Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:125, Did:0, useCase: 3

Slavenais angļu aizsargs Terijs tomēr pārdomā un atsaka Maskavas "Spartak"

Agris Suveizda

Slavenais angļu aizsargs Terijs tomēr pārdomā un atsaka Maskavas "Spartak"
Džons Terijs
Foto: AFP/Scanpix

Lai arī jau bija devis sākotnēju piekrišanu, izgājis medicīniskās pārbaudes un viņam bija nokārtota Krievijas vīza, nepilnus 38 gadus vecais angļu aizsargs Džons Terijs sociālo tīklu vietnē Instagram paziņojis, ka tomēr nespēlēs Krievijas Premjerlīgas klubā Maskavas "Spartak".

"Pēc lielām pārdomām esmu izlēmis noraidīt Maskavas "Spartak" līguma piedāvājumu," raksta Džons Terijs. "Vēlos izmantot iespēju un pateikties "Spartak" par iespēju, kā arī novēlēt viņiem un viņu līdzjutējiem visu to labāko atlikušajā sezonā."

"Maskavas "Spartak" ir ambiciozs klubs, un mani ļoti iespaidoja viņu profesionālisms. Bet pēc pārejas izvērtēšanas kopā ar ģimeni esmu izlēmis, ka šis mums šajā brīdī nebūtu pareizais solis. Vēlu veiksmi, "Spartak"!" noslēdza Terijs.

Krievu mediji iepriekš vēstīja, ka abas iesaistītās puses pēc Terija medicīniskajām pārbaudēm panākušas vienošanos, taču Terijs pēc atgriešanās Londonā paaugstinājis savas prasības. Abas puses vienojās par 1.9 miljoniem mārciņu par vienu sezonu (apmēram 2,1 miljonu eiro), taču Terijs vēlējies paaugstināt savu algu līdz vairāk nekā trim miljoniem mārciņu par sezonu. Savukārt šodien parādījās runas, ka Terijam 3,5 miljonus mārciņu maksāt esot gatavs viņa iepriekšējais klubs "Aston Villa".

37 gadus vecais Terijs ir viens no 21. gadsimta slavenākajiem un titulētākajiem Anglijas futbolistiem. Viņš piecas reizes triumfēja Premjerlīgā "Chelsea" sastāvā, aizvadīja 78 spēles Anglijas izlasē, bet iepriekšējo sezonu pavadīja Anglijas pēc spēka otrajā līgā.

Izmantotie resursi:
https://www.instagram.com/p/BnofRuR...

1 2 36 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2018-09-12 19:55, pirms 6 gadiem
Kurš tad gribētu tajā musarā dzīvot?

  +3 [+] [-]

, 2018-09-12 19:56, pirms 6 gadiem
labi izmantoja Spartaku, lai patirgotos ar AV un uzsistu sev cenu ..

arī Spartak PR ziņā ieguva - abpusēji izdevīgs darījums.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 20:04, pirms 6 gadiem
Loģisks solis no JT

     [+] [-]

, 2018-09-12 20:07, pirms 6 gadiem
Balagāns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-12 20:19, pirms 6 gadiem
Šamējais pagūglēja kāds tur dzīves līmenis

  +9 [+] [-]

, 2018-09-12 20:44, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Šamējais pagūglēja kāds tur dzīves līmenis
Protams, pagūglēja, paskatījās kā dzīvo Krievijā un saprata, ka viņam, miljonāram, noteikti būs jādzīvo hruščovkā kādā, kur apkures parādu dēļ siltumu pieslēgs tikai janvāra vidū, iepirksies "Pjatoročkā", un tikai akcijas produktus utt.

Tie, kas raksta "dzīves līmeņa" komentārus vispār saprot par ko runā? Terijs, esot savā futbolista-miljonāra statusā, Krievijā dzīvos VIP īpašumos, brauks ar VIP mašīnām, tusēs pa VIP restorāniem utt.

Profesionāli sportisti nav tadžiku viesstrādnieki, kuriem jādzīvo kartona kastē utml.

