Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Jelgava" uzvar 3:0 un aprauj Rīgas "Daugavas" ieskrējienu

Rolands Eliņš

"Jelgava" uzvar 3:0 un aprauj Rīgas "Daugavas" ieskrējienu
Vladislavs Kozlovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

SMScredit.lv Virslīgā "Jelgava" aprāvusi Rīgas "Daugavas" sešu spēļu ieskrējienu un ar 3:0 svinējusi uzvaru, lai arī otrajā puslaikā jelgavniekiem netrūka izdevīgu gūt vēl vairākus vārtus.

Gan Rīgas "Daugava", gan "Jelgava" pēdējā laikā bija spēlējuši ļoti atzīstami - rīdizniekiem pēdējās sešās spēlēs sakrāti 16 punkti no 18 iespējamajiem, bet "Jelgava" bija uzvarējusi trīs spēlēs pēc kārtas, ieskaitot pār "Ventspili". Šodien gan "Jelgavai" nācās iztikt bez Oļega Malašenoka, taču diskvalifikācija arī tās pretinieku nometnē - spēle bija jāizlaiž aizsargam Oļegam Solovičam.

Pēc pirmās pusstundas, kuras laikā rezultātu atklāt neizdevās, savu 12. sezonas golu iesita Vladislavs Kozlovs, un viesi izvirzījās vadībā. Rīgas "Daugavas" 40. minūtē dubultoja Boriss Bogdaškins, un pēc pirmā puslaika "Jelgava" vadībā ar 2:0.

Otrajā puslaikā spēle kļuva vēl ātrāka, un to izmantoja "Jelgava", radot vēl vairākas vārtu gūšanas izdevības. 3:0 vajadzēja panākt Aleksandram Gubinam, kurš gandrīz panāca bumbu pie tukša vārtu stūra, taču tikai "gandrīz". Pēc pāris minūtēm laukumā devās iepriekšējās spēles varonis Eriba, kurš jau drīz nonāca vārtu priekšā. Viņš saņēma bumbu 4-5 metrus no vārtu līnijas, tieši pretim vārtsargam, taču netrāpīja pa bumbu...

Eribam pēc mirkļa vēlreiz nokļuva pretinieku soda laukumā un vēlreiz iespēju izniekoja, taču "Jelgava" bija pilnībā pārņemusi iniciatīvu un vārti "nobrieda" - viens pret vienu izrāvās Dariušs Latka un izsita vārtsargam starp kājām, praktiski nokārtojot "Jelgavas" trīs punktus.

Spēles izskaņā "Daugava" metās vēl pēdējos uzbrukumos, taču rezultātu izmainīt nespēja un pieredzēja, kā tās veiksmīgo spēļu sērija apstājas ar sakāvi 0:3.

Rīgas "Daugava" - "Jelgava" 0:3 (0:2)
Vārti: Kozlovs 29` Bogdaškins 40` Latka 75`
Brīdinājumi: Regža Kucis
Rīgas "Daugava": Krūmiņš, Kačanovs, Tomkevičus, Vītolnieks (Kucis 54`), Joksts (Koļesņikovs 32`), Regža, Savens, Markevičus, Knapšis, Ziļs
"Jelgava" Ikstens, Freimanis, Latka, Kozlovs (Eriba 67`), Redjko, Temistokleouss (Jaudzems 81`), Lazdiņš (Medeckis 61`), Gubins, Kiriļins, Bogdaškins, Ošs
Galvenais tiesnesis:Aleksandrs Golubevs

SMScredit.lv Virslīgas 26. kārta

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
16.08.18:00Spartaks – Metta/LUSlokas stadions2:0
16.08.19:00Daugava (D) – FK LiepājaStadions "Celtnieks"3:1
17.08.16:00Skonto – Jūrmala"Skonto" stadions4:3
17.08.18:00Daugavpils – VentspilsStadions "Celtnieks"0:1
17.08.18:00Daugava (R) – Jelgava"Daugavas" stadions Rīgā0:3

Tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Skonto26201557:2061
2.Ventspils25182547:1456
3.Jelgava26148442:2150
4.Daugava (D)26155638:2850
5.Liepāja261411146:3843
6.Spartaks26116932:2339
7.Daugava (R)251031233:3933
8.Daugavpils26441817:4316
9.Metta/LU26261820:4912
10.Jūrmala26142120:777

