Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Sevastova nogurdina Andresku un sasniedz "Australian Open" trešo kārtu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Sevastova nogurdina Andresku un sasniedz "Australian Open" trešo kārtu
Anastasija Sevastova. Foto: AFP/Scanpix

Latvijas sieviešu tenisa pirmais numurs Anastasija Sevastova (WTA 12.) ceturtdien Melburnā ar 6:3, 3:6, 6:2 apspēlēja tikai trešo "Grand Slam" maču nospēlējušo 18 gadus veco Kanādas tenisisti Bjanku Andresku (WTA 106.). Lai trešo reizi iekļūtu "Australian Open" 3. kārtā, Sevastovai izšķirošajā setā vajadzēja atspēlēt breiku.

Sevastova pirmajā geimā servi sargāja sešas minūtes, kuru laikā atspēlēja vienu breikbumbu, to izdarot ar "backhand" uzbrukumiem. Diagonālais sitiens "atvēra kortu", dodot iespēju neatvairāmi uzsist gar kreiso sānu līniju. Arī Andresku pretinieces pirmo breikbumbu atspēlēja ar "backhand" uzbrukumu. Tas notika ceturtajā geimā, kad Bjanka breikbumbas izspēlē jaudīgi uzsita pa diagonāli. Sevastova aizsniedzās līdz bumbiņai, taču tālāk par tīklu to nespēja dabūt. Pēc šī geima rezultāts bija 2:2.

Latvijas tenisiste aiznākamajā geimā izcēlās ar seta vienīgo breiku. Viņa pie 30:30 ar "dropšota" un apvedošā sitiena kombināciju ieguva breikbumbu. Kanādas tīne ieservēja labu pirmo servi. Andresku nākamā punkta izspēlē piespieda Sevastovu izsist autā, iegūstot geimpunktu 3:3 sasniegšanai, taču tas nenotika. Andresku trīs reizes pēc kārtas ar nepiespiestajām kļūdām sita autā, un Sevastova izvirzījās vadībā ar 4:2. Anastasijai šajā spēles posmā pietika ar bumbiņas pārsišanu pāri tīklam, pat īpaši nesaasinot spēli. Andresku 1. setā sakrāja 20 nepiespiestās kļūdas.

2. seta pirmajos četros geimos pārliecinoši uzvarēja servētājas, bet pirmās problēmas radās Sevastovai, kurai piektajā geimā 2:2, 15:40 deficīts. Andresku pirmās breikbumbas izspēlē netraucēti bumbiņu raidīja pāri gala līnijai, bet otrajā breikbumbā Sevastovai laba pirmā serve, pēc kuras Andresku auts. Tūlīt 15:40 problēma serves geimā bija Kanādas sportistei, un viņa atspēlēties nespēja, novēršot tikai pirmo breikbumbu. Tas izdarīts ar spēcīgiem "forehand" sitieniem garā izspēlē. Sitiens no labās puses viņu pievīla otrajā breikbumbā, kad Andresku vienkāršā situācijā no neliela attālumā bumbiņu ietrieca tīklā.

Sevastova bija ļoti tuvu 4:2 iegūšanai, taču sestajā geimā nenosargāja 40:15 pārsvaru, neizmantojot kopumā četrus geimpunktus. Andresku visus atspēlēja ar uzbrukumiem. Sevastova pie "vienādi" kļūdījās ar "backhand", sitot kreisajā sānu autā, un Andresku pēkšņi dabūja breikbumbu. Bjanka dziļumā atsita Anastasijas pirmo servi, noorganizējot Sevastovai "forehand" autu, – 3:3.

Pēc tam ļoti ilgs geims bija, kad Servēja Andresku. Viņa ar trim kļūdām pasniedza Sevastovai trīskāršo breikbumbu, bet pēc tam pati likvidēja 0:40 problēmu. Pirmās divas breikbumbas atspēlētas ar pirmo servi, bet trešā ar jaudīgu "backhand" sitienu pa līniju. Bjanka tūlīt iesita tīklā "smešu", ieraugot jau ceturto breikbumbu. Andresku atkal svarīgā brīdī trāpīja labu pirmo servi. Uzvarot septiņas minūtes ilgā geimā, Andresku trešo reizi bija vadībā šajā setā – 3:4.