     [+] [-]

, 2018-09-12 21:10, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Šamējais pagūglēja kāds tur dzīves līmenis
Ar viņa finansālajām iespējām tas visur ir vienāds

     [+] [-]

, 2018-09-12 21:47, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Protams, pagūglēja, paskatījās kā dzīvo Krievijā un saprata, ka viņam, miljonāram, noteikti būs jādzīvo hruščovkā kādā, kur apkures parādu dēļ siltumu pieslēgs tikai janvāra vidū, iepirksies "Pjatoročkā", un tikai akcijas produktus utt.

Tie, kas raksta "dzīves līmeņa" komentārus vispār saprot par ko runā? Terijs, esot savā futbolista-miljonāra statusā, Krievijā dzīvos VIP īpašumos, brauks ar VIP mašīnām, tusēs pa VIP restorāniem utt.

Profesionāli sportisti nav tadžiku viesstrādnieki, kuriem jādzīvo kartona kastē utml.
Ar dzīves līmeni nav jāsaprot tikai finansiālā puse, bet arī tas, cik cilvēki tur ir intelektuāli, kulturāli, vai tur ir sakopta vide, attīstīta infrastruktūra utt. Kā jau te viens teica - Krievija ir miskaste.

     [+] [-]

, 2018-09-12 21:52, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Ar dzīves līmeni nav jāsaprot tikai finansiālā puse, bet arī tas, cik cilvēki tur ir intelektuāli, kulturāli, vai tur ir sakopta vide, attīstīta infrastruktūra utt. Kā jau te viens teica - Krievija ir miskaste.
Tu esi bijis Maskavā?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-12 22:13, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Ar dzīves līmeni nav jāsaprot tikai finansiālā puse, bet arī tas, cik cilvēki tur ir intelektuāli, kulturāli, vai tur ir sakopta vide, attīstīta infrastruktūra utt. Kā jau te viens teica - Krievija ir miskaste.
Draugs tu 100% nebiji nekad Maskava

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 22:13, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Ar dzīves līmeni nav jāsaprot tikai finansiālā puse, bet arī tas, cik cilvēki tur ir intelektuāli, kulturāli, vai tur ir sakopta vide, attīstīta infrastruktūra utt. Kā jau te viens teica - Krievija ir miskaste.
Dzīves līmenim ar kultūrvidi nav tieša sakara.

Savukārt par cilvēkiem - tādi paši kā visur citur. Ja par atskaites punktu ņem kaut kādus pagalma gopņikus, tad arī salīdzini ar britu čaviem vai ko līdzīgu.

Tu pats Krievijā esi bijis vai veido savus uzskatus par valsti no Latvijas medijiem? Normāla valsts, ne labāka, ne sliktāka kā citas. Tāpat kā jebkur ir gan lohi un reālas "pamoikas", tāpat ir elitāri dzīvojamie rajoni, inteliģenti un intelektuāli cilvēki (Maskava, atgādināšu, ir otrā lielākā Eiropas pilsēta, kur ir viss tāpat kā jebkurā citā megapolē) utt.

Ja Terijs nepinās ar angļu "biomusuru" pie sevis mājās, tad kāds pamats ir domāt, ka viņš to darīs Krievijā?

     [+] [-]

, 2018-09-12 22:25, pirms 6 gadiem
jurkoo rakstīja: Tu esi bijis Maskavā?
Maskavā infrastruktūrā ir izgrūsta tāda nauda kādu ne zviedri, ne šveicieši netērē - lai gan protams mūsu Ušakovam būtu ko pamācīties, pat ja mēs nevaram granīta bruģi pirkt un visu naudu sagāzt radot skaisto fasādi, dzīvot tur sevišķi tādam Terijam būs labi. Bet uz doto brīdi ienākumu ziņā vidējam iedzīvotājam tur vairs nav bijusī fantastika pirms 10 gadiem... +/- Rīgas algas, pie augstākām dzīves izmaksām un fantastiski augstiem hipotekārā kredīta procentiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-12 22:26, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Dzīves līmenim ar kultūrvidi nav tieša sakara.

Savukārt par cilvēkiem - tādi paši kā visur citur. Ja par atskaites punktu ņem kaut kādus pagalma gopņikus, tad arī salīdzini ar britu čaviem vai ko līdzīgu.

Tu pats Krievijā esi bijis vai veido savus uzskatus par valsti no Latvijas medijiem? Normāla valsts, ne labāka, ne sliktāka kā citas. Tāpat kā jebkur ir gan lohi un reālas "pamoikas", tāpat ir elitāri dzīvojamie rajoni, inteliģenti un intelektuāli cilvēki (Maskava, atgādināšu, ir otrā lielākā Eiropas pilsēta, kur ir viss tāpat kā jebkurā citā megapolē) utt.

