Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"76ers" iekļūst nākamajā kārtā, Bostona atgūst vadību sērijā pret Milvoki

Rolands Eliņš

"76ers" iekļūst nākamajā kārtā, Bostona atgūst vadību sērijā pret Milvoki
Bens Simonss
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā otrajā izslēgšanas spēļu kārtā iekļuvusi Filadelfijas „76ers”, kas ar 104:91 pieveica „Heat” un uzvarēja sērijā ar 4-1. Savukārt „Celtics” sagaidīja sastāvā Markusa Smārta atgriešanos un ar 92:87 pārspēja Milvoki, sērijā panākot vadību 3-2.

„76ers” šī bija pirmā uzvara NBA „play-off” sērijā kopš 2012. gada un otrā pēdējos 15 gados. Pirms nieka divām sezonām Filadelfijas komanda iekrāja bilanci 10-72, bet tagad nākamajā kārtā tiksies ar Bostonas un Milvoki dueļa uzvarētāju.

Filadelfija jau atkal praktiski izslēdza no spēles „Heat” centru Hasanu Vaitsaidu, kurš nospēlēja tikai desmit minūtes un guva divus punktus. Filadelfija bija krietni pārāka cīņā zem groziem, savācot par 13 atlēkušajām bumbām vairāk nekā pretinieki, kas ļāva kompensēt neveiksmes tālmetienos.

Piecus tālmetienus „76ers” rindās realizēja Džonatans Rediks, kurš guva 27 punktus, taču visi pārējie Filadelfijas basketbolisti kopā trāpīja tikai divus trejačus. Ar 19 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām izcēlās Filadelfijas centrs Džoels Embīds, kamēr Benam Simonsam šoreiz 14 punkti.

Jāpiemin, ka spēli Filadelfijā apmeklēja arī reperis „Meek Mill”, kurš tikai pāris stundas iepriekš bija izlaists no cietuma, kurā atradās kopš novembra. Viņš bija notiesāts par probācijas noteikumu pārkāpšanu, bet šonakt Filadelfijas arēnā tika sagaidīts ar milzīgām ovācijām un viņam tika gods laukumā ieskandināt spēli ar īpašu gongu.

Bostonas „Celtics” tikmēr sagaidīja sastāvā atgriežamies aizsargu Markusu Smārtu, kurš nebija spēlējis pusotru mēnesi. Smārta atgriešanās Bostonai īpaši svarīga, ņemot vērā, ka savainojuma dēļ sezona jau beigusies pamatsastāva saspēles vadītājam Kairijam Ērvingam. Smārts šonakt nospēlēja 25 minūtes, kurās guva deviņus punktus un veica četras rezultatīvas piespēles.

Ar 22 punktiem un 14 atlēkušajām bumbām tikmēr izcēlās Els Horfords, sarūpējot savai komandai uzvaru ar 92:87 pār Milvoki. Bostona atradās vadībā praktiski visu spēli, pārņemot vadību pirmās ceturtdaļas izskaņā, kad „Bucks” piecu minūšu laikā guva tikai divus punktus. Pēdējā ceturtdaļā „Bucks” pastāvīgi uzturēja spriedzi par uzvarētāju, bet tuvāk par četriem punktiem tā arī netika. Ar 23 punktiem Milvoki rindās labākais bijs Kriss Midltons, bet Jannim Adetokunbo pietrūka tikai vienas rezultatīvas piespēles līdz „triple-double” (16+10+9).

Sērijā, kurā pagaidām uzvarējuši tikai mājinieki, Bostona pārņēmusi vadību ar 3-2.

NBA izslēgšanas spēļu pirmā kārta

AustrumiRez.RietumiRez.
Raptors- Wizards2-2Rockets-Timberwolves3-1
Celtics-Bucks3-2Warriors-Spurs3-1
Cavaliers-Pacers2-2Thunder-Jazz1-3
76ers-Heat4-1Trail Blazers – Pelicans0-4

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 06:47, pirms 6 gadiem
tadiem ka knicks ir ko aizdomaties ka tadas komandas ka filadelfija un minesota prot gada laika playoff tikt.bet knicks ipasniekam tāpat labi.publika nāk tapat skatities viss vairāk.padzivosim vel arpus playoff.

