Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Jānis Bērziņš neturpina līgumu ar "Capo d'Orlando"

Andrejs Siliņš

Oficiāli: Jānis Bērziņš neturpina līgumu ar "Capo d'Orlando"
Jānis Bērziņš
Foto: orlandinabasket.it

Latvijas valstsvienības kandidāts Jānis Bērziņš nākamajā sezonā nepārstāvēs "Capo d'Orlando" vienību, kurā spēlēja aizvadītajā sezonā, sestdien vēstī Itālijas klubs.

Iepriekš izskanēja informācija, ka klubs pārtrauksot līgumsaistības ar Bērziņu, taču Sportacentrs.com uzzināja, ka pats Bērziņš nav piekritis "Capo d'Orlando" mainītajiem nosacījumiem attiecībā uz nākamo sezonu. Šodien klubs savā mājaslapā ziņo, ka panākta abpusēja vienošanās par līguma pārtraukšanu, līdz ar to Jānis kļuvis par brīvo aģentu.

24 gadus vecais Bērziņš aizvadīto sezonu iesāka daudzsološi, pirmajās trīs sezonas spēlēs vidēji gūstot 7,3 punktus, izcīnot 4,3 atlēkušās bumbas un atdodot 2,3 rezultatīvas piespēles. Diemžēl savainojums trešās kārtas mačā pret Turīnu lika izlaist lielāko sezonas daļu.

Jānis ierindā atgriezās īsi pirms izslēgšanas turnīra un ceturtdaļfināla sērijā pret Milānas "Olimpia" vidēji guva 10,0 punktus, izcīnīja 4,0 bumbas un atdeva 1,7 rezultatīvas piespēles.

2013. gada Eiropas U20 vicečempions Bērziņš pirms došanās uz Itāliju vairākas sezonas pārstāvēja "VEF Rīga" un "Valmieras" komandas.

  +5 [+] [-]

, 2017-07-01 15:57, pirms 7 gadiem
Pareizi dara, ka nepiekrita..Berzins var spelet augstaka limeni
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-07-01 16:46, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cerams, ka atradīs augsta līmeņa klubu vai kā Mejeris atgriezīsies LV un centīsies savu vārdu pieteikt caur VTB
Atkal jau vecā dziesmu. Vari nosaukt kādu mūsējo, izņemot Timmu, kurš savu vārdu būtu pieteicis caur VTB, nevis spēlējot mazākos Eiropas klubos un kārpoties uz augšu?

  -2 [+] [-]

, 2017-07-01 16:53, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Atkal jau vecā dziesmu. Vari nosaukt kādu mūsējo, izņemot Timmu, kurš savu vārdu būtu pieteicis caur VTB, nevis spēlējot mazākos Eiropas klubos un kārpoties uz augšu?
Mejeris, Meiers, vīru basketbolā, pirms sliktās sezonas, Anžejs, kad cīnījās PO pret khimkiem (tā sezona, kad Bērzs "it kā" traumēts, dzēra un kokos rāpās) un nekādu izņemot Timmu, kas tās par muļķībām "kādu izņemot"? Nemaz nerunāsim par leģionāriem

Personīgi nesaprotu jūsu attieksmi pret VTB, tas ir eiropas top 4 turnīrs (tas nav mans izdomājums), patīk jums, tas vai nē un ja Bonis netiek Uleb dalībnieku komandā vai ACB, tad VTB būtu laba vieta viņam

     [+] [-]

, 2017-07-01 17:17, pirms 7 gadiem
Uzskatu, ka var spēlēt labākā komandā un līgā.. Cik vispār redzēts tajā Itālija tāds strītbols pārsvarā tiek spēlēts...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-01 17:32, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mejeris, Meiers, vīru basketbolā, pirms sliktās sezonas, Anžejs, kad cīnījās PO pret khimkiem (tā sezona, kad Bērzs "it kā" traumēts, dzēra un kokos rāpās) un nekādu izņemot Timmu, kas tās par muļķībām "kādu izņemot"? Nemaz nerunāsim par leģionāriem

Personīgi nesaprotu jūsu attieksmi pret VTB, tas ir eiropas top 4 turnīrs (tas nav mans izdomājums), patīk jums, tas vai nē un ja Bonis netiek Uleb dalībnieku komandā vai ACB, tad VTB būtu laba vieta viņam
Vai vismaz Ventspilī ČL. Cerams, ka ne Itālijas vai Vācijas viduvējībā, kur no basketbola ir ļoti maz

