Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Jēkabpils" sagādā "Liepājai" /"Triobet" pirmo zaudējumu sezonā

Rolands Eliņš

"Jēkabpils" sagādā "Liepājai" /"Triobet" pirmo zaudējumu sezonā
Rinalds Sirsniņš pret Liepāju
Foto: Lāsma Irša

Savu pirmo zaudējumu LBL jaunajā sezonā cieta "Liepāja/Triobet", ar 69:74 izbraukumā piekāpjoties "Jēkabpils" vienībai. Uzvarētāju rindās 20 punkti Rinaldam Sirsniņam, bet viesu rindās pagalam neveiksmīga spēle ASV leģionāram Dveinam Džonsonam, kurš trāpīja vien divus no 11 metieniem no spēles, kā arī aizmeta garām divus svarīgus soda metienus spēles izskaņā.

Šovakar viens 2013./14. gada sezonas ceturtdaļfināla pāris jau metās revanša cīņā ("Jūrmala/Fēnikss" uzņēma "Valmieru"), nu kārta bija pienākusi arī "Jēkabpils" un šosezon vēl neuzvarētās "Liepājas"/"Triobet" duelim. Spēles sākumā ļoti produktīvi darbojās Rinalds Sirsniņš, kamēr liepājniekiem nekrita metieni arī no samērā labā pozīcijām.

Otrajā ceturtdaļā turpinājās asa un atlētiska cīņa, kurā pārsvars pamazām nosvērās mājinieku pusē, un to izdevās noturēt apmēram desmit punktu robežās arī līdz ceturtās ceturtdaļas vidū. "Liepājai" bija vairākas iespējas veikt izrāvienu, taču te tā ļāva Pāvelam Veselovam savākt trīs atlēkušās bumbas uzbrukumā pēc kārtas, te Dveins Džonsons pieļāva kļūdu, te sekmīgs atkal "Jēkabpilij".

Beidzot "Liepājai" izdevās iemest tālmetienu un piespiest Edmundu Valeiko paņemt minūtes pārtraukumu. Uzreiz pēc tā "Jēkabpils" pieļāva kļūdu, un sekoja vēl viens viesu tālmetiens, un drīz jau visa intriga bija atgriezusies - "Jēkabpils" pārsvars saruka līdz pieciem punktiem.

Uvja Helmaņa trenētie vīri arvien aktīvāk sāka spēlēt aizsardzībā un piespieda mājiniekus vairākus uzbrukumus noslēgt nesekmīgi, turklāt laukuma pretējā galā pavisam viens zem groza tika atstāts Lauris Blaus, kurš panāca 68:70. Pēdējās minūtes sākumā pie mīnus četri brīvu tālmetienu garām aizmeta Leimanis, taču netrāpīja arī Sirsniņš.

Droši caurgājienā metā Džonsons, taču aizmeta abus nopelnītos sodiņus garām. Atlēkušo bumbu gan ieguva Blaus, taču arī viņš trāpīja tikai vienu soda metienu. "Liepājas" presings tika pārvarēts, Teilors viegli guva vēl divus punktus, un "Jēkabpils" svinēja uzvaru ar 74:69.

"Jēkabpils" - "Liepāja/Triobet" 74:69
Jēkabpils: Sirsniņš 20 (5 rez.p.), Teilors 10 (8 atl.b.), Čukins 10, Veselovs 10, Štelmahers 7, Sokolovs 6, Kravčenko 5, Pozņaks 4, Dušelis 2
Liepāja/Triobet: Leimanis 14, Blaus 13 (8 atl.b.), Zeļonis 11, J. Antrops 8, G. Antrops 8,Mažutis 7, Džonsons 5, Helmanis 2, Krastiņš 1

  +4 [+] [-]

, 2014-10-25 21:22, pirms 9 gadiem
elvison rakstīja: ir 10000000000 nīgeru ko paņemt lauvaām nu nafig tieši ar šo uz 2 gadiem japaraksta līgums?
iztiksim bez rasistiskiem komentiem!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:28, pirms 9 gadiem
Žēl gan, ka pārtrūka uzvaras gājiens Liepājai. Būs iemesls sapurināties. Par Jaunu uzvaru sēriju Liepājas izpildījumā!
Respect Jēkabpilij!

  +5 [+] [-]

, 2014-10-25 21:29, pirms 9 gadiem
Jā nu tas amerikānis Liepājai ir liela katastrofa.

  +7 [+] [-]

, 2014-10-25 21:36, pirms 9 gadiem
No pirmajām minūtēm šķita, ka JĒkabpils uzvarēs, leģionars Liepāju noraka....Nožēloju, ka neaizbraucu

  +6 [+] [-]

, 2014-10-25 22:00, pirms 9 gadiem
Ja nesaprot, ka visa spele Jekabpilij loti liela mera balstas uz Sirsninu, tad jazaude. Bet ir jau labi, bus atkal lielaka intriga tabula.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:05, pirms 9 gadiem
Malaci Lusi, paradija raksturu! Tada tempa turpinat un gaidam savainotos speletajus atpakal ierinda!