Pēc tam bija 12 minūtes ilga pauze nelielas smidzināšanas dēļ. Cīņu labāk atsāka Andresku. Sevastova astotajā geimā divreiz izsita autā un no 15:40 atspēlēja tikai pirmo breikbumbu, bet Andresku otro realizēja ar uzbrukumu vājai Sevastovas otrajai servei. Ieguvusi 5:3 pārsvaru, Kanādas tenisiste izservēja setu, kurā Sevastova bija vadībā ar 3:2, 40:15 (sava serve), bet zaudēja četros geimos pēc kārtas.

3. sets sākās ar Andresku uzbrukumu sēriju. Sevastova pie 15:40 izsita autā ar "forehand", nokļūstot iedzinējos ar breiku. Andresku otrajā geimā atspēlējās no 0:40, bet pie "vienādi" neizmantoja "smešu", ļaujot Sevastovai tikt atpakaļ izspēlē, kas beidzās ar Andresku sitienu tīklā. Tas nozīmēja jau ceturto breikbumbu šajā geimā. Andresku liels "backhand" auts – 1:1. Sevastova ar lielu veiksmes palīdzību uzvarēja trešajā geimā, kur Andresku pažēloja, neizmantojot četras breikbumbas. Viņa trīs izniekoja ar "backhand" kļūdām, sitot autā, bet vienu Sevastova atspēlēja pretuzbrukumā.

Andresku, kura šogad kvalificējās gada pirmajiem diviem turnīriem Oklendā (tur astoņi mači un fināls) un Melburnā, šodien spēlēja jau sezonas 13. maču un izšķirošajā setā neslēpa noguruma pazīmes. Tikai sesto maču spēlējušajai Sevastovai bija liels enerģijas rezervju pārsvars, kas nospēlēja izšķirošu lomu. Sevastova pēdējā setā no 2:2 uzvarēja četros geimos pēc kārtas. Anastasija sestajā geimā ieguva vieglu "sauso" breiku. Andresku divās no četrām izspēlēm padevās, apstājoties, kad punkts vēl nebija pabeigts, bet aiznākamajā jeb mača pēdējā geimā Sevastova pie pretinieces serves zaudēja vienā izspēlē.

Statistika

KategorijaSevastovaAndresku
Eisi35
Dubultkļūdas02
1. serves precizitāte68%65%
1. serves punkti42/6532/58
2. serves punkti14/3016/31
Tīri uzvarētās izspēles2934
Nepiespiestās kļūdas3349
Spēle pie tīkla8/1217/24
Breikbumbas5/153/11
Visi iegūtie punkti9787

Sevastova trešo reizi tikusi līdz "Australian Open" 3. kārtai (2011, 2017, 2019). Viņa pirms gada Melburnā 2. kārtā zaudēja Marijai Šarapovai, bet šogad ar vienu soli labāku rezultātu ieguvusi 130 reitinga punktus (bija jāaizstāv 70) un 155 000 Austrālijas dolāru prēmiju.

Sevastovai labākais rezultāts sezonas pirmajā "Grand Slam" turnīrā ir 4. kārta jeb astotdaļfināls, kas sasniegts 2011. gadā, toreiz mačā par ceturtdaļfinālu zaudējot tā laika pasaules pirmajai raketei Karolīnai Vozņacki.

Anastasijas nākamā pretiniece sestdien būs Ķīnas pirmā rakete Cjana Vana (WTA 21.). Abām tā būs otrā tikšanās, Sevastova viņu 2017. gadā ar 6:4, 7:5 uzvarēja Dubaijā.