     [+] [-]

, 2018-04-25 07:04, pirms 6 gadiem
nauris noviks rakstīja: tadiem ka knicks ir ko aizdomaties ka tadas komandas ka filadelfija un minesota prot gada laika playoff tikt.bet knicks ipasniekam tāpat labi.publika nāk tapat skatities viss vairāk.padzivosim vel arpus playoff.
Tu esi trollis,kas grib uzmanību vai pilnīgs muļķis?
76ers kādas 4 sezonas pazemoja savus skatītājus, speciāli zaudējot sezonas, lai dabūtu labus pickus un varētu pārbūvēt komandu uz jauniem stariem, diemžēl bija daudz traumu un kļūdu draftos

  -2 [+] [-]

, 2018-04-25 07:30, pirms 6 gadiem
nauris noviks rakstīja: tadiem ka knicks ir ko aizdomaties ka tadas komandas ka filadelfija un minesota prot gada laika playoff tikt.bet knicks ipasniekam tāpat labi.publika nāk tapat skatities viss vairāk.padzivosim vel arpus playoff.
Ja taa ir tava iistaa bilde, tiesam esi tik pieaudzis kaa bilde, tad tev kaut kas vienkaarshi ar smadzenem nav ok

  +4 [+] [-]

, 2018-04-25 07:36, pirms 6 gadiem
Knickiem jāņem piemērs no 76eriem kā taisīt rebuild. Vairāki labi jaunie spēlētāji no drafta un daži spēlēt gatavi veterāni. 76eriem novēlu tikt līdz pat finālam

  -1 [+] [-]

, 2018-04-25 07:59, pirms 6 gadiem
Народ недавно нашли уникальный способ как без диет, без спорта и без мед.препаратов сделать свое тело красивым и подтянутым.Я сразу решил протестировать и был в шоке: за 2 недели убрал пивное пузо и начали проступать кубики, подкачал руки и спину, и скинул даже пару килограмм. Теперь и жена захотела попробовать вeдь нe нужнo cидеть на диетах и хoдить в cпоpт зал да и цена вoпpоca кoпeeчнaя,а вычитал об этом способе здесь --- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 08:19, pirms 6 gadiem
Es domāju, ka 76ers varētu tikt pat finālā, jo Embīds ir ļoti liels spēks viņiem. Arī labi šūteri - JJ un Belinelli. Stevens ir pašlaik labākais treneris līgā, jo komandas spēle ir tik laba+defs

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 08:36, pirms 6 gadiem
Pagaidām komentāros pie šī raksta vēl nav, bet pie pārējiem izteikti parādās 76ers fani. Tāpat kā Žalgirim tagad saradušies. Katastrofu sezonās neatminos, ka kāds tur baigi fanotu un justu līdzi, parasti bija kādi divi.

Kura būs nākamā komanda ar fanu blici? Jūta? Un tas sauksies - es kopš Stoktona gluži nē, bet kopš Melouna laikiem jau par viņiem!

  +7 [+] [-]

, 2018-04-25 08:46, pirms 6 gadiem
Grizzly rakstīja: Pagaidām komentāros pie šī raksta vēl nav, bet pie pārējiem izteikti parādās 76ers fani. Tāpat kā Žalgirim tagad saradušies. Katastrofu sezonās neatminos, ka kāds tur baigi fanotu un justu līdzi, parasti bija kādi divi.

