Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Pacers" atspēlējas un atgūst vadību pret Klīvlendu, Milvokī pirmā uzvara

Krišs Upenieks

"Pacers" atspēlējas un atgūst vadību pret Klīvlendu, Milvokī pirmā uzvara
Indiānas "Pacers''
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas turnīra ietvaros šonakt aizvadītas trīs spēles, kurās pie uzvarām tika Indiānas ''Pacers'', Vašingtonas ''Wizards" un MIlvokī ''Bucks'' komandas.

Klīvlenda pirmajās divās spēlēs pret "Pacers" savā laukumā izcīnīja tikai vienu uzvaru, bet šonakt viesos pirmajā ceturtdaļā demonstrēja pārliecinošu basketbolu abos laukuma galos, pirmās 12 minūtes noslēdzot ar 31:20 pārsvaru. Otrajā ceturtdaļā ''Pacers'' ne uz brīdi netika tuvāk par sešiem punktiem, pie tam puslaika izskaņā ''Cavaliers'' vēl padevās labs izrāviens, kā rezultātā komanda ieguva diezgan komfortablu plus 17 - 57:40.

Trešās ceturtdaļas sākumā ''Cavaliers'' pārsvars ilgāku laiku turējās padsmit punktu robežās, taču pagalam vāji Klīvlenda nospēlēja ceturkšņa otro daļu - kopumā 12 minūtēs ''Cavaliers'' guva tikai 12 punktus, un Indiāna pietuvojās līdz 63:69. ''Pacers'' turpināja spēlēt pārliecinoši un 53,7 sekundes pirms beigām sasniedza septiņu punktu handikapu - 91:84. Izskaņā ''Cavaliers'' spēja radīt intrigu, Smits pēdējā sekundē nerealizēja tālmetienu, un "Pacers'' uzvarēja ar 92:90.

''Pacers'' sastāvā lielisku spēli aizvadīja horvāts Bojans Bogdanovičs, kurš izcēlās ar 30 punktiem, realizējot septiņus no deviņiem tālmetieniem. ''Cavaliers'' sastāvā līdera cienīgu spēli atkal demonstrēja Lebrons Džeimss - 28 punkti, 12 atlēkušās bumbas un astoņas rezultatīvas piespēles. Sērijā ''Pacers'' izvirzījusies vadībā ar 2-1.

Teicamu uzbrukuma basketbolu savā laukumā parādījusi Vašingtonas ''Wizards'', kas tikai ceturtajā ceturtdaļā nesasniedza 30 gūto punktu robežu, bet visā spēlē apspēlēja Toronto ''Raptors'' ar 122:103. Džons Vols uzvarētāju sastāvā sakrāja 28 punktus, 14 rezultatīvas piespēles un sešas bumbas zem groziem. 28+4+4 Bredlijam Bīlam. Demārs Derouzans ''Raptors'' rindās izcēlās ar 23 punktiem. ''Wizards'' šī bija pirmā uzvara aizvadītajās trīs sērijas spēlēs.

Pirmais panākums trīs mačos arī Milvokī ''Bucks'', kas šonakt savā laukumā ar 116:92 pieveica Bostonas ''Celtics''. Labus pamatus uzvarai ''Bucks'' ielika jau spēles pirmajā ceturtdaļā, kurā ielaida tikai 12 punktus un iekrāja 15 punktu handikapu (27:12). Kriss Midltons bija labākais ar 23 punktiem, astoņām atlēkušajām bumbām un septiņām rezultatīvām piespēlēm. ''Celtics'' sastāvā 16 punkti Elam Horfordam.

1 2 37 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2018-04-21 09:15, pirms 6 gadiem
Kam nav vienaldzīgs Latvijas futbola liktenis - izlasiet un rīkojaties!
SASPERJODS: Aicinājums Latvijas futbola...

Pacers malači!!!