Ja Terijs nepinās ar angļu "biomusuru" pie sevis mājās, tad kāds pamats ir domāt, ka viņš to darīs Krievijā?
"labaka, ne sliktaka" - diezgan stridigi, var iebilst. Man subjektivi riebtos tur dzivot, vnk nepatik diktaturas. Un tas cik daudz jaunu un gudru cilveku beg no turienes, ari ir raditajs. Ta, ka Krievija noteikti nav planetas "iekarotako" valstu top20.

     [+] [-]

, 2018-09-12 22:28, pirms 6 gadiem
Tu pats Krievijā esi bijis vai veido savus uzskatus par valsti no Latvijas medijiem? Normāla valsts, ne labāka, ne sliktāka kā citas
-----

Kā nu kuram. Tas, kas notiek Krievijā, ļoti daudziem nav pieņemams,
arī daudziem krieviem. Šī brīža Krievija tomēr nebūtu nosaucama par "normālu" valstu, it sevišķi pēc Gruzijas un Ukrainas.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 22:29, pirms 6 gadiem
Maskavā var dzīvot, ja tev patīk pūļi ar cilvēkiem un ''dvižuha'' 24 h diennaktī. Bet liela varbūtība, ja tu esi parasts darbarūķis, ka dzīvosi kaut kādā sešpadsmitstāvniecē un sēdēsi stundu-pusotru korķī uz darbu braucot vai pārpildītā metro stundu sēdēsi... Algā tu saņemsi to pašu ko Rīgā, plus pat solīdā kompānijā varēsi sēdēt kā miļeņkijs virsstundas par ko tev neviens nemaksās.
Tomēr Krievija, arī Maskava ir ļoti policejiska valsts. Menti uz katra stūra, tā ar nav super tāda vide kur gribi dzīvot, kad tevi visu laiku novēro.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 22:31, pirms 6 gadiem
Daudz par ko liecina arī tas, ka solīdos uzņēmumos algas tagad maksā tur vai nu dolāros vai eiro, kā viņi saka ''stabilā valūtā'', jo rubļus neviens negrib, kad kurss visu laiku virzās uz pakaļas pusi...

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 22:33, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: "labaka, ne sliktaka" - diezgan stridigi, var iebilst. Man subjektivi riebtos tur dzivot, vnk nepatik diktaturas. Un tas cik daudz jaunu un gudru cilveku beg no turienes, ari ir raditajs. Ta, ka Krievija noteikti nav planetas "iekarotako" valstu top20.
No Latvijas "nebēg"? No jebkuras citas valsts nebrauc prom jauni un talantīgi speciālisti?

Iemeslus var atrast jebkādus. Tīri objektīvi, ir cilvēki, kam esošajā Krievijā darīt to ko viņi dara, nav viegli un viņi brauc prom. Ir tādi, kam normāli.

Par to diktatūru - nav tā nekāda diktatūra. Tā ir absolūti korumpēta valsts pārvalde, kas arī ir galvenā problēma, jo vienlaicīgi gan nauda, gan vara ir vienās rokās.

Tiem, kam ir nauda, bet futbolistiem tās ir dafiga, dzīvot Krievijā var būt pat ļoti komfortabli.

     [+] [-]

, 2018-09-12 22:35, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Maskavā var dzīvot, ja tev patīk pūļi ar cilvēkiem un ''dvižuha'' 24 h diennaktī. Bet liela varbūtība, ja tu esi parasts darbarūķis, ka dzīvosi kaut kādā sešpadsmitstāvniecē un sēdēsi stundu-pusotru korķī uz darbu braucot vai pārpildītā metro stundu sēdēsi... Algā tu saņemsi to pašu ko Rīgā, plus pat solīdā kompānijā varēsi sēdēt kā miļeņkijs virsstundas par ko tev neviens nemaksās.
Tomēr Krievija, arī Maskava ir ļoti policejiska valsts. Menti uz katra stūra, tā ar nav super tāda vide kur gribi dzīvot, kad tevi visu laiku novēro.
Tu visu raksti pareizi, taču no parastā cilvēka aspekta. Terijam uzliks kārtējo "zilo spanīti" uz jumta un viņš varēs mierīgi apbraukt visus korķus utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 22:42, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tu pats Krievijā esi bijis vai veido savus uzskatus par valsti no Latvijas medijiem? Normāla valsts, ne labāka, ne sliktāka kā citas
-----