Kura būs nākamā komanda ar fanu blici? Jūta? Un tas sauksies - es kopš Stoktona gluži nē, bet kopš Melouna laikiem jau par viņiem!
Piekrītu un nepiekrītu!
Jā, ir forši just līdzi vienai komandai gadu gaitā un fanot tikai par to, bet tas, manuprāt, ir tad, ja dzīvo šajā pilsētā vai vismaz kaut kur tuvumā, reāli apmeklē spēles klātienē un fano.
Mums, latviešiem, kas 95% gadījumā nevienu NBA spēli klātienē nav redzējuši un arī neredzēs, nav pienākums atbalstīt kādas konkrētas pilsētas komandu tikai tāpēc, ka "skaitos viņu fans". Mēs vairāk esam neitrālie līdzjutēji, kuriem patīk skaists basketbols, skaista spēle, labi spēlētāji. Un kāpēc man, sēžot Bambāļos, obligāti jāfano par Memfisu, kuri spēlē nožēlojami šosezon, bet nedrīkstu fanot par Filadelfiju, kura rāda saturīgu spēli (gan rezultātu ziņā, gan spēlē baudāmu basketbolu), turklāt te spēlē vairāki iespējamie nākamie NBA superstāri? Uzskatu, ja neesi no konkrētās vietas, v
vēl jo vairāk pat ne no tās valsts, no kuras nāk komanda, nav obligāti gadu n-tos gadus jāfano par vienu frančīzi. Tas ir tikai normāli, ka mūsu favorīti gadu no gada mainās, jo fanojam jau par spēli vai spēlētājiem, ne pilsētu!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 08:48, pirms 6 gadiem
Lāci. Tas tā tagad būs. Diemžēl jaunie gurķi neko nezin par lojalitāti... Man ir tikai viena komanda... un tieši tāpēc es to vienīgo reizi izbaudīju daudz vairāk nekā šie staiguļi kas katru sezonu ir par to komandu kurai procents uz uzvaru ir lielāka. Mavs fan for life.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-25 09:05, pirms 6 gadiem
Grizzly rakstīja: Pagaidām komentāros pie šī raksta vēl nav, bet pie pārējiem izteikti parādās 76ers fani. Tāpat kā Žalgirim tagad saradušies. Katastrofu sezonās neatminos, ka kāds tur baigi fanotu un justu līdzi, parasti bija kādi divi.

Kura būs nākamā komanda ar fanu blici? Jūta? Un tas sauksies - es kopš Stoktona gluži nē, bet kopš Melouna laikiem jau par viņiem!
Nu es uzskatu ka tas ir pareizi fanot par vienu max 2 komandām(pats fanoju par Rockets). Tomēr paslavēt citas komandas ar panākumu jau arī var kā piemēram Sixers

  +4 [+] [-]

, 2018-04-25 09:09, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: Tu esi trollis,kas grib uzmanību vai pilnīgs muļķis?
76ers kādas 4 sezonas pazemoja savus skatītājus, speciāli zaudējot sezonas, lai dabūtu labus pickus un varētu pārbūvēt komandu uz jauniem stariem, diemžēl bija daudz traumu un kļūdu draftos
Jebkurš sixers fans pateiks, ka tas bija to vērts. Turklāt nezaudēja viņi speciāli, vienkārši sastāvs nenormāli sūkāja, turklāt vēl Embīds, Simmons un pirms tam Noels pilnas sezonas nespēlēja.
Salīdzinot ar to, kas darījās šosezon, kad piemēram Čikāga atklāti iedod Lopezam un Holidejam 1. Ceturtdaļu nospēlēt, lai pēc tam vairs nelaistu laukumā, sixeri godīgi centās.
Hinkiju tagad ceļ debesīs arī tie, kas viņu apsmēja pirms 3-4 gadiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-25 09:13, pirms 6 gadiem
nauris noviks rakstīja: tadiem ka knicks ir ko aizdomaties ka tadas komandas ka filadelfija un minesota prot gada laika playoff tikt.bet knicks ipasniekam tāpat labi.publika nāk tapat skatities viss vairāk.padzivosim vel arpus playoff.
Gada laikā? Tas tak joks bija, ne?

  +7 [+] [-]