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.V.GutkovskisSkonto18 (2)
2.-3.J.IkaunieksLiepāja14 (2)
2.-3.E.GauračsSpartaks14 (2)
4.-6.V.KozlovsJelgava12 (1)
4.-6.R.MingazovsSkonto9
4.-6.J.KosmačovsDaugava D9
7.K.GrebisLiepāja8 (1)
8.M.SavensDaugava R8 (4)
9.-10.A.AbdultaofiksVentspils7
9.-10.N.MuječiVentspils7
1 2 37 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-08-17 20:05, pirms 10 gadiem
Tā ir zīme! Jelgava čempioni. ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 21:10, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Jelgava šodien nebija labāka par RD. Vienkārši izmantoja Joksta un Vītolnieka kļūdas.
2. Jelgava izmanto iespēju, ka čempionāta līmenis ir krities, pašas nopelns visai apšaubāms. Kam tad Jelgava ir priekšā?
Daugavpils Daugavu vēl būs jāapspēlē
Liepāja šogad pa lielam ir bērnudārzs
Spartaks gan pievīla šogad. Galvenā vaina -komandas kodols spēlē pirmo gadu kopā, turklāt vēl Gauracs, Sapogovs, Perisic un citi līderi bija garāmgājēji, nevis stabili spēlētāji
Rīgai šogad ir daudz jauno spēlētāju, kas arī šogad iegāza - Vītolnieks, Joksts
Jūrmala - vienkārši izgāza savu projektu
Ko tad tava Ļepāja nevar visas "zema līmeņa" komandas apspēlēt ? Ai kā grauž ,ka Jelgava šosezon neatstāj nekādus variantus Liepājai ne kausā ,ne čempī.

Hei hei Jelgava ! Uz priekšu, par 3jnieku !

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 21:16, pirms 10 gadiem
Nevis "Jelgava šodien nebija labāka par RD", bet bija daudz, daudz labāka (redzēju spēli, sākot no Kozlova vārtiem, par pirmajām 28 minūtēm gan nevaru spriets).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-17 21:51, pirms 10 gadiem
Apsveicu Jelgavu ar pelnitu uzvaru, čaļi malači, zin uz ko iet, čaļiem ir reals mērķis, fans savā repertuārā, meklē vainigos spelētājus, bet reali pakāš, visa komanda, ar treneri priekšgalā, nez kapēc fans neaceļ , savu Skonto, tur laikam spēlē superzvaigznes,knapi vinēja Jūrmalu, vienigais kam varu piekrist, čempionata līmenis pēdējos divos gados ir strauji krities vēl divus gadus atpakaļ reti kurā komandā reali speleja 18. gadigi puikas, bet tagat paši redzat kas notiek, agrak katrai komandai bija savs rokraksts, tagat tāda nav, komandas katru gadu mainās kardinali.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-17 22:18, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Vainīgie ir jānosaka, lai saprastu komandas vājās vietas. DR gadījumā tie ir jaunie spēlētāji. Ko treneris var izdarīt, ja Joksts uzdāvina Kozlovam izgājienu 1-1??? Ja Regža izsit bumbu pa sitienam pretiniekam, ko darīt trenerim, ja Vītolnieks taisa vienu kļūdu pēc otras? Tie nav virslīgai gatavi spēlētāji!!!
Jelgava saņem atalgojumu par stabilitāti, bet citos gados un citā situācijā Jelgava neko īpaši nesasniegtu, jo pats Jelgavas kāpums nav tik būtisks spēles un sastāva ziņā
vecit no kļudām mācas, nu neiemacisies čaļi spēlēt sežot uz soliņa, tas pats Šabala laida visu auzās, es gāju reali uz Skonto spēlēm, un pats reāli dzirdēju kā, par viņa kļūdām, viņam virsū bļāva Laizans, laukumā jābūt autaritātei, tā teikt vecakam bralim, paskaties kads spēļu grafiks, neviens nevar atjaunoties, tur rodas tās kļūdas, a tu sāc gruzit spēlētājus, tas nav pareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 22:28, pirms 10 gadiem
Tesla rakstīja: Apsveicu Jelgavu ar pelnitu uzvaru, čaļi malači, zin uz ko iet, čaļiem ir reals mērķis, fans savā repertuārā, meklē vainigos spelētājus, bet reali pakāš, visa komanda, ar treneri priekšgalā, nez kapēc fans neaceļ , savu Skonto, tur laikam spēlē superzvaigznes,knapi vinēja Jūrmalu, vienigais kam varu piekrist, čempionata līmenis pēdējos divos gados ir strauji krities vēl divus gadus atpakaļ reti kurā komandā reali speleja 18. gadigi puikas, bet tagat paši redzat kas notiek, agrak katrai komandai bija savs rokraksts, tagat tāda nav, komandas katru gadu mainās kardinali.
Es neteiktu, ka šausmīgi būtu līmenis krities. Diez vai līmenis krities, ja klubos spēlē un spēlēja - Gauračs, Lazdiņš, Freimanis, Savčenkovs, Karlsons, Deniss Ivanovs, Mihadjuks, Grebis, Toress, Mena un daudzi citi Latvijā zināmi vārdi. Plus vēl nākuši no atzīstamām līgām Latka (no Polijas Ekstralīgas), Muječi, Eriba (no somijas līgas), Djiego Ventspilī no spāņu līgām, vesela čupa no Ukrainas utt. Nevaru piekrist, ka būtu BAIGI krities. Vienkārši klubu spēku samēri, komplektācija ir pamainījusies, spēku samēri ir sadalījušies un vairs nav izteikto favorītu.