Kā nu kuram. Tas, kas notiek Krievijā, ļoti daudziem nav pieņemams,
arī daudziem krieviem. Šī brīža Krievija tomēr nebūtu nosaucama par "normālu" valstu, it sevišķi pēc Gruzijas un Ukrainas.
Vai Latvijā visi ir ar mieru ar mūsu politiķu darbībām un paveikto? Vai ir kāda valsts kur visi ir priecīgi un visiem viss patīk? Arī ASV ir pilns savu iekšējo problēmu, kas tur izraisa tādas nekārtības, ka ielās grib sūtīt armiju, lai visu "nomierinātu" un arī šīs valsts vēsturē ir bijušas visnotaļ apšaubāmu militāru konfliktu lappuses, arī Lielbritānijā ir cilvēki, kas ar šausmām savulaik skatījās uz Blēra-Buša tandēmu.

Ja kādam nepatīk tur dzīvot, strādāt, mācīties, robežas ir vaļā un brauc uz kurieni gribi. Daudzi, kā jebkurā mūsdienu valstī, to izmanto. Beigu beigās, neviens nesaka, ka visiem Krievijas iedzīvotājiem obligāti ir jāmīl Krievija.

Un nobeigumā - mēs visi dzīvojam tajā vai citā info laukā. Krieviem ir savi propogandas kanāli, Rietumiem - savi. Arī Latvijas mediji (nesaukšu kuri), daudzas ziņas pasniedz ļoti tendenciozi un virza savas auditorijas domu tā kā uzskata par vajadzīgu. Neeset auni un neticiet ne vieniem, ne otriem, kamēr neesat izpratuši jautājumu no VISĀM pusēm.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-12 22:45, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tu visu raksti pareizi, taču no parastā cilvēka aspekta. Terijam uzliks kārtējo "zilo spanīti" uz jumta un viņš varēs mierīgi apbraukt visus korķus utt.
Nu es piekrītu, lai gan Terijs ir dzīvojis citā vidē, viņam var būt grūti pierast pie Maskavas pat ar visām bākugunīm pa sastrēgumiem.

Daudziem kas ārzemēs nav dzīvojuši lielākās pilsētās un darījuši ofisa darbu vietā kur reāli savstarpēja cieņa eksistē tas nav saprotams, bet atbraucot var izbesīt daudz kas. Kad es atbraucu no Stokholmas atpakaļ uz Rīgu man sākumā reāli besīja šejienes cilvēki un vispār paradumi. Ka reāli ja autobusa šoferis neatvērs durvis pāris sekunžu laikā vai nu aizdomājies vai ko, kāds uzreiz sāks pa tām durvīm spert un pacana balsī bļaut ''e če, dver bļ* otkrivaj!", vai tas pats šoferis tā vietā lai tev vienkārši palūgtu paiet malā tevi vispirms nolamās, it kā solīda dāma solīdā amatā sāks di**ties ar kaimiņiem par to, ka viņai izsaukuši pašvaldībniekus kas uzlika 40 eiro par parkošanos neatļautā vietā, un vēl viens čalis nopircis 1 vietu stāvvietā jaunajā projektā spītīgi bāzīs tur abas ģimenes mašīnas un arī vēl kaut ko dir*īs... tipa ''a ko jums, skauž? nemāk braukt, ka nevar garām pabraukt? kas mums stukaču valsts?"

Ok Terijs ikdienā nebrauks sabiedriskajā un necīnīsies par ''parkovkas vietu'' Maskavā, bet ar dažādi domājošiem darbadevējiem kā tas te Rosgvardijecs, kas solīja no Navaļnija uztaisīt kotleti ringā gan jau var satikties.

Cilvēki mums nav ļoti patīkami, nav tik traki kā Krievijā kur bezmaz katram pakaļa aizdegas kad uz ceļa kāds viņu apdzen un vajag obligāti iedzīt un atkal apdzīt, bet mazākā mērā joprojām ir vēlme katram būt kaut kādam mazam caram... Lielai daļai sabiedrības apsolūti nav ne mazākās paškritikas un vēlmes sekot līdzi kā viņi uzvedas sabiedrībā un, ka viņi nav vienīgie pasaulē.