"Australian Open 2019", sieviešu vienspēles

2. kārtas rezultāti

SpēleRezultāts
(1) Simona Halep – Sofia Kenin6:3 6:7(5) 6:4
(2) Angelique Kerber – Beatriz Haddad Maia6:2 6:3
(3) Caroline Wozniacki – Johanna Larsson6:1 6:3
(4) Naomi Osaka – Tamara Zidansek6:2 6:4
(5) Sloane Stephens – Timea Babos6:3 6:1
(6) Elina Svitolina – Viktoria Kuzmova6:4 6:1
(7) Karolina Pliskova – Madison Brengle4:6 6:1 6:0
(8) Petra Kvitova – Irina-Camelia Begu6:1 6:3
Anastasia Pavlyuchenkova – (9) Kiki Bertens3:6 6:3 6:3
(11) Aryna Sabalenka – Katie Boulter6:3 6:4
(12) Elise Mertens – Margarita Gasparyan6:1 7:5
(13) Anastasija Sevastova – Bianca Andreescu6:3 3:6 6:2
(15) Ashleigh Barty – Yafan Wang6:2 6:3
(16) Serena Williams – Eugenie Bouchard6:2 6:2
(17) Madison Keys – Anastasia Potapova6:3 6:4
(18) Garbine Muguruza – Johanna Konta6:4 6:7(3) 7:5
(19) Caroline Garcia – Zoe Hives6:3 6:3
Aliaksandra Sasnovich – (20) Anett Kontaveit6:3 6:3
(21) Qiang Wang – Aleksandra Krunic6:2 6:3
Dayana Yastremska – (23) Carla Suarez Navarro6:3 3:6 6:1
Amanda Anisimova – (24) Lesia Tsurenko6:0 6:2
(27) Camila Giorgi – Iga Swiatek6:2 6:0
(28) Su-Wei Hsieh – Laura Siegemund6:3 6:4
Kimberly Birrell – (29) Donna Vekic6:4 4:6 6:1
(30) Maria Sharapova – Rebecca Peterson6:2 6:1
(31) Petra Martic – Marketa Vondrousova6:4 7:5
Timea Bacsinszky – Natalia Vikhlyantseva6:2 7:5
Belinda Bencic – Yulia Putintseva7:5 4:6 6:2
Danielle Collins – Sachia Vickery6:3 7:5
Maria Sakkari – Astra Sharma6:1 6:4
Venus Williams – Alize Cornet6:3 4:6 6:0
Shuai Zhang – Kristyna Pliskova6:3 7:5
1 2 42 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2019-01-17 04:54, pirms 5 gadiem
Prieks par uzvaru!
Tāda savāda spēle .. visupirms 6:3 3:2 Anastasija vadībā (2 x nobreikota pretiniece un 7 uzvarēti savas serves geimi) .. tad lūzums 3 reizes pēc kārtas zaudēta serve un kopumā 5 geimi un tad atkal nobreikota pretiece un uzvarēti savas serves geimi !
Andresku mainīja kreklus, raketes .. varēja just, ka ar katru geimu viņas enerģija izzūd.. bet katrā geimā viņa tā pat brīžiem ar spēka sitieniem radīja briesmas!
Lai veicās Sevastovai 3 kārtā!

 +24 [+] [-]

, 2019-01-17 04:55, pirms 5 gadiem
Bērziņa k-gs! Iepriekšējā raksta virsraksts pauž: "Sevastovai Melburnā tikšanās ar lieliskā formā esošo Andresku", šā raksta moto saka pavisam ko citu. Kā tad īsti ir ar Nastjas pretinieci Andresku, ir viņa lieliskā formā vai tomēr ļoti nogurusi (tad tikai pa nakti tas būs noticis, jo starp abiem rakstiem nav bijusi neviena spēle )? Varbūt vispirms pašam jātiek skaidrībā, lai vispār ko rakstītu...

  +3 [+] [-]

, 2019-01-17 05:00, pirms 5 gadiem
valcha rakstīja: Prieks par uzvaru!
Tāda savāda spēle .. visupirms 6:3 3:2 Anastasija vadībā (2 x nobreikota pretiniece un 7 uzvarēti savas serves geimi) .. tad lūzums 3 reizes pēc kārtas zaudēta serve un kopumā 5 geimi un tad atkal nobreikota pretiece un uzvarēti savas serves geimi !
Andresku mainīja kreklus, raketes .. varēja just, ka ar katru geimu viņas enerģija izzūd.. bet katrā geimā viņa tā pat brīžiem ar spēka sitieniem radīja briesmas!
Lai veicās Sevastovai 3 kārtā!
To var izskaidrot ar lietus pauzi otrajā setā, pēc tās arī pagrizās uz otro pusi, vēlāk atkal iespēlējās + pretiniece sāka pagurt (nav vēl rūdīta ilgākām spēlēm), tā ka viss skaidrs. Lai veicas Nastjai cīņā ar ķīnieti!

