Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" klāt vēl viens leģionārs - "Senators" fārmkluba rezultatīvākais aizsargs

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rīgas "Dinamo" klāt vēl viens leģionārs - "Senators" fārmkluba rezultatīvākais aizsargs
Džordans Marejs. Foto: bellevillesens.com

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas “Dinamo” parakstījis līgumu uz vienu sezonu ar 27 gadus veco kanādiešu aizsargu Džordanu Mareju, kurš pagājušajā sezonā bija Rūdolfa Balcera komandas biedrs Amerikas Hokeja līgā.

Džordanu Mareju nav draftējusi neviena Nacionālās hokeja līgas komanda, bet visu profesionāļa karjeru viņš pavadījis Otavas “Senators” sistēmā. Pēc četriem universitātē pavadītiem gadiem viņš pievienojās “Senators” fārmklubam, sezonas izskaņā aizvadot piecas spēles, kurās guva vārtus un atdeva piespēli.

“Senators” fārmklubā aizvadītas arī iepriekšējās trīs sezonas, un rezultatīvākā bija nesenākā. Marejs piedalījās 57 spēlēs, gūstot sešus vārtus un sakrājot 34 punktus. Viņš bija Belvilas “Senators” rezultatīvākais aizsargs. Marejs spēlēja vienā komandā ar Rūdolfu Balceru, kurš 36 punktus savāca, aizvadot 33 mačus.

Belvilas “Senators” aizvadīja labu sezonu, ieņemot pirmo vietu Ziemeļu divīzijā, bet Austrumu konferencē esot trešā spēcīgākā komanda. Marejam šī būs pirmā komanda ārpus Ziemeļamerikas. Viņam ir kreisais nūjas satvēriens, Mareja augums ir 1,83 metri.

     [+] [-]

, 2020-10-02 15:35, pirms 4 gadiem
Iespaidīgi. Derētu kādu atlaist.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-02 15:46, pirms 4 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Iespaidīgi. Derētu kādu atlaist.
Kāpēc atlaist? Kamēr koronka tikmēr tāpat rotēs uz nebēdu.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-02 15:47, pirms 4 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Iespaidīgi. Derētu kādu atlaist.
Labāk lai ir vairāk spēlētāju jo īpaši aizsargi, kā nav vispār. Mums jau tā slikta pieredze atceroties Ankipāna laikus.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-02 15:48, pirms 4 gadiem
Domāju, Mamčičs var pārstāt sapņot par Dinamo, tāpat ja tā turpinās paldies jāsaka būs Sotniekam, Meijam un Rēdliham (dēļ Dārziņa varbūt ilgāk būs komandā)....

Lielākās galvassāpes šobrīd raisa Indrašis.. noslēgts liels līgums, bet šobrīd attieksme zem katras kritikas princesei...

  +5 [+] [-]

, 2020-10-02 15:51, pirms 4 gadiem
Interesanti, ka Ankipāns, kad bija pilns ar savainotajiem sūdzējās, ka viss slikti un arī bija...
Skudram 10+ spēlētāji karantīnā.. džeks izsauc jaunos, kas nokapā līdz galam un vēl uzvaram spēli...

Divi dažādi treneri.. viens žēlojās par sastāvu, otrs meklē risinājumus..
Ja pag.gad. būtu jau šie paši jaunie saukti, jau tgd iespējams kāds no viņiem būtu stabils pamatsastāva spēlētājs.
Slēpts komentārs: Maikl30

  -3 [+] [-]

, 2020-10-02 17:32, pirms 4 gadiem
Bet vai tas nepazemina KHL prestižu, ka RD ņem hokejistu no AHL?
Slēpts komentārs: otins
Slēpts komentārs: profesorsk

  -3 [+] [-]

, 2020-10-02 18:18, pirms 4 gadiem
Lai gan aizsargi nebija tā fronte, kur vajadzīgs papildinājums

  +5 [+] [-]

, 2020-10-02 18:22, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Pirmkārt, RD vakar varēja arī zaudēt, daudz netrūka. Otrkārt, treneri mainās, bet komandas vieta tabulā tāpat nemainās. Ankipāns nav sliktāks treneris par Skudru, pēc manām domām.
RD vietu šobrīd ietekmē 2 tehniskie zaudējumi un mazāks spēļu skaits kā dažiem konkurentiem - to būtu jāņem vēra. Ar ko Ankipāns ir līdzvērtīgs, ja viņš interesēja tikai vietējiem klubiem un pat ne OHL, bet zemākas līgas?
Ankipānam ar pāris labiem izpildītājiem izdevās nosacīti laba sezona - tikko šo izpildītāju nebija tā bija briesmīga spēle nevienādos sastāvos, liels skaits sauso zaudējumu utt. Ar Skudru pie stūŗes komanda nosacīti pieklājīgi spēlē ar visu to, ka nebija reāla gatavošanās posma. Un arī tas kā treneris komunicē - lai kā senāk netrakotu, viņš vismaz savus puišus pāŗlieku nenoliek un nevaino jaunos pie neveiksmēm. Atšķirībā no Ankipāna, kurš meklēja vainīgos visur ne tikai sevī. Arī ģerbtuvju komunikācija pēc spēlēm ir uzlabojusies - ja puskomanda no ārzemēm, tad labi, ka ir 2 valodas. Nesaku, ka Skudra ir super treneris, bet neredzu Ģirtu kā līdzvērtīgu.

