Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Entonijs un "Knicks" atgūst vienu spēli

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Entonijs un "Knicks" atgūst vienu spēli
Karmelo Entonijs un "Knicks" tikuši vismaz pie vienas uzvaras
Foto: AFP/Scanpix

Karmelo Entonijs guva 41 punktu, un Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) izslēgšanas spēļu pirmās kārtas ceturtajā spēlē Ņujorkas "Knicks" savā laukumā ar rezultātu 89:87 pieveica Maiami "Heat", izvairoties no sausā zaudējuma sērijā (1:3).

"Knicks" bija nonākusi neapskaužamā situācijā un savu līdzjutēju priekšā varēja beigt sezonu, sērijā zaudējot bez variantiem ar 0:4. Tomēr Karmelo Entonijam un Amare Stadamaram bija citi nodomi. Pirmais guva 41 punktu, otrais, atgriežoties nos avainojuma izārstēšanas, pievienoja 20 punktus un desmit bumbas zem groziem, un "Knicks" izcīnīja pirmo "play-off" uzvaru kopš 2001. gada - 89:87.

Diemžēl uzvaras cena bija arī Barona Deivisa zaudēšana. Pagaidām nav skaidrs, uz cik ilgu laiku, bet veterāns trešajā ceturksnī izmežģīja ceļgalu.

"Heat" nelīdzēja arī 27 Lebrona Džeimsa punkti, bet pēdējais uzbrukums ar iespēju izraut uzvaru piederēja citai "Heat" superzvaigznei Dveinam Veidam. Tomēr aizsarga mestais trejacis lidoja secen, un trešdien savās mājās "Heat" centīsies izmantot nākamo iespēju pabeigt sēriju.

Regulārās sezonas uzvarētāja Čikāgas "Bulls" nokļuvusi zaudējuma attālumā no izstāšanās no "play off". Spēlējot bez Joakima Noā, "Bulls" ar 82:89 zaudēja Filadelfijā, sērijā nokļūstot iedzinējos ar 1-3.

"Bulls" svētdien nevarēja palīdzēt Joakims Noā, kuram potītes savainojums. Franču centra vietu starta pieciniekā ieņēma turks Omers Ašiks. Vairāk izmaiņu ne vienā, ne otrā komandā nebija. "76ers" sāka ļoti straujā tempā un ar agresīvu aizsardzību un ātru pāreju pretuzbrukumos sešās minūtēs iekrāja 10 punktu pārsvaru (18:8), bet pirmo ceturtdaļu pabeidza ar +9 (24:15). Otrās ceturtdaļas sākumā labi spēlē iesaistījās Tādžs Gibsons, kurš guva nākamos 10 viesu punktus, sekmējot atspēlēšanos. "Bulls" puslaika izskaņā vienubrīd bija vadībā pēc Karlosa Būzera pustālā metiena. Tomēr lielajā atpūtā priecīgāki devās mājinieki, kuriem 44:42 pārsvaru nodrošināja Spensers Hozs, no stūra iemetot retu tālmetienu. Filadelfijas centram pirmajā puslaikā 17 punkti, no spēles iemetot 7/8 metieniem.

"Bulls" trešajā ceturtdaļā labāk izrīkojās ar bumbu pretinieka laukuma pusē, tiekot pie brīviem metieniem. Tas ļāva iegūt sešu punktu pārsvaru (56:50). "76ers" ātri atspēlējās un pēc trešās ceturtdaļas bija priekšā ar 64:63. Daga Kolinsa vadītā "76ers" komanda pēdējā ceturtdaļā spēlēja ļoti labu aizsardzību, Čikāgas vienībai neļaujot tikt pie brīviem metieniem. Lielisks galotnē bija Drū Holidejs, ar kura segšanu "Bulls" nespēja tikt galā. Filadelfija uzvarēja ar 89:82. "76ers" sērijā izvirzījusies vadībā ar 3-1, nākamais mačs, kas var kļūt par pēdējo, otrdien notiks Čikāgā.

Uzvarētāju labā 22 punktus guva Hozs, bet 20 pievienoja Holidejs. Zaudētāju rindās 23+11 Būzeram. Pēc neveiksmīga sākuma atvērās Sīdžejs Vatsons, sametot 17 punktus.