  +8 [+] [-]

, 2019-01-17 08:14, pirms 5 gadiem
Raksta rezumējums autora skatījumā: Sevastovas pretiniece padevās. 😂
Ja nopietni, fiziskā izturība šādā līmenī, protams, ir svarīgs uzvaras priekšnoteikums. Tā ka viss loģiski.

  +9 [+] [-]

, 2019-01-17 08:16, pirms 5 gadiem
Var teikt drosi-SC redakcija ir viena limeni ar so autoru, ja konstanti atlauj kko tadu likt virsrakstos. Vienigais kurs seit ir noguris ir Berzina kungs, autors kurs pat nebija studija uz sarunu par tenisu, kad runaja tiesam zinosi cilveki, statistiku apraksta labi, bet diemzel ar parejo ta bedigak.

 +12 [+] [-]

, 2019-01-17 08:52, pirms 5 gadiem
Autora nepatiku var izskaidrot tikai pāris lietas - vai nu Sevastova viņam kādreiz ir kurvīti iedevusi paturēt, vai arī viņam ir ģimenē ilgstošas problēmas, parasti ja cilvēkam ģimenē ir viss ok, viņš arī pret citiem labi izturas, bet te jau ilgstoši ir novērojamas antipātijas un nievājoša attieksme pret sportistu par kuru paši nozares speciālisti izsaka atzinīgus vārdus.

 +20 [+] [-]

, 2019-01-17 09:00, pirms 5 gadiem
Var mani bloķēt no šī portāla, bet Valdis Bērziņš ir lielākā mēsluvabole kāda redzēta. Domāju, ka visi saprot par ko es runāju. Cilvēkam, izskatās, ka ir kaut kas dziļi personisks pret Latvijas šā brīža labāko tenisisti. Kā var kaut ko tādu pieļaut, es nespēju saprast. Ar vien vairāk lasu sportazinas.com, kur raksti ir objektīvāki un daudz laicīgāk.
Valdis Bērziņš ir sapuvis ābols starp žurnālistiem, ja tā šos te, šajā saitā var dēvēt. Es pat teiktu, ka Valdis Bērziņš konsekventi nonicina Sevastovas nopelnus neitrālu līdzjutēju acīs. Manuprāt tas nav pieļaujams, ka tiek krietni samazināta sportista sasniegumu vērtība. Šādus cilvēkus sauc par troļļiem - Latvijā nav pieļaujama troļļošana žurnālistikā. Lūdzu, sportacentrs.com vadība, dariet šajā sakarā kaut ko.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 09:58, pirms 5 gadiem
Pedējā laikā pavēroju, salīdzināju un tiešām... https://www.sportazinas.com/ raksta objektīvāk un tādēļ labāk

  +8 [+] [-]

, 2019-01-17 10:18, pirms 5 gadiem
pingpong , 04:55, pirms 5 stundām , ignorēt , atbildēt
Bērziņa k-gs! Iepriekšējā raksta virsraksts pauž: "Sevastovai Melburnā tikšanās ar lieliskā formā esošo Andresku", šā raksta moto saka pavisam ko citu. Kā tad īsti ir ar Nastjas pretinieci Andresku, ir viņa lieliskā formā vai tomēr ļoti nogurusi (tad tikai pa nakti tas būs noticis, jo starp abiem rakstiem nav bijusi neviena spēle )? Varbūt vispirms pašam jātiek skaidrībā, lai vispār ko rakstītu...

Man ar tas iekrita acīs.Domāju atbilde pavisam vienkārša,jo Seva taču vinnēja.Uzvar Anastasija bērzņprāt tikai slimas ,traumētas un nogurušas pretnieces.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-17 10:23, pirms 5 gadiem
Kurš jums atļāvis izmest no rumānietes uzvārda burtu? Bērziņš?
Andreesku. Kāpēc tad viņi [rumāņi] vispār ko tādu izdomāja?