  +6 [+] [-]

, 2018-04-21 09:19, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kam nav vienaldzīgs Latvijas futbola liktenis - izlasiet un rīkojaties!
SASPERJODS: Aicinājums Latvijas futbola...

Pacers malači!!!
Nedomaju, ka daudzi satraucas par sho amatieru sporta veidu. Varaties sava sulaa.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 09:21, pirms 6 gadiem
Nu šo sēriju domājams paņems, bet jo tālāk, jo lielākas briesmas būs. Laimam izskatās, ja Rockets neuzvarēs GSW, tad atkal vecais sūda uzvarētājs GSW

     [+] [-]

, 2018-04-21 09:26, pirms 6 gadiem
Varēja turku uzlaist uz laikuma. Tompsons arī netiek vispār izmantots.

  +4 [+] [-]

, 2018-04-21 09:44, pirms 6 gadiem
Straka rakstīja: Varēja turku uzlaist uz laikuma. Tompsons arī netiek vispār izmantots.
Tompsonam tikko bērns piedzima. Bet viņš krāpa sievu un viņa to uzzināja tieši pirms dzemdībām. Tompsons vispār tagad dzīvo pie Džeimsa. lol

  +4 [+] [-]

, 2018-04-21 09:53, pirms 6 gadiem
lai arī esmu par Cavs, šiem jāiet vnk atpūsties.. nav ko viņiem darīt PO. One man show.

     [+] [-]

, 2018-04-21 09:53, pirms 6 gadiem
loook ploik! rakstīja: Tompsonam tikko bērns piedzima. Bet viņš krāpa sievu un viņa to uzzināja tieši pirms dzemdībām. Tompsons vispār tagad dzīvo pie Džeimsa. lol
Kam mums tās melņu ziepju operas?

  +2 [+] [-]

, 2018-04-21 09:56, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Kam mums tās melņu ziepju operas?
Izskaidroju kāpēc viņš nespēle.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 10:01, pirms 6 gadiem
Mandaliina rakstīja: lai arī esmu par Cavs, šiem jāiet vnk atpūsties.. nav ko viņiem darīt PO. One man show.
Nu vakar tā gluži nebija. Sākumā centās Love iespēlēt. Un visu spēli gaidīju One man show un tā viņš arī neparādījās. Ja neskaita divus truļus pēc kārtas, kad vajadzēja pievilkt.

Nekas. Būs džekiem atkal kaut kas jāpadomā pirms 4. spēles.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 10:03, pirms 6 gadiem
Mandaliina rakstīja: lai arī esmu par Cavs, šiem jāiet vnk atpūsties.. nav ko viņiem darīt PO. One man show.
Nu ne gluži. Pirmais puslaiks jau bija normāls. Beidzot izskatījās, ka Cavs spēlē nevis skatās tikai ko Lebrons izdarīs. Cīņa pie sava groza gan joprojām kliboja. Otrajā puslaikā gan atkal šīs sezonas Cavs ieslēdzās un tad arī dabūja pa pakaļu. Tā ka principā lai sēriju paceltu jautājums ir tikai vai paši Cavs spēlēs vai nē.

     [+] [-]

, 2018-04-21 10:08, pirms 6 gadiem
Mandaliina rakstīja: lai arī esmu par Cavs, šiem jāiet vnk atpūsties.. nav ko viņiem darīt PO. One man show.
man gan šķiet, ka tieši otrādāk. Ja nebūtu Cavs PO, tad nebūtu par ko runāt, cepties utt utt un PO liktos uz pusi garlaicīgāks. Tātad ceru, ka neizkritīs pirmajā kārtā.

     [+] [-]

, 2018-04-21 10:17, pirms 6 gadiem
Vašingtonai nebija ticība, bet pārējais bija gaidāms...