  +4 [+] [-]

, 2020-10-02 18:26, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Interesanti, ka Ankipāns, kad bija pilns ar savainotajiem sūdzējās, ka viss slikti un arī bija...
Skudram 10+ spēlētāji karantīnā.. džeks izsauc jaunos, kas nokapā līdz galam un vēl uzvaram spēli...

Divi dažādi treneri.. viens žēlojās par sastāvu, otrs meklē risinājumus..
Ja pag.gad. būtu jau šie paši jaunie saukti, jau tgd iespējams kāds no viņiem būtu stabils pamatsastāva spēlētājs.
Pagājušo gadu nebija COVID19 (nhl/ahl) spēlētāji skatās vairāk uz eiropu - 1.spēļu praksei; 2. lielāks saslimušo skaits asv.
Bet jā, piekrītu ka Skudra pagājušajā sezonā arī būtu rīkojies aktīvāk par Ankipānu. Vnk daži atstrādā algu, bet citi strādā ar entuziasmu/meklē papildus iespējas darbā.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-02 18:29, pirms 4 gadiem
Mistique rakstīja: Pagājušo gadu nebija COVID19 (nhl/ahl) spēlētāji skatās vairāk uz eiropu - 1.spēļu praksei; 2. lielāks saslimušo skaits asv.
Bet jā, piekrītu ka Skudra pagājušajā sezonā arī būtu rīkojies aktīvāk par Ankipānu. Vnk daži atstrādā algu, bet citi strādā ar entuziasmu/meklē papildus iespējas darbā.
Skudram iespējams lielāka brīvība kā Ģirtam, cenas nost un par RD finansēm vairāk var nopirkt un Skudram vairāk ko zaudēt -Ģirts kā galvenais neko nebija sasniedzis tik cik RD un vājš U-20 izlases turnīrs, Skudram tomēr, kaut kāds vārds vismaz KHL ir.
Jebkurā gadījumā no Skudras gan kā Ģm, gan trenera ir jūtama atdeve. Vai tā būs visu sezonu rādīs laiks (tāpat rezultātu, kuru gan dēļ covid grūti izvērtēt, kaut vai jo jau ir 2 t.z.)

  -1 [+] [-]

, 2020-10-02 18:30, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: RD vietu šobrīd ietekmē 2 tehniskie zaudējumi un mazāks spēļu skaits kā dažiem konkurentiem - to būtu jāņem vēra. Ar ko Ankipāns ir līdzvērtīgs, ja viņš interesēja tikai vietējiem klubiem un pat ne OHL, bet zemākas līgas?
Ankipānam ar pāris labiem izpildītājiem izdevās nosacīti laba sezona - tikko šo izpildītāju nebija tā bija briesmīga spēle nevienādos sastāvos, liels skaits sauso zaudējumu utt. Ar Skudru pie stūŗes komanda nosacīti pieklājīgi spēlē ar visu to, ka nebija reāla gatavošanās posma. Un arī tas kā treneris komunicē - lai kā senāk netrakotu, viņš vismaz savus puišus pāŗlieku nenoliek un nevaino jaunos pie neveiksmēm. Atšķirībā no Ankipāna, kurš meklēja vainīgos visur ne tikai sevī. Arī ģerbtuvju komunikācija pēc spēlēm ir uzlabojusies - ja puskomanda no ārzemēm, tad labi, ka ir 2 valodas. Nesaku, ka Skudra ir super treneris, bet neredzu Ģirtu kā līdzvērtīgu.
Nu pag Skudrai ir pāris spēles, jāskatās pēc pus sezonas vismaz nevis pēc ~5spēlēm.
+ Ankipāns tomēr skaitās lv izlases spēlētājs un domāju viņš tādēļ ir kaut kādā ziņā augstprātīgs(+rakstura īpašība laikam). Bet Skudra te atnāca vnk strādāt/uzvarēt, kad Ankipāns daudzus pazīst ilgstoši un iespējams ir kkas ārpus hokeja..