  -2 [+] [-]

, 2017-07-01 17:34, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Atkal jau vecā dziesmu. Vari nosaukt kādu mūsējo, izņemot Timmu, kurš savu vārdu būtu pieteicis caur VTB, nevis spēlējot mazākos Eiropas klubos un kārpoties uz augšu?
Vari nosaukt kādu mūsējo, kurš spēlējot viduvējās komandās ir sasniedzis top līmeni?
Vai nu tiec spēcīgu komandu apritē vai spēlē Latvijas klubos. Neredzu jēgu bezjēgā andelēties pa pasauli un spēlēt Vācijas vai Itālijas pabirās

  -1 [+] [-]

, 2017-07-01 17:36, pirms 7 gadiem
runchis rakstīja: Uzskatu, ka var spēlēt labākā komandā un līgā.. Cik vispār redzēts tajā Itālija tāds strītbols pārsvarā tiek spēlēts...
Itālijas basketbols ir mēsls, lielā mērā
Tas mēsls, ko Ventspils tikai savas muļķības dēļ neuzvarēja ČL kļuva par Itālijas čempioni

  +1 [+] [-]

, 2017-07-01 19:12, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mejeris, Meiers, vīru basketbolā, pirms sliktās sezonas, Anžejs, kad cīnījās PO pret khimkiem (tā sezona, kad Bērzs "it kā" traumēts, dzēra un kokos rāpās) un nekādu izņemot Timmu, kas tās par muļķībām "kādu izņemot"? Nemaz nerunāsim par leģionāriem

Personīgi nesaprotu jūsu attieksmi pret VTB, tas ir eiropas top 4 turnīrs (tas nav mans izdomājums), patīk jums, tas vai nē un ja Bonis netiek Uleb dalībnieku komandā vai ACB, tad VTB būtu laba vieta viņam
Žēl ka nesaproti ka tā ir ģerevņas līga

     [+] [-]

, 2017-07-01 19:12, pirms 7 gadiem
Gan jau Bonis kādu sakarīgu variantu atradīs. Taču, būsim reālisti, ACB līgas grandi pēc viņa pagaidām rindā nestāv... Bet puika viņš ir labs, jautājums tikai - kādā līmenī.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-01 19:15, pirms 7 gadiem
Ndeki rakstīja: Žēl ka nesaproti ka tā ir ģerevņas līga
Ar NATO dalībvalsts propagandas upuriem nav vērts diskutēt, un šis ir tas gadījums.

     [+] [-]

, 2017-07-01 22:41, pirms 7 gadiem
Ndeki rakstīja: Žēl ka nesaproti ka tā ir ģerevņas līga
Kas tad ir pārējās līgas zem viņiem? Nē, nopietni, pamatojiet savu teikto, man te daudzi ko pārmet utt. bet interesanti ir tas, ka es ļoti daudz ko varu racionāli pamatot, atšķirībā no jums

     [+] [-]

, 2017-07-02 07:36, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Vari nosaukt kādu mūsējo, kurš spēlējot viduvējās komandās ir sasniedzis top līmeni?
Vai nu tiec spēcīgu komandu apritē vai spēlē Latvijas klubos. Neredzu jēgu bezjēgā andelēties pa pasauli un spēlēt Vācijas vai Itālijas pabirās
Strēlnieks kāpa lēnām, bet neatlaidīgi. Siliņa karkera ne tuvu nav galā. Šmits. Blūms izspieda no sevis maksimumu. Kalvem nepaveicās ar traumām Itālijā. Strautiņš, Kurucs, Pasečniks (tiešām te kādam šķiet, ka caur VTB izsitās? , nevis spēlējot U18 pieteica sevi). Saraksts ne tuvu nav galā.