, 2018-04-25 09:16, pirms 6 gadiem
wolf rakstīja: Lāci. Tas tā tagad būs. Diemžēl jaunie gurķi neko nezin par lojalitāti... Man ir tikai viena komanda... un tieši tāpēc es to vienīgo reizi izbaudīju daudz vairāk nekā šie staiguļi kas katru sezonu ir par to komandu kurai procents uz uzvaru ir lielāka. Mavs fan for life.
Kāda lojlitāte tev var būt pret komandu, ar kuru tev nav nekāda sakara? Es piemēram jūtu līdzi komandām, kurā spēlē man tīkami spēlētāji. šobrīd jūtu līdzi cavs, jo tur spēlē Lebrons, kam sekoju līdzi jau kopš viņa ienākšanas līgā. Sekoju līdzi Igoudalas (lai gan GSW noteikti neatbalstu), Lenarda un citu līdzīga tipa (atlētisku un universālu) spēlētāju sniegumam, tāpēc kad Lebrons beigs karjeru iespējams atbalstīšu Simonsa komandu, lai kura tā būtu. Pat ja komandas sekmes nav spožas, priecājos par spēlētāju parādīto sniegumu. Uzvaru procentam nav nekādas nozīmes, jo tad jau būtu jāatbalsta GSW vai Rockets.

  +4 [+] [-]

, 2018-04-25 09:26, pirms 6 gadiem
Nu, nav arī tik viegli... vai viennozīmīgi tas tā paskāms, katram jau savi knifiņi, kas kur piesaista, vismaz man...
Man patīk Heat komanda kopš sevi atceros, vēl MJ spēlēja, bet Heat bija Glens Raiss, PJ Brauns utt... Patika Šaks un Orlando, pēc tam kopā ar Šaku vēroju Lakers spēles, tad arī kārtīgāk iepazinu Magic (un show time Lakers) laikus Leikeros utt, vļe vienmēr AI ir licies fenomenāls... Kad Heat draftēja Veidu un viņiem pievienojās Šaks... Nu vot tad bija skaisti laiki Un tad tā pavisam arī nosliecies, ka Heat kā organizācija un spēlētāju kopums ir manējais
Bet, Kad pievienojās LBJ komandai... baigi tas nepatika... Jo vi''s atvilka vius to heitu līdzi... bet nu spēle bija interesanta, fināli, gredzeni... bija forši fanot par to komandu... Kad Veids aizgāja uz Buls.. Lai arī Veids ir mans mīļākais spēlētājs līgā, nu visai maza interese man par Buls bija, principā nekāda Un par Heat arī lkrietni mazinājās, jo tā vairs nebija tā komanda... Jā, interese ir lielāka kā par jebkuru citu ko,mandu, bet nu... vairāk KP6 interesēja nekā Heat... Šobrīd, kad Veids atgriezies... vot, atkal viss ir sastājies vietās... Ir interese atgriezusies...
Žēl, ka Heat zaudēja, bet nu nebija viņiem ko likt pretīm soda laukumā. Sixers vienkārīs uz enerģiju vien nospieda Heat... apspēlēja uz nogurumu utt.
Cerams, ka Veids vēl sezonu padeldēs Heat soliņu Ka nekārs botas uz nagliņas...

  +3 [+] [-]

, 2018-04-25 09:33, pirms 6 gadiem
nauris noviks rakstīja: tadiem ka knicks ir ko aizdomaties ka tadas komandas ka filadelfija un minesota prot gada laika playoff tikt.bet knicks ipasniekam tāpat labi.publika nāk tapat skatities viss vairāk.padzivosim vel arpus playoff.
2017. gadā ar pirmo numuru izvēlēts Fultzs, 2016. gadā ar pirmo numuru izvēlēts Simmons, 2015. gadā ar trešo numuru Okofars, 2014.gadā ar trešo numuru Embīds, 2013.gadā ar sesto numuru izvēlēts Noels un vienpadsmito numuru izvēlēts Wiljamss. Apmēram tā vienā gadā tika, ieskaitot visus neveiksmīgos augstos draftus.

  +4 [+] [-]

, 2018-04-25 09:38, pirms 6 gadiem
Grizzly rakstīja: Pagaidām komentāros pie šī raksta vēl nav, bet pie pārējiem izteikti parādās 76ers fani. Tāpat kā Žalgirim tagad saradušies. Katastrofu sezonās neatminos, ka kāds tur baigi fanotu un justu līdzi, parasti bija kādi divi.