Virsraksts, kā parasti, skaļš. Spēli neredzēju, bet fakts, ka Seva uzvarēja atslēgas geimu 3.setā. Tas vispirms mentāli nobeidza tīni, pēc tam arī fiziski. Bet nu pasniegt to var arī citādāk

  -4 [+] [-]

, 2019-01-17 10:34, pirms 5 gadiem
Grizzly rakstīja: Var mani bloķēt no šī portāla, bet Valdis Bērziņš ir lielākā mēsluvabole kāda redzēta. Domāju, ka visi saprot par ko es runāju. Cilvēkam, izskatās, ka ir kaut kas dziļi personisks pret Latvijas šā brīža labāko tenisisti. Kā var kaut ko tādu pieļaut, es nespēju saprast. Ar vien vairāk lasu sportazinas.com, kur raksti ir objektīvāki un daudz laicīgāk.
Valdis Bērziņš ir sapuvis ābols starp žurnālistiem, ja tā šos te, šajā saitā var dēvēt. Es pat teiktu, ka Valdis Bērziņš konsekventi nonicina Sevastovas nopelnus neitrālu līdzjutēju acīs. Manuprāt tas nav pieļaujams, ka tiek krietni samazināta sportista sasniegumu vērtība. Šādus cilvēkus sauc par troļļiem - Latvijā nav pieļaujama troļļošana žurnālistikā. Lūdzu, sportacentrs.com vadība, dariet šajā sakarā kaut ko.
Raksts par Sevastovu Delfi.lv ielikts plkst. 7:06, sportazinas.com plkst. 7:39, bet sportacentrs.com plkst. 4:24. Kur ir laicīgāk? Turklāt delfos un sportaziņās ir nevis raksts, bet pārkopēta LETAs relīze.

Pirms pļūtīt, der pārbaudīt faktus.

Nesaprotu, kāpēc te daži visu laiku piesienas raksta autoram (Bērziņam). Manuprāt, ļoti sakarīgi un plaši apraksti, iekļaujot arī statistiku. Daži piesienas virsrakstiem. Es tur nekādas pretrunas nesaskatu - Andresku ir labā formā, bet mačā pret Sevastovu pagura daudzo šosezon aizvadīto spēļu dēļ. Gavilējiet, Sevastova taču apspēlēja lieliskā formā esošu tenisisti, nevis meklējiet utis tur, kur to nav.

OK, varbūt lieliem tenisa speciālistiem, kuri māk ne tikai taisīt "dropšotus" no divlitrīgajiem aliņiem, sēžot uz dīvāna, ir pamanāmas kaut kādas specifiskas nianses, kuras varbūt (uzsveru - varbūt) autors ir mazliet ne tā noformulējis, sajaucis, bet šķiet absurdi kaut ko pārmest cilvēkam, kurš cenšas un ir viens no retajiem SC autoriem, kurš paveic tādu darba apjomu, gatavojot rakstus.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-17 10:52, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nesaprotu, kāpēc te daži visu laiku piesienas raksta autoram (Bērziņam).
Tiešām nesaproti? Tam gan man īsti negribas ticēt. Es drīzāk teiktu, ka tu izvēlies nesaprast
Šis autors nelabvēlību pret sevi ir izpelnījies tikai un vienīgi pats un tie, kas piesienas, ir nevis daži, bet lielākā daļa, un tas ir gaužām pamatoti un saprotami.

  -4 [+] [-]

, 2019-01-17 10:58, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Raksts par Sevastovu Delfi.lv ielikts plkst. 7:06, sportazinas.com plkst. 7:39, bet sportacentrs.com plkst. 4:24. Kur ir laicīgāk? Turklāt delfos un sportaziņās ir nevis raksts, bet pārkopēta LETAs relīze.

Pirms pļūtīt, der pārbaudīt faktus.

