Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Wizards" grasās noslēgt pilnvērtīgu līgumu ar Pasečņiku

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Wizards" grasās noslēgt pilnvērtīgu līgumu ar Pasečņiku
Anžejs Pasečņiks aizsardzībā. Foto: EPA/Scanpix

LETA. Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Vašingtonas "Wizards" grasās noslēgt pilnvērtīgu līgumu ar latviešu centra spēlētāju Anžeju Pasečņiku, ziņo laikraksts "The Washington Post".

Pasečņikam šobrīd ir divvirzienu līgums, kas paredz, ka kopā ar NBA komandu viņš nevar pavadīt vairāk par 45 dienām sezonā. Pārvēršot to par pilnvērtīgu līgumu, "Wizards" komandai būs jāatbrīvo vieta sastāvā, atsakoties vai aizmainot kādu citu spēlētāju. Kā ziņo "The Washington Post", "Wizards" lēmumus jāpieņem līdz 15. janvārim, kas ir pēdējā diena, kad divvirzienu līgumu var pārslēgt par pilnvērtīgu NBA līgumu.

Pasečņiks veiksmīgi debitējis NBA, kur 11 spēlēs vidēji guvis 7,7 punktus un izcīnījis 6,3 atlēkušās bumbas. Cīņā zem groziem viņš ir labākais NBA debitants. Sezonu Pasečņiks uzsāka NBA attīstības līgā jeb G līgā, pārstāvot Vašingtonas "Capital City Go-Go". 24 gadus vecais Pasečņiks 12 spēlēs vidēji mačā guvis 10,5 punktus, izcīnījis 5,0 atlēkušās bumbas un realizējis 60,4% metienu no spēles.

Pasečņiks "Wizards" sastāvā piedalījās NBA Vasaras līgā, kur četrās cīņās caurmērā guva 4,0 punktus un izcīnīja 5,3 bumbas zem groziem. Tāpat viņš laukumā devās vienā pirmssezonas pārbaudes mačā, kurā guva četrus punktus un izcīnīja trīs atlēkušās bumbas.

Pasečņiks ar "Wizards" oktobra vidū noslēdza "Exhibit 10" tipa līgumu, kas paredz, ka viņš saņēma minimālo atalgojumu.

NBA jauno spēlētāju draftā Pasečņiku 2017. gadā pirmajā kārtā ar kopējo 25. numuru izraudzījās Orlando "Magic", kas viņu uzreiz aizmainīja uz Filadelfijas "76ers". 2019. gada 1. jūlijā Filadelfijas klubs no Pasečņika atteicās.

1 2 3 75 komentāri

 +15 [+] [-]

, 2020-01-08 13:13, pirms 4 gadiem
Ir ar ko lepoties, malacis! Bija cilvēki, un ja nemaldos, tas pats Lauva, bija neizpratnē par viņu pāris mēnešus atpakaļ, saistībā ar to, ka noslēdza 2 virzienu līgumu un lielākoties spēlēs G līgā, bet nu re kā, izcīnija sev vietu zem saules! Domājams, ka Bertāns ar atrašanos turpat netālu arī nospēlēja svarīgu lomu.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-08 13:15, pirms 4 gadiem
Ko tas diez ietekmēs atalgojumā?

  +5 [+] [-]

, 2020-01-08 13:15, pirms 4 gadiem
Brože vēl dzer! "Šā gada jūlijā Filadelfija no līguma atteicās" Ātri gan laiks skrien!!! 😄😄😄

 +21 [+] [-]

, 2020-01-08 13:17, pirms 4 gadiem
Patiesi iepriecinoša vēsts. Jāatzīst,ka vēl vasarā biju pārliecināts,ka Andžejam tā arī neizdosies kaut vienu spēli tikt laukumā NBA komandas sastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 13:18, pirms 4 gadiem
Red Wings rakstīja: Ko tas diez ietekmēs atalgojumā?
Kā jau īstam latvietim, ka tik ielīst otra maciņā... Būtu labāk priecājies, ka vēl vienam letiņam izdevies nostiprināties NBA, nevis par atalgojumu uztraucies...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 13:18, pirms 4 gadiem
Anžejs malacis. Prieks skatīties viņu. Ja vēl mazie melnīšī dalītos ar bumbu vairāk, diezgan bieži būtu 20+10 spēles. Paspēlēs vairāk un nākamgad jau izskatīsies ļoti labi.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-08 13:28, pirms 4 gadiem
Red Wings rakstīja: Ko tas diez ietekmēs atalgojumā?
Ja nemaldos, bija 60k, tagad 900k, tātad x15