"Lakers" viesos ar 92:88 pieveica Denveras "Nuggets", nonākot soli no Rietumu pusfināla, savukārt Bostonas "Celtics" savās mājās neatstāja variantus Atlantas "Hawks" - 101:79. Trešajā ceturtdaļā brīdi "ķelti" bija vadībā pat ar 37 punktu starpību, bet Ražons Rondo mačā kopumā bija gan rezultatīvākais, gan labākais piespēļu atdevējs - 20 punkti un 16 rezultatīvas piespēles. "Celtics" sērijā ir vadībā ar 3:1, un piektais mačs tiks aizvadīts otrdien Atlantā.

  +8 [+] [-]

, 2012-05-06 22:47, pirms 12 gadiem
Kopš kura laika Hawes "tulkojas" kā Hozs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-05-06 22:59, pirms 12 gadiem
Njā bez Roza un Noah, nekas nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 00:35, pirms 12 gadiem
njaa, redz ko tomēr nozīmē viens spēlētājs! ļotižēl ka rozs nelaikā traumējās!!
čikāga bija pelnījuši nākamo kārtu!!

  -3 [+] [-]

, 2012-05-07 01:08, pirms 12 gadiem
pagrieziens rakstīja: Mani favorīti piedzīvo sāpīgu play offu. Tā žēl.! Apsveicam MIA ar finālu.!
ja tu domā, ka tie, kuri varētu apspēlēt heat ir bulls, tad smagi kļūdies.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 08:15, pirms 12 gadiem
pagrieziens rakstīja: Mani favorīti piedzīvo sāpīgu play offu. Tā žēl.! Apsveicam MIA ar finālu.!
Īsts eksperts esi!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-07 09:18, pirms 12 gadiem
Veidam bija 13 sekundes lai tiktu līdz savam būzerbīteram griezienā no trīnša pār aizsargu, nu tā nevar izniekot savas iespējas, nākamreiz uz karali ... : )

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 09:32, pirms 12 gadiem
Carmelo shonakt ugunoja, likas ka vinjsh garam vienkaarshi aizmest nevar! wade gan taa kaa nedaudz izniekoja savu iespeju, bija gana daudz laika, lai izkartotu normalu metienu a to beigas kaut kaads fade away trinitis pari rokaam... bet labi domaju ka treshdien tiks nokartotas formalitaates un pacers nakamajaa kartaa!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-07 09:37, pirms 12 gadiem
kā jau iepriekš biju izteicies - bez Rouza Bulls nav nekas un priekš PO fāzes bez viņa sastāvs ir par knapu! protams, tādu bezcerību pret Sixeriem es nebiju gaidījis, bet tas tikai kārtējo reizi apliecina, ka regulārās sezonas un pleiofu mači ir divas pilnīgi dažādas lietas!
ja Sixers paņems sēriju(ko arī viņi visdrīzāk izdarīs), tad jāsaka, ka viņi ir baigie veiksminieki, jo principā jebkurai no lejasgala komandām, kura trāpītos pret Bulls, būtu iespējas tikt nākamajā kārtā. šajā ziņā jāizsaka līdzjūtība Knicks...

  +3 [+] [-]

, 2012-05-07 10:13, pirms 12 gadiem
Nutā kā vakar NY Entonijs mauca, tā neatceros, kad vēl, kādreiz play-off kādam būtu kritis. Turklāt, nevarētu teikt, ka nesedza...
Tiesneši baigi nesmuki spēli tiesāja. Vienubrīd svilpa katru mazāko kontaktu, pēc tam otrā grāvī... Prncipā, NY visi izņemot Entoniju bija padevušies pēc pirmā puslaika. Bet Miami, tā arī visas spēles garumā pa īstam neiespringa. Protams, ka cīnījās, bet to azartu un koncentrāciju jau vairs nevarēja dabūt atpakaļ. Patiesībā no NY šādu spēli gaidīju iepriekšējo. Viņi lieliski zina, ka viņiem šī sērija ir zaudēta. četrās, piecās, sešās spēlēs, bet tomēr zaudēta. Vņu lielākā motivācija bija pārtraukt sezonas zaudējumu sēriju Miami un pārtraukt savu play-off zaudējumu sēriju...
Zīmīgi, ka Entonijs aizlika garām divus svarīgus sodus, bet tam losima tai hallē, kurš visu laiku bļāva somebody screem, vajag muti aizlīmēt