     [+] [-]

, 2017-07-02 07:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mejeris, Meiers, vīru basketbolā, pirms sliktās sezonas, Anžejs, kad cīnījās PO pret khimkiem (tā sezona, kad Bērzs "it kā" traumēts, dzēra un kokos rāpās) un nekādu izņemot Timmu, kas tās par muļķībām "kādu izņemot"? Nemaz nerunāsim par leģionāriem

Personīgi nesaprotu jūsu attieksmi pret VTB, tas ir eiropas top 4 turnīrs (tas nav mans izdomājums), patīk jums, tas vai nē un ja Bonis netiek Uleb dalībnieku komandā vai ACB, tad VTB būtu laba vieta viņam
Mejeris, Meiers: tikai un vienīgi caur dalīibu izlasē. Te paldies Bagijam. Anžejs: U:18 un formas atgūšana Spānijā par ko priecājas jebkurš starptautiskais basketa apskatnieks, norādot uz atšķirībām KP un AP progresā tieši dēļ tā, ka pēdējais palika LV. VEF leģionāru progress man neinteresē vispār. Kāpēc gan vajadzētu intersēt 2 šķiras meļņi uz Eiropas fona un trešās šķiras uz NBA fona? Un VEF uz tā rēķina nav pilnīgi neko nopelnījis.

     [+] [-]

, 2017-07-02 09:38, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Mejeris, Meiers: tikai un vienīgi caur dalīibu izlasē. Te paldies Bagijam. Anžejs: U:18 un formas atgūšana Spānijā par ko priecājas jebkurš starptautiskais basketa apskatnieks, norādot uz atšķirībām KP un AP progresā tieši dēļ tā, ka pēdējais palika LV. VEF leģionāru progress man neinteresē vispār. Kāpēc gan vajadzētu intersēt 2 šķiras meļņi uz Eiropas fona un trešās šķiras uz NBA fona? Un VEF uz tā rēķina nav pilnīgi neko nopelnījis.
Pirmkārt, klausies, ko pats Anžejs par to pasaka un otrkārt, viņš U-18 bija tik labs tieši tā dēļ, ka bija pie leišiem iekš VEF, to ir grūti pat apstrīdēt....Un Meiers, tāpat Mejeris pacēlās dēļ prakses VEFā, izlases spēles ir ļoti maz, lai atstātu kādu rezultātu...Jūsu teiktais šķiet pēc izmisuma, lai tikai, ko pievilktu tik klāt Neviena komanda nav uz leģionāriem nopelnījusi (izņemot, ka par Hakansonu samaksāja), bet nu tāpat cilvēkiem leģionāri interesē

     [+] [-]

, 2017-07-02 10:27, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Ar NATO dalībvalsts propagandas upuriem nav vērts diskutēt, un šis ir tas gadījums.
Ar Putinasosu sektas dalībniekiem nediskutēju.

     [+] [-]

, 2017-07-02 10:45, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, klausies, ko pats Anžejs par to pasaka un otrkārt, viņš U-18 bija tik labs tieši tā dēļ, ka bija pie leišiem iekš VEF, to ir grūti pat apstrīdēt....Un Meiers, tāpat Mejeris pacēlās dēļ prakses VEFā, izlases spēles ir ļoti maz, lai atstātu kādu rezultātu...Jūsu teiktais šķiet pēc izmisuma, lai tikai, ko pievilktu tik klāt Neviena komanda nav uz leģionāriem nopelnījusi (izņemot, ka par Hakansonu samaksāja), bet nu tāpat cilvēkiem leģionāri interesē
Latvijā tiešām neviena komanda uz leģionāriem (pat spēlētājiem kā tādiem) pat nemēģina pelnīt. Kas ir absurdi un nepareizi. Mani, katrā ziņā, tie neinteresē, laikam neesmu cilvēks. Un izmisis arī nē, jo es taču pie katra raksta par mūsu baketbolistiem, atšķirībā no Jums, nenorādu, ka kādam būtu jānāk spēlēt kādā konkrētā līgā Katrs pats izvēlas savu ceļu.
P.S. Mareks un Mārtiņš bez izlases nebūtu guvuši starptautisku atpazīstamību. Plikā VEF neviens viņiem nesekotu. Turklāt Mārtiņš tomēr bez jebkāda VEF paguva arī Vācijā spēlēt un vēl šur tur.