Otrs - par vecumu. Arī nevar piekrist, ka visur tikai bērnudāzs spēlē.
Paskaties klubu vidējo vecumu un klubu sastāvus, spēlētāju vērtības utt:
transfermarkt.com

Nemaz tik ļoti slikti nav. Seši klubi, kuros spēlētāju kopējā vērtība pie 3 miljoniem eiro. Dažos klubos vēl nav ierakstīti pēc trasfēru pārmaiņām jaunie papildinājumi. Katrā ziņā, nemaz tik slikti nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 22:44, pirms 10 gadiem
Pie tam, lai būtu vēl augstāks līmenis, ir jābūt lielākām finansēm klubu budžetos. Ja visiem 10 Virslīgas klubiem būtu kaut vai tikpat daudz, cik Ventspilij - būtu pavisam savādāka situācija. To arī vajag atcerēties!!!

     [+] [-]

, 2014-08-17 22:45, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Vainīgie ir jānosaka, lai saprastu komandas vājās vietas. DR gadījumā tie ir jaunie spēlētāji. Ko treneris var izdarīt, ja Joksts uzdāvina Kozlovam izgājienu 1-1??? Ja Regža izsit bumbu pa sitienam pretiniekam, ko darīt trenerim, ja Vītolnieks taisa vienu kļūdu pēc otras? Tie nav virslīgai gatavi spēlētāji!!!
Jelgava saņem atalgojumu par stabilitāti, bet citos gados un citā situācijā Jelgava neko īpaši nesasniegtu, jo pats Jelgavas kāpums nav tik būtisks spēles un sastāva ziņā
tu laikam spelē toto, un esi baigi dusmigs, ka komanda uz kuru uzliki , pakāsa, ja tu būtu treneris, tu būtu lidzigs Rihertam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-17 22:48, pirms 10 gadiem
tigereens rakstīja: Pie tam, lai būtu vēl augstāks līmenis, ir jābūt lielākām finansēm klubu budžetos. Ja visiem 10 Virslīgas klubiem būtu kaut vai tikpat daudz, cik Ventspilij - būtu pavisam savādāka situācija. To arī vajag atcerēties!!!
te tev taisnība, tad neviens speletājs necenstos maksimāli atrak aiztities no šis valstis.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-17 23:12, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Par to, ka līmenis tomēr krities runā lielākā daļa treneru, gan augšgala, gan apakšgala treneri
Daudzi pag. gada top spēlētāji pameta virslīgu.
Jā, joprojām atzīstami vārdi ir virslīgā, bet visai liela daļa spēlētāju nespēlē visu sezonu. Būtu Spartak saglabājis Gauracu, Sapogovu, Perisicu, vēl kas tur bija - tā būtu spēcīgāka komanda kā tagad. Labi, tagad iespēja dota Stuglim, bet nu nav viņš ne Gauraca, ne Sapogova līmeņa spēlētājs.
ļoti pievīla Rīgas Daugava. Atceries, cik visnotaļ iespaidīgs starta 11 bija DR pag. gadā un kāds ir šogad.
Es neko nesaku, ka to saka treneri. Protams, kaut kur krities, bet nevarētu teikt, ka būtu tādā vajprāta zemā līmenī. Klubi ņem to, ko var atļauties un tas, kas ir pieejams. Tas viens.
Otrs - par līmeņa krišanos, tā esamību vai neesamību - skatoties, ar ko salīdzini. Ja salīdzinām ar 2007-2008.gada sezonām - protams. Ja salīdzinām ar vēl kādu sezonu - protams, kaut kur jā, kaut kur nē. Bet tas nenozīmē, ka uzreiz kaut kur kaut kas ir sliktāks.