Interesantākais norisinašies 2. kārtā. Bostonai nebūs viegli ar 76ers, bet domāju, ka viegtlāk, nekā, ja Buls būtu veselu un pretīm viņiem, Bostonai ir iespējas tikt finālā, tādas pat viņi paši necerēja sākoties play-off spēlēm. Miami ar Indiānu ies smagi. Miami ir čempiona kalibra komanda, bet viņi ne tuvu nespēlā nepieciešamaja līmenī... Indiana viņiem 6 spēles kā minimums prasis, pašlaik liktu kādus 60/40 (Miami mazliet labākas izredzes...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-07 11:44, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: kā tad
Tieši tā, viņi lieliski apzinājās, ka viņiem ir jākapā, lai pirmajā kārtā neuzrautos uz Miami vai Buls, to viņi paveica, un tas, ka Buls šādi izkrīt no aprites un konkurences, viņiem tiešām sapņos nerādījās.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 11:58, pirms 12 gadiem
Tur tā lieta.Visi-apskatnieki,fani jau Austruma finālā gaidīja Maiami un Čikāgas dueli.Bet vismaz šogad tas tāds nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-07 12:40, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: ...
Interesantākais norisinašies 2. kārtā. Bostonai nebūs viegli ar 76ers, bet domāju, ka viegtlāk, nekā, ja Buls būtu veselu un pretīm viņiem, Bostonai ir iespējas tikt finālā, tādas pat viņi paši necerēja sākoties play-off spēlēm. Miami ar Indiānu ies smagi. Miami ir čempiona kalibra komanda, bet viņi ne tuvu nespēlā nepieciešamaja līmenī... Indiana viņiem 6 spēles kā minimums prasis, pašlaik liktu kādus 60/40 (Miami mazliet labākas izredzes...)
par Bostonu - nedomāju, ka viņi necerēja uz tikšanu konferences vai pat lielajā finālā, jo principā veco zēnu spēle šogad ir bijusi ar augšupejošu līkni visas sezonas garumā t.i. savas sliktākās spēles viņi aizvadīja sezonas sākumā, bet labākās aizvada sezonas beigās. cita lieta - kad atkal sāksies līkne uz leju - jau nākamajā kārtā pret Sixers vai tomēr mazajā vai lielajā finālā?
bet par Pacers - man šķiet, ka šobrīd Pacers lielākas pretinieks ir viņi paši! viņi vēl arvien neapzinās to, ka patiesībā ir daudz spēcīgāki, kā paši šobrīd jūtas, izskatās un spēlē... piekrītu, ka Pacers tiešām var sagādāt nepatīkamus mirkļus Heat, bet tad arī attiecīgi ir jāspēlē!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 13:03, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: par Bostonu - nedomāju, ka viņi necerēja uz tikšanu konferences vai pat lielajā finālā, jo principā veco zēnu spēle šogad ir bijusi ar augšupejošu līkni visas sezonas garumā t.i. savas sliktākās spēles viņi aizvadīja sezonas sākumā, bet labākās aizvada sezonas beigās. cita lieta - kad atkal sāksies līkne uz leju - jau nākamajā kārtā pret Sixers vai tomēr mazajā vai lielajā finālā?
bet par Pacers - man šķiet, ka šobrīd Pacers lielākas pretinieks ir viņi paši! viņi vēl arvien neapzinās to, ka patiesībā ir daudz spēcīgāki, kā paši šobrīd jūtas, izskatās un spēlē... piekrītu, ka Pacers tiešām var sagādāt nepatīkamus mirkļus Heat, bet tad arī attiecīgi ir jāspēlē!