Kura būs nākamā komanda ar fanu blici? Jūta? Un tas sauksies - es kopš Stoktona gluži nē, bet kopš Melouna laikiem jau par viņiem!
Nu un, ka ir saradušies cilvēki, kam patīk 76ers spēle? Ir vairākas kvalitātes, kas raksturo patiku pret 76ers šogad: viņi spēlē sezonā un pēc sezonas ar pārliecību - visā izslēgšanas spēļu sērijā nečīkst par sodiem un neflopo. Simonsa spēle vispār ir kaut kas unikāls ar viņa spēles IQ un ir interesanti paskatīties viņa "highlights". Vārdusakot, ir bauda skatīties uz jaunu, enerģisku basketbolu, kura rezultātā komanda gūst uzvaras.
Nevaru sevi nosaukt par fanu vai ne-fanu, bet es arī iepriekš neskatījos 76ers spēles, jo viņu sezonas uzdevums bija zaudēt un komandā bija 4 garie, kuri nekādā veidā nevarēja nest baudu no spēļu skatīšanās.
Par lojalitāti super stulba wolf piebilde. Mums LV jebkurā gadījumā principā nevienam nav nekāda sakara ASV komandu, kurā nespēlē latvieši. Patīk spēle - patīk komanda. Pēc tās lojalitātes loģikas mums ir jāfano par komandas logo, krāsām, vēsturi un jājūtās piederīgiem konkrētai pilsētai un tās kultūrai.

     [+] [-]

, 2018-04-25 09:54, pirms 6 gadiem
Es, piemēram, kopš Kobe ienāca NBA esmu Lakers fans. Varbūt gadu, divus pēc viņa ienākšanas, kad nu tā basketbola mānija sākās, grūti vairs teikt. Kāpēc lai tas man traucētu turēt īkšķus par citiem klubiem?

Šajos PO esmu par HOU, jo šobrīd liekas, ka tieši viņiem varētu izdoties salauzt GSW (nu.. varbūt). Tā principā, esmu par to, lai izslēgtu Cavs, Thunder, GSW pēc iespējas ātrāk, tīri, lai būtu jautrāka dzīve nākotnē. Nu un, protams, par 76ers, jo tie jaunie gurķi tur labas lietas dara.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 09:56, pirms 6 gadiem
Nejeega rakstīja: Kāda lojlitāte tev var būt pret komandu, ar kuru tev nav nekāda sakara? Es piemēram jūtu līdzi komandām, kurā spēlē man tīkami spēlētāji. šobrīd jūtu līdzi cavs, jo tur spēlē Lebrons, kam sekoju līdzi jau kopš viņa ienākšanas līgā. Sekoju līdzi Igoudalas (lai gan GSW noteikti neatbalstu), Lenarda un citu līdzīga tipa (atlētisku un universālu) spēlētāju sniegumam, tāpēc kad Lebrons beigs karjeru iespējams atbalstīšu Simonsa komandu, lai kura tā būtu. Pat ja komandas sekmes nav spožas, priecājos par spēlētāju parādīto sniegumu. Uzvaru procentam nav nekādas nozīmes, jo tad jau būtu jāatbalsta GSW vai Rockets.
Tieši tā, es arī fanoju jau kopš drafta par LeBronu un fanošu līdz viņš beigs savas profesionālās gaitas NBA. Nav nozīmes kurā komandā viņš spēlēs, turpināšu fanot par to komandu, kur viņš spēlēs.
Patika komentārs par Bambāļiem un fanošanu, pa lielam tā arī ir, mēs tak nedzīvojam kkādā NBA pilsētā. + mūžīgi uzticīgajiem faniem, taču pie mums par to nav jēgas runāt, ko tas dos...

     [+] [-]