     [+] [-]

, 2017-07-02 11:30, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Latvijā tiešām neviena komanda uz leģionāriem (pat spēlētājiem kā tādiem) pat nemēģina pelnīt. Kas ir absurdi un nepareizi. Mani, katrā ziņā, tie neinteresē, laikam neesmu cilvēks. Un izmisis arī nē, jo es taču pie katra raksta par mūsu baketbolistiem, atšķirībā no Jums, nenorādu, ka kādam būtu jānāk spēlēt kādā konkrētā līgā Katrs pats izvēlas savu ceļu.
P.S. Mareks un Mārtiņš bez izlases nebūtu guvuši starptautisku atpazīstamību. Plikā VEF neviens viņiem nesekotu. Turklāt Mārtiņš tomēr bez jebkāda VEF paguva arī Vācijā spēlēt un vēl šur tur.
Es arī necenšos pie katra raksta norādīt, piemēram, pie Bērziņa raksta, es to pieminēju tikai dēļ tā, ka ja netiek kādā Uleb vai ACB klubā, jo pa lielam es piekrītu fkcd (tā laikam bija), ka pa lielam nav dižas starpības tajā, vai esi vidusmēra Itālijas vai Vācijas klubā, vai spēlē BKV vai VEF...

Es skatos uz to pelnīšanu vienkārši (par spēlētājiem) - tas ir nenormālākais risks, it īpaši par leģiem runājot, jo tad ir jāņem jaunie, kuriem nav garantijas, ka kaut kas sanāks un klubs var palikt ar spēlētājiem, kam tas līmenis var gadīties nepārāk labs (ņemsim vērā arī aģentu darbu), bet vietējos jaunos ir problemātiski pārdot, jo bieži vien labākie diezgan ātri aizbrauc no LV, protams, ir VEF gadījums ar Kurucu, bet tur atkal citi apstākļi, bet nu pamatā raugos uz to, ka lai pārdotu jauno vai vietējo spēlētāju, ir jāsakrīt mežonīgi daudz apstākļiem un pašam spēlētājam ir jārada super basketbols, vienīgais, kas normāli nopirkts no vietējiem bija Bertāns, kad VEF viņu pārdeva...

Mareks ar Mārtiņu būtu tāpat guvuši, jo VTB seko diezgan eiropas klubu, tāpēc jau tā spēlētāju maiņa notiek, piemēram, šogad to pašu Mineratu vēlas arī eiropas klubi diezgan....Bet ja atgriežos pie vietējiem, tad es nenoliedzu, ka Meiers ir citur spēlējis, bet to līmeni, kas viņiem tagad ir, palīdzēja tieši sasniegt VTB, es saprotu jūsu nepatiku utt., bet pienāks brīdis, kad būs tas jāsaprot, ka tas nav vājš turnīrs, slāņains, bet ne vājš, tāpēc jau leģionārus VEFam ir vieglāk piesaistīt, it īpaši, kādi bija Robinsons, tas pats Gadijs, kurš mierīgi varēja palikt Itālijā utt. Man jau arī nav tas primārais turnīrs priekš kluba, bet kā vairākkārt esmu minējis, tad pašlaik labākā alternatīva kā dēļ varētu atteikties ir Uleb un protams, es ceru, ka VEF beidzot varētu pilnu LBL spēlēt, protams daļu palaist ar jaunajiem, tas tīri no turnīra tabulas būtu interesanti

     [+] [-]

, 2017-07-02 12:42, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es arī necenšos pie katra raksta norādīt, piemēram, pie Bērziņa raksta, es to pieminēju tikai dēļ tā, ka ja netiek kādā Uleb vai ACB klubā, jo pa lielam es piekrītu fkcd (tā laikam bija), ka pa lielam nav dižas starpības tajā, vai esi vidusmēra Itālijas vai Vācijas klubā, vai spēlē BKV vai VEF...

Es skatos uz to pelnīšanu vienkārši (par spēlētājiem) - tas ir nenormālākais risks, it īpaši par leģiem runājot, jo tad ir jāņem jaunie, kuriem nav garantijas, ka kaut kas sanāks un klubs var palikt ar spēlētājiem, kam tas līmenis var gadīties nepārāk labs (ņemsim vērā arī aģentu darbu), bet vietējos jaunos ir problemātiski pārdot, jo bieži vien labākie diezgan ātri aizbrauc no LV, protams, ir VEF gadījums ar Kurucu, bet tur atkal citi apstākļi, bet nu pamatā raugos uz to, ka lai pārdotu jauno vai vietējo spēlētāju, ir jāsakrīt mežonīgi daudz apstākļiem un pašam spēlētājam ir jārada super basketbols, vienīgais, kas normāli nopirkts no vietējiem bija Bertāns, kad VEF viņu pārdeva...

