Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kurucam pirmais oficiālais Ņujorkas derbijs

Ints Megnis
Ints Megnis

Kurucam pirmais oficiālais Ņujorkas derbijs
Rodions Kurucs, Foto: AFP / Scanpix

Talantīgais latvietis Rodions Kurucs jau savā otrajā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlē šonakt aizvadīs Ņujorkas derbiju - viņa pārstāvētā Bruklinas "Nets" komanda uzņems Ņujorkas "Knicks", kurai vēl ilgāku laiku nevarēs palīdzēt Kristaps Porziņģis. Spēles sākums plkst. 2:30 pēc Latvijas laika.

"Nets" savu NBA sezonu iesāka pirms divām dienām, kad ar 100:103 piekāpās Detroitas "Pistons". Šajā mačā Kurucs kļuva par piekto latvieti NBA, 11 nospēlētās minūtēs izceļoties ar trim punktiem. Tikmēr "Knicks" sezonas ievadmačā ar 126:107 sagrāva Atlantas "Hawks".

Šobrīd neviena no šīm komandām netiek uzskatīta par izslēgšanas turnīra pretendenti, bet tās abas cer turpināt pārbūves procesu, veidojot konkurētspējīgus sastāvus. "Knicks" iepriekšējo reizi izslēgšanas turnīrā spēlēja 2013. gadā, kad uzvarēja 54 spēlēs, bet kopš tā laika vienība nav spējusi gūt vairāk par 37 panākumiem 82 mačos. Savukārt "Nets" to iepriekšējo reizi paveica 2015. gadā.

Sezonas pirmajā mačā "Nets" atkārtoja scenāriju, kāds bieži tika piedzīvots iepriekšējā sezonā - tā nokļuva lielos mīnusos, tad atspēlējās un līdzīgā cīņā zaudēja. Pēdējos divos komandas uzbrukumos Keriss Levērs pieļāva kļūdu un Džo Heriss netrāpīja sarežģītu tālmetienu, kas būtu atnesis pagarinājumu.

"Mēs atspēlējāmies, spēlējām labi, utt, utt, utt. Līdzīgi kā pagājušajā sezonā," pēc mača pauda "Nets" aizsargs Spensers Dinvidijs. "Mums neizdevās noslēgt maču. Šī problēma ir jāatrisina un jāsper nākamais solis."

Levērs mačā izcēlās ar 27 punktiem, atkārtojot karjeras rekordu, kamēr Dinvidijs piebalsoja ar 23 punktiem.

"Mums bija iespējas," teica "Nets" galvenais treneris Kenijs Atkinsons. "Mums bija brīvi metieni, kas nekrita grozā. Mēs vienkārši nespējām noslēgt maču, tomēr domāju, ka spēlē bija daudz pozitīvā."

Savukārt "Nets" vairāk cer uz D'Andželo Raselu, kurš iemeta astoņus punktus, bet nespēlēja pēdējās 18 minūtes. Tāpat "Nets" rindās pašlaik savainoti ir Rondajs Holiss-Džefersons, Demārs Kerols, Alens Krabe un Šabazs Neipjērs. Pašlaik par Krabes atgriešanos pilnīga skaidrība nav, bet Holiss-Džefersons varētu spēlēt jau piektdien.

Kopš pārcelšanās uz Bruklinu "Nets" komanda uzvarējusi piecas no sešām sezonas pirmajām spēlēm savā laukumā. Tiesa, pērn tai Ņujorkas derbijā klājās ļoti grūti - "Knicks" uzvarēja visos četros savstarpējos mačos ar vidēji 14,8 punktu pārsvaru, tomēr tie tika aizvadīti pirms Porziņģa traumas. "Knicks" uzvarējusi astoņas no pēdējām 12 pēdējām savstarpējām spēlēm.

Tikmēr "Knicks" sezonas ievada mačā aizvadīja lielisku otro ceturtdaļu, kad iemeta 49 punktus, kaut pirms tam duelis bija sākts ar deviņiem neprecīziem metieniem pēc kārtas. Šajā otrajā ceturtdaļā 16 punktus guva Tims Hārdevejs juniors, kuram mačā kopā bija 31 punkts.