  +3 [+] [-]

, 2018-09-12 22:51, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu es piekrītu, lai gan Terijs ir dzīvojis citā vidē, viņam var būt grūti pierast pie Maskavas pat ar visām bākugunīm pa sastrēgumiem.

Daudziem kas ārzemēs nav dzīvojuši lielākās pilsētās un darījuši ofisa darbu vietā kur reāli savstarpēja cieņa eksistē tas nav saprotams, bet atbraucot var izbesīt daudz kas. Kad es atbraucu no Stokholmas atpakaļ uz Rīgu man sākumā reāli besīja šejienes cilvēki un vispār paradumi. Ka reāli ja autobusa šoferis neatvērs durvis pāris sekunžu laikā vai nu aizdomājies vai ko, kāds uzreiz sāks pa tām durvīm spert un pacana balsī bļaut ''e če, dver bļ* otkrivaj!", vai tas pats šoferis tā vietā lai tev vienkārši palūgtu paiet malā tevi vispirms nolamās, it kā solīda dāma solīdā amatā sāks di**ties ar kaimiņiem par to, ka viņai izsaukuši pašvaldībniekus kas uzlika 40 eiro par parkošanos neatļautā vietā, un vēl viens čalis nopircis 1 vietu stāvvietā jaunajā projektā spītīgi bāzīs tur abas ģimenes mašīnas un arī vēl kaut ko dir*īs... tipa ''a ko jums, skauž? nemāk braukt, ka nevar garām pabraukt? kas mums stukaču valsts?"

Ok Terijs ikdienā nebrauks sabiedriskajā un necīnīsies par ''parkovkas vietu'' Maskavā, bet ar dažādi domājošiem darbadevējiem kā tas te Rosgvardijecs, kas solīja no Navaļnija uztaisīt kotleti ringā gan jau var satikties.

Cilvēki mums nav ļoti patīkami, nav tik traki kā Krievijā kur bezmaz katram pakaļa aizdegas kad uz ceļa kāds viņu apdzen un vajag obligāti iedzīt un atkal apdzīt, bet mazākā mērā joprojām ir vēlme katram būt kaut kādam mazam caram...
Vai Anglijā viņš nevarētu uzrauties uz kādu pālī esošu "lordu", kurš gribētu viņam uzšaut? Idioti ir visur, taču, paldies Dievam, visi nav idioti.

Ja cilvēks normāli uzvedas, tad neviens viņam nepie*isīsies. Tas ir zelta likums jebkurā valstī un kompānijā.
Tas ir tāpat kā, ja zini, ka naktī nav jāstaigā pa apšaubāmu rajonu zīmējoties ar diviem jauniem aifoniem, bet vienalga tā dari, tad nevis vide vainīga, ka tevi pieklapēja, bet pats esi lo*s. Jebkurā valstī un pie jebkuras varas.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-12 22:55, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Vai Latvijā visi ir ar mieru ar mūsu politiķu darbībām un paveikto? Vai ir kāda valsts kur visi ir priecīgi un visiem viss patīk? Arī ASV ir pilns savu iekšējo problēmu, kas tur izraisa tādas nekārtības, ka ielās grib sūtīt armiju, lai visu "nomierinātu" un arī šīs valsts vēsturē ir bijušas visnotaļ apšaubāmu militāru konfliktu lappuses, arī Lielbritānijā ir cilvēki, kas ar šausmām savulaik skatījās uz Blēra-Buša tandēmu.

Ja kādam nepatīk tur dzīvot, strādāt, mācīties, robežas ir vaļā un brauc uz kurieni gribi. Daudzi, kā jebkurā mūsdienu valstī, to izmanto. Beigu beigās, neviens nesaka, ka visiem Krievijas iedzīvotājiem obligāti ir jāmīl Krievija.