  +8 [+] [-]

, 2020-01-08 13:50, pirms 4 gadiem
Andžejs parādīja, ka šis ir cīnītājs. Bet vēl tāls ceļš priekšā ejams, lai kļūtu par stabilu NBA veci, galvenais turpināt tālāk ēst zemi.
Slēpts komentārs: Raitcha

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 14:13, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc manām domām parakstīs, lai var aizmainīt...
Anžejs šiem varētu noderēt kā 3.centrs aiz Braienta un Vāgnera (Mahinmi beidzas lielais līgums un diez vai Wizards šo paturēs). Spēles manierē ar jaunajiem garajiem - vēl Hačimura, Dāvis - Anžejs varētu labi izskatities. Bet rosterā Vašingtonai gan baigais bardaks....

  +7 [+] [-]

, 2020-01-08 14:35, pirms 4 gadiem
Andžejs pārsteidza visus. Stati neatspoguļo patieso ieguldījumu komandas spēlē - gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Tiešām prieks par viņa rezultātiem!

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 14:43, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Anžejs šiem varētu noderēt kā 3.centrs aiz Braienta un Vāgnera (Mahinmi beidzas lielais līgums un diez vai Wizards šo paturēs). Spēles manierē ar jaunajiem garajiem - vēl Hačimura, Dāvis - Anžejs varētu labi izskatities. Bet rosterā Vašingtonai gan baigais bardaks....
Piekrītu, tik pa lielam Mahinmi nebūs diez ko viegli aizmainīt - liels līgums, bet ne tik lies lai tērētu picku, playoff komandām viņš īsti vajadzīgs nav. Tā kā Andžejam tagat ir parādijusies kāda vērtība, tad kā ticamu scenāriju uzskatu viņu kā pielikumu iespējamam Bertāna treidam un kā 2-3 centrs viņš šo sezonu pabeigs kaut kur citur.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-08 14:54, pirms 4 gadiem
timurietis rakstīja: Piekrītu, tik pa lielam Mahinmi nebūs diez ko viegli aizmainīt - liels līgums, bet ne tik lies lai tērētu picku, playoff komandām viņš īsti vajadzīgs nav. Tā kā Andžejam tagat ir parādijusies kāda vērtība, tad kā ticamu scenāriju uzskatu viņu kā pielikumu iespējamam Bertāna treidam un kā 2-3 centrs viņš šo sezonu pabeigs kaut kur citur.
Bertāna treids nav ļoti ticams...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-08 14:57, pirms 4 gadiem
Lai jau izdodas veiksmīgi nostiprināties NBA kaut vai kā stabilam 2.-3. centram (vienalga kurā klubā). Anžejs vēl ir jauns, apaugs vairāk ar muskuļiem un būs labs tornis. Galvenais tik neizkrist no aprites un grozīties tajā NBA sabiedrībā, lai nav kā Dairim jāatgriežas Eiropā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 15:08, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Lai jau izdodas veiksmīgi nostiprināties NBA kaut vai kā stabilam 2.-3. centram (vienalga kurā klubā). Anžejs vēl ir jauns, apaugs vairāk ar muskuļiem un būs labs tornis. Galvenais tik neizkrist no aprites un grozīties tajā NBA sabiedrībā, lai nav kā Dairim jāatgriežas Eiropā.
Darba jāieliek, bet potenciāls ir, varbūt ne gluži Valančūna līmeņa centrs, bet 12+9 rajona stabils spēlētājs, kāpēc gan ne. Pēc cm, manuprāt, viens no pieciem garākajiem NBA.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 15:14, pirms 4 gadiem
Aizmainīt tik garu progresējošu spēlētāju? Drīzāk Bertānu, kura varējums, vērtība zināma. Turklāt Vašingtonā Andžeju prasmīgi izmanto. Pretinieku komandas uzbrukums izmainās, kad Andžejs ir laukumā, bet uzbrukumā labi atbrīvo laukumu uzbrucējiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 15:16, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bertāna treids nav ļoti ticams...
pat ļoti ticams, tikai vēl nezinam, kas GM ir padomā skatoties nākotnes virzienā