     [+] [-]

, 2018-04-21 10:18, pirms 6 gadiem
Tas Smita gājiens beigās bija vienkārši ģeniāls, Lebrons ar Lovu jau runāja kā izspēlēt beigās, bet Šmits vienkārši paķer bumbu un skrien mest zilo no centra
Joprojām neticas ka šitie paceri būs tie kas apturēs Lebronu austrumos

     [+] [-]

, 2018-04-21 10:21, pirms 6 gadiem
Bet vispār, jāsaka godīgi... Turu īkšķus, ka Cavs tiks tālāk.
Protams, vēlos, lai arī Heat izslēdz Sixers, bet tas kkā nepārliecina... Bet atpakaļ pie Cavs... Ja Cavs netiek tālāk, tad vienīgā play-off intriga paliek rietumu konferences pusfināls GSW pret Hjūstonu... tas arī vis..
Jā austrumos būs kapiņš, būs interesantas, jaunas komandas... Bet azarts skatīties - nekāds...
īsti nefanojot pat par Cavs, bez viņiem play-off būs garlaicīgs...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 10:23, pirms 6 gadiem
Cavs sogad ir vajaki neka pagajuso gadu.
No stabiliem speletajiem tikai Dzeims.Irvingu ta ari nevar aizstat ar labiem lomu speletajiem.
Sogad Dzeims ir loti atkarigs no biedru speles.Vins var atdot piespeles cik grib,bet ko darit,ja nevar neviens trapit.
Otraja spele butiba uzvareja ,jo monstruala spele vinam+Korvers saladeja.
Uzvarai Cavs vajag,lai snaiperiem krit.
Nav jau viniem citu ierocu pret Pacers.Turneru+Jangu,Saboni viniem nav ar ko apturet.Tatad jaspele no perimetra mana skatijuma.Bet perimetrs viniem ar Smitu prieksgala ir "ka pa vilniem".
Par Oladipo segsanu vispar nav verts runat

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 10:34, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet vispār, jāsaka godīgi... Turu īkšķus, ka Cavs tiks tālāk.
Protams, vēlos, lai arī Heat izslēdz Sixers, bet tas kkā nepārliecina... Bet atpakaļ pie Cavs... Ja Cavs netiek tālāk, tad vienīgā play-off intriga paliek rietumu konferences pusfināls GSW pret Hjūstonu... tas arī vis..
Jā austrumos būs kapiņš, būs interesantas, jaunas komandas... Bet azarts skatīties - nekāds...
īsti nefanojot pat par Cavs, bez viņiem play-off būs garlaicīgs...
Raķetes ar GSW var tikties tikai konferences finālā.

     [+] [-]

, 2018-04-21 10:34, pirms 6 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Cavs sogad ir vajaki neka pagajuso gadu.
No stabiliem speletajiem tikai Dzeims.Irvingu ta ari nevar aizstat ar labiem lomu speletajiem.
Sogad Dzeims ir loti atkarigs no biedru speles.Vins var atdot piespeles cik grib,bet ko darit,ja nevar neviens trapit.
Otraja spele butiba uzvareja ,jo monstruala spele vinam+Korvers saladeja.
Uzvarai Cavs vajag,lai snaiperiem krit.
Nav jau viniem citu ierocu pret Pacers.Turneru+Jangu,Saboni viniem nav ar ko apturet.Tatad jaspele no perimetra mana skatijuma.Bet perimetrs viniem ar Smitu prieksgala ir "ka pa vilniem".
Par Oladipo segsanu vispar nav verts runat
Neviens cits nevar 20 punktus sasniegt. Turklāt tikai daži var vairāk par 10 punktiem iemest. Džeimsam šādā spēlē grūti savākt 10 piespēles.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-21 10:38, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet vispār, jāsaka godīgi... Turu īkšķus, ka Cavs tiks tālāk.
Protams, vēlos, lai arī Heat izslēdz Sixers, bet tas kkā nepārliecina... Bet atpakaļ pie Cavs... Ja Cavs netiek tālāk, tad vienīgā play-off intriga paliek rietumu konferences pusfināls GSW pret Hjūstonu... tas arī vis..
Jā austrumos būs kapiņš, būs interesantas, jaunas komandas... Bet azarts skatīties - nekāds...
īsti nefanojot pat par Cavs, bez viņiem play-off būs garlaicīgs...
Fināls tāpat vienos vārtos būs, maksimums 1 spēli rietumi atdos, vienalga vai tie ir Rockets vai warriors.
Process pret dinozauriem būtu interesants konferences fināls.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-21 10:46, pirms 6 gadiem
Krasava Pacers. Bucks arī malači, izcēluši pirmo spēli kā arī Wizards.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 10:56, pirms 6 gadiem
Bucks sešās!
LeSuit būs grūti ja zaudēs nākamo spēli Pacers.