, 2018-04-25 10:10, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu, nav arī tik viegli... vai viennozīmīgi tas tā paskāms, katram jau savi knifiņi, kas kur piesaista, vismaz man...
Man patīk Heat komanda kopš sevi atceros, vēl MJ spēlēja, bet Heat bija Glens Raiss, PJ Brauns utt... Patika Šaks un Orlando, pēc tam kopā ar Šaku vēroju Lakers spēles, tad arī kārtīgāk iepazinu Magic (un show time Lakers) laikus Leikeros utt, vļe vienmēr AI ir licies fenomenāls... Kad Heat draftēja Veidu un viņiem pievienojās Šaks... Nu vot tad bija skaisti laiki Un tad tā pavisam arī nosliecies, ka Heat kā organizācija un spēlētāju kopums ir manējais
Bet, Kad pievienojās LBJ komandai... baigi tas nepatika... Jo vi''s atvilka vius to heitu līdzi... bet nu spēle bija interesanta, fināli, gredzeni... bija forši fanot par to komandu... Kad Veids aizgāja uz Buls.. Lai arī Veids ir mans mīļākais spēlētājs līgā, nu visai maza interese man par Buls bija, principā nekāda Un par Heat arī lkrietni mazinājās, jo tā vairs nebija tā komanda... Jā, interese ir lielāka kā par jebkuru citu ko,mandu, bet nu... vairāk KP6 interesēja nekā Heat... Šobrīd, kad Veids atgriezies... vot, atkal viss ir sastājies vietās... Ir interese atgriezusies...
Žēl, ka Heat zaudēja, bet nu nebija viņiem ko likt pretīm soda laukumā. Sixers vienkārīs uz enerģiju vien nospieda Heat... apspēlēja uz nogurumu utt.
Cerams, ka Veids vēl sezonu padeldēs Heat soliņu Ka nekārs botas uz nagliņas...
Protams, ka katram savi knifiņi...neko nesaku, ja kāds jūt līdzi tikai kādai konkrētai komandai. Nesaprotu tikai kāpēc tiek pārmests tiem, kas seko līdzi kādiem spēlētājiem un tikai tām komandām, kurās viņi spēlē. Saprotu vēl, ja pārmet tiem, kas katru gadu maina komandu atkarībā no to rezultātiem, bet citādi...Piemēram pāris gadus atpakaļ sekoju līdz Memfisai kā komandai. Lai arī daudziem nepatīk, man patika viņu demonstrētais basketbols. Nepiekāpīgs un neparocīgs. Tad arī cerēju, ja tituls nespīd Lebronam, tad lai ņem viņi un lai V.Kārters var beigt karjeru ar titulu.

     [+] [-]

, 2018-04-25 10:17, pirms 6 gadiem
Mans viedoklis- fano par ko gribi, galvenais neheito
Piemeram, ja netiek tava komanda Play off vsp, vai ja izkrit pirmaja karta... tas nozime ka vairak nedrikst fanot vai atbalstit kadu citu komandu?
Ja kada atbalstita komanda netiek nemaz play off vai izkrit pirmaja karta.... ja cilveks grib skatities talak speles lidz pat finalam, bus gruti skatities neitrali, tapat gribesies kadu atbalstit vairak vai mazak....
tak lai atbalsta, galvenais, ja vien nedara to debila veida, citus speciali kaitinot utt...
un kad daudzi kladzina- kur peksni radusies fani sixers? kur vini bija ieprieks.....a kur viniem bija jabut? Tad kad sixers regulari zaudeja un tankojas, viniem vajadzeja nepartraukti atgadinat par sevi? logiski ka ja komandai neiet, tad nav nekada iemesla pie katra raksta atgadinat par sevi.... tas ir tikai normali, ka zaudejuma gadijuma, vai grutos laikos, ir klusums...(iznemot tos gadijumos kad Lohi pirms spelem kladzina nezcik daudz un platas ka uzvares cempi utt- ka spilgts piemers Cuvaki un valero )
ir ari tadi gadijumi, kad p[ajauta cilvekam par ko vins fano skatoties speli.....sis atbild- "par tiem zalajos kreklos " jo vins nezin nemaz kas spele bet paskatities grib un atbalstit kadu ....
tapec nevar ta tiesat, par ko kurs fano.... lai fano par ko grib, ja vien speciali nekaitina citus ar dumam frazem un izteikumiem ..

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 10:34, pirms 6 gadiem
Malači Celtics, bez līderiem spē uzvarēt! Nākotnē būs titula pretendenti!