Un nobeigumā - mēs visi dzīvojam tajā vai citā info laukā. Krieviem ir savi propogandas kanāli, Rietumiem - savi. Arī Latvijas mediji (nesaukšu kuri), daudzas ziņas pasniedz ļoti tendenciozi un virza savas auditorijas domu tā kā uzskata par vajadzīgu. Neeset auni un neticiet ne vieniem, ne otriem, kamēr neesat izpratuši jautājumu no VISĀM pusēm.
Beidz visu nonivelēt. Ir tomēr daudzi aspekti pēc kuriem varam spriest - masu mediji ir varas rokās, kamēr Rietumos tā gluži nav, un to tu aizmirsi piebilst. Ja tu neesi "silē" vai tai pietuvināts, tev Krievijā ir ļoti, ļoti grūti. Rietumu pasaulē tev nav jābūt mafijā, lai attīstītu savu biznesu. Nākamais punkts - militārisms, kaut ka neesmu ievērojis Rietumos masīvas militārās parādes, kur bērnus pārģērbj par zaldātiņiem. Un tamlīdzīga šausmas. Vadoņa kults Krievijā nav? Nu, sorry, Krievijā Putina reitinga sasniedza 90%, tā ir diktatūra, korumpēta, nenomaināma vara, teju klasisks variants. Vēl redzēsim, kas notiks tālāk. Protams, ja galvenais dzīvē ir piesist māgu un pielieties līdz bezsamaņai, tad var dzīvot arī tāda valstī. Tikai smadzenes ieteicams regulāri izslēgt.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 23:00, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: No Latvijas "nebēg"? No jebkuras citas valsts nebrauc prom jauni un talantīgi speciālisti?

Iemeslus var atrast jebkādus. Tīri objektīvi, ir cilvēki, kam esošajā Krievijā darīt to ko viņi dara, nav viegli un viņi brauc prom. Ir tādi, kam normāli.

Par to diktatūru - nav tā nekāda diktatūra. Tā ir absolūti korumpēta valsts pārvalde, kas arī ir galvenā problēma, jo vienlaicīgi gan nauda, gan vara ir vienās rokās.

Tiem, kam ir nauda, bet futbolistiem tās ir dafiga, dzīvot Krievijā var būt pat ļoti komfortabli.
-------------------
Par to diktatūru - nav tā nekāda diktatūra. Tā ir absolūti korumpēta valsts pārvalde, kas arī ir galvenā problēma, jo vienlaicīgi gan nauda, gan vara ir vienās rokās.

Tad kada veida ta tev ir "normala" valsts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 23:04, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: -------------------
Par to diktatūru - nav tā nekāda diktatūra. Tā ir absolūti korumpēta valsts pārvalde, kas arī ir galvenā problēma, jo vienlaicīgi gan nauda, gan vara ir vienās rokās.


Tad kada veida ta tev ir "normala" valsts?
Latvijā tas pats ,tikai valsts tik maza ,ka starptautiski tas visiem pie kājas

  +1 [+] [-]

, 2018-09-12 23:13, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Beidz visu nonivelēt. Ir tomēr daudzi aspekti pēc kuriem varam spriest - masu mediji ir varas rokās, kamēr Rietumos tā gluži nav, un to tu aizmirsi piebilst. Ja tu neesi "silē" vai tai pietuvināts, tev Krievijā ir ļoti, ļoti grūti. Rietumu pasaulē tev nav jābūt mafijā, lai attīstītu savu biznesu. Nākamais punkts - militārisms, kaut ka neesmu ievērojis Rietumos masīvas militārās parādes, kur bērnus pārģērbj par zaldātiņiem. Un tamlīdzīga šausmas. Vadoņa kults Krievijā nav? Nu, sorry, Krievijā Putina reitinga sasniedza 90%, tā ir diktatūra, korumpēta, nenomaināma vara, teju klasisks variants. Vēl redzēsim, kas notiks tālāk. Protams, ja galvenais dzīvē ir piesist māgu un pielieties līdz bezsamaņai, tad var dzīvot arī tāda valstī. Tikai smadzenes ieteicams regulāri izslēgt.
Tavuprāt, visi masu mediji Rietumeiropā ir absolūti neatkarīgi no varas? Arī Mērdoka vai Tērnera kompānijas? Labi.
Zīmēt idilli biznesa ziņā arī ir diezgan naivi. Salīdzināsim kaut vai ar Latviju (nu tā, lai būtu lielāks klātbūtnes efekts). Daudz ir tādu iekšējo biznesu (nevis to, kas lielāko daļu dara priekš eksporta), kas nav saistīti ar varu? Pat prastu uzņēmumu īpašnieki pie mums stājas partijās, jo bez tām viņiem nekādas nespīd.