     [+] [-]

, 2018-04-21 10:59, pirms 6 gadiem
Bucks izdemolēja Bostonas uzbrukumus ar saviem dominējošajiem blokiem!
https://www.youtube.com/watch?v=n4N...

     [+] [-]

, 2018-04-21 11:28, pirms 6 gadiem
raveetaajs rakstīja: Raķetes ar GSW var tikties tikai konferences finālā.
To arī biju domājis.

     [+] [-]

, 2018-04-21 11:35, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu ne gluži. Pirmais puslaiks jau bija normāls. Beidzot izskatījās, ka Cavs spēlē nevis skatās tikai ko Lebrons izdarīs. Cīņa pie sava groza gan joprojām kliboja.
par to jau stāsts, KL ir lēns pelmenis (bez "uguntiņas" defā), KK vairs nav nekāds snaiperis. LJ viens pats neizvilks šo sēriju, nu 1:3 varbūtība. Pārējie tur vnk skraida, nu izņemot NancyJr kas epizodiski labi iedanko.

     [+] [-]

, 2018-04-21 11:59, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Bucks izdemolēja Bostonas uzbrukumus ar saviem dominējošajiem blokiem!
https://www.youtube.com/watch?v=n4NXzIvnGpc
Sērija ir 2-1. Celtics rookie's izdemolēja pirmajās divas spēlēs un redzēsim, ka tālāk ies.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-21 12:12, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet vispār, jāsaka godīgi... Turu īkšķus, ka Cavs tiks tālāk.
Protams, vēlos, lai arī Heat izslēdz Sixers, bet tas kkā nepārliecina... Bet atpakaļ pie Cavs... Ja Cavs netiek tālāk, tad vienīgā play-off intriga paliek rietumu konferences pusfināls GSW pret Hjūstonu... tas arī vis..
Jā austrumos būs kapiņš, būs interesantas, jaunas komandas... Bet azarts skatīties - nekāds...
īsti nefanojot pat par Cavs, bez viņiem play-off būs garlaicīgs...
Lai kura no Austrumu komandām netiktu finālā, tāpat favorīts nāks no Rietumiem - lai tie būtu Rockets, Warriors vai vēl sazin kas.
Par Cavs uzvaru. Redz, ja Cavs līdz šim būtu demonstrējuši saturīgu sniegumu, bet Pacers priekš viņiem būtu vnk neparocīgs pretinieks, tad jā - varētu cerēt, ka Cavs tiks finālā un, no visām iespējamām Austrumu komandām, izrādīs vislielāko pretestību un reālas cerības uz gredzeniem. Taču situācija, diemžēl, ir tāda, ka Cavs šobrīd nav neērto pretinieku - viņi paši spēlē slikti un nav absolūtu nekādas garantijas, ka, brīnumainā kārtā tiekot pusfinālā vai finālā, tagad nu veči saņemsies un uztaisīs baigo intrigu cīņā par titulu. Reāli - Cavs šobrīd iekāš Paceriem nevis tādēļ, ka Pacers viņiem ir neērts pretinieks, bet gan tādēļ, ka Pacers vienkārši ir spēcīgāki. Nu nespēs Lebrons līdz pat finālam, katras sērijas 4 mačos samest 50 punktus ar superprecizitāti, lai komanda uzvarētu. LJ - 50+10+10 - tā, pagaidām, ir vienīgā Cavs uzvaru recepte. Skumji... vēl jo vairāk tādēl, ka, tīri teorētiski, ieliekot Lebronu gandrīz jebkurā citā patreiz PO fāzē esošajā komandā, tā automātiski kļūtu par reālākajiem contenderiem uz titulu.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 12:19, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Sērija ir 2-1. Celtics rookie's izdemolēja pirmajās divas spēlēs un redzēsim, ka tālāk ies.
Bucks nebija ieskrējušies, lai vai kā, Bucks tiks tālāk.