  -2 [+] [-]

, 2020-10-02 18:36, pirms 4 gadiem
Izsaku viņam līdzjūtību. 🙏

  +1 [+] [-]

, 2020-10-02 18:42, pirms 4 gadiem
Mistique rakstīja: Nu pag Skudrai ir pāris spēles, jāskatās pēc pus sezonas vismaz nevis pēc ~5spēlēm.
+ Ankipāns tomēr skaitās lv izlases spēlētājs un domāju viņš tādēļ ir kaut kādā ziņā augstprātīgs(+rakstura īpašība laikam). Bet Skudra te atnāca vnk strādāt/uzvarēt, kad Ankipāns daudzus pazīst ilgstoši un iespējams ir kkas ārpus hokeja..
Teorētiski arī Skudra ir lv izlases spēlētājs + ar NHL pieredzi. Un arī pats norādīju par to, ka laiks rādīs kā būs ar to atdevi.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-02 19:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Teorētiski arī Skudra ir lv izlases spēlētājs + ar NHL pieredzi. Un arī pats norādīju par to, ka laiks rādīs kā būs ar to atdevi.
Parasti ar jaunu treneri komandai sākumā ir uzrāviens, bet RD ar Skudru tāda nebija. Protams, Covid ieviesa korekcijas. Jā, laiks visu saliks savās vietās, bet pagaidām palieku pie savām domām.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-02 19:40, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Interesanti, ka Ankipāns, kad bija pilns ar savainotajiem sūdzējās, ka viss slikti un arī bija...
Skudram 10+ spēlētāji karantīnā.. džeks izsauc jaunos, kas nokapā līdz galam un vēl uzvaram spēli...

Divi dažādi treneri.. viens žēlojās par sastāvu, otrs meklē risinājumus..
Ja pag.gad. būtu jau šie paši jaunie saukti, jau tgd iespējams kāds no viņiem būtu stabils pamatsastāva spēlētājs.
Šī, protams, bija viena spēle, bet kkādas iezīmes trenera spējās tas parāda, un tad tam RD ir jēga, jo tas dod kkādu ieguldījumu arī jauno hokejistu attīstībā.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-02 19:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Teorētiski arī Skudra ir lv izlases spēlētājs + ar NHL pieredzi. Un arī pats norādīju par to, ka laiks rādīs kā būs ar to atdevi.
Jā, bet Skudra nespēlēja Dinamo kopā ar puskomandu un gan jau nav kodis kopā ar viņiem, tāpēc, iespējams, no spēlētāju puses ir cita attieksme. Man ir paziņa, kurš vīkendos ir ballīšu centrs un kodējs, bet ikdienā ir pasniedzējs ar doktora grādu. Viņš saka, ka tas ir visgrūtākais noturēt to robežlīniju, kad ienāc auditorijā un tur skan bļāvieni, tipa, bļ..., ko tu te dari, no tiem, ar ko vakar ballēja kopā

     [+] [-]

, 2020-10-03 11:53, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Parasti ar jaunu treneri komandai sākumā ir uzrāviens, bet RD ar Skudru tāda nebija. Protams, Covid ieviesa korekcijas. Jā, laiks visu saliks savās vietās, bet pagaidām palieku pie savām domām.
Par Ankipānu der palasīt arī viņa pēdejo interviju, kur pēc būtības pasniedz, ka visu paveicis ļoti labi. Nu ja ar to sniegumu, kas RD bija iepriekšējā sezonā, var teikt, ka ir paveikts ļoti labs darbs, tad deguns augšā vai ļoti zemas ambīcijas.

     [+] [-]

, 2020-10-03 11:54, pirms 4 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Jā, bet Skudra nespēlēja Dinamo kopā ar puskomandu un gan jau nav kodis kopā ar viņiem, tāpēc, iespējams, no spēlētāju puses ir cita attieksme. Man ir paziņa, kurš vīkendos ir ballīšu centrs un kodējs, bet ikdienā ir pasniedzējs ar doktora grādu. Viņš saka, ka tas ir visgrūtākais noturēt to robežlīniju, kad ienāc auditorijā un tur skan bļāvieni, tipa, bļ..., ko tu te dari, no tiem, ar ko vakar ballēja kopā
Taisnība, bet tajā pat laikā par Skudru klīda baumas, ka "daudzi latvieši" negrib viņu. Līdz ar to var gadīties, ka tas visu atsver. Protams, jāskatās, kā būs sezonas beigās, tepat jāsaka, ja RD sezonu pabeigs kaut cik cienīgā vietā, tas būš augstu vērtējam ņēmot vērā visas covid peripētijas.