"Viņš spēlēja lieliski. Aicināju viņu veikt pāris korekcijas uzbrukumā un viņš to paveica. Aizsardzībā viņš spēlē ļoti augstā līmenī, tomēr izaicinu viņu darīt vēl vairāk," pēc debijas mača komandā par Hārdeveju teica galvenais treneris Deivids Fizdeils.

Abas komandas savā starpā arī aizvadīja divas pirmssezonas pārbaudes spēles, uzvaras dalot uz pusēm.

"Domājat, ka es teikšu, ka šogad "Knicks" būs labāka par mums? Mums bija gandrīz vienāda uzvaru un zaudējumu attiecība pagājušajā sezonā, un viņu labākais spēlētājs Kristaps Porziņģis nespēlēs vismaz līdz februārim," nesen asumus attiecībās ar "Knicks" faniem uzkurināja Dinvidijs. "Es cienu visus NBA, tomēr nedomāju, ka viņi šosezon būs labāki par mums."

Izmantotie resursi:
Knicks vs. Nets - Game Preview - October 19,...
https://nypost.com/2018/10/12/nets-...

1 2 41 komentārs

 +11 [+] [-]

, 2018-10-19 18:08, pirms 6 gadiem
Par labu debiju! Mums ir 3 NBA speletaji! Kaut kas neticams!!!

     [+] [-]

, 2018-10-19 18:16, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Par labu debiju! Mums ir 3 NBA speletaji! Kaut kas neticams!!!
Potenciāli pat 5, nu tā reāli laikam tomēr 3. Neredzu es Timmu (lai gan draftēts) un Pasečņiku iekš NBA.

     [+] [-]

, 2018-10-19 18:28, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Potenciāli pat 5, nu tā reāli laikam tomēr 3. Neredzu es Timmu (lai gan draftēts) un Pasečņiku iekš NBA.
Timmas spēles stils un ķermeņa uzbūve tieši varētu ļaut spēlēt NBA. Jāsāk būtu tik no apakšas - jautājums vai viņš pats vispār gribētu?

     [+] [-]

, 2018-10-19 18:33, pirms 6 gadiem
quarterr rakstīja: Timmas spēles stils un ķermeņa uzbūve tieši varētu ļaut spēlēt NBA. Jāsāk būtu tik no apakšas - jautājums vai viņš pats vispār gribētu?
nē negribētu, viņam jau bija piedāvājums starpsezonā iet uz Orlando kā 12.spēlētajam

  +3 [+] [-]

, 2018-10-19 19:07, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē negribētu, viņam jau bija piedāvājums starpsezonā iet uz Orlando kā 12.spēlētajam
Kādas muļķības! Viņš gribētu un labas sezonas rezultātā ar lielāko prieku ietu uz NBA, bet ne kā 12 spēlētājs. Viņš ir tajā posmā kad ir jāspēlē un es pilnībā piekrītu, labākāk spēlēt maķenīt zemākā līmenī Eirolīgā kā NBA pastarītē sedēt uz bankas..

  +2 [+] [-]

, 2018-10-19 19:19, pirms 6 gadiem
Timmam vispār nekādas stabilitātes nav. Kompleksija varbūt arī atljauj, bet shitais vecuma prasītos lielāks briedums. nedomaju, ka ir reāli vēl sapņot par nba. Toties Eiropā gan var pacelt gan savu limeni, gan arī summas, kas ienāk maciņa )

  +4 [+] [-]

, 2018-10-19 19:39, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Potenciāli pat 5, nu tā reāli laikam tomēr 3. Neredzu es Timmu (lai gan draftēts) un Pasečņiku iekš NBA.
Labak 10 speletaji stipros EL klubos, neka 5 NBA, no kuriem 2-3 sez uz benka...

  +3 [+] [-]

, 2018-10-19 19:57, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Labak 10 speletaji stipros EL klubos, neka 5 NBA, no kuriem 2-3 sez uz benka...
10 stabili EL un 5 NBA (no kuriem 2-3 rezervisti) - nebūtu slikti, tas gan.