Militārisms - arī ASV visur bāž savu armiju, floti un gaisa spēkus. Nē, parādes nerīko, bet tajā pašā sportā viņiem katru sezonu n-tie mači lielajās līgās ir veltītas armijai, armijas veterāniem utt. Armijas tēma ir iekļauta visur, pat lielo līgu komandas spēlē dažādos "Solider Field" un "Veterans Stadium". Nemaz nerunājot, ka Army, Navy un Air Force komandas spēlē NCAA čempionātos, bet tas, uz minūti, ir viens no lielākajiem sporta turnīriem Štatos (un, jā, tā ir reklāma).

Vadoņa kults - var piekrist, tikai ar piebildi, ka tas izveidojās nevis tāpēc, ka tā bija vajadzīgs, bet tāpēc, ka vietvara tam ļoti labi palīdzēja. Problēmu, kā jebkurā valstī pietiek, taču kamēr Putins nav atnācis/pazvanījis, nekas nenotiek. Tā arī radās, ka Vladimirs Vladimirovičs ir glābējs un pestītājs.

Es nezīmēju Krieviju kā ideālu valsti, taču oponējot man tu un pārējie mēģināt zīmēt to kā būtu, ja būtu tas, tas un tas. Da nekur tā nav. Visur ir savas problēmas. Mums Krievija ir blakus, par tām mēs zinām uzreiz. A vai mēs zinām kas pašlaik ir aktuāls Brazīlijā, DĀR, Austrālijā vai Kanādā? Pat ASV ikdienas ziņas pie mums nonāk ļoti dozētos apjomos (lasi - Latvijas medijos tās tiek atspoguļotas reti). Tāpēc liekas, ka pie mums ir slikti, Krievijā ir vēl lielāka sūdu bedre, bet Rietumos, jā, tur gan Leiputrija.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-12 23:16, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: -------------------
Par to diktatūru - nav tā nekāda diktatūra. Tā ir absolūti korumpēta valsts pārvalde, kas arī ir galvenā problēma, jo vienlaicīgi gan nauda, gan vara ir vienās rokās.


Tad kada veida ta tev ir "normala" valsts?
Piedod, bet tāds sabiedrības pārvaldes modelis pastāv jau sen un pamatīgi.

Tāpēc saku - normāla, nevis laba, priekšzīmīga vai kāda citāda. Viss ir tā kā tas ir. Pie mums, ja nu kas, ir tāpat. Nē?

Vai arī tu vari nosaukt kādu NORMĀLU valsti, kur nekā tāda nav un viss ir tā kā jūs prasat, lai būtu Krievijā?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-12 23:49, pirms 6 gadiem
Te nu gan daudz urmasu, Maskava esot sapnu zeme

     [+] [-]

, 2018-09-13 00:18, pirms 6 gadiem
M8archa rakstīja: Te nu gan daudz urmasu, Maskava esot sapnu zeme
Tādi pati kā citas lielās pilsētas ne labāka ,ne sliktāka

     [+] [-]

, 2018-09-13 01:23, pirms 6 gadiem
Spartaks liekas kaut kur Eirokausos izgāzās.

     [+] [-]

, 2018-09-13 01:26, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Daudz par ko liecina arī tas, ka solīdos uzņēmumos algas tagad maksā tur vai nu dolāros vai eiro, kā viņi saka ''stabilā valūtā'', jo rubļus neviens negrib, kad kurss visu laiku virzās uz pakaļas pusi...
Rakstā AstonVilla pat pārsolījusi Spartaka piedāvāto algu. Laikam kursam nav nozīmes.

     [+] [-]

, 2018-09-13 01:52, pirms 6 gadiem
Angļus tur ne sevišķi mīl
Labāk tālāk

     [+] [-]

, 2018-09-13 07:46, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Ar dzīves līmeni nav jāsaprot tikai finansiālā puse, bet arī tas, cik cilvēki tur ir intelektuāli, kulturāli, vai tur ir sakopta vide, attīstīta infrastruktūra utt. Kā jau te viens teica - Krievija ir miskaste.
Aizbrauc uz Angliju un apskaties cik seit ir sakopts.
1 2 36 komentāri