Mareks ar Mārtiņu būtu tāpat guvuši, jo VTB seko diezgan eiropas klubu, tāpēc jau tā spēlētāju maiņa notiek, piemēram, šogad to pašu Mineratu vēlas arī eiropas klubi diezgan....Bet ja atgriežos pie vietējiem, tad es nenoliedzu, ka Meiers ir citur spēlējis, bet to līmeni, kas viņiem tagad ir, palīdzēja tieši sasniegt VTB, es saprotu jūsu nepatiku utt., bet pienāks brīdis, kad būs tas jāsaprot, ka tas nav vājš turnīrs, slāņains, bet ne vājš, tāpēc jau leģionārus VEFam ir vieglāk piesaistīt, it īpaši, kādi bija Robinsons, tas pats Gadijs, kurš mierīgi varēja palikt Itālijā utt. Man jau arī nav tas primārais turnīrs priekš kluba, bet kā vairākkārt esmu minējis, tad pašlaik labākā alternatīva kā dēļ varētu atteikties ir Uleb un protams, es ceru, ka VEF beidzot varētu pilnu LBL spēlēt, protams daļu palaist ar jaunajiem, tas tīri no turnīra tabulas būtu interesanti
Pirmkārt, lai cerētu pelnīt uz leģionāriem, līgumi ir jāslēdz uz minimums 2 gadiem. Un tiešām orientēties uz jaunajienm. Risks jau ir, bet īsti arī nav ko zaudēt. Nu kāda starpība: izlidot PO pirmajā kārtā vai palikt 9 vietā. Tur ir kādi vērā ņemami bonusi no VTB par tikšanu PO, kas ir tik būtiski? katrā ziņā nav jau Latvijā tādā ziņā profesionāli izveidotu klubu. Viens Puzes hercoga kabatas veidojums, otrs Jaunupa pasākums, kur Martinsons arī ir līdzdarbojies uz apšaubāmiem pamatiem, trešais vispār kaut ko dara tikai dēļ dēla minūtēm. Ordo pašiem pat īsti nekāda biznesa nav Valmieras pusē. Ilgi tā no katru sezonu sagrabinātas naudas nevarēs dzīvot. Pat mūsu ļoti padomiskajā futbolā ar visu valodas un kultūras barjeru, tomēr klubi mēģina darboties spēlētāju tirgū. Jo no biļetēm, reklāmām un krekliņu andeles jau tiešām ar sportu LV nenopelnīsi.

     [+] [-]

, 2017-07-02 17:19, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Pirmkārt, lai cerētu pelnīt uz leģionāriem, līgumi ir jāslēdz uz minimums 2 gadiem. Un tiešām orientēties uz jaunajienm. Risks jau ir, bet īsti arī nav ko zaudēt. Nu kāda starpība: izlidot PO pirmajā kārtā vai palikt 9 vietā. Tur ir kādi vērā ņemami bonusi no VTB par tikšanu PO, kas ir tik būtiski? katrā ziņā nav jau Latvijā tādā ziņā profesionāli izveidotu klubu. Viens Puzes hercoga kabatas veidojums, otrs Jaunupa pasākums, kur Martinsons arī ir līdzdarbojies uz apšaubāmiem pamatiem, trešais vispār kaut ko dara tikai dēļ dēla minūtēm. Ordo pašiem pat īsti nekāda biznesa nav Valmieras pusē. Ilgi tā no katru sezonu sagrabinātas naudas nevarēs dzīvot. Pat mūsu ļoti padomiskajā futbolā ar visu valodas un kultūras barjeru, tomēr klubi mēģina darboties spēlētāju tirgū. Jo no biļetēm, reklāmām un krekliņu andeles jau tiešām ar sportu LV nenopelnīsi.
To es arī saku, ka jāslēdz tie jaunie uz ilgtermiņu, bet ja jaunais no ārzemēm, tad īsti paredzēt viņa attīstību nevar....Futbols ir mazliet savādāk, jo tomēr to vienu spēlētāju ir relatīvāk aizstāt utt. kā tas ir basketbolā...Ja atgriežamies pie basketbola, tad pēc būtības būtu BKV un VEF jādara tā, ka trešdaļa komandas ir jaunie un tad cenšas, ko pārdot, jo pretējā gadījumā reti kuram interesēs jaunais no kaut kādas LBL vidusmēra komandas