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 22:09, pirms 9 gadiem
Larondon- Dinaburgu arii ne uzreiz sasleedza rokudzelzhos....
Un tas ka Jeekabpils komandas menedzheris bija apcietinaats par cigareshu kontrobandu no Rus. dauz ko pasaka par sho burbuli.....atvaino, komandu

  +4 [+] [-]

, 2014-10-25 22:22, pirms 9 gadiem
Sporta vovērotēj - protams, ka nepaņēma, jo tur tak jēkqbpiliešu nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:25, pirms 9 gadiem
BK Jekabpils fans - būtu pabeidzis "videni", zinātu, ka "kautkur" raksta šķirti...

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:28, pirms 9 gadiem
edgars13 rakstīja: Sporta vovērotēj - protams, ka nepaņēma, jo tur tak jēkqbpiliešu nav.
Un/ Profesionālās komandās nešķiro cilvēkus pēc izcelsmes vietas....Cik Liepājai ir liepājnieku vai tam pašam VEF rīdzinieku utt.?

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:29, pirms 9 gadiem
edgars13 rakstīja: Kā Jēkabpilietis rakstu.... Žēl, vienalga kura komanda, tikai ne šī, ne viena (reāli jēkabpilieša) spēlētāja par kuru just līdzi....tīri naudas atmazgāšanas projekts.
Volejbols un futbols.....vismaz savējie spēlē!!!
Piekrītu, uz svešiem vien projekts ilgi neturēsies.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 22:36, pirms 9 gadiem
Turpinat heitot..Jekabpils keep rollin! Esam pretendenti uz 2x bronzu, kamer citi nav tuvu pat stavejusi medelam un tapec sap, ka ir tada komanda kas var atlauties speletajus un nevajag audzet sporta skolas komandu 10 vgadus lai ko izcinitu!

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:36, pirms 9 gadiem
Sporta novērotāj - "profesionāla komanda", "Luīzi" un citus bārus tiešām profesionāli apmeklē.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:38, pirms 9 gadiem
edgars13 rakstīja: Larondon- Dinaburgu arii ne uzreiz sasleedza rokudzelzhos....
Un tas ka Jeekabpils komandas menedzheris bija apcietinaats par cigareshu kontrobandu no Rus. dauz ko pasaka par sho burbuli.....atvaino, komandu
Pirmkārt, ja izmanto šādu informāciju, tad sniedz faktus korekti, jo komandas menedžeris NAV BIJIS APCIETINĀTS PAR CIGAREŠU KONTRABANDU! Bēdīgi slavenais gadījums ar nemarķētajām cigaretēm Latvijā pat nav noziegums. Otrkārt, menedžeris nav ne kluba dibinātājs, ne arī sponsors. Tas ir cilvēks, kas mīl basketbolu, pats ir spēlējis basketbolu un, sava entuziasma vadīts, ir uzņēmies klubā kārtot lietas, par kurām nebūtu gluži jārūpējas treneriem. Vai viņš ir ideāls cilvēks? Noteikti nav. Bet kurš no mums ir? Un kāda gan šim gadījumam vispār saistība ar klubu un kluba finansēm? Treškārt, ir tomēr starpība "viedoklis" vai "apsūdzības". Ja vēlies pateikt, ka ir slikti, ka vietējie jaunieši netiek piesaistīti lielajai komandai, tad tas ir viedoklis, kam var piekrist, var nepiekrist un par ko var diskutēt. Bet, apsūdzot klubu par "naudas atmazgāšanu" jeb noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu bez konkrētiem faktiem un pierādījumiem, var pats ātri nonākt tiesas zālē!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:45, pirms 9 gadiem
Larandon - iesuudzi mani, un es runāšu ātrāk.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 22:46, pirms 9 gadiem
Jēkabpils rakstīja: Turpinat heitot..Jekabpils keep rollin! Esam pretendenti uz 2x bronzu, kamer citi nav tuvu pat stavejusi medelam un tapec sap, ka ir tada komanda kas var atlauties speletajus un nevajag audzet sporta skolas komandu 10 vgadus lai ko izcinitu!
Tāda komanda ir kā kultūrists, kas tik būdu kačā, bet par kājām pof..
Cik ilgi Sirsniņš tur viens skries? Pie tāda te režīma viņam drīz vien dziļa fiziskā bedre iestāsies.
Un nevienu te nekas neskauž, un pretendenti uz 3.vietu šosezon ir vismaz 4. Nāks pavasaris un tad skatīsimies.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 23:03, pirms 9 gadiem
edgars13 rakstīja: Larandon - iesuudzi mani, un es runāšu ātrāk.
Es vienkārši cenšos Tev iedarbināt vismaz sirdsapziņu. Basketbola klubu noteikti ir par ko kritizēt, bet apgalvot pilnīgu nepatiesību un "nomētāt ar dubļiem", manuprāt, vienu no veiksmīgākajiem sporta projektiem pilsētā tomēr tā kā nevajadzētu. Ja jau esi reģistrējies šeit, tad kaut kāda interese par sportu Tev ir. Droši vien arī uz BK Jēkabpils spēlēm esi bijis. Varbūt pat šovakar. Tātad arī atmosfēru zālē, tribīnēs esi izbaudījis. Tad kam tas viss, ko Tu te sarakstīji?