Nesaprotu, kāpēc te daži visu laiku piesienas raksta autoram (Bērziņam). Manuprāt, ļoti sakarīgi un plaši apraksti, iekļaujot arī statistiku. Daži piesienas virsrakstiem. Es tur nekādas pretrunas nesaskatu - Andresku ir labā formā, bet mačā pret Sevastovu pagura daudzo šosezon aizvadīto spēļu dēļ. Gavilējiet, Sevastova taču apspēlēja lieliskā formā esošu tenisisti, nevis meklējiet utis tur, kur to nav.

OK, varbūt lieliem tenisa speciālistiem, kuri māk ne tikai taisīt "dropšotus" no divlitrīgajiem aliņiem, sēžot uz dīvāna, ir pamanāmas kaut kādas specifiskas nianses, kuras varbūt (uzsveru - varbūt) autors ir mazliet ne tā noformulējis, sajaucis, bet šķiet absurdi kaut ko pārmest cilvēkam, kurš cenšas un ir viens no retajiem SC autoriem, kurš paveic tādu darba apjomu, gatavojot rakstus.
Piekrītu! Normāls, analītisks, objektīvs raksts! Neredzu kur Bērziņa kungs būtu noniecinājis Sevastovu! Viņa ir mana favorīte, neapšaubāmi labākā Latvijas tenisiste, prieks par uzvaru, bet nav arī jādzied tukši slavinājumi, kā tas bija kad izvarēja Ostapenko!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 10:59, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām nesaproti? Tam gan man īsti negribas ticēt. Es drīzāk teiktu, ka tu izvēlies nesaprast
Šis autors nelabvēlību pret sevi ir izpelnījies tikai un vienīgi pats un tie, kas piesienas, ir nevis daži, bet lielākā daļa, un tas ir gaužām pamatoti un saprotami.
uz šo autoru var likt "mīksto" un neiespringt komentāros tieši tāpat kā uz Deruma "palagiem" par Ostapenko

  -1 [+] [-]

, 2019-01-17 11:05, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām nesaproti? Tam gan man īsti negribas ticēt. Es drīzāk teiktu, ka tu izvēlies nesaprast
Šis autors nelabvēlību pret sevi ir izpelnījies tikai un vienīgi pats un tie, kas piesienas, ir nevis daži, bet lielākā daļa, un tas ir gaužām pamatoti un saprotami.
Godīgi, nesaprotu. Varbūt paskaidrosi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-17 11:42, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Raksts par Sevastovu Delfi.lv ielikts plkst. 7:06, sportazinas.com plkst. 7:39, bet sportacentrs.com plkst. 4:24. Kur ir laicīgāk? Turklāt delfos un sportaziņās ir nevis raksts, bet pārkopēta LETAs relīze.

Pirms pļūtīt, der pārbaudīt faktus.

Nesaprotu, kāpēc te daži visu laiku piesienas raksta autoram (Bērziņam). Manuprāt, ļoti sakarīgi un plaši apraksti, iekļaujot arī statistiku. Daži piesienas virsrakstiem. Es tur nekādas pretrunas nesaskatu - Andresku ir labā formā, bet mačā pret Sevastovu pagura daudzo šosezon aizvadīto spēļu dēļ. Gavilējiet, Sevastova taču apspēlēja lieliskā formā esošu tenisisti, nevis meklējiet utis tur, kur to nav.

OK, varbūt lieliem tenisa speciālistiem, kuri māk ne tikai taisīt "dropšotus" no divlitrīgajiem aliņiem, sēžot uz dīvāna, ir pamanāmas kaut kādas specifiskas nianses, kuras varbūt (uzsveru - varbūt) autors ir mazliet ne tā noformulējis, sajaucis, bet šķiet absurdi kaut ko pārmest cilvēkam, kurš cenšas un ir viens no retajiem SC autoriem, kurš paveic tādu darba apjomu, gatavojot rakstus.
Par to laicīgumu - runa nebija par konkrēto rakstu.

     [+] [-]

, 2019-01-17 11:46, pirms 5 gadiem
Subaars rakstīja: Jāskatās plašāk. Ja ņem vērā tikai šos pēdējos rakstus, tad varbùt to var nosaukt par piekasīšanos, bet autors to dara konsekventi. Visu laiku ir jūtama Anastasijas sasniegumu "vērtības pazemināšana". Ja pareizi atceros, kas līdzīgs bija jau Gulbja laikā, kad viņš atradās augstu rangā.