Par Gauraču, Sapogovu un vēl vienu otru - nu te jau ir finansiālais faktors. Ja visiem klubiem budžeti būtu ap un virs miljona eiro, būtu pavisam cita runa. Ja Gauračam piedāvā labu līgumu un gana atzītā līgā - kāpēc viņam no tā ateikties? Tas ir normāli, ka spēlētājs pāriet uz stiprāku līmeņa klubu, ja to ir pāraudzis. Tas pats Šabala, Karašausks no Skonto. Tas pats Tvumasi no Spartaka. Tas pats Žuļevs no Jelgavas. Un tā var daudz skaitīt. Tas ir attīstības ceļš.

Bet jāpriecājas par to, kas ir. Un jābūt pacietīgiem - visi aug un izaugs labāki. Gan liepājnieki, gan ventspilnieki, gan skonto puiši, kas sit gandrīz visus pēc kārtas, gan šī gada pārsteigums Jelgava.

Un domāju, ka nākamgad būs vēl labāk. Vismaz tā ceru. Protams, jaskatās arī ekonomiskā situācija, jo īpaši pārtikas jomas nozarēs dēļ Krievijas embargo.

Un vispār reti ir tie klubi, kuriem sastāvi ir nemainīgi un tiem pievienojas vai aiziet tikai atsevišķi spēlētāji - Ventspils, Liepāja, Jelgava, nedaudz Skonto (liela daļa aizgāja) un Daugavpils Daugava. Pārējiem kaut kas palika, bet diezgan daudz, kas arī mainījās sastāvā. Jo vairāk būs klubiem stabilitāte ar sastāvu, jo arī labāka spēle būs gaidāma nākotnē. Bet vistrakāk ir ar Jūrmalu. Tiem jau kuro gadu sastāvs mainās ik pēc pussezonas. Un tas nav normāli.

Tāds ir, protams, mans subjektīvais viedoklis. Nesaku, ka pareizākais, bet tā es to redzu.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 23:14, pirms 10 gadiem
tigereens rakstīja: Es neteiktu, ka šausmīgi būtu līmenis krities. Diez vai līmenis krities, ja klubos spēlē un spēlēja - Gauračs, Lazdiņš, Freimanis, Savčenkovs, Karlsons, Deniss Ivanovs, Mihadjuks, Grebis, Toress, Mena un daudzi citi Latvijā zināmi vārdi. Plus vēl nākuši no atzīstamām līgām Latka (no Polijas Ekstralīgas), Muječi, Eriba (no somijas līgas), Djiego Ventspilī no spāņu līgām, vesela čupa no Ukrainas utt. Nevaru piekrist, ka būtu BAIGI krities. Vienkārši klubu spēku samēri, komplektācija ir pamainījusies, spēku samēri ir sadalījušies un vairs nav izteikto favorītu.

