ir līdz tam aizgājusi) uz pasaulē humānākās, perfektākās, drošākas utt. līgas titulu, kurā nav nedz rasisma, nedz homofobijas, nedz sliktu cilvēku, nedz provokāciju, naida, asumu, kautiņu, noziedzības, alkohola, narkotiku utt. utjp. Jā, tas viss ir super - atbalstu, taču emocijas un cīņu gan vajag, jo savādāk NBA jau sāk palikt neinteresanti skatīties - pārāk statiski, pārāk prognozējami. Tieši tāpēc ar baudu mēdzu paskatīties kaut kādus vecos/leģendāros mačus - Celtics/Lakers, Bulls/Knicks, Pistons pret da jebko. Nav pat jārok baigi dziļi pagātnē - pietiek paskatīties 90to un pat 2000+ gadu mačus - tur vēl tas viss ir, bet tagad...pfff... pārāk pliekani.

p.s. par epizodēm:
1. Lebrona agresīvā karāšanās - nebija tehniskās, tāpat kā tas nebija pēc Ričardsona danka! NEBIJA tur nekā!
2. Džefersona epizode pret KD. Visu cieņu Džefersonam - uz pieredzes rēķina uztaisīja mazo solīti, kas lika KD aizķerties. Netīrs pārkāpums, taču pilnīgi pareizi - svilpt NEVAJADZĒJA, jo izpildījums bija vnk perfekts!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 14:02, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vidēji spēlē 50+ punkti.
KO tu sapņo ? Vai ko pīpē ?
Skaidrs, ka Lebrons labi spēlētu Eirolīgā, jo fiziki ir ļoti jaudīgs!
Durents protams arī, jo ir arī ļoti labs metējs, tas pats ar Tomsonu!
Bet tam pašam Curry, būtu grūti, jo nav liels, un tik viegli pie metieniem netiku, iziet ar viņa augumu cauri tur ir ļoti grūti, iespēju nebūtu viņam daudz, protams spēlēt varetu, bet nekādi 30 + pat nevarētu būt runa - regulāri!

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 14:08, pirms 7 gadiem
kļūdas bija acīmredzamas. labi, ka uz abām pusēm.

tikpat labi slimo D.Green jau sen varēja izdzīt no laukuma.

     [+] [-]

, 2016-12-27 14:28, pirms 7 gadiem
Par karāšanos stīpā piekrītu, tur varēja iedot sodu, bet Džefersons samērā tīri pret KD nospēlēja un tur piezīmes nebija.

     [+] [-]

, 2016-12-27 14:36, pirms 7 gadiem
backetboy rakstīja: KO tu sapņo ? Vai ko pīpē ?
Skaidrs, ka Lebrons labi spēlētu Eirolīgā, jo fiziki ir ļoti jaudīgs!
Durents protams arī, jo ir arī ļoti labs metējs, tas pats ar Tomsonu!
Bet tam pašam Curry, būtu grūti, jo nav liels, un tik viegli pie metieniem netiku, iziet ar viņa augumu cauri tur ir ļoti grūti, iespēju nebūtu viņam daudz, protams spēlēt varetu, bet nekādi 30 + pat nevarētu būt runa - regulāri!
Es par Lebronu teicu, ka 50 punktus lādētu.

Bet par Kariju arī nepiekrītu. Ja viņš var NBA iziet caur un samest visādus circus shotus, tad kāpēc lai viņš to nevarētu darīt arī Eirolīgā?!?!

     [+] [-]

, 2016-12-27 14:41, pirms 7 gadiem
Ja Entonijs Pārkers ir divkārtējs Eirolīgas MVP, Scalabrine guvis vidēji 12 punktus metot 60% trīņus, nav ne šaubu, ka LeBrons, Karijs, Durants un jebkurš viduvējs NBA spēlētājs varētu gūt cik vien punktus, rībaundus, piespēles gribētu.

     [+] [-]

, 2016-12-27 14:48, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es par Lebronu teicu, ka 50 punktus lādētu.

Bet par Kariju arī nepiekrītu. Ja viņš var NBA iziet caur un samest visādus circus shotus, tad kāpēc lai viņš to nevarētu darīt arī Eirolīgā?!?!
Tapēc, ka Eirolīga ir blīvāka aizardzība, + centri var atrasties visu laiku savā soda laukumā kur vietas manevriem ir mazāk, apspēlējot savu aizsargu parasti priekša būs nākamais pa visu soda laukumu. NBA tiekot savam garām, manuprāt pie brīva flotera utt vieglāk tikt - tas viņiem ir lai spēli padarītu skatāmāku, ātrāku ar vairāk dankiem utt!
1 2 59 komentāri