P.s. spēli redzēju - jā, pretiniece locījās kā vien var beigās. Te cilvēks pareizi rakstīja, ka 3. seta 3. geims salauza spēli, pretiniece vispirms psiholoğiski salūza. Un kāpēc? Tas nekad šajos rakstos neparādās - Anastasija panāca to lūzumu, nevis viņai kā robotam baterijas tukšas un viss.
Tikko pārlasīju teikumu par šo izšķirošo geimu - tak pretiniece esot atdevusi, ko jūs...haļava. Labi, pietiks.
Nu bet katrā mačā ir desmitiem izspēļu. Kāds pamana vienu epizodi, kāds citu, bet vēl kāds vēl citur saskata būtisko.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-17 11:51, pirms 5 gadiem
Teicams sniegums!
Biatlons 12:00 vīri, dāmas 15:30!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-17 11:51, pirms 5 gadiem
Grizzly rakstīja: Par to laicīgumu - runa nebija par konkrēto rakstu.
Ja nav noslēpums, tad par kuriem sporta veidiem un kāda tipa rakstiem (previer, reportāža...) ir runa?

Piekrītu, es neinteresējos par visiem sporta veidiem, tāpēc nezinu, vai raksts par kaut kādu futbola Čempionu līgu vai NBA ierindas maču (vienu no apmērmam 80 sezonā) kādā no portāliem ir ielikts piecas minūtes vēlāk vai ātrāk.

Atkārtošos, ka uzskatu, ka SC profesionālais līmenis ir zems, tāpēc par tiem sporta veidiem, kas mani interesē, info meklēju pats, bet SC pārsvarā tiek izmantots tikai kā domu apmaiņa ar citiem faniem komentāru sadaļā. Bet nu nevaru piekrist uzbrukumiem šim konkrētajam autoram.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 11:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Teicams sniegums!
Biatlons 12:00 vīri, dāmas 15:30!
o, paldies ka atgādināji, to aiztroļļojos sportacentrā un neesmu pārslēdzis TV kanālu no Australian Open!
p.s. eirosporti AO laiž pa abiem kanāliem, biatlons pleijerī viņu jāskatās laikam!

  +5 [+] [-]

, 2019-01-17 12:03, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja nav noslēpums, tad par kuriem sporta veidiem un kāda tipa rakstiem (previer, reportāža...) ir runa?

Piekrītu, es neinteresējos par visiem sporta veidiem, tāpēc nezinu, vai raksts par kaut kādu futbola Čempionu līgu vai NBA ierindas maču (vienu no apmērmam 80 sezonā) kādā no portāliem ir ielikts piecas minūtes vēlāk vai ātrāk.

Atkārtošos, ka uzskatu, ka SC profesionālais līmenis ir zems, tāpēc par tiem sporta veidiem, kas mani interesē, info meklēju pats, bet SC pārsvarā tiek izmantots tikai kā domu apmaiņa ar citiem faniem komentāru sadaļā. Bet nu nevaru piekrist uzbrukumiem šim konkrētajam autoram.
palasi Bērziņa rakstus par Sevastovu
~80% "uzvarēja, jo paveicās, pretiniece kļūdījās, bija nogurusi, ietekmēja laika apstākļi utt".
Vārdu sakot, ja uzvar, tad paveicās, ja zaudē, tad likumsakarīgi. Un tas ir ļoti tendenciozi.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-17 12:03, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bet katrā mačā ir desmitiem izspēļu. Kāds pamana vienu epizodi, kāds citu, bet vēl kāds vēl citur saskata būtisko.
Statistiķis jau viņš labs, bet ... pretiniece pagura, pretiniece izsita autā. Ja laukuma otrajā pusē (mūsu spēlētājas vietā) būtu robots, tad viss pareizi. Kā nopelns tad, ka pretiniece izsit autā: a)sarežģīti uzsista bumba; b)pretinieces nepareizi pieņemts lēmums kā izdarīt atbildes sitienu; c)pretinieces risks. Žurnālists spēj (viņam jāspēj) tās lietas atšķirt. Viņam jāspēj analizēt atslēgas [anglicisms] punkti un geimi. Viņam jāspēj pateikt, ka ne tikai pretiniece uzdāvināja punktu, bet mūsējā lika to izdarīt. Tad vairāk iebildumu nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-17 12:07, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: uz šo autoru var likt "mīksto" un neiespringt komentāros tieši tāpat kā uz Deruma "palagiem" par Ostapenko
Ar bērziņu un derumu viss skaidrs jau sen, viņu problēmas es tēlaini saucu par "mazā locekļa" sindromu. Damokla zobens toties ir kopumā ļoti sakarīgs komentētājs, kuru var arī "paaudzināt" šad un tad