  +2 [+] [-]

, 2018-04-25 10:37, pirms 6 gadiem
Bostonas jaunā maiņa ārda ārā Bucks, kuriem visi spēlētāji ir ierindā, bail iedomāties, kas būtu, ja spēlēt Unkulis ar Haywardu!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 10:49, pirms 6 gadiem
G-POWER rakstīja: Mans viedoklis- fano par ko gribi, galvenais neheito
Tagad jau jebkurš tiek uzskatīts par heiteri, ja nefano par populārajām blicēm vai spēlētājiem.. varu pateikt, ka esmu pacers atbalstītājs, bet tūlīt man kāds uzrakstīs, ka esmu Cavs/Lebrona heiteris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-25 11:19, pirms 6 gadiem
raiversons rakstīja: Tagad jau jebkurš tiek uzskatīts par heiteri, ja nefano par populārajām blicēm vai spēlētājiem.. varu pateikt, ka esmu pacers atbalstītājs, bet tūlīt man kāds uzrakstīs, ka esmu Cavs/Lebrona heiteris.
Nu tie cilveki nav ipasi gudri, kas uzreiz visus uzskata par heiteriem
heiteri ir tie, kam galvenais ir kadu nodilst, pie jebkuras mazakas iespejas vai kludas, regulari noliek un apliek..... normaliem cilvekiem nav problemu padiskutet sava starpa un izteik savus viedoklus un skatijumus...
p.s viedoklim jabut pamatotam un argumentetam, nevis vnk kaut kas ieblauties un pakaitinat citus un pieverst sev uzmanibu

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 11:57, pirms 6 gadiem
ensure rakstīja: Es, piemēram, kopš Kobe ienāca NBA esmu Lakers fans. Varbūt gadu, divus pēc viņa ienākšanas, kad nu tā basketbola mānija sākās, grūti vairs teikt. Kāpēc lai tas man traucētu turēt īkšķus par citiem klubiem?

Šajos PO esmu par HOU, jo šobrīd liekas, ka tieši viņiem varētu izdoties salauzt GSW (nu.. varbūt). Tā principā, esmu par to, lai izslēgtu Cavs, Thunder, GSW pēc iespējas ātrāk, tīri, lai būtu jautrāka dzīve nākotnē. Nu un, protams, par 76ers, jo tie jaunie gurķi tur labas lietas dara.
Es arī kopš Kobes un Šaka tikai un vienīgi par LAL. Šī sezona jau bija tīkamāka. Cerams, jaunie progresēs un izdosies dabūt Džordžu, tad var atkal sākt domāt par PO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-04-25 13:50, pirms 6 gadiem
RealMadrid#3 rakstīja: Es arī kopš Kobes un Šaka tikai un vienīgi par LAL. Šī sezona jau bija tīkamāka. Cerams, jaunie progresēs un izdosies dabūt Džordžu, tad var atkal sākt domāt par PO.
Es arī no tiem Kobes un Šaka laikiem par Lakers. Bet līdzīgi kā citi te jau izteicās, tad esmu tā teikt dusošais fans, jo pagaidām nav jēga liela par viņiem iespringt, jo PO zonā negrozās. Gaidu un ceru, ka kaut kad būs atkal uzplaukums. Bet jāsaka, ka es arī vairāk spēlētāju fans, un kopš Lakeros vairs nav Kobes, tad interese par šo komandu ir krietni mazāka. Bet, ja uz šo komandu aizietu kāds man tīkams spēlētājs, piemēram, Lenards vai Karijs, tad būtu ļoti interesanti atkal sekot šai komandai.
Pēdējos gados gan vairāk visam sekoju tieši KP dēļ, un viņa panākumi arī ir galvenais, par ko izteikti fanoju. Pārējais ir vienkārši komandas, kuru spēle (vai tās spēlētāji) man patīk un kurām novēlu panākumus - GSW, Bostona, Jūta. Bostonu tiešām es redzu kā nākamo gadu dominējošu komandu Austrumos, jo šie jaunie ir vnk fenomenāli, ko šobrīd rāda jau pirmajā gadā. Arī Sixers spēle, protams, ir pārsteidzoša un prieks par šo komandu, bet kaut kā tomēr nesaista.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-25 19:26, pirms 6 gadiem
Šis jau tomēr nebija galvenais notikums šovakar Philadelphia!! Tauta bija patīkami satraukusies par vienu citu lietu,pats vaininieks bij ieradies arēnā!