     [+] [-]

, 2018-04-21 12:45, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Bucks nebija ieskrējušies, lai vai kā, Bucks tiks tālāk.
Arī var piekrīst, bet es domāju tev var izšķirties pat 7 spēlē.

     [+] [-]

, 2018-04-21 12:46, pirms 6 gadiem
Drausmīgais otrais puslaiks iegāza. Tapat domaju, ka Cavs pacels šo sēriju un tiks līdz finālam, kur bez variantiem. Nav Betmenam Robina... šis tagad dziedē traumu Bostonā. Tā čempionu formula ir apmēram skaidra - 2-3 zvaigznes + ļoti labi role playeri + visi kapā defā. Cavs pašlaik ir tikai viena zvaigzne + zvaigznīte Lovs, kurš nerada to labāko sniegumu. Role playeri pašlaik nekādi. Clarkson ar Hudu pazuduši pārējie arī tikai epizodiski kaut ko izšauj. Ja komandas trešais labakais spēlētajs ir JR, tad Lebronam, lai droši tiktu līdz finālam, palīgā vajadzētu pusiju vai veselu Kawhi.
Kamēr pretiniekiem nebūs 4 uzvaras, tikmēr manās acīs Cavs (Lebrons) būs Austrumu favorīti.

P.S. Kā rāda pieredze - pat ar divām megazvaigznēm + jēdzīgu supportu var būt par īsu finālam (OKC ar pusiju un Raselu ierindā). Tapēc jau šams aizmuka pie GSW 3 allstariem.
#valjeroakachubakapakrumiem #Lebrons>pusijs

     [+] [-]

, 2018-04-21 13:04, pirms 6 gadiem
Animalz pussy ko nedevi sektoru arēna? #PaKrūmiem!
Nevajag jau te atmazkas jau pēc game 3 meklēt
Cavs nespēlē ka komanda un defs ir nulle!
Viņiem vispirms vajag treneri!
Citi skandina ka ja Spurs metienu procents būtu tad uzvilktu GSW, bet neredz to ka GSW defs neļauj mest iekšā! GSW starting five visi KD, Igijs, Klejs, Grins un pat McGee ir izcili aizsardziba!
GO GSW, GO 76ers!

     [+] [-]