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 12:07, pirms 5 gadiem
Ko tur cepties par to ekspertu, tā jau viņš darās gadiem ilgi .Tagad vismaz Bērziņš vairs komentāros boldā neapķēza pārējos komentētājus, kā tas bija pirms pāris gadiem.
Bērziņa pēcspēles palagiem laižu pāri pa diagonāli, daudz interesantāk ir palasīt saprātīgo komentētāju domas.

     [+] [-]

, 2019-01-17 12:10, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Godīgi, nesaprotu. Varbūt paskaidrosi?
Es vairs neatkārtošos, paskaidrojumi jau te sabira kā no pārpilnības raga un tas jau pats par sevi kko pasaka.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-17 12:23, pirms 5 gadiem
Autoram ar sūdainu mietu pa muguru un vairs nekad neatļaut strādāt par žurnālistu!
Ps. Lenām tā pat pārvācos uz sporta ziņas lapu. Šeit tie autori un viss pārējais ir vienkārši zem katras kritikas!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 12:34, pirms 5 gadiem
Protams pretinieces nogurums nospēlēja lomu tomēr galvenais faktors bija Sevastovas pieredze un meistarība!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 12:51, pirms 5 gadiem
Negribās lasīt šā "autora" skribelējumu, jo spēli redzēju un ko šis var sarakstīt arī zinu tāpēc pilnīgi atbalstu sašutuma pilnos komentārus!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-17 13:05, pirms 5 gadiem
Nu bet varbūt viņam vienkārši tāds rakstīšanas stils, nevis apzināti noliek Sevastovu? Cilvēks cenšas, krietni pārspējot lielāko daļu SC autoru.

Izskatās, ka komentāros daži mēģina veikt sportazinas.com reklāmu.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 13:07, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bet varbūt viņam vienkārši tāds rakstīšanas stils, nevis apzināti noliek Sevastovu? Cilvēks cenšas, krietni pārspējot lielāko daļu SC autoru.

Izskatās, ka komentāros daži mēģina veikt sportazinas.com reklāmu.
Nu, ja žurnālistam ir noniecinošs rakstīšanas stils, vai tad arī tad viņš nav pelnījis kritiku?

  +5 [+] [-]

, 2019-01-17 13:11, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bet varbūt viņam vienkārši tāds rakstīšanas stils, nevis apzināti noliek Sevastovu? Cilvēks cenšas, krietni pārspējot lielāko daļu SC autoru.
Visu cieņu autoram par vienmēr profesionāli sagatavoto statistiku, taču Sevastovas sasniegumu noniecināšana nav tikai rakstīšanas stils. Ja palasi šo rakstu, Tev tas šķiet OK??
Man galīgi ne. Vienīgi komentāros neko nesāku rakstīt, jo redzu, ka te jau bez manis viss ir uzrakstīts.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-17 13:59, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bet varbūt viņam vienkārši tāds rakstīšanas stils, nevis apzināti noliek Sevastovu? Cilvēks cenšas, krietni pārspējot lielāko daļu SC autoru.

Izskatās, ka komentāros daži mēģina veikt sportazinas.com reklāmu.
Paskaties, kādas bildes viņš parasti liek pie rakstiem par Sevastovu (šī ir patīkams izņēmums). Tādas, kurās viņa izskatās pēc zobenzobu vāveres. Autora personu gan nav vērts apspriest - nav viņš tik īpašs.
1 2 42 komentāri