  +3 [+] [-]

, 2014-10-25 23:07, pirms 9 gadiem
Druupis 87- jautaajums- speeleeja vai seedeeja uz solinja/padeva dvieljus.

  -3 [+] [-]

, 2014-10-25 23:08, pirms 9 gadiem
kebabadaba rakstīja: Piekrītu, uz svešiem vien projekts ilgi neturēsies.
Kas ir "svešie"? No Liepājas līdz Jēkabpilij ir dažu stundu brauciens? Tad kas ir svešie?

     [+] [-]

, 2014-10-25 23:14, pirms 9 gadiem
Larondon- tici man, es tanii zaalee nekad to teaatri neesmu skatiijies un savu kaaju nespershu, un uz to komandu naudu neteereeshu.
Lai citi haljafchiki/ bezbiljtnieki pat velti karogus vicina, jo normaals cilveeks jau to nedars: P.....un nestaasti man ka taa nav disteema, ka visaadi lupats tiek verveeti, lai vicina karogus....pretii briuvbiljete. Iistu komsndas patrioti....

  +3 [+] [-]

, 2014-10-25 23:16, pirms 9 gadiem
Viss, eju guleet, paaraak daudz kljuudu uz tel. pogaam. Ar labu nakti visiem BK Jeekabpils niideejiem...arii paareejiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-26 00:10, pirms 9 gadiem
kur jurevich?

  +3 [+] [-]

, 2014-10-26 00:23, pirms 9 gadiem
larondons rakstīja: Kas ir "svešie"? No Liepājas līdz Jēkabpilij ir dažu stundu brauciens? Tad kas ir svešie?
Eu nu beidz uzjautrināt Varbūt tavai saprašanai ne gluži precīzi izteicos. Svešie ir domāti kā "ne vietējie". Jēkabpilij Pleskava ir tuvāk par Liepāju. Tātad pēc tavas loģikas tie arī visi ir vietējie!

     [+] [-]

, 2014-10-26 02:16, pirms 9 gadiem
Man ar saprašanu viss ir kārtībā. OK. BK Jēkabpils ir divi spēlētāji no citām valstīm: Povilas Cukinas (Lietuva) un Devin Marquise Taylor (ASV). Visi pārējie ir vietējie Latvijas spēlētāji. Piedod, bet es patiešām neredzu nekādu nozīmi tam, kurā Latvijas vietā spēlētājs ir dzimis un kuru skolu pabeidzis, īpaši, ja šīs skolas ir stundas brauciena attālumā. Ja pieņemam Tavu loģiku, tad, kurā basketbola klubā "vietējie" būs čaļi, kas dzimuši Neretā, Ikšķilē vai kaut vai Krāslavā? Tad ko? Varbūt viņiem nav vērts vispār sākt spēlēt basketbolu, jo sanāk, ka visur viņi būs "svešie"! Vietējā amatieru komanda - karjeras "griesti". Vai pašam nešķiet, ka velk uz absurdu? Tukrklāt, vietējās sporta skolas spēlētāji Jēkabpilī ir. Vesela komanda, kas spēlē LBL2.

  +4 [+] [-]

, 2014-10-26 05:09, pirms 9 gadiem
larondons rakstīja: Man ar saprašanu viss ir kārtībā. OK. BK Jēkabpils ir divi spēlētāji no citām valstīm: Povilas Cukinas (Lietuva) un Devin Marquise Taylor (ASV). Visi pārējie ir vietējie Latvijas spēlētāji. Piedod, bet es patiešām neredzu nekādu nozīmi tam, kurā Latvijas vietā spēlētājs ir dzimis un kuru skolu pabeidzis, īpaši, ja šīs skolas ir stundas brauciena attālumā. Ja pieņemam Tavu loģiku, tad, kurā basketbola klubā "vietējie" būs čaļi, kas dzimuši Neretā, Ikšķilē vai kaut vai Krāslavā?
piedod man (arī kā jēkabpilietim) simpātiskas ir komandas, kuras lielajā basketbolā palīdz ienākt savējiem vai vismaz kaimiņpilsētu jauniešiem. Valmiera, mazākā mērā Liepāja, Ventspils u.c.

ja komandas mērķis būtu veicināt veselīgu dzīvesveidu, popularizēt sportu un paturēt kādu potenciālu Īrijas braucēju Latvijā, tad komandu būvētu no apakšas, nevis no augšas.