     [+] [-]

, 2018-10-19 20:23, pirms 6 gadiem
Vairāki savainotie Nets atgriežas, tākā nez vai Kurucs sonakt spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-19 20:24, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Potenciāli pat 5, nu tā reāli laikam tomēr 3. Neredzu es Timmu (lai gan draftēts) un Pasečņiku iekš NBA.
Timma un Pasečņiks diezvai, bet Žagars gan, es domāju, spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2018-10-19 20:40, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: Kādas muļķības! Viņš gribētu un labas sezonas rezultātā ar lielāko prieku ietu uz NBA, bet ne kā 12 spēlētājs. Viņš ir tajā posmā kad ir jāspēlē un es pilnībā piekrītu, labākāk spēlēt maķenīt zemākā līmenī Eirolīgā kā NBA pastarītē sedēt uz bankas..
sisties no apakšas viņš nevēlas

  +1 [+] [-]

, 2018-10-19 20:45, pirms 6 gadiem
chris_lochmelis_107934 rakstīja: Timmam vispār nekādas stabilitātes nav. Kompleksija varbūt arī atljauj, bet shitais vecuma prasītos lielāks briedums. nedomaju, ka ir reāli vēl sapņot par nba. Toties Eiropā gan var pacelt gan savu limeni, gan arī summas, kas ienāk maciņa )
Jap.. un Bertāns kā kāds 8. nr. komandā kādu piķi ierausa?

  +1 [+] [-]

, 2018-10-19 21:02, pirms 6 gadiem
Šī varētu būt tā reize kad Bruklinas “Nets” varētu parādīt, ka viņiem arī ir latvietis kurš māk spēlēt basketbolu. 🙂

  +1 [+] [-]

, 2018-10-19 21:09, pirms 6 gadiem
Dāvim Bertānam 2 sezonās 14 miljoni, stipri šaubos ka Eiropā 10 sezonas var tik daudz nopelnīt

     [+] [-]

, 2018-10-19 21:10, pirms 6 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Dāvim Bertānam 2 sezonās 14 miljoni, stipri šaubos ka Eiropā 10 sezonas var tik daudz nopelnīt
var, labākajiem pat vairāk maksā sezonā, tā pati milāna naudu netaupa

  +1 [+] [-]

, 2018-10-19 21:15, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: var, labākajiem pat vairāk maksā sezonā, tā pati milāna naudu netaupa
Milana maksa 7 mlj. sezona??? Nopietni?

     [+] [-]

, 2018-10-19 21:26, pirms 6 gadiem
Tas nr. 00 gan ir kaut kāds tizlums. Nafig tāds jāizvēlas. Kā reiz teica viens pazīstams sportists, tā ir izrādīšanās nepareizajā virzienā. Beigās čiks vien tur būs.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-19 21:43, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Potenciāli pat 5, nu tā reāli laikam tomēr 3. Neredzu es Timmu (lai gan draftēts) un Pasečņiku iekš NBA.
Redzi tu vai neredzi, bet Anžejs 99%, ka nākamsezon būs NBA, jo pirmajā kārtā draftētiem ir obligātais līgums.

     [+] [-]

, 2018-10-19 21:51, pirms 6 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Redzi tu vai neredzi, bet Anžejs 99%, ka nākamsezon būs NBA, jo pirmajā kārtā draftētiem ir obligātais līgums.
Nu, nu, ko tad vins nespeleja uzreiz pec drafta? NBA klubs, ja uzskatis, ka ta vajag, vel var uz kadu laiku vinu atstat Eiropa...

  +1 [+] [-]

, 2018-10-19 22:19, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, nu, ko tad vins nespeleja uzreiz pec drafta? NBA klubs, ja uzskatis, ka ta vajag, vel var uz kadu laiku vinu atstat Eiropa...
Nē, nevar. Ja pirmajā kārtā draftēts spēlētājs izlemj iet uz NBA uzreiz, tad viņam ir jādod līgums. Tas, ka citi eiropieši paliek, ir cits jautājums - protams, viņi konsultējas ar komandu, kā būtu labāk. Anžejam pēc šīs sezonas beidzas līgums un domāju, ka viņš brauks uz Filiju (ja vien tiesības uz viņu netiek aizmainītas uz citu komandu).