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 15:21, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Darba jāieliek, bet potenciāls ir, varbūt ne gluži Valančūna līmeņa centrs, bet 12+9 rajona stabils spēlētājs, kāpēc gan ne. Pēc cm, manuprāt, viens no pieciem garākajiem NBA.
Ar to darbu Andžeja gadījumā nav tik viegli - ceru, ka tagad attieksme būs cita, bet viņam raksturīgi īstermiņā 2-3 mēneši kārtīgi pastrādāt, tad tik pat ilgi palaisties, ja viņš grib tur spēlēt, tad jāstrādā būs katru dienu arī nesezonā...
Nepiekrītu, ka Bertāna treids ir maz ticams - komanda pleioffos netiek, spēlētājs ar mazu pēdējā gada līgumu, kas demonstrē lielisku sniegumu - Vašingtonas menedžments pēdējos 10 gadus nav izcēlies ar sakarīgiem lēmumiem, bet diez vai viņi ir tik stulbi, ka neizmantos situāciju un izdevīgi nenotreidos čali, kas tā pat nākamsezon pie viņiem nespēlēs

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 15:31, pirms 4 gadiem
Prieks, ka Wizards tā palaimējies ar latviešu spēlētājiem- gandrīz kā savējā komanda

  -1 [+] [-]

, 2020-01-08 15:36, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Prieks, ka Wizards tā palaimējies ar latviešu spēlētājiem- gandrīz kā savējā komanda
Man ar prieks, es tā kā pa dienu strādāju, un negribās ilgstoši dzīvot miega badā, tad pēdējos mēnešos labāk izvēlos skatīties Wizard spēles, nekā Mavriks.
Bet ļoti iespējams, ka drīz būs jāseko arī Leikeriem vai Bostonai.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-08 15:39, pirms 4 gadiem
timurietis rakstīja: Ar to darbu Andžeja gadījumā nav tik viegli - ceru, ka tagad attieksme būs cita, bet viņam raksturīgi īstermiņā 2-3 mēneši kārtīgi pastrādāt, tad tik pat ilgi palaisties, ja viņš grib tur spēlēt, tad jāstrādā būs katru dienu arī nesezonā...
Nepiekrītu, ka Bertāna treids ir maz ticams - komanda pleioffos netiek, spēlētājs ar mazu pēdējā gada līgumu, kas demonstrē lielisku sniegumu - Vašingtonas menedžments pēdējos 10 gadus nav izcēlies ar sakarīgiem lēmumiem, bet diez vai viņi ir tik stulbi, ka neizmantos situāciju un izdevīgi nenotreidos čali, kas tā pat nākamsezon pie viņiem nespēlēs
Interesants apgalvojums - "...kas tāpat nākamsezon pie viņiem nespēlēs" . No kurienes šādas ziņas??? Plus vēl , ja atgriezīsies Wall un paliks Beal Wizards ar šodienas spēlētājiem nākošo sezonu var aizsisties līdz PO 2.kārtai

     [+] [-]

, 2020-01-08 15:40, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: pat ļoti ticams, tikai vēl nezinam, kas GM ir padomā skatoties nākotnes virzienā
Nedomāju, ka tik ticams, kā daudzi domā. Naudu uz treidu neliktu!

     [+] [-]