Tiks 2. kārtā, tad asinis riņķos labāk, tad arī sapratīs, ka viņi var paņemt... Bet Miami, vēl aiz vien problēmas spēlētāju rotācijā, pārāk maz izmanto savu ārējo līniju...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 13:54, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tiks 2. kārtā, tad asinis riņķos labāk, tad arī sapratīs, ka viņi var paņemt... Bet Miami, vēl aiz vien problēmas spēlētāju rotācijā, pārāk maz izmanto savu ārējo līniju...
bet vai tad tas ir kas jauns? cik atceros, tad kopš Spo un LJ ēras iekš Miami tā tas ir bijis, ka snaiperi tur nav īpaši lielā cieņā. redz, Kuks arī tagad savus labākos brīžus aizvada nevis Miami, bet gan Oklahomsitijā. grūti spriest kā būs tālāk - vai nu Heat beidzot būs iemācījušies šādā manierē spēlēt, vai nu atkal uzkāps uz grābekļa. man gan domāt, ka PO fāzē tomēr ir jāspēlē maksimāli daudzveidīgi, bet nu izskatās, ka Heat neko mainīt netaisās un atkal mēģinās izcīnīt titulu, spēlējot vienā manierē.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 15:01, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: bet vai tad tas ir kas jauns? cik atceros, tad kopš Spo un LJ ēras iekš Miami tā tas ir bijis, ka snaiperi tur nav īpaši lielā cieņā. redz, Kuks arī tagad savus labākos brīžus aizvada nevis Miami, bet gan Oklahomsitijā. grūti spriest kā būs tālāk - vai nu Heat beidzot būs iemācījušies šādā manierē spēlēt, vai nu atkal uzkāps uz grābekļa. man gan domāt, ka PO fāzē tomēr ir jāspēlē maksimāli daudzveidīgi, bet nu izskatās, ka Heat neko mainīt netaisās un atkal mēģinās izcīnīt titulu, spēlējot vienā manierē.
Nu tāds ir trenera rokraksts. Ja jau heat nepaņems titulu, diezin vai Ēriks naķamgad treneŗ komandu. Džouns nosmacēts, Kuksu arī nosmacēja. Labi, cepuri nost Čalmera metienu precizitātei, tā ir krietni uzlabojusies, turklāt, ja tāds ir sapsēles vadītājs, tas ir liels ieguvums no aizsardzības izraustīsāns viedokļa.Bet vakar visi trīs metēji pieklusa, Milers beigās vienu svarīgo iemauca, bet visu spēli klusēja... Domāju, ka pa spēkam ir apspēlēt, bet ja pretī nāk gudrs treneris, tad cauri tur būs... Ar spēku visus nepaņems, un kā pierādījās, uzraut spurtiņu no pozicionālas spēles nemaz nav tik vienkārši.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-07 15:26, pirms 12 gadiem
Heat mani nepārliecina, viņiem trūkst dažādības, un uz PO rotācija tā samazināta, ka tad, kad vajadzēs kādu atdevi no soliņa nekas nebūs.
Otrais puslaiks Heat un Knicks spēlē bija vismaz baudāms, savādāk East komandas rāda briesmīgu basi.

     [+] [-]

, 2012-05-07 18:51, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: Veidam bija 13 sekundes lai tiktu līdz savam būzerbīteram griezienā no trīnša pār aizsargu, nu tā nevar izniekot savas iespējas, nākamreiz uz karali ... : )
Beigās vainoju viennozīmīgi Spoelestru. Lebrons beigās bija karsts - ielika svarīgu truli un iemta 2+1. Kā var nespēlēt uz Lebronu beigās?!

     [+] [-]

, 2012-05-07 20:07, pirms 12 gadiem
Prieks par NYK,LAL,BOS

     [+] [-]

, 2012-05-07 23:53, pirms 12 gadiem
lai arī joprojām esmu dzelžains savā pārliecībā par finālu, tomēr jāuzteic, ka PO vnm ir ārkārtīgi interesanti un neparedzami dēļ tādām lietām kas tgd notika ar Bulls. Pirms 2 nedēļām domāju, ka viņi 6/7 spēlēs cīnīsies ar Heat par finālu(un zinu, ka nebiju vienīgais), bet šie neparedzamie notikumi pavēra durvis PHI uz otro kārtu.. un kas to būtu domājis pirms PO..? un tas var notikt ar jebkuru komandu.