     [+] [-]

, 2018-10-19 22:29, pirms 6 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Redzi tu vai neredzi, bet Anžejs 99%, ka nākamsezon būs NBA, jo pirmajā kārtā draftētiem ir obligātais līgums.
un ko viņš tur darīs? Pašlaik viņš pat Eiropā nevar 5 minūtes augstā tempa nospēlēt

     [+] [-]

, 2018-10-19 22:29, pirms 6 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nē, nevar. Ja pirmajā kārtā draftēts spēlētājs izlemj iet uz NBA uzreiz, tad viņam ir jādod līgums. Tas, ka citi eiropieši paliek, ir cits jautājums - protams, viņi konsultējas ar komandu, kā būtu labāk. Anžejam pēc šīs sezonas beidzas līgums un domāju, ka viņš brauks uz Filiju (ja vien tiesības uz viņu netiek aizmainītas uz citu komandu).
Ar nosacijumu JA... klubs pateiks STOP, tavs laiks nav pienacis, turpini SPanija spelet, tad kas AP atliks? Spitet klubam, un nosedet ar ligumu uz talaka benka? Ta nenotiks. Ja vinam nebus vietas, ja vins nebus gatavs, vins nebrauks uz NBA, spitet klubam.

     [+] [-]

, 2018-10-19 22:30, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ar nosacijumu JA... klubs pateiks STOP, tavs laiks nav pienacis, turpini SPanija spelet, tad kas AP atliks? Spitet klubam, un nosedet ar ligumu uz talaka benka? Ta nenotiks. Ja vinam nebus vietas, ja vins nebus gatavs, vins nebrauks uz NBA, spitet klubam.
ja viņš nepieliks izturībā, tad tā arī būs

     [+] [-]

, 2018-10-19 22:34, pirms 6 gadiem
enndijzz rakstīja: Tas nr. 00 gan ir kaut kāds tizlums. Nafig tāds jāizvēlas. Kā reiz teica viens pazīstams sportists, tā ir izrādīšanās nepareizajā virzienā. Beigās čiks vien tur būs.
Es ar par to. Tiešām nebija ko paņemt? Kaut 01 vai 03

     [+] [-]

, 2018-10-19 22:46, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Milana maksa 7 mlj. sezona??? Nopietni?
mana replika bija par komentāra otru pusi, par tiem desmit gadiem

     [+] [-]

, 2018-10-19 23:02, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: sisties no apakšas viņš nevēlas
Nu paga, viņš vairs nav puišelis, protams, ka tāds variants arī ir, bet tas var izvērsties par izmestu laiku un zaudētu naudu, laiku ar ģimeni kopā..

  +1 [+] [-]

, 2018-10-19 23:04, pirms 6 gadiem
Real Rebel un dobrecov - tas, ko jūs man sakāt, ir par citu tēmu. Es runāju par to, ka klubam viņam būs obligāti jādod līgumu, ja viņš izlems uz turieni braukt. Ja nemaldos, tas saucās garantētais līgums.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-19 23:08, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: Nu paga, viņš vairs nav puišelis, protams, ka tāds variants arī ir, bet tas var izvērsties par izmestu laiku un zaudētu naudu, laiku ar ģimeni kopā..
Bet viņa sniegums, pašlaik, neko labāku arī nesola, ja vēlas apgrozīties tur, lai gan es teiktu, ka šeit viņam ir lielākas priekšrocības, kā tas nba būtu

  -2 [+] [-]

, 2018-10-19 23:08, pirms 6 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Real Rebel un dobrecov - tas, ko jūs man sakāt, ir par citu tēmu. Es runāju par to, ka klubam viņam būs obligāti jādod līgumu, ja viņš izlems uz turieni braukt. Ja nemaldos, tas saucās garantētais līgums.
parasti jau viņi konsultējas, nebrauc uz savu roku