, 2020-01-08 15:42, pirms 4 gadiem
Aizmainīs Berču pret pikiem, atbrīvosies vieta sastāvā Wizards.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 15:42, pirms 4 gadiem
timurietis rakstīja: Ar to darbu Andžeja gadījumā nav tik viegli - ceru, ka tagad attieksme būs cita, bet viņam raksturīgi īstermiņā 2-3 mēneši kārtīgi pastrādāt, tad tik pat ilgi palaisties, ja viņš grib tur spēlēt, tad jāstrādā būs katru dienu arī nesezonā...
Nepiekrītu, ka Bertāna treids ir maz ticams - komanda pleioffos netiek, spēlētājs ar mazu pēdējā gada līgumu, kas demonstrē lielisku sniegumu - Vašingtonas menedžments pēdējos 10 gadus nav izcēlies ar sakarīgiem lēmumiem, bet diez vai viņi ir tik stulbi, ka neizmantos situāciju un izdevīgi nenotreidos čali, kas tā pat nākamsezon pie viņiem nespēlēs
Bertāns klubā ir ļoti iedzīvojies, daudzi saredz, kā nākotnes Wizards sastāvdaļu + faniem ļoti patīk. Pats arī, šķiet, gribētu palikt, ko arī novēlu!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 15:43, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Interesants apgalvojums - "...kas tāpat nākamsezon pie viņiem nespēlēs" . No kurienes šādas ziņas??? Plus vēl , ja atgriezīsies Wall un paliks Beal Wizards ar šodienas spēlētājiem nākošo sezonu var aizsisties līdz PO 2.kārtai
Es arī nesaprotu šo pārliecību.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-08 15:48, pirms 4 gadiem
timurietis rakstīja: Man ar prieks, es tā kā pa dienu strādāju, un negribās ilgstoši dzīvot miega badā, tad pēdējos mēnešos labāk izvēlos skatīties Wizard spēles, nekā Mavriks.
Bet ļoti iespējams, ka drīz būs jāseko arī Leikeriem vai Bostonai.
Nu var mani saukt kā grib, bet nereti es daudz vairāk priecājos par Bertāna 15 punktiem, nekā Porziņģa double-double.

     [+] [-]

, 2020-01-08 16:00, pirms 4 gadiem
Wizards vispār var pacelt Bertāna līgumu vasarā? VIņiem ir brīvie līdzekļi ~15 ljimonu vērtībā ?

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 16:03, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Wizards vispār var pacelt Bertāna līgumu vasarā? VIņiem ir brīvie līdzekļi ~15 ljimonu vērtībā ?
beidzas Mahinmi līgums - 15.5 M

     [+] [-]

, 2020-01-08 16:04, pirms 4 gadiem
P.S. Un saskaņā ar "Bērda likumu" Dāvja līgums var būt virs algu griestiem

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 16:04, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bertāns klubā ir ļoti iedzīvojies, daudzi saredz, kā nākotnes Wizards sastāvdaļu + faniem ļoti patīk. Pats arī, šķiet, gribētu palikt, ko arī novēlu!
Ies tur, kas lielāku līgumu piedāvās (iespējams, ka atpakāl uz Spurs, dēļ zemākiem nodokļiem - un jau citā statusā), Wizards dēļ Wall un Beal kontraktiem, diemžēl, to nevarēs atļauties. otrs Dāvim ir sportiskās ambīcijas un ir skaidri redzams, ka Vašingtona nav likmes uzlikusi uz pareizajiem zirgiem - maksimums 2.kārta, ko viņi var izspiest ar Beal kā līderi.

     [+] [-]

, 2020-01-08 16:05, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Interesants apgalvojums - "...kas tāpat nākamsezon pie viņiem nespēlēs" . No kurienes šādas ziņas??? Plus vēl , ja atgriezīsies Wall un paliks Beal Wizards ar šodienas spēlētājiem nākošo sezonu var aizsisties līdz PO 2.kārtai
Nu tak WSH nav nauda priekš viņa. Atradīsies kāda komanda kas gribēs dot 15 MIL un būs prom.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 16:06, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: P.S. Un saskaņā ar "Bērda likumu" Dāvja līgums var būt virs algu griestiem
vari paskaidrot sīkāk?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 16:08, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bertāna treids nav ļoti ticams...
Runāji ar visiem citu komandu GM?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 16:10, pirms 4 gadiem
RayAllen rakstīja: Kā jau īstam latvietim, ka tik ielīst otra maciņā... Būtu labāk priecājies, ka vēl vienam letiņam izdevies nostiprināties NBA, nevis par atalgojumu uztraucies...
Nu nez. Man arī liekas svarīgi, ka, ja reiz savu veselību beidz ar tām slodzēm, ka arī jāsapelna ir maksimāli daudz.

     [+] [-]

, 2020-01-08 16:17, pirms 4 gadiem
Ir skaidrs, ka rinda būs gara pēc Bertāna pakalpojumiem.
1 2 3 75 komentāri