, 2018-04-21 13:07, pirms 6 gadiem
Kā LBJ nespēja nosegt Bogdanu? Zēns sācis pagalam slinkot aizsardzībā, riktīgs caurums palicis, pat atpakaļ neskrien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-04-21 14:46, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Lai kura no Austrumu komandām netiktu finālā, tāpat favorīts nāks no Rietumiem - lai tie būtu Rockets, Warriors vai vēl sazin kas.
Par Cavs uzvaru. Redz, ja Cavs līdz šim būtu demonstrējuši saturīgu sniegumu, bet Pacers priekš viņiem būtu vnk neparocīgs pretinieks, tad jā - varētu cerēt, ka Cavs tiks finālā un, no visām iespējamām Austrumu komandām, izrādīs vislielāko pretestību un reālas cerības uz gredzeniem. Taču situācija, diemžēl, ir tāda, ka Cavs šobrīd nav neērto pretinieku - viņi paši spēlē slikti un nav absolūtu nekādas garantijas, ka, brīnumainā kārtā tiekot pusfinālā vai finālā, tagad nu veči saņemsies un uztaisīs baigo intrigu cīņā par titulu. Reāli - Cavs šobrīd iekāš Paceriem nevis tādēļ, ka Pacers viņiem ir neērts pretinieks, bet gan tādēļ, ka Pacers vienkārši ir spēcīgāki. Nu nespēs Lebrons līdz pat finālam, katras sērijas 4 mačos samest 50 punktus ar superprecizitāti, lai komanda uzvarētu. LJ - 50+10+10 - tā, pagaidām, ir vienīgā Cavs uzvaru recepte. Skumji... vēl jo vairāk tādēl, ka, tīri teorētiski, ieliekot Lebronu gandrīz jebkurā citā patreiz PO fāzē esošajā komandā, tā automātiski kļūtu par reālākajiem contenderiem uz titulu.
Ja ne traumas, tad pilnīgi noteikti Rietumi ceļ kausu... Tur nav variantu... Tāpat kā piekrītu, ka Cavs ir vāji... Nu tiešām vāji, un LBJ lai kā arī censtos un cik necilvēcīgi labs viņš būtu, nav vairs nekāds puika, nevar viņš visos galos spēlēt All-star līmenī, tomēr 15! sezona... Saprotu... Bet nu, tāpat gribas, lai tiek vismaz līdz konferences finālam, vieglāk gan viņam nepaliks... nākamajās kārtās tās komandas būs vēl spēcīgākas, turklāt tieši groza apakšā, kas Cavs nav vispār. Bet ja arī zaudēs... Nu cepuri nost.. Paldies LBJ par šovu 7 vai cik finālu garumā... kaut kad tam bija jānotiek... bez pārmetumiem Lielai daļai spēlētāju NBA karjera nav pat tik gara

  +2 [+] [-]

, 2018-04-21 15:50, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Tas Smita gājiens beigās bija vienkārši ģeniāls, Lebrons ar Lovu jau runāja kā izspēlēt beigās, bet Šmits vienkārši paķer bumbu un skrien mest zilo no centra
Joprojām neticas ka šitie paceri būs tie kas apturēs Lebronu austrumos
Piekrītu, LeBrons iepriekš trīs 3pt pēc kārtas ielika, ceturtais garām, bet nu bļāviens.. Kā Pols Džordžš teica - izšķirošais metiens būtu jāmet līderim . Labi, varēja Smits mest, bet Nejau tādu kirpiču, atrodi maksimāli labu iespēju metienam, nevis tādu ķieģeli .
Arī neticu, ka pacers apturēs LBJ, kamēr šī sērija nav galā, favorīti ir CAVS, Beigās daudz netrūka lai izvilktu, bet šitā izsēt 17 punktus . Lai gan pagāšgad Klīvlenda tieši pret pacers uzstādīja rekordu un atspēlējās no - 27. Pat pēdējā ceturtdaļā CAVS bija +10, jāsaņemas..

     [+] [-]

, 2018-04-21 17:12, pirms 6 gadiem
kur ir izslavētā Lebrona Play off aizsardzība ?
viņš ir viens no neefektīvākajiem spēlētājiem līgā tieši aizsardzībā

  -1 [+] [-]

, 2018-04-21 17:47, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: kur ir izslavētā Lebrona Play off aizsardzība ?
viņš ir viens no neefektīvākajiem spēlētājiem līgā tieši aizsardzībā
nepierauj bikses no prieka!
Tadu heiteru & loxu ka tu, viedoklis pie vienas vietas!
jo pamatojuma nekad nekada sakariga nav, tik heitosana pie jebkuras mazakas izdevibas.....
un NE, nav normali salidzinat LBJ veikumu, kad visa komanda speleja labi, pret to ka komanda spele parsvara sosezon.... bet Tev jau ka heiterim, ka tik ievemt kko
1 2 37 komentāri