  -1 [+] [-]

, 2018-10-20 01:21, pirms 6 gadiem
Pasečņiks spēlēs arī nba nākamgad. Žēl ka Timma nepiekrita 2virzienu līgumam, viņš nobijās no tām aizvadītajām vasaras līgām, bet tas jau nav nba. nba vispār zems basketbola līmenis kopējais, elīga jau ir blakus. cik nav redzēts ka jaunais mokās pa eiropu ar vidēju vai pat zemu statistiku, aizbrauc uz nba un spēle iet no rokas. Kādi tur tik klauni nespēlē, taspats Kurucs, un gara rinda klaunu

     [+] [-]

, 2018-10-20 01:30, pirms 6 gadiem
apinis rakstīja: Pasečņiks spēlēs arī nba nākamgad. Žēl ka Timma nepiekrita 2virzienu līgumam, viņš nobijās no tām aizvadītajām vasaras līgām, bet tas jau nav nba. nba vispār zems basketbola līmenis kopējais, elīga jau ir blakus. cik nav redzēts ka jaunais mokās pa eiropu ar vidēju vai pat zemu statistiku, aizbrauc uz nba un spēle iet no rokas. Kādi tur tik klauni nespēlē, taspats Kurucs, un gara rinda klaunu
Cik izdzēri?

Eirolīga NBA līmenī. Nu klauns tik tā var pateikt.

Lūdzu pasaki piemēru tam, ko minēji, ka "jaunais mokās par Eiropu un NBA spēle iet no rokas"?

VIENU PIEMĒRU, LŪDZU!!!!!

Es varētu uzskaitīt 10 tādus, kas NBA ir pabiras, bet Eirolīgā baigie džeki. Visādi Švedi un Rendolfi utt.

     [+] [-]

, 2018-10-20 01:33, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: ja viņš nepieliks izturībā, tad tā arī būs
Ja Tu neieliksi biksēs aiz skaudības, tad mēs varam būt stiprāki!

     [+] [-]

, 2018-10-20 01:39, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: parasti jau viņi konsultējas, nebrauc uz savu roku
Ar Ko? Ar tevi? Kas ar ko konsultējas? Tieši kas ar ko? Kā norisinās NBA kluba sarunas ar spēlētāju? Pieņemsim Kurucu šai gadījumā?
Tu es skatos visu zini kas ar ko, kur un kā, bet nafig tu dirni 24/7 sporta portālā?

     [+] [-]

, 2018-10-20 03:43, pirms 6 gadiem
Rodionam jau 7 punkti !

     [+] [-]

, 2018-10-20 03:52, pirms 6 gadiem
apinis rakstīja: Pasečņiks spēlēs arī nba nākamgad. Žēl ka Timma nepiekrita 2virzienu līgumam, viņš nobijās no tām aizvadītajām vasaras līgām, bet tas jau nav nba. nba vispār zems basketbola līmenis kopējais, elīga jau ir blakus. cik nav redzēts ka jaunais mokās pa eiropu ar vidēju vai pat zemu statistiku, aizbrauc uz nba un spēle iet no rokas. Kādi tur tik klauni nespēlē, taspats Kurucs, un gara rinda klaunu
Nesaku, ka Pasečņiks nākamgad nevarētu atrasties 76ers sastāvā, bet viņam ir jāpieliek masa + jāuzlabo spēle aizsardzībā. Uzbrukumā viņš ir diezgan solīds spēlētājs priekš spēlētāja, kas nāk uz maiņu.
NBA nav zems basketbola līmenis - atšķiras NCAA un Eiropas jauniešu briedums un spēles stils.
Timma fizsiki un tehniski būtu gatavs NBA līmenim - bet cik saprotu tad viņš nevēlas tērēt laiku vasaras līgās kur viņam nesola pat vietu uz rezervistu soliņa iekš NBA regulārās sezonas. Bet D-līgā viņš skolotu NCAA draftētos un nedraftētos puikas.
1 2 41 komentārs