Otrs - par vecumu. Arī nevar piekrist, ka visur tikai bērnudāzs spēlē.
Paskaties klubu vidējo vecumu un klubu sastāvus, spēlētāju vērtības utt:
transfermarkt.com

Nemaz tik ļoti slikti nav. Seši klubi, kuros spēlētāju kopējā vērtība pie 3 miljoniem eiro. Dažos klubos vēl nav ierakstīti pēc trasfēru pārmaiņām jaunie papildinājumi. Katrā ziņā, nemaz tik slikti nav.
augšas ir švakākas,apakšas ir spēcīgākas,līga jaunāka palikusi(daudz jauno),un ar katru nākamo gadu līgai jāņemas spēkā!Un piekrītu Tev, ka nav diži krities tas līmenis!Gan pienāks tā diena, kad atgūsim 2007 gada līmeni,kad no 8 komandām 6 bija diezgan spēcīgas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 23:50, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: DD sakarā - leģionāri mainījās, bet katru gadu atbrauca spēcīgi nigērieši utt. Šogad tik spēcīgu leģionāru nav
Tas pats LM bija spēcīgāks par Liepāju
Jūrmala bija stabilāka
Leģionāri mainījās, bet vismaz 1 sezonas laikā viņi bija
Ja tu sauc Jelgavu par pārsteigumu, kuras ir tās komandas, kurām vajadzēja būt augstāk par Jelgavu uz papīra (DD ir vienādās pozīcijās)
Vienīgais varbūt Spartak, bet viņi iekrita atkal ar to, ka nebija stabila sastāva. Ja viens aiziet, vietā jānāk citam, kas meistarībā nav īpaši vājāks
Nezinu vai ir auglīgi un jēgpilni tagad analizēt par sastāviem un citām lietām. Ne jau uzvārdi spēlē laukumā, bet spēlētāji un viņu sniegums laukumā arī parāda patieso spēku samēru. Psiholoģija, prasmes, vēlme uzvarēt, raksturs un daudzi citi faktori.
Tāpat arī tagad nav jēgas analizēt un salīdzināt par līmeņu atšķirībām šajā un citos gados, vienā vai otrā klubā utml. Sports ir sports.

Par Jelgavu un pārsteigumu - nu, ja salīdzinām iepriekšējās divas sezonas, tad jā - tad pirmssezonā bija lielas pārmaiņas, kas nākušas par labu un devušas rezultātu.
Tāpat arī BFC Daugavpils - sezonas sākumā bija samērā liels pārsteigums ar savu sniegumu un uzvarām, neizšķirtiem. Tagad gan puišiem iet grūtāk.
Tāpat arī Spartaka sastāvs, kas bija diezgan iespaidīgs, bet dramatiskais sezonas sākums bija pārsteigums.

Par Jūrmalu - es labāk paklusēšu. Bet Tevis teiktajam grūti piekrist. Paskaties uz rezultātiem. Kādreiz senāk - jā, bija stabila 5-7 vietas īpašniece.
Mettai - nu viņiem vēl ir laiks... jācer, ka spēs noturēties Virslīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 00:02, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: augšas ir švakākas,apakšas ir spēcīgākas,līga jaunāka palikusi(daudz jauno),un ar katru nākamo gadu līgai jāņemas spēkā!Un piekrītu Tev, ka nav diži krities tas līmenis!Gan pienāks tā diena, kad atgūsim 2007 gada līmeni,kad no 8 komandām 6 bija diezgan spēcīgas!
Tam es piekrītu. TOP klubu sastāvi švakāki nekā kādreiz un vidējā līmeņa (ne-medaļnieki) un lejasgala klubi ir kluvuši spēcīgāki un tā nu viss turnīrs pa lielam kļūst savstarpēji līdzvērtīgāks. Jebkurš jebkuru var uzvarēt un jebkuram zaudēt. Bet stabilākie, pieredzējušākie ar Virslīgas un citu līgu pieredzi, kā arī klubi, kuriem ir labāks sastāvs vai treneru kolektīvs vai kāds cits faktors - turas labāk. Tas ir normāli. Tas ir tāpat kā vadīt automašīnu - vienam 10 gadu vadīšanas pieredze, bet citam pirmā gada pieredze. Mainās domāšanas veids, ir stabilāks braukšanas stils, spēja saredzēt notikumus uz ceļa, paredzēt utt. Tāpat arī futbolā - domāšanas ātrums, spēles laukuma pārredzamība, stils utt.